Schimpie is back in tha topicquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BGTes het volgende:
K3 chips... mm
Ik heb geen nomz voor vanavond, en heb eigenlijk ook nergens zin in
Volgens mij wordt het heel mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo is het toilet boven nu
Alle spijkertjes zijn verzonken, nu nog afdek-latten overal omheen en aan de bovenkant mooie lijstjes om af te werken. Dan schilderen, plamuren, weer grondverf en dan aflakken
[ afbeelding ]
Overzichtje met lelijke muren nu
Grote gaten zijn dichtgemaakt, nu nog laagje stucen nadat de lambrisering in de grondverf staat.
[ afbeelding ]
En dan komt het uiteindelijk in dezelfde kleurtjes als de overloop en het trappengat, zoals je op deze foto ziet, die al een tijdje klaar zijn
[ afbeelding ]
Ik was die kop weer zat.quote:
Like a boss.quote:
K3 chips... mm
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Alle spijkertjes zijn verzonken, nu nog afdek-latten overal omheen en aan de bovenkant mooie lijstjes om af te werken. Dan schilderen, plamuren, weer grondverf en dan aflakken
[ afbeelding ]
Grote gaten zijn dichtgemaakt, nu nog laagje stucen nadat de lambrisering in de grondverf staat.
[ afbeelding ]
En dan komt het uiteindelijk in dezelfde kleurtjes als de overloop en het trappengat, zoals je op deze foto ziet, die al een tijdje klaar zijn
[ afbeelding ]
Not bad! Benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem in ieder geval iets waar je enigszins zin in hebt. Of iets wat je vriend nooit wil eten ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BGTes het volgende:
K3 chips... mm
K3 chips... mm
Ja maar, nou denk ik steeds dat je Sokkepop bent.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was die kop weer zat.
[..]
Like a boss.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja die welIk denk dat ik het doe met de lolly die erbij zat :d
De mijne is veel tofferderder.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, nou denk ik steeds dat je Sokkepop bent.
Ik ga morgen ZO hard bugles met kokkie eten, gewoon omdat het KAN!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem in ieder geval iets waar je enigszins zin in hebt. Of iets wat je vriend nooit wil eten ofzo
Echt een mega-eikel streek van je vriend trouwens... bah.
Ja lomp is dat he!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk, die reclames bij een gehuurd filmpje: 'De ECHTE filmliefhebber kijkt het origineel.'
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, even voor de beeldvorming, zo was het toilet boven eerst (toen wij het huis kochten)
[ afbeelding ]
Bwehehehehhee, dus nu al 100 x beter. Er zaten zelfs schelpen en zand tegen de muur aan geplakt
Whyyyyyquote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, even voor de beeldvorming, zo was het toilet boven eerst (toen wij het huis kochten)
[ afbeelding ]
Bwehehehehhee, dus nu al 100 x beter. Er zaten zelfs schelpen en zand tegen de muur aan geplakt
En niet kunnen doorspoelenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk, die reclames bij een gehuurd filmpje: 'De ECHTE filmliefhebber kijkt het origineel.'
Ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En niet kunnen doorspoelenwe hebben net ook dvd's gekeken. Verschrikkelijk in het begin.
Mijn moeder dacht al dat ze iets fout deed
En nu ha ik mij omtoveren tot een piraat a la mini playbackshow (ik geloofde altijd dat die tunnel echt was)
omgquote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen doorspoelen????quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En niet kunnen doorspoelenwe hebben net ook dvd's gekeken. Verschrikkelijk in het begin.
Mijn moeder dacht al dat ze iets fout deed
En nu ha ik mij omtoveren tot een piraat a la mini playbackshow (ik geloofde altijd dat die tunnel echt was)
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Je ziet een wc-rolhouder op die foto staan, die soort van "ingebouwd" zit, alle tegels hebben we er wel overal afgehaald, maar die hebben we laten zitten en het stokje waar de rol omheen gaat hebben we er ook in laten zitten, hehehehe. Leuk voor de volgende die de schrootjes er weer af gaat trekken
Goed opgevoede vent, die van jouquote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef Loqi het volgende:
![]()
is aan het gamen en roept kei hard 'goeden plan!
'
[..]
omg
Nee bij echte dvd's heb je altijd die kijkwijzer en waarschuwingen en die dingen allemaal, en die kun je nooit doorspoelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet kunnen doorspoelen????Omdat het zelf kopies zijn ofzo???
Dit dusquote:Op zondag 19 februari 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja lomp is dat he!
Je wordt gewoon zķ hard gestraft voor het kijken van een legaal gehuurde/gekochte/gebioscoopte film
En al die shit heb je bij downloads niet, jeuh!
Oh, op die manier, ik dacht dat de hele DVD niet doorgespoeld kon worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee bij echte dvd's heb je altijd die kijkwijzer en waarschuwingen en die dingen allemaal, en die kun je nooit doorspoelen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed opgevoede vent, die van jou![]()
En tsja... de vorige bewoners zeiden dat ze niet van saai en degelijk hielden en daarom alles zo hadden geverfd en versierd....
Over alle schakelaars heen enzo, zonder het houtwerk te schuren etc.![]()
Maar goed, voor ons wat de keuze om het allemaal te veranderen dus niet zo moeilijk
Hier kun je nog wat andere LOL-foto's zienquote:
al die scheve stopcontacten ookquote:Op zondag 19 februari 2012 20:04 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hier kun je nog wat andere LOL-foto's zien![]()
Het jaren '60 huis van BBQ-kip
Ik ga er niet meer posten denk ik want de updates duren toch steeds veel te lang, het komt allemaal wel af, maar op zijn boerenfluitjes
kniekousenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:06 schreef megamandy het volgende:
Help mij evenals piraat met een groen rokje en bruin gilletje. Een bruine panty of een normale huidskleurpanty met bruine kniekousen?
Smakelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef BBQ-kip het volgende:
Kniekousen inderdaad
Dinner is ready here, dus wij gaan even knagen
Goud als basislak met zwarte crackle?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Ja, nog meer carnavalshulp gevraagd
Ik ga morgen als aso, met te oranje/bruine foundation, pijpsmoel, trainingspak etc etc...
Nu wilde ik tijgernagels maken, maar ik blijk geen oranje te hebbenWhat to lak?
Vel rozen, goud... suggesties?
Goud met vel rozen stippen?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik ga morgen als aso, met te oranje/bruine foundation, pijpsmoel, trainingspak etc etc...
Knalroze met gouden konad en anders gouden randje ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:10 schreef Lindytje het volgende:
Ik denk dat crackle het te subtiel maaktquote:Op zondag 19 februari 2012 20:11 schreef BGTes het volgende:
[..]
Goud als basislak met zwarte crackle?
GMTAquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Knalroze met gouden konad en anders gouden randje ofzo?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Goud met vel rozen stippen?
Goedenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Knalroze met gouden konad en anders gouden randje ofzo?
Ja ik ook, maar icm trainingspak en pijpbek kan het erg trampy zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 20:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk dat crackle het te subtiel maaktTenminste, ik heb ook wel eens goud met crackle gedragen
![]()
Dat maakt al gauw dingen trampy jaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja ik ook, maar icm trainingspak en pijpbek kan het erg trampy zijn
Pics van het eindresultaat hequote:Op zondag 19 februari 2012 20:13 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Goeden
Vel rozen met een gouden randje
Goed over na gedacht inddquote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef Lindytje het volgende:
Het is zo'n heerlijke en comfortabele outfit![]()
quote:
Gaat lies ook mee? Zo ja, als wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En je hebt zakken, dus je kan alles kwijt
En het is lekker warm als je buiten loopt (morgen kroegentocht/dweilen, dus veel buiten... )
Nope....quote:Op zondag 19 februari 2012 20:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gaat lies ook mee? Zo ja, als wat?
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nope....vindt carnaval stom....
Ze is twee jaar geleden mee geweest als maxima
Nicequote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef Lindytje het volgende:
Ik zal morgen ook een foto van mezelf maken
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Volgend jaar wil ik ook carnavallenwss het eerste jaar dat ik school-af ben en de vakanties lopen hier nooit gelijk als bij jullie. Ik heb ook pas over een week vakantie.
Ik heb nog nooit gecarnavald! Maar ik wil wel al eeuwen een verkleedparty houden/doen/meemaken en dat komt er nooit vanquote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Carnavallen is tof!!
(1 dag dan)
Werk is niet écht tofquote:Op zondag 19 februari 2012 20:45 schreef Diconnected het volgende:
Grrrmbl waarom kan ik nou nergens een leuke vacature vinden waarvan ik denk van 'heyyyy das tof!'
Nee okay, maar iig iets wat me aanspreekt zegmaarquote:
Whehe oh, succes met wat leuks vinden!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:51 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Nee okay, maar iig iets wat me aanspreekt zegmaar
Whhahaha viezen secksquote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUT?!![]()
![]()
Na een seksscene in de film vraag het meisje aan de jongen: 'Did she ever fucked you like that?'
En hoe wordt het vertaald?? :
[ afbeelding ]
En daarna nog een keer: heeft ze ooit wel eens met je gepoept?
Vlaams toevallig?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
WHUT?!![]()
![]()
Na een seksscene in de film vraag het meisje aan de jongen: 'Did she ever fucked you like that?'
En hoe wordt het vertaald?? :
[ afbeelding ]
En daarna nog een keer: heeft ze ooit wel eens met je gepoept?
De ondertiteling? Ik heb Nederlands aangezet, voor de rest nog geen rare dingen gelezenquote:
Ik heb het met botten ook altijd.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
De ondertiteling? Ik heb Nederlands aangezet, voor de rest nog geen rare dingen gelezen
Ik ben er nogquote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef Incantrix het volgende:
Nu mogen jullie niet allemaal ineens weg zijn hoor
Jaaa, met jou ook?quote:
Jawelquote:Op zondag 19 februari 2012 21:22 schreef princess-a het volgende:
[..]
Jaaa, met jou ook?edit: naar omstandigheden that is
En Mcdonalds geeft je meer honger dan verzadiging indd
Ah dat is verrot!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef Diconnected het volgende:
Gooooodver, word lesgeld de 26e afgeschreven... 130 ekkies... en die heb ik niet. Ik krijg v/d week wel zorgtoeslag undso, maar dan heb ik alsnog niet genoeg. Eerst stond er namelijk dat er 80 euro werd afgeschreven, nu ff met 50 euro verhoogd. lekker dandan maar komende tijd van mama lenen...
Geldproblemen, ik haat het
Jepquote:Op zondag 19 februari 2012 21:33 schreef Incantrix het volgende:
Huh? Zomaar ineens 50 euro erbij Dico? Dat is fucked
Wat is dat voor een achterlijke regeling?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jepen tis gewoon sowieso fucked, want ik ben dus in januari gestopt, en kan dus lekker voor een heel jaar gaan betalen
stelletje fuckers
Oh gelukkig maar! En die paniek herken ik maar al te goed helaasquote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawelenorm moe, dat dan weer wel
zodadelijk maar gewoon die boterham vreten en naar bed I guess.
En jaaa.. Maar het is zo lekker soms! (Right, Dico?)
En we hadden vandaag best ff een close call, we waren bij de ikea geweest en reden door naar de vrienden waarmee we hadden afgesproken, dus ik voel zo in mijn jaszak, zit mijn telefoon er niet in. Niet vreemd, want als ik iets a la ikea inga doe ik die in mijn tad in het kader van zakkenrollers, maar toch ff checken.. Dus ik tegen mijn lief "kijk ff in mijn tas of mijn telefoon erin zit?" en hij van *zoek zoek* "nee!" dus hij nog die halve tas leeghalen, mijn mobiel bellen, staat 'ie uit..
Ik al half jankend, want er staan enorme bergen foto's en filmpjes op van Stef en de backup lukt al maanden niet, maar mijn liefje had nooit tijd om ht te fixxen..
Dus wij bedacht "ikea bellen of 'ie gevonden is en bidden zodra we aan zijn gekomen".. Belt hij me nog één keer nadat ik geparkeerd heb.. Doet mijn tas *tril*was hij vergeten achter een anesthesie-infoboekje van het ziekenhuis te kijken
![]()
Nouja, ik was maar 6 halve hartstilstanden verder
Huh moet je dan alsnog voor een heel jaar betalen?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dat voor een achterlijke regeling?
Ja, als je voor 1 okt stopt dan hoef je niks te betalen. maar stop je daarna, dan mag je een heel lesjaar gaan betalenquote:Op zondag 19 februari 2012 21:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat is dat voor een achterlijke regeling?
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, als je voor 1 okt stopt dan hoef je niks te betalen. maar stop je daarna, dan mag je een heel lesjaar gaan betalen![]()
![]()
Ik ben sowieso tig miljoen keer per dag mijn telefoon kwijt, dus het is me toch al niet onbekend, maar deze keer dachten we echt dat ik screwed was. Niet eens om de telefoon want ik haat dat ding, maar god wat baalde ik toen ik me bedacht dat ik dan weken en weken aan ontwikkeling van Stef kwijt was.. De dagelijkse dingen neem je toch sneller op met je telefoon zeg maar.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar! En die paniek herken ik maar al te goed helaas
Heb ik ook zitten doen inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben Kip d'r K&W-topic helemaal terug aan het lezen
Wat is dat voor iets achterlijksquote:Op zondag 19 februari 2012 21:37 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja, als je voor 1 okt stopt dan hoef je niks te betalen. maar stop je daarna, dan mag je een heel lesjaar gaan betalen![]()
![]()
Precies! Nu wel snel alles op de pc gezet?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ben sowieso tig miljoen keer per dag mijn telefoon kwijt, dus het is me toch al niet onbekend, maar deze keer dachten we echt dat ik screwed was. Niet eens om de telefoon want ik haat dat ding, maar god wat baalde ik toen ik me bedacht dat ik dan weken en weken aan ontwikkeling van Stef kwijt was.. De dagelijkse dingen neem je toch sneller op met je telefoon zeg maar.
Ik ookquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook zitten doen inderdaad.
quote:In een aantal gevallen kun je in aanmerking komen voor (gedeeltelijke) terugbetaling van het betaalde lesgeld:
je hebt je diploma behaald
je stapt binnen het beroepsonderwijs of vavo over naar een andere opleiding
je ouders gaan scheiden/je gaat zelf scheiden en je bent daardoor niet meer in staat de lessen te volgen
een familielid overlijdt of wordt ernstig ziek
je partner overlijdt of wordt ernstig ziek
ernstige ziekte of overlijden van de student zelf
je bent zwanger
Je krijgt geen lesgeld terug als je stopt met je opleiding om bijvoorbeeld te gaan werken of als je gebruik maakt van de 1 februari regeling.
Lekker op bed gaan hoor, als iets je er door heen helpt is het slaapquote:Op zondag 19 februari 2012 21:32 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jawelenorm moe, dat dan weer wel
zodadelijk maar gewoon die boterham vreten en naar bed I guess.
En jaaa.. Maar het is zo lekker soms! (Right, Dico?)
En we hadden vandaag best ff een close call, we waren bij de ikea geweest en reden door naar de vrienden waarmee we hadden afgesproken, dus ik voel zo in mijn jaszak, zit mijn telefoon er niet in. Niet vreemd, want als ik iets a la ikea inga doe ik die in mijn tad in het kader van zakkenrollers, maar toch ff checken.. Dus ik tegen mijn lief "kijk ff in mijn tas of mijn telefoon erin zit?" en hij van *zoek zoek* "nee!" dus hij nog die halve tas leeghalen, mijn mobiel bellen, staat 'ie uit..
Ik al half jankend, want er staan enorme bergen foto's en filmpjes op van Stef en de backup lukt al maanden niet, maar mijn liefje had nooit tijd om ht te fixxen..
Dus wij bedacht "ikea bellen of 'ie gevonden is en bidden zodra we aan zijn gekomen".. Belt hij me nog één keer nadat ik geparkeerd heb.. Doet mijn tas *tril*was hij vergeten achter een anesthesie-infoboekje van het ziekenhuis te kijken
![]()
Nouja, ik was maar 6 halve hartstilstanden verder
Maar je bent toch niet vrijwillig gestopt? Ik vind het echt heel erg krom dat er in jouw situatie geen terugbetaling wordt gedaan.quote:
Jawel, ik vond de opleiding kak, en in combinatie met knie was het toch niet meer te redden zegmaar...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar je bent toch niet vrijwillig gestopt? Ik vind het echt heel erg krom dat er in jouw situatie geen terugbetaling wordt gedaan.
Oh ik dacht dat je de opleiding leuk vond maar door je knie te ver achterop liepquote:Op zondag 19 februari 2012 21:43 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Jawel, ik vond de opleiding kak, en in combinatie met knie was het toch niet meer te redden zegmaar...
Ja het was wel 'okay', maar gewoon veel te makkelijk undso.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je de opleiding leuk vond maar door je knie te ver achterop liepsorry.
Ah okeequote:Op zondag 19 februari 2012 21:46 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja het was wel 'okay', maar gewoon veel te makkelijk undso.
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
Hij heeft net idd meteen de backup geregeldnog even wachten tot december, dan mag ik een andere telefoon en dan ga ik weer een iphone nemen en dan werkt alles tenminste weer gewoon zoals het hoort
en dan ga ik nu die boterham regelen en daarna tukje doen
Eetze en slaaplekkerquote:Op zondag 19 februari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
Hij heeft net idd meteen de backup geregeldnog even wachten tot december, dan mag ik een andere telefoon en dan ga ik weer een iphone nemen en dan werkt alles tenminste weer gewoon zoals het hoort
En, wat vond je ervan?quote:Op zondag 19 februari 2012 21:29 schreef Lindytje het volgende:
Ik ben Kip d'r K&W-topic helemaal terug aan het lezen
NOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS, nķg meer schrootjesquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heb ik ook zitten doen inderdaad.
Hehehehe, stalkerdsquote:
Thanks! (die met lettertjes neem ik aan? Die ander is ook mooi, maar niet zo spectaculairquote:
Hmmmm, boterham met hagelslag! Geniet ervan en daarna slaap lekker!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:53 schreef Incantrix het volgende:
Ja diequote:Op zondag 19 februari 2012 21:58 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zat lekker te eten en 4 afleveringen New Girl te kijken (leuk leuk leuk!) en dan hebben jullie het gewoon over mijn huus
[..]
En, wat vond je ervan?
[..]
NOOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS, nķg meer schrootjes
[..]
Hehehehe, stalkerds
[..]
Thanks! (die met lettertjes neem ik aan? Die ander is ook mooi, maar niet zo spectaculair)
Als de wc boven klaar is maak ik daar ook wel fotootjes van voor hier
En dan nog wc beneden, de zolder en de tuin
Komende 3 jaar nog wel bezig dus
quote:Van de achterkant lijk je trouwens wat op mij Kip, ik had je op de een of andere manier graatmager en blond in m'n hoofd zitten![]()
Ja mooi he!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die![]()
En deze opmerking van Skjoe
[..]
Klinkt freaky, doe eens een fotoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Diconnected het volgende:
De fuck, m'n duimnagel was aan de bovenkant in 2 delen, dus zegmaar de bovenste laag was half omgeklapt, maar de onderste laag was nog goed. Maar even netjes bijgeknipt en bijgevijld, anders was ie helemaal afgescheurd gok ik
Welcome to my worldquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef Diconnected het volgende:
De fuck, m'n duimnagel was aan de bovenkant in 2 delen, dus zegmaar de bovenste laag was half omgeklapt, maar de onderste laag was nog goed. Maar even netjes bijgeknipt en bijgevijld, anders was ie helemaal afgescheurd gok ik
Bwhehehe ja, maar doe maar niet graatmager wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja mooi he!
Die zit ook nog altijd in mijn hoofd![]()
En nu ben ik wel blont, maar da's uit een pakje
Dat geeft niks hoor, niet iedereen hoeft alles van ons/mij mooi te vindenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:04 schreef Lindytje het volgende:
Tof huisje kip![]()
Die pizza-oven helemaal groen vind ik minder...
En die badkamer![]()
Ik wil zo'n douche
![]()
![]()
Min is typfoutquote:Tu
est
min
mon
quote:Stinky
Never gonna happen denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 22:05 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehehe ja, maar doe maar niet graatmager worden
whehehehehehe, goeien vent die van jou (soms dan hequote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
Krijg ineens heul veul WAjes van:
[..]
Min is typfout
Dus ik denk: 'JOAAHH?? Wat gaat er komennn?
[..]
Volgens mij is het sowieso tof als je alles zelf hebt gedaanquote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat geeft niks hoor, niet iedereen hoeft alles van ons/mij mooi te vinden
Badkamer was een enorme klus, maar we zijn er nu super blij mee, heerlijk! Zeker na een aantal weken niet thuis kunnen douchen, waardeer ik het nu steeds weer enorm
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Min is typfout
[..]
[..]
Min is typfout
[..]
[..]
Min is typfout
[..]
Zekersquote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef Incantrix het volgende:
De Jacobastraat is echt een onwijs leuk straatje
Gelukkigquote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Never gonna happen denk ik![]()
![]()
Mag wel aardig wat af hoor, dan nog hou ik genoeg reserves
Ja, lijkt me echt verschrikkelijk... weken niet thuis kunnen douchen...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat geeft niks hoor, niet iedereen hoeft alles van ons/mij mooi te vinden
Badkamer was een enorme klus, maar we zijn er nu super blij mee, heerlijk! Zeker na een aantal weken niet thuis kunnen douchen, waardeer ik het nu steeds weer enorm
En de zonquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt verschrikkelijk... weken niet thuis kunnen douchen...
Maar toffen huis
Vooral de zeilboot![]()
Ja absoluutquote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij is het sowieso tof als je alles zelf hebt gedaan
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
whehehehehehe, goeien vent die van jou (soms meestal dan he)
Wooohooo!!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
Ok, I'm off.. Tenminste, mag ik nog even één keertje roepen? Ik kan dus echt helemaal NIKS zeggen, dus doe ik het lekker hier
WIJ GAAN NAAR BERLIJN!! En hij weet het lekker niet![]()
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
Ok, I'm off.. Tenminste, mag ik nog even één keertje roepen? Ik kan dus echt helemaal NIKS zeggen, dus doe ik het lekker hier
Ja, dat was ook niet heel erg relaxedquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, lijkt me echt verschrikkelijk... weken niet thuis kunnen douchen...
Maar toffen huis
Vooral de zeilboot![]()
Jah, die gewone huisjes zijn wel echt heeel mini idd.. De oude pakhuizen op de hoeken zijn wel een stuk ruimerquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers
Ik ben wel vaker binnen geweest in die huisjes. De meeste die te koop zijn zijn ook echt enorm cute en schattig en leuk. Jammer dat ze niet 1 slagje groter zijn, het is echt te krap om met meer dan 1 in te wonen vind ik.
Maar dit huisje hebben ze wel enorm verfucked hoor... echt zonde.
Berlijn is súperleuk! Gaan jullie het vast enorm naar jullie zin hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef Incantrix het volgende:
Gaan 23 t/m 26 maart alquote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Berlijn is súperleuk! Gaan jullie het vast enorm naar jullie zin hebben
Wanneer gaan jullie eigenlijk?
Leuk leuk leuk
Ja, dat ze dan ineens dezen jongen hadden moeten inhuren (omdat hij toch niks te doen had)quote:Op zondag 19 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
Al die mensen die nu gaan janken over die film met Daniel Radcliffe. 'Hij blijft toch altijd gewoon Harry Potter voor mij hoor!!'
Jonge, wees blij dat hij die reeks heeft afgemaakt. Als hij na 3 films was gestopt was het ook weer niet goed geweest
Ik wilde er eigenlijk nog bijtypen: mag ie dan zijn hele leven geen andere films meer maken zoals dat ventje van home alone?!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, dat ze dan ineens dezen jongen hadden moeten inhuren (omdat hij toch niks te doen had)
[ afbeelding ]
En alle artiesten ookquote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Waarom touren alle toffe bands alleen maar in de VS of UK
Tof! Dan ga ik naar Madridquote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Gaan 23 t/m 26 maart alvind het wel heel eng hoor, ik ben op de 1 of andere manier knetterbang dat we neerstorten met ons vliegtuig en dat Stef dan alleen achterblijft.. Beetje een angststoornisje sinds Gabriël ofzo.. Nouja, tegen diie tijd zit ik toch wel weer aan de prozac, dan zie ik het allemaal vast wat ehm.. Lichtzinniger
hahahahaha, humor!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wilde er eigenlijk nog bijtypen: mag ie dan zijn hele leven geen andere films meer maken zoals dat ventje van home alone?!
Bands zijn toch artiesten?quote:
Ik moet altijd zo hard lolleren om dat soort humorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof! Dan ga ik naar Madrid
En ik ken dat wel een beetje hoor (ook na overlijden dichtbij), ik denk steeds als mijn man of ik (of samen) gaan vliegen, dat we dood gaan. En dan denk ik "ach, dan maar genieten, we zien wel". Lekker lomp, maar goed.
Je vent sleept je er wel doorheen en Stef gaat zich vast super vermaken bij de oppas
Ik vlieg ook op vrijdag de 13e (april), dus ik schreef de vriend waar ik naartoe ga "ik vlieg vrijdag de 13e naar je toe, als ik neerstort is het jouw schuld".
Krijg ik terug "jij stort niet neer want onkruid vergaat niet"![]()
![]()
Hoi! Hoe is het met Wim? Cody! Sorryyyyyyyyyquote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Dico, ik meen dat je schoolgeld kan terugvragen op medische gronden. Fijne weet ik er niet van, maar is misschien de moeite waard om uit te zoeken.
Ja heb ik uitgezocht maar dat is alleen als je echt ernstig ziek was enzo dusja denk niet dat ze mij dat benoemenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
O hai!
Dico, ik meen dat je schoolgeld kan terugvragen op medische gronden. Fijne weet ik er niet van, maar is misschien de moeite waard om uit te zoeken.
Ja maar er staat Inglot op!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef BBQ-kip het volgende:
http://www.inglotnl.com/product.cgi?group=6646&product=6836
[ afbeelding ]
E 250,- voor een lege (lelijke) trolley
Ja, zo gaat het altijd wel tussen ons eigenlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo hard lolleren om dat soort humor
En Zuca of zoietsquote:Op zondag 19 februari 2012 22:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar er staat Inglot op!
Heerlijkquote:Op zondag 19 februari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, zo gaat het altijd wel tussen ons eigenlijk
Soort van mijn broer lijkt het wel hehehehe. Heb echt weer zin om hem langer dan een uurtje aan de telefoon te spreken en lekker slap te ouwehoeren over van alles
Oh echt, coolquote:Op zondag 19 februari 2012 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tof! Dan ga ik naar Madrid
En ik ken dat wel een beetje hoor (ook na overlijden dichtbij), ik denk steeds als mijn man of ik (of samen) gaan vliegen, dat we dood gaan. En dan denk ik "ach, dan maar genieten, we zien wel". Lekker lomp, maar goed.
Je vent sleept je er wel doorheen en Stef gaat zich vast super vermaken bij de oppas
Ik vlieg ook op vrijdag de 13e (april), dus ik schreef de vriend waar ik naartoe ga "ik vlieg vrijdag de 13e naar je toe, als ik neerstort is het jouw schuld".
Krijg ik terug "jij stort niet neer want onkruid vergaat niet"![]()
![]()
Dat zijn echt de dingen die ik misquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Hoi! Hoe is het met Wim? Cody! Sorryyyyyyyyy![]()
ging automatisch
JIj hebt je portie wel gehad vind ik voor de komende 1000 jaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt, cool
Jah, ik heb dat wel eens vaker bedacht als we op vakantie gingen, maar dan kon ik het wat makkelijker wegschuiven.. En toen was Stef er nog niet, dus dan was het ok omdat ee samen waren ofzo. De gedachte dat als ons nu iets gebeurt, Stef zich ons niet eens meer kan herinneren..maarja, ik maak mezelf gek en dat weet ik, dus na mijn ingreepje ga ik weer beginnen met fluoxetine (die ik heb gekregen nadat ik in een soortgelijk 'gedachtenkringetje' kwam na miskraam 4 en weer zwanger bleek te zijn) dus dan zakt het vast weer wat af enzo
Whaha, en bedankt
Is dat a la Willibrod Frequin? He.... zeg... waar gaat u nu naartoe.... zeg.... vind u dat normaal.... he!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Bij Undercover in NederlandHij blijft gewoon weer achter dat mens aanlopen
hmm.. Nee dat is twijfelachtig. Maar je kan het altijd proberen. Alles wat erbij komt kijken erbij gooienquote:Op zondag 19 februari 2012 22:20 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja heb ik uitgezocht maar dat is alleen als je echt ernstig ziek was enzo dusja denk niet dat ze mij dat benoemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baadt het niet dan schaadt het wel toch?
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Ik heb dat metquote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat zijn echt de dingen die ik miselke dag lekker met je sacho hoofd bij elkaar aankloppen en dan lompe humor die je alleen samen hebt. Heb je niet met zo gek veel mensen, dat je een soort eigen taaltje spreekt ofzo (nee, geen Fok-taal
)
En nee, ik ben niet verliefd op hem, dat moet ik ook altijd uitleggen.
Ga je vast wel uit komen, kijken naar de kans dat je neer stort. Realistisch gezien is dat echt nihil. Je hebt meer kans om omver te worden gereden in Den Haag door een dronken Pool met een ladder op zijn auto en 12 kuub stuc-gips op de achterbakquote:Op zondag 19 februari 2012 22:22 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Oh echt, cool
Jah, ik heb dat wel eens vaker bedacht als we op vakantie gingen, maar dan kon ik het wat makkelijker wegschuiven.. En toen was Stef er nog niet, dus dan was het ok omdat ee samen waren ofzo. De gedachte dat als ons nu iets gebeurt, Stef zich ons niet eens meer kan herinneren..maarja, ik maak mezelf gek en dat weet ik, dus na mijn ingreepje ga ik weer beginnen met fluoxetine (die ik heb gekregen nadat ik in een soortgelijk 'gedachtenkringetje' kwam na miskraam 4 en weer zwanger bleek te zijn) dus dan zakt het vast weer wat af enzo
Whaha, en bedankt
Naja het is een oplichtster die een paar afleveringen geleden beloofd heeft haar leven te beteren, en dat heeft ze dus niet gedaanquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Is dat a la Willibrod Frequin? He.... zeg... waar gaat u nu naartoe.... zeg.... vind u dat normaal.... he!
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
JIj hebt je portie wel gehad vind ik voor de komende 1000 jaar.Jij en jouw
verdienen het om even lekker ertussen uit te gaan
Leuk dat het zo goed gaat zeg! Gaat het met jou nu ook beter, nu Fred uhhhh Wim uhhhhh Cody in jouw leven is?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody doet het goed
Mijn ouders hebben hem vandaag geclaimed omdat ik een afspraak had. Ze vinden hem zo leuk dat ze op eigen initiatief met hem op pad gaan
Hij leert enorm snel, ik ben nu bezig met hem laten liggen op commando en mij aankijken als hij een snoepje wil. Hierin zie ik al echt vooruitgang in die twee weken. Hij trekt ook veel minder aan de lijn.
Enige wat me nog een beetje zorgen baart is zijn gedrag tegenover andere honden. Hij wordt overenthousiast als hij een andere hond ziet en kan dan niks anders meer zien. Ik denk dat ik het nog even tijd moet geven. Als hij dat niet zou doen zou ik hem al los durven laten, want hij is toch wel op me gericht en luistert aan de lijn al naar hier
(en ik doe alsof dat liefde is but it's because I've got the noms!)
Leuk hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody doet het goed
Mijn ouders hebben hem vandaag geclaimed omdat ik een afspraak had. Ze vinden hem zo leuk dat ze op eigen initiatief met hem op pad gaan
Hij leert enorm snel, ik ben nu bezig met hem laten liggen op commando en mij aankijken als hij een snoepje wil. Hierin zie ik al echt vooruitgang in die twee weken. Hij trekt ook veel minder aan de lijn.
Enige wat me nog een beetje zorgen baart is zijn gedrag tegenover andere honden. Hij wordt overenthousiast als hij een andere hond ziet en kan dan niks anders meer zien. Ik denk dat ik het nog even tijd moet geven. Als hij dat niet zou doen zou ik hem al los durven laten, want hij is toch wel op me gericht en luistert aan de lijn al naar hier
(en ik doe alsof dat liefde is but it's because I've got the noms!)
In Den Haag is elk willekeurig ongeval met een dronken Pool denkbaar jaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ga je vast wel uit komen, kijken naar de kans dat je neer stort. Realistisch gezien is dat echt nihil. Je hebt meer kans om omver te worden gereden in Den Haag door een dronken Pool met een ladder op zijn auto en 12 kuub stuc-gips op de achterbak
Komt goed
De dingen die ik met mijn vent miste had ik met hem en wat ik aan hem miste heb ik met twee vriendinnen, 1 daarvan is geëmigreerd naar Australië, hij zit in Zwitserland en die andere vriendin die overblijft woont gelukkig vlakbijquote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik heb dat met![]()
En dan moet ik keihard lolleren, en hij doet dan
totdat hij ook moet lachen om mij
Als wij ook naar standups kijken op tv, loller ik om iets op tv, moet hij lolleren om mij, en dan ik weer om hem
Ja snap ik. Maar nu, mijn lieve Trix, vind ik dat. *werpt strenge blik naar boven*quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Vind ik ook eigenlijk wel..maar ik ben er ook al wel achter dat het zo niet werkt, want dat vond ik na de miskraam voor Gabriël eigenlijk ook al wel
maar ik kijk wel enorm uit naar Berlijn, we zitten vlakbij een leuk straatje met kroegjes en cocktailbars en die vriend van ons haalt ons van het vliegveld met champagne en balonnen en dan gaan we die avond met hem en zijn man de hele avond slempen
KANS .................. LOOS...................quote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Naja het is een oplichtster die een paar afleveringen geleden beloofd heeft haar leven te beteren, en dat heeft ze dus niet gedaanDus nu ging hij haar weer opzoeken.
Lekker slapen mevrouw, is lekker en goed voor U!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:28 schreef Incantrix het volgende:
[..]
In Den Haag is elk willekeurig ongeval met een dronken Pool denkbaar jakomt ook goed, thnx schatje
(ik zit al op de rand van mijn bed, goed he?)
Logischquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
De dingen die ik met mijn vent miste had ik met hem en wat ik aan hem miste heb ik met twee vriendinnen, 1 daarvan is geëmigreerd naar Australië, hij zit in Zwitserland en die andere vriendin die overblijft woont gelukkig vlakbij
Maar toch mist er iets.
I wantz to have it all ya!
Preciesquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
KANS .................. LOOS...................
Zonde van zijn energie
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja snap ik. Maar nu, mijn lieve Trix, vind ik dat. *werpt strenge blik naar boven*Komt wel goed schatje
Ja ik voel me een stuk beterquote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk dat het zo goed gaat zeg! Gaat het met jou nu ook beter, nu Fred uhhhh Wim uhhhhh Cody in jouw leven is?
Ja, ik ga dat doen, echt! Na dezen post ja!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker slapen mevrouw, is lekker en goed voor U!
Ja, dat van die dronken Pool klopt dan wel weer.... hmmmm....
Dronken Pool met een Antilliaanse vriendin, Chinees kind en een komodo-varaan op schoot dan?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het, maar thnx
ons is door iemand die zelf in elk geval heilig overtuigd is van zijn paranormale gaven voorspeld dat we dit jaar een heeeeel goed jaar tegemoet gaan en 'dat ht nog wel goed komt met ons knipoog knipoog' dus dan kan het niet meer stuk he?
Hij is ook een heerlijke hontquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef Incantrix het volgende:
Schaartje, ik wil Cody graag eens zien hoor, je klinkt zo blij met hem
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik voel me een stuk beter. Ik heb nog wel momenten dat ik er even doorheen zit, maar dan voel ik me niet meer zo alleen
.
En ik heb weer een reden om lekker naar het park te gaan, even geen gezeur, geen mensen, alleen maar Cody en ik.
Ja, zo iemand heeft tegen mijn schoonmoeder ook gezegd (10 jaar geleden, serieus!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik hoop het, maar thnx
ons is door iemand die zelf in elk geval heilig overtuigd is van zijn paranormale gaven voorspeld dat we dit jaar een heeeeel goed jaar tegemoet gaan en 'dat ht nog wel goed komt met ons knipoog knipoog' dus dan kan het niet meer stuk he?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, zo iemand heeft tegen mijn schoonmoeder ook gezegd (10 jaar geleden, serieus!) dat er "met kerst" iemand bij haar aan tafel zou zitten, een man, voor haar.
Zij was er hélémaal van overtuigd![]()
Dus nu pesten we haar elke kerst, door te zeggen "waar issie nu dan?" En dan erachteraan zeggen "oh, maar hij heeft natuurlijk niet voorspeld wélke kerst het zou zijn he"
Hij was ook mijn getuige en travestiet op mijn vrijgezellenfeestjequote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
LogischDat soort vriendschappen zijn zeldzaam
Klinkt goed, fijn zeg!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ja ik voel me een stuk beter. Ik heb nog wel momenten dat ik er even doorheen zit, maar dan voel ik me niet meer zo alleen
.
En ik heb weer een reden om lekker naar het park te gaan, even geen gezeur, geen mensen, alleen maar Cody en ik.
Niet zoveel fappen met die ene jaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Diconnected het volgende:
Waarom is m'n ene hand kouder dan de andere?
trektquote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet zoveel fappen met die ene ja![]()
(of meer met de andere hand doen? dan "trekt" het gelijk)
Zou overigens wel leuk zijn voor d'r, is echt een leuk lief mensjequote:
Fijn dat je zo blij bent met Wim schaartjequote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij is ook een heerlijke hont
Hij gaat wel tegen je op springenEn dan moet je de lantaarnpaal doen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Misschien heeft Dico wel een clitoris van 5 cm, weet jij het?quote:
Ah! De travestiet! Die kan ik me nog wel herinnerenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Hij was ook mijn getuige en travestiet op mijn vrijgezellenfeestje![]()
En het begon als superserieuze collega's
Ik las: "fijn dat je zo blij met Wim kun scharen"quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Fijn dat je zo blij bent met Wim schaartje![]()
I haz a mental imagequote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien heeft Dico wel een clitoris van 5 cm, weet jij het?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik las: "fijn dat je zo blij met Wim kun scharen"
En dacht: "WTF![]()
![]()
"
En toen: "Oh...."![]()
![]()
Damn, dat lijkt me onpraktischquote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Misschien heeft Dico wel een clitoris van 5 cm, weet jij het?
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spoiler over de film I know who killed me, waar ik me over verwonderdeDamn wat een slechte filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die gaat op de lijst "nooit te kijken films" denk ik heheheheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Cody is een man ja, daar doe je heul niet mee scharenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
"
![]()
Schaar, schaart Wim fijn?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
![]()
"
![]()
Ik zou hem niet aanraden neequote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Damn wat een slechte film![]()
Die gaat op de lijst "nooit te kijken films" denk ik hehehehe
Lekker die krulletjes over je poes heenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody is een man ja, daar doe je heul niet mee scharen![]()
En al was het een vrouw, HET IS EEN HONT! HET IS VERBODEN OM MET HONTEN TE SCHAREN!![]()
Heb je nog nieuwen foto's??quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Cody is een man ja, daar doe je heul niet mee scharen![]()
En al was het een vrouw, HET IS EEN HONT! HET IS VERBODEN OM MET HONTEN TE SCHAREN!![]()
South Park beeldt het uit met Mr(s.) Garrissonquote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet nog steeds niet precies hoe scharen werkt
Ik heb er wel een voorstelling bij, maar ik zou het wel weer typisch vinden als ik er compleet naast zit
Daar kan ik ook alleen maar aan denken als ik scharen leesquote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
South Park beeldt het uit met Mr(s.) Garrisson
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik weet nog steeds niet precies hoe scharen werkt
Ik heb er wel een voorstelling bij, maar ik zou het wel weer typisch vinden als ik er compleet naast zit
Neuh, heb alleen oude foto's. Ben meestal iets te druk met hem bezig om hem ook nog op de foto te krijgenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:39 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Heb je nog nieuwen foto's??
Ik vind zijn hoofd zo tofEn zijn giraffenpoten
Trusten!!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker meisjes, ik ga eens kijken of een nachtje slapen helpt tegen mijn verkouden snothoofd![]()
Tot laterzzzz!
Ja, dat is inderdaad wel lastig met een zwarte hont...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Neuh, heb alleen oude foto's. Ben meestal iets te druk met hem bezig om hem ook nog op de foto te krijgen
(plus zwarten hont, is moeilijk te fotograferen)
Doe eens link danquote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
South Park beeldt het uit met Mr(s.) Garrisson
Allebei benen wijd, en dan met den mutsen tegen elkaar en dat dan de 4 benen een soort x-vorm maken, net als bij een schaar...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Nu ben ik heel benieuwd wat jij in je hoofd hebt
Trustenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:41 schreef BBQ-kip het volgende:
Slaap lekker meisjes, ik ga eens kijken of een nachtje slapen helpt tegen mijn verkouden snothoofd![]()
Tot laterzzzz!
Moet ik hem toch vervenquote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, dat is inderdaad wel lastig met een zwarte hont...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier begrijp ik dus geen kut van, ik wil een paint erbij
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Dat is ook wat ik onder scharen verstaquote:Op zondag 19 februari 2012 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Doe eens link dan
[..]
Allebei benen wijd, en dan met den mutsen tegen elkaar en dat dan de 4 benen een soort x-vorm maken, net als bij een schaar...
Maar het lijkt me heul niet geil op die manier, dus ik vraag me af of het wel klopt
Oeh, zeker hendig!!quote:Op zondag 19 februari 2012 22:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Bron is trouwens lesbisch.nl
Misschien handig Lin, heb je een handleiding
Kip vond dat een goed ideequote:
Ja ik vind het ook supertofquote:Op zondag 19 februari 2012 23:12 schreef princess-a het volgende:
Kip heeft ge-wel-dig letterlaminaat
Echt hequote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja ik vind het ook supertof![]()
kloptquote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef Stormqueen het volgende:
volgens mij herinner ik me dat nog wel uit onze k&w periode... Die wijnkist achtige bedrukking toch?
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:15 schreef princess-a het volgende:
[..]
Echt heIk zit nu de hele tijd in mn kamer rond te kijken en me voor te stellen hoe goed het hier ook zou passen
Oh ik lees net dat het wel duur isquote:Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kost 24,95 per m2
Dat is niet zo duur he? Of wel?
Mijn laminaat kostte 7 euro per m2quote:Op zondag 19 februari 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
Kost 24,95 per m2
Dat is niet zo duur he? Of wel?
Bwhehe ik heb geen idee op dat gebied van duur of goedkoopquote:Op zondag 19 februari 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Mijn laminaat kostte 7 euro per m2![]()
Maar ik ben gierig
5 euro is zo ongeveer het goedkoopste wat er is.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:28 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe ik heb geen idee op dat gebied van duur of goedkoop
Ah okee thanksquote:Op zondag 19 februari 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
5 euro is zo ongeveer het goedkoopste wat er is.
10-15 euro is een beetje standaard volgens mij...
De wc ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ah okee thanksIk vind het laminaat wel echt heul mooi. Voor een kamertje ofzo
Bwhehehe.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De wc ofzo
In de kleinere kamers zou ik het weer zonde vinden, van dat dure spul, want die gebruik ik veel minder dan de rest
Meteen een vakantie boeken voor een paar daagjesquote:Op zondag 19 februari 2012 22:15 schreef Diconnected het volgende:
Waarom touren alle toffe bands alleen maar in de VS of UK
Musequote:Op zondag 19 februari 2012 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Bands zijn toch artiesten?
Muse moet weer in Nederland komen, toffe band man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |