Vitesse uit kun je toch niet heel gemakkelijk noemen. Dat team is wel los zand maar kan het je toch aardig lastig maken..quote:Op zondag 11 maart 2012 23:33 schreef GGMM het volgende:
AZ begint ook een reële kanshebber te worden. Krijgen nu 3 hele makkelijke wedstrijden op rij.
AZ - NAC Breda
AZ - RKC Waalwijk
Vitesse - AZ
Ajax volgende week de laatste half 1-wedstrijd van het seizoen. Dat blijft ook moeilijk voor topclubs blijkbaar.
Het komt bij mij eerder over alsof je hoop de gedachte voedt.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Weet je wat me opvalt dit seizoen? Hoogmoed komt voor de val.![]()
Telkens als een club lekker gaat, overspeelt een trainer of speler zijn hand door te hoog van de toren te blazen. Na afgelopen weekend hadden de Twentenaren het hoog in hun bol - boem, afgestraft.
AZ bovenaan en zoveel punten los? Hatseklats, vormcrisis. Feyenoord doet voor het eerst sinds tijden weer mee om het kampioenschap? Ik dacht het dus effe niet... Dé kampioenswedstrijd, Dries? Met die uitspraak word je nog jaren om je schattige oortjes geslagen.
En nu dus weer Ajax. De grote winnaar van dit weekend. Je kunt erop wachten...
Mwa, vooruit. Maar Vitesse wint nu 2 wedstrijden maar zie ik echt niet winnen tegen AZ.quote:Op zondag 11 maart 2012 23:43 schreef eight het volgende:
[..]
Vitesse uit kun je toch niet heel gemakkelijk noemen. Dat team is wel los zand maar kan het je toch aardig lastig maken..
Psv is geen kandidaat meer,onnodig 'kansloos' verklaard door de 'supporters' bij de bus=Dodelijk voor het vertrouwen...protesteren,komop man je staat 3 en nuks was nog onmogelijkquote:Op maandag 12 maart 2012 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV wint van Heerenveen en daarna winst of gelijkspel tegen Ajax zou PSV hele goede zaken doen.
Want daarna krijgen ze een 'makkelijk' programma. Mja dan moet PSV wel beter verdedigen
za 31-3 19.45 PSV - VVV-Venlo ERE
wo 11-4 20.00 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 14-4 18.45 PSV - AZ ERE
zo 22-4 14.30 PSV - NEC ERE
zo 29-4 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV ERE
wo 2-5 20.00 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 6-5 14.30 Excelsior - PSV ERE
4 punten achter = geen kandidaat meer.quote:Op maandag 12 maart 2012 06:04 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
[..]
Psv is geen kandidaat meer,onnodig 'kansloos' verklaard door de 'supporters' bij de bus=Dodelijk voor het vertrouwen...protesteren,komop man je staat 3 en nuks was nog onmogelijk
Moeten ze onder de nieuwe coach Cocu eerst maar 2x winnen.quote:Op maandag 12 maart 2012 01:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als PSV wint van Heerenveen en daarna winst of gelijkspel tegen Ajax zou PSV hele goede zaken doen.
Want daarna krijgen ze een 'makkelijk' programma. Mja dan moet PSV wel beter verdedigen
za 31-3 19.45 PSV - VVV-Venlo ERE
wo 11-4 20.00 RKC Waalwijk - PSV ERE
za 14-4 18.45 PSV - AZ ERE
zo 22-4 14.30 PSV - NEC ERE
zo 29-4 12.30 Roda JC Kerkrade - PSV ERE
wo 2-5 20.00 PSV - ADO Den Haag ERE
zo 6-5 14.30 Excelsior - PSV ERE
Dat zeg ik. Als de 'supporters' dit niet hadden gedaan dan had ik ze nog een kans gegeven.quote:Op maandag 12 maart 2012 14:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
4 punten achter = geen kandidaat meer.
Zozo.
Goeden postquote:Op zondag 18 maart 2012 17:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ga niets voorspellen. Het is te nutteloos om er iets over te zeggen
Twente kampioen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
PSV heeft het makkelijkste programma las ik in de krant, Ajax moet nog uit naar Heerenveen, Twente en Vitesse.
Ik hou het op Twente, misschien PSV.
Want Heerenveen is zo goed tegen topclubs dit seizoen??quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:59 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja want Twente wint van AZ en dan staan ze alvast tweede, Ajax wint niet van Heerenveen.
Ik denk 94 %quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax van SCH wint zijn ze voor 90% zeker kampioen
Vitesse uit is de laatste wedstrijd en die zullen heus niet 100% geven tegen Ajax zo kort voor de play-offs.quote:Op vrijdag 6 april 2012 15:53 schreef Nober het volgende:
PSV heeft het makkelijkste programma las ik in de krant, Ajax moet nog uit naar Heerenveen, Twente en Vitesse.
Ik hou het op Twente, misschien PSV.
Denk je dat PSV nog punten gaat verspelen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Ajax van SCH wint zijn ze voor 90% zeker kampioen
PSV gaat denk ik geen punten meer verspelen.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat PSV nog punten gaat verspelen?
Ook niet tegen AZ?quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:55 schreef J2T het volgende:
[..]
PSV gaat denk ik geen punten meer verspelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voorspellingAJax wint alles, dus we komen op 76SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
Maakt niet uit als ze van SCH winnen. Kunnen dan nog 4 punten laten liggen. Doen ze dan niet.quote:Op vrijdag 6 april 2012 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Denk je dat PSV nog punten gaat verspelen?
quote:Op vrijdag 6 april 2012 18:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn voorspellingHeeft AZ niet een beter doelsaldo dan Feijenoord ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(sorry geen zin op het op te zoekn)Ik ben inmiddels overleden
En wie zegt dat dat doelsaldo niet gaat veranderen?quote:Op vrijdag 6 april 2012 21:43 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Heeft AZ niet een beter doelsaldo dan Feijenoord ?
(sorry geen zin op het op te zoekn)
Ik dacht dat AZ een beter doelsaldo had , valt best wel tegen achterafquote:Op zaterdag 7 april 2012 07:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En wie zegt dat dat doelsaldo niet gaat veranderen?
Dat dacht ik ook alquote:Op zaterdag 7 april 2012 19:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
Het kan geen toeval zijn dat Ajax een streak van 14 overwinningen op rij gaat neerzetten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe prognose
quote:Speelronde 31
AJA - GRO winst aja
PSV - NEC gelijk
ADO - FEY gelijk
EXC - TWE winst twente
AZ - VVV winst az
HER - HEE gelijk
1 Ajax 67
2 AZ 61
3 FC Twente 60
4 Feyenoord 59
5 PSV 58
6 Heerenveen 58
Speelronde 32
TWE - AJA winst AJA
FEY - AZ gelijk
ROD - PSV winst ROD
HEE - VIT winst HEE
1 Ajax 70
2 AZ 62
3 Heerenveen 61
4 Feyenoord 60
5 Twente 60
6 PSV 58
Speelronde 33
AJA - VVV winst AJA
TWE - HEE winst HEE
NEC - AZ gelijk
FEY - HER winst FEY
PSV - ADO winst PSV
1 Ajax 73
2 Heerenveen 64
3 Feyenoord 63
4 AZ 63
5 PSV 61
6 Twente 60
Speelronde 34
VIT - AJA gelijk
HEE - FEY winst Heerenveen
AZ - GRO winst AZ
VVV - TWE winst TWE
EXC - PSV winst PSV
1 Ajax 74
2 Heerenveen 67
3 AZ 66
4 Feyenoord 64
5 PSV 64
6 Twente 63
quote:Op donderdag 12 april 2012 07:00 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn nieuwe prognoseJouw logica is raar, nu opeens speelt Ajax gelijk tegen vitessequote:Op zondag 15 april 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
En daar zijn we weer; zwaai zwaai. Nieuwe bet is ingezet.
[..]
AFCA
Qui audet adipiscitur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |