O ja das ook wel weer zo. Anders bukkake een optie? Dan kun je daarna gewoon je gezicht wassen en schoon naar werk!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar soms moet ik daarna werken bij de brasseriepark in leiderdorp en dan loopt er allemaal sperme uit me kut via me broekspijpen op de vloer en wordt heel de vloer daar vies enzo daarom doe ik het met condoom is wel zo sgoon
Tampon in. Opgelost!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar soms moet ik daarna werken bij de brasseriepark in leiderdorp en dan loopt er allemaal sperme uit me kut via me broekspijpen op de vloer en wordt heel de vloer daar vies enzo daarom doe ik het met condoom is wel zo sgoon
lekker ik kwam klaar op deze post, kankerlekker ga door alsjebliefquote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker oplossingsgericht voor een vrouw.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O ja das ook wel weer zo. Anders bukkake een optie? Dan kun je daarna gewoon je gezicht wassen en schoon naar werk!
Inderdaad of anders de jongens in een beker laten klaarkomen, opdrinken en dan heeft helemaal niemand er nog last van.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:54 schreef rosepetals het volgende:
[..]
O ja das ook wel weer zo. Anders bukkake een optie? Dan kun je daarna gewoon je gezicht wassen en schoon naar werk!
Daar word je zwanger van man.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad of anders de jongens in een beker laten klaarkomen, opdrinken en dan heeft helemaal niemand er nog last van.
Dankjewelquote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Wat ben je toch lekker oplossingsgericht voor een vrouw.
maar dan komen ze straks weer klaar zit heel me vagina toch vol met sperma of me anus ook zo hinderlijk :Squote:Op zondag 19 februari 2012 17:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad of anders de jongens in een beker laten klaarkomen, opdrinken en dan heeft helemaal niemand er nog last van.
okquote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb al geen seks meer gehad sinds Harry Potter en de Relieken van de Dood deel 1 in de bioscoop was. Daar ging ik met iemand naartoe en met diegene heb ik achteraf seks gehad.
Het boek of de film?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:57 schreef JohannesKozijn het volgende:
Ik heb al geen seks meer gehad sinds Harry Potter en de Relieken van de Dood deel 1 in de bioscoop was. Daar ging ik met iemand naartoe en met diegene heb ik achteraf seks gehad.
Maar dan weet ze tenminste niet zeker wie de vader is.quote:
Of je spaart alles op en drinkt het later op.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:56 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar dan komen ze straks weer klaar zit heel me vagina toch vol met sperma of me anus ook zo hinderlijk :S
neequote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
er lag een boek in de bioscoop nou goed
weetje als je ooit een vrindin krijgt zregt tegen haar tijdens het rukken dat ze zich moet concentreren op de eikel dan kom je sneller klaar wil je een lange seks dan moet ze die juist vermijden maar wel ermee in de buurt komen om je te plagen enzoquote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef kingtoppie het volgende:
Stiekem krijg ik toch een bonkende roede van de posts van TS
Nou ik vind het wel heel sneu voor je, ik raad je de hoeren aan.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:58 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
er lag een boek in de bioscoop nou goed
"Feestkanon"quote:Op zondag 19 februari 2012 17:51 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hier, 100 stuks voor 12,95
http://www.hetfeestkanon.nl/?page_id=11
[ afbeelding ]
Nee want dan schaam ik me achteraf.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:59 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Nou ik vind het wel heel sneu voor je, ik raad je de hoeren aan.
Voor 5 euro mag je die makkelijke slet helemaal uitwonen. 20 minuten.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:00 schreef Granduppaaaaah het volgende:
Hey dolfijntje je kent me neit maar ik kom toch vanavond even langs, een van je boys zei dat je makkelijk te delen was, tot vanavond!
Kan ze nog meer condooms van kopen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:01 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor 5 euro mag je die makkelijke slet helemaal uitwonen. 20 minuten.
Ach, niks om voor te schamen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:00 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Nee want dan schaam ik me achteraf.
mja dan heb je weer het probleem dat meiden niet naar je omkijken, HE GOGOSWEDEN?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
dan is dat hier in zweden toch heel wat goedkoper
Kijk mij stoer in Zweden wonenquote:Op zondag 19 februari 2012 18:03 schreef gogosweden het volgende:
dan is dat hier in zweden toch heel wat goedkoper
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
mja dan heb je weer het probleem dat meiden niet naar je omkijken, HE GOGOSWEDEN?
Noem je rosepetals nou een hoertje?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:05 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Zeg je alleen maar omdat je een klant wilt.
Echt hequote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef rosalinde93 het volgende:
[..]
Kijk mij stoer in Zweden wonen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |