Jezus die Lin.
2 jaar geleden in summer league heb ik hem gezien tegen John Wall. Ik hou altijd erg van de summer league, omdat je er talent kan spotten. Toen ik hem daar zag, zag ik z'n mentaliteit, z'n overzicht al en wist ik dat het een goede speler was. Natuurlijk wist ik niet dat hij zo goed was als dat hij nu speelt. Maar wel dat hij kon ballen en in de league hoorde.
Maar man, z'n inzicht, hij is zo'n goede pick-and-roll speler, kan driven met rechts én met links, kan goed schieten. Veel turnovers, maar dat vergeef ik hem. Goede defender, gemotiveerd, slimme speler. Z'n basketball IQ is echt like few in the game, van het type Nash, Kidd, Paul. Tegen Utah schoot hij een 3'tje raak met nog 2 minuten te gaan, waardoor het verschil van 6, 9 werd. Shmpert dacht ik schoot, miste de ring (raakte het bord), de bal kwam via de kluts bij Lin terecht. Er stond nog een halve seconde op de schotklok, en dat wist hij, als enige in de
Vaak hekel ik mensen die gehypet worden, maar 2 jaar geleden mocht ik hem al, en dat is nu niet veranderd. The kid is for real, vandaag tegen Marion was echt de test voor mij. Marion is 1st team all-defensive dit jaar, en hij is als goed als de afgelopen weken.
En Dirk is ook weer ballin zeg, jemig.
http://espn.go.com/dallas(...)rk-knicks-jeremy-lin