abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109782072
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:35 schreef MissJ het volgende:
Ik vind Jesse best wel :9~
Lekkerding. Wel grappig om het verschil tussen bewust en onbewust zonder mate eten, in lichaamsvorm te zien.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:38:42 #122
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782096
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:36 schreef Chai het volgende:
Ja maar helemaal niet? Zou niet weten wat je dan allemaal zou moeten eten.

En het is gewoon makkelijk voedsel. Ik zou echt dik worden zonder brood. :')
Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod, :) . Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan). Maarja, dit is off-topic ;) .

Weet wel zeker dat je niet dikker wordt zonder brood :D Gewoon andere dingen eten.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:39:25 #123
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782138
Balen, ze ging zo goed -O- .
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_109782194
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod, :) . Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan). Maarja, dit is off-topic ;) .

Weet wel zeker dat je niet dikker wordt zonder brood :D Gewoon andere dingen eten.
Brood is het enige wat hier altijd in huis is. :P en knackebrod valt voor mij ook in de categorie brood. Dus dan zou ik daarop overgaan. :')
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:41:46 #125
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782272
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:40 schreef Chai het volgende:

[..]

Brood is het enige wat hier altijd in huis is. :P en knackebrod valt voor mij ook in de categorie brood. Dus dan zou ik daarop overgaan. :')
Haha, imo is knackebrod gezonder dan brood :+ (hoewel het ook veel koolhydraten bevat, maar wel weer minder bs dan 't meeste brood) en als ik wel zin heb in echt brood neem ik koolhydraat-arm brood, :') .

Naja, in ieder geval. Ze at waarschijnlijk geen brood vanwege de koolhydraten want dan val je snel af.
pi_109782343
Onzin dat volkoren brood niet goed zou zijn! Is juist wel goed, zijn goede koolhydraten en die heb je hard nodig.
Wat ook een fabel is dat alle koolhydraten slecht zouden zijn. Maar goed, off-topic :P
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:44:08 #127
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782395
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:43 schreef MissJ het volgende:
Onzin dat volkoren brood niet goed zou zijn! Is juist wel goed, zijn goede koolhydraten en die heb je hard nodig.
Wat ook een fabel is dat alle koolhydraten slecht zouden zijn. Maar goed, off-topic :P
Ik zeg ook 'goed, bruin volkoren brood' is niet slecht ;) . Koolhydraten in general zijn niet slecht, maar voor het afvallen wordt vaak koolhydraat-arm gegeten want dat gaat lekker snel, :+ .
  zondag 1 april 2012 @ 21:45:14 #128
354103 Magica
gna gna
pi_109782445
niet zo leuk deze vind ik
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:46:30 #129
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782499
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:45 schreef KwadeAfdronk het volgende:
niet zo leuk deze vind ik
Ben wel erg benieuwd of het haar uiteindelijk lukt.
pi_109782583
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:44 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik zeg ook 'goed, bruin volkoren brood' is niet slecht ;) . Koolhydraten in general zijn niet slecht, maar voor het afvallen wordt vaak koolhydraat-arm gegeten want dat gaat lekker snel, :+ .
aha ok ok :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:51:36 #131
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782762
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:48 schreef MissJ het volgende:

[..]

aha ok ok :)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:54:48 #132
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109782931
Maand 11; 59 kilo
pi_109783048
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:51 schreef ChipsZak. het volgende:
SPOILER
voor het programma is het inderdaad wel leuk dat ze snel afvallen :Y Tevens wegen die mensen echt bizar veel, dus dan gaat het afvallen meestal veel sneller dan als je licht overgewicht hebt.
SPOILER
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 21:56:53 #134
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109783058
Ze ziet er best goed uit. Ze is er nog niet ofc, maartoch.
pi_109783168
Goed gedaan hoor, 59 kilo afgevallen _O_
  zondag 1 april 2012 @ 22:01:23 #136
354103 Magica
gna gna
pi_109783284
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:59 schreef MissJ het volgende:
Goed gedaan hoor, 59 kilo afgevallen _O_
Ja is toch anders dan bij de amerikaanse versie, hier lijkt het op een iets rustigere manier te gaan
in de usa versie had ze 150 kg moete afvallen in een jaar :P
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 22:02:54 #137
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109783358
Goed gedaan idd, hoop dat het haar lukt *O* .
  zondag 1 april 2012 @ 22:27:57 #138
66083 Platina
78th Element
pi_109784744
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 21:38 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik eet ook geen/nauwelijks brood. Genoeg andere dingen die ik kan eten. Noten, fruit, yoghurt, etc. (qua ontbijt). Mocht ik toch zoiets willen dan neem ik gewoon volkoren knackebrod, :) . Bevat ook minder vage shit dan het meeste brood (de echte knackebrod dan).
Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.

Als je vergelijkt doe het dan wel goed en ga niet echt knackebrod vergelijken met fabrieksbrood. Echt brood bevat absoluut geen 'vage shit'.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zondag 1 april 2012 @ 22:54:13 #139
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109786111
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Platina het volgende:

[..]

Wat voor vage shit bevat brood volgens jou dan? Brood is gewoon meel, water, gist en zout.

Als je vergelijkt doe het dan wel goed en ga niet echt knackebrod vergelijken met fabrieksbrood. Echt brood bevat absoluut geen 'vage shit'.
Ik bedoel gewoon dat aan brood vaak (dus niet altijd!) veel bullshit is toegevoegd, :') . Dat er meer dan meel, water, gist en zout in zit, omdat er spul aan toegevoegd is wat absoluut niet gezond is. Kan je beter je eigen brood maken.
Maar eet gewoon wat je zelf wil, djeez. Ik zei aanvankelijk al dat ik geen zin had om dit topic daaraan te wijden want daar is dit topic niet voor. Daarom ben ik ook niet meer op het laatste ingegaan. Geniet gewoon van je brood en doe wat je zelf wil, ik voel me prettig bij wat ik doe.
pi_109787841
Eh, het belangrijkste dieet-effect van geen brood eten is dat je niks meer hebt om de echte dikmakers op te doen. Zelfs voor de meeste mensen die veel te veel eten gaat het eten van een pakje boter en een pond kaas zonder brood eromheen te ver.
  maandag 2 april 2012 @ 00:34:09 #141
236125 33
the exploding psychology
pi_109790396
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:27 schreef Platina het volgende:

[..]

De verhouding van mensen die 'echt' brood kopen/maken (en dan bedoel ik ook niet de kant en klare broodmix etc, maar echte 100% volkoren meel, gist etc.) ten opzichte van mensen die gewoon fabrieksbrood kopen is zo afwijkend dat je imo te allen tijde kunt uitgaan van fabrieksbrood als er wordt gesproken over brood. En fabrieksbrood zit vol met 'vage shit'.

Verder heb je absoluut geen brood nodig in een gezond dieet dat voornamelijk gericht is op (snel) afvallen. Ook niet echt brood. Het is meer dat men vaak te lui is om regelmatiger en uitgebreider met je eten bezig te zijn om zo gevarieerd mogelijk te eten en voldoende voedingsstoffen binnen te krijgen. Vandaar dat brood er eerder bij wordt gepakt dan andere betere koolhydraten zoals havermout met 0% vet melk of volkorenrijst (ook 's ochtends of als lunch ja) bijvoorbeeld. Voornamelijk in de ochtend en wellicht middag zou ik voldoende goede koolhydraten consumeren. Later op de dag is het geschikter om de ratio's zodoende te om te draaien dat je meer vezels en proteïnen binnen krijgt en de koolhydraten te minderen.
pi_109793316
quote:
0s.gif Op zondag 1 april 2012 22:54 schreef ChipsZak. het volgende:

Ik bedoel gewoon dat aan brood vaak (dus niet altijd!) veel bullshit is toegevoegd, :') .
in volkoren brood van de bakker is geen vage shit toegevoegd (beschermd product), en brood dat je bij de bio winkel koopt als helemaal niet.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 2 april 2012 @ 10:29:36 #143
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_109795557
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 08:34 schreef computergirl het volgende:

[..]

in volkoren brood van de bakker is geen vage shit toegevoegd (beschermd product), en brood dat je bij de bio winkel koopt als helemaal niet.
Ik heb nergens gezegd dat brood slecht is. En ik heb ook gezegd "vaak" en "niet altijd". Daar houd ik het bij. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het veel koolhydraten bevat en dat ze daarom dat wrs niet mocht hebben terwijl ze afviel.
  maandag 2 april 2012 @ 11:15:00 #144
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_109796930
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_109831245
quote:
0s.gif Op maandag 2 april 2012 10:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik heb nergens gezegd dat brood slecht is. En ik heb ook gezegd "vaak" en "niet altijd". Daar houd ik het bij. Het enige wat ik duidelijk wilde maken is dat het veel koolhydraten bevat en dat ze daarom dat wrs niet mocht hebben terwijl ze afviel.
Kletsmajoor.
pi_110063589
Vanavond weer *O*
deze keer begint het trouwens om 20:00 (was eerst om 21:00)!
pi_110068450
Hij heeft grote tieten
pi_110068592
quote:
0s.gif Op zondag 8 april 2012 20:04 schreef computergirl het volgende:
Hij heeft grote tieten
ja :o
pi_110068725
De trainer is wel een lekker ding zeg
pi_110070223
Jesse is inderdaad erg lekkere vent :9~

aha een tietverkleining, das wel mooi voor hem! Kan me voorstellen dat hij zich er erg voor schaamt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')