De echte aandacht voor wielrennen komt pas bij de grotere klassiekers. In deze tijd van het jaar is er nog de concurrentie van het schaatsen.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:26 schreef TargaFlorio het volgende:
It4i ziet er toch wel professioneel uit moet ik zeggen.
Wel een duur grapje om de sponsor zo laat bekend te maken.
Moet je is opletten als Veelers wint in Roubaix.quote:
schaatsenquote:Op zondag 26 februari 2012 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
De echte aandacht voor wielrennen komt pas bij de grotere klassiekers. In deze tijd van het jaar is er nog de concurrentie van het schaatsen.
Volgende maand kan je veel meer aandacht verkrijgen.
Niet alleen maar vermoedelijk wel voor een flink deel.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:42 schreef The_Hives het volgende:
[..]
schaatsenik mag aannemen dat die sponsor niet alleen op de Nederlandse markt gericht is....
Het gebabbel van Smeets en Ducrot is altijd wel onderhoudend. Heerlijk voor op de achtegrond.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:46 schreef franklop het volgende:
veroordeeld aan Smeets en Ducrot deze middag, want PSV-Feyenoord op tv
De chemie tussen Smeets en Ducrot is prima. Veel beter dan Dijkstra en Ducrot. Zijn we bovendien niet allemaal opgegroeid met Mart en Jean.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het gebabbel van Smeets en Ducrot is altijd wel onderhoudend. Heerlijk voor op de achtegrond.
Jeanquote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
De chemie tussen Smeets en Ducrot is prima. Veel beter dan Dijkstra en Ducrot. Zijn we bovendien niet allemaal opgegroeid met Mart en Jean.
Ik hoop het niet. Bij zijn laatste Tour presenteerde hij zich als een clown. Het was dieptriest dat de media meegingen in de Hummel-Hype...quote:Op zondag 26 februari 2012 15:01 schreef Dwersdriever het volgende:
Kamikaze Kenny! Hopelijk mag hij weer mee naar de tour.
daarnaast zei luijckx al dat ze met zo'n beetje dezelfde formatie als vorig jaar naar frankrijk zal afreizenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Bij zijn laatste Tour presenteerde hij zich als een clown. Het was dieptriest dat de media meegingen in de Hummel-Hype...
Ik hoop gewoon dat Ligthart gaat. Zou meer dan terecht zijn.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop het niet. Bij zijn laatste Tour presenteerde hij zich als een clown. Het was dieptriest dat de media meegingen in de Hummel-Hype...
In grote lijnen bedoelt hij. Want De Gendt en Leukemans gaan al niet en Bozic logischerwijs ook niet.quote:Op zondag 26 februari 2012 15:04 schreef franklop het volgende:
[..]
daarnaast zei luijckx al dat ze met zo'n beetje dezelfde formatie als vorig jaar naar frankrijk zal afreizen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |