Schimpie is back in tha topicquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BGTes het volgende:
K3 chips... mm
Ik heb geen nomz voor vanavond, en heb eigenlijk ook nergens zin in
Volgens mij wordt het heel mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo is het toilet boven nu
Alle spijkertjes zijn verzonken, nu nog afdek-latten overal omheen en aan de bovenkant mooie lijstjes om af te werken. Dan schilderen, plamuren, weer grondverf en dan aflakken
[ afbeelding ]
Overzichtje met lelijke muren nu
Grote gaten zijn dichtgemaakt, nu nog laagje stucen nadat de lambrisering in de grondverf staat.
[ afbeelding ]
En dan komt het uiteindelijk in dezelfde kleurtjes als de overloop en het trappengat, zoals je op deze foto ziet, die al een tijdje klaar zijn
[ afbeelding ]
Ik was die kop weer zat.quote:
Like a boss.quote:
K3 chips... mm
Mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
Alle spijkertjes zijn verzonken, nu nog afdek-latten overal omheen en aan de bovenkant mooie lijstjes om af te werken. Dan schilderen, plamuren, weer grondverf en dan aflakken
[ afbeelding ]
Grote gaten zijn dichtgemaakt, nu nog laagje stucen nadat de lambrisering in de grondverf staat.
[ afbeelding ]
En dan komt het uiteindelijk in dezelfde kleurtjes als de overloop en het trappengat, zoals je op deze foto ziet, die al een tijdje klaar zijn
[ afbeelding ]
Not bad! Benieuwd naar het eindresultaat.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neem in ieder geval iets waar je enigszins zin in hebt. Of iets wat je vriend nooit wil eten ofzoquote:Op zondag 19 februari 2012 19:32 schreef BGTes het volgende:
K3 chips... mm
K3 chips... mm
Ja maar, nou denk ik steeds dat je Sokkepop bent.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik was die kop weer zat.
[..]
Like a boss.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ja die welIk denk dat ik het doe met de lolly die erbij zat :d
De mijne is veel tofferderder.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ja maar, nou denk ik steeds dat je Sokkepop bent.
Ik ga morgen ZO hard bugles met kokkie eten, gewoon omdat het KAN!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Neem in ieder geval iets waar je enigszins zin in hebt. Of iets wat je vriend nooit wil eten ofzo
Echt een mega-eikel streek van je vriend trouwens... bah.
Ja lomp is dat he!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk, die reclames bij een gehuurd filmpje: 'De ECHTE filmliefhebber kijkt het origineel.'
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, even voor de beeldvorming, zo was het toilet boven eerst (toen wij het huis kochten)
[ afbeelding ]
Bwehehehehhee, dus nu al 100 x beter. Er zaten zelfs schelpen en zand tegen de muur aan geplakt
Whyyyyyquote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh, even voor de beeldvorming, zo was het toilet boven eerst (toen wij het huis kochten)
[ afbeelding ]
Bwehehehehhee, dus nu al 100 x beter. Er zaten zelfs schelpen en zand tegen de muur aan geplakt
En niet kunnen doorspoelenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leuk, die reclames bij een gehuurd filmpje: 'De ECHTE filmliefhebber kijkt het origineel.'
Ik ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En niet kunnen doorspoelenwe hebben net ook dvd's gekeken. Verschrikkelijk in het begin.
Mijn moeder dacht al dat ze iets fout deed
En nu ha ik mij omtoveren tot een piraat a la mini playbackshow (ik geloofde altijd dat die tunnel echt was)
omgquote:Op zondag 19 februari 2012 19:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[ afbeelding ]
Niet kunnen doorspoelen????quote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef megamandy het volgende:
[..]
En niet kunnen doorspoelenwe hebben net ook dvd's gekeken. Verschrikkelijk in het begin.
Mijn moeder dacht al dat ze iets fout deed
En nu ha ik mij omtoveren tot een piraat a la mini playbackshow (ik geloofde altijd dat die tunnel echt was)
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef BBQ-kip het volgende:
Je ziet een wc-rolhouder op die foto staan, die soort van "ingebouwd" zit, alle tegels hebben we er wel overal afgehaald, maar die hebben we laten zitten en het stokje waar de rol omheen gaat hebben we er ook in laten zitten, hehehehe. Leuk voor de volgende die de schrootjes er weer af gaat trekken
Goed opgevoede vent, die van jouquote:Op zondag 19 februari 2012 19:56 schreef Loqi het volgende:
![]()
is aan het gamen en roept kei hard 'goeden plan!
'
[..]
omg
Nee bij echte dvd's heb je altijd die kijkwijzer en waarschuwingen en die dingen allemaal, en die kun je nooit doorspoelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:57 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Niet kunnen doorspoelen????Omdat het zelf kopies zijn ofzo???
Dit dusquote:Op zondag 19 februari 2012 19:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja lomp is dat he!
Je wordt gewoon zķ hard gestraft voor het kijken van een legaal gehuurde/gekochte/gebioscoopte film
En al die shit heb je bij downloads niet, jeuh!
Oh, op die manier, ik dacht dat de hele DVD niet doorgespoeld kon worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee bij echte dvd's heb je altijd die kijkwijzer en waarschuwingen en die dingen allemaal, en die kun je nooit doorspoelen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Goed opgevoede vent, die van jou![]()
En tsja... de vorige bewoners zeiden dat ze niet van saai en degelijk hielden en daarom alles zo hadden geverfd en versierd....
Over alle schakelaars heen enzo, zonder het houtwerk te schuren etc.![]()
Maar goed, voor ons wat de keuze om het allemaal te veranderen dus niet zo moeilijk
Hier kun je nog wat andere LOL-foto's zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |