waar kan je die kopen? en hoeveel centimeter zijn die?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:44 schreef Barbapapamama het volgende:
je moet ook xxxxxxxxxxxl hebben die zijn goedkoper
heel veel cm maar je moet ze gewoon afknippen iedere x ik haal meestal 4 condooms uit een xxxxxxxxxxl condoomquote:Op zondag 19 februari 2012 17:45 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
waar kan je die kopen? en hoeveel centimeter zijn die?
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
DolfijntjesLove, grootste troll van FOK!
we regelen allemaal condooms zodat we niet tekort komen op een avond :#quote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef rosepetals het volgende:
Je moet ze ook door je vriendjes laten kopen.
Ja dan kost dat handen vol geld ja. Je moet een condoom naar binnenste buiten keren, dan doe je er 2 keer mee. Scheelt enorm, wollah.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
we regelen allemaal condooms zodat we niet tekort komen op een avond :#
5 condooms per persoon?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
we regelen allemaal condooms zodat we niet tekort komen op een avond :#
Een troll is het zeker, maar verder niet echt origineel ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:46 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
DolfijntjesLove, grootste troll van FOK!
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ja dan kost dat handen vol geld ja. Je moet een condoom naar binnenste buiten keren, dan doe je er 2 keer mee. Scheelt enorm, wollah.
kheb een relatie met 2 jongens maar soms scheurt een condoom of glijdt ie af enzo daarom 5 condoooms per avond gemiddeldquote:Op zondag 19 februari 2012 17:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
5 condooms per persoon?
Dus 25 condooms totaal?
Succes met lopen wel morgen.
Juh mot nie zo mullek doen in een topik van doflijnenliefde.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:50 schreef Snowbells het volgende:
Mijn innerlijke taalnazi komt naar boven
Ga je aan de pil. Fijner voor die boys ook, als je goed je vitaminen inneemt krijg je toch geen soa.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:50 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
kheb een relatie met 2 jongens maar soms scheurt een condoom of glijdt ie af enzo daarom 5 condoooms per avond gemiddeld
maar soms moet ik daarna werken bij de brasseriepark in leiderdorp en dan loopt er allemaal sperme uit me kut via me broekspijpen op de vloer en wordt heel de vloer daar vies enzo daarom doe ik het met condoom is wel zo sgoonquote:Op zondag 19 februari 2012 17:51 schreef rosepetals het volgende:
[..]
Ga je aan de pil. Fijner voor die boys ook, als je goed je vitaminen inneemt krijg je toch geen soa.
Werk je in het pannekoekenhuis?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar soms moet ik daarna werken bij de brasseriepark in leiderdorp en dan loopt er allemaal sperme uit me kut via me broekspijpen op de vloer en wordt heel de vloer daar vies enzo daarom doe ik het met condoom is wel zo sgoon
Hahahaquote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
maar soms moet ik daarna werken bij de brasseriepark in leiderdorp en dan loopt er allemaal sperme uit me kut via me broekspijpen op de vloer en wordt heel de vloer daar vies enzo daarom doe ik het met condoom is wel zo sgoon
OMGquote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef DolfijntjesLove het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |