Idd. Boozer is zo 1 dimensionaal he. Vind het al ongelooflijk dat ie bij de Bulls speelt. Offensief is het echt niet zo bijzonder (Gasol is veel, veel beter) en defensief is hij echt de zwakste speler van de Bulls. Niet voor niets speelt ie bijna nooit meer in het vierde kwart. Nou wil ik niet zeggen dat Gasol niet soft is of zo briljant on defense, maar slechter dan Boozer bestaat niet. En offensief is ie ook veel beter. Zou Chicago wel een stuk sterker van wordenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef JayJay8 het volgende:
Gasol voor Boozer? Hoe is dat een goede trade voor de Lakers???
Denk dat ie Howard en Boozer bedoelt. Dat is wel een goeie deal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:33 schreef JayJay8 het volgende:
Gasol voor Boozer? Hoe is dat een goede trade voor de Lakers???
Net ook even naar de herhaling gekeken, stelde weinig voor ja..quote:Op zondag 26 februari 2012 12:08 schreef TheFastOne het volgende:
Die dunk contestDe enigen die het aanzien waard waren waren die 2e van Budinger en die in het donker van George(die had moeten winnen).
Laat dan maar ff jouw dunks zienquote:Op zondag 26 februari 2012 08:53 schreef zeebeschuit het volgende:
Wat een fail de Dunk Contest.. Met dit soort prutsers kan je die hele contest afschaffen. Normaliter was dat juist het onderdeel waar over nagepraat kon worden.
& Wall fail:
[ afbeelding ]
Derrick Williams sprong over een motorfiets heen en Paul George deed er een in het donker, vond die twee wel aardig bedachtquote:Op zondag 26 februari 2012 13:36 schreef zeebeschuit het volgende:
valt wel mee toch. Genoeg leuks te bedenken. Spring desnoods over iemand met een mickey mouse pak aanOf net zoals griffin over een autootje. Als het maar IETS anders dan regulier is. Net als dat superman idee. Zo hoort het gewoon te zijn.gaat niet eens altijd om de dunk. als ze er maar een show van maken imo.
Nee maar als je de contest fail noemt en terwijl ik na de recap bekeken te hebben toch moet concluderen dat er wel een paar aardige dunks tussen zaten, vraag ik me wel af hoe die dunks van jou zijn, of wat voor een show jij er van kan makenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Je moet het zelf kunnen om er een mening over te hebben? Rot op anti-kneus.
Vincanityquote:Op zondag 26 februari 2012 14:51 schreef TheGOAT het volgende:
Uberhaupt was 2009 en 2010 veel slechter, dit jaar zaten er nog een paar aardige dunks in.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
1 uur begint de Sport1 uitzending, ik ga eens kijken of dat een beetje te doen is.quote:Op zondag 26 februari 2012 21:55 schreef JayJay8 het volgende:
Hoelaat begint t? Nba site doet t niet op mn Iphone
Verwacht geen serieuze game, je zal nu redelijk wat interactie met publiek, wat normaal zelden of nooit gebeurd. En spektakel. West wint overigens, want Aldridgequote:Op zondag 26 februari 2012 21:53 schreef Arcadia het volgende:
Zo, dit topic ook maar eens volgenVanavond eerste keer dat ik NBA live ga kijken, ben benieuwd.
Begint het om 1? Er stond bij mij 12quote:Op zondag 26 februari 2012 21:56 schreef TheFastOne het volgende:
[..]
1 uur begint de Sport1 uitzending, ik ga eens kijken of dat een beetje te doen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |