Haha zul je altijd zien. 4-0 Huntelaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef franske19 het volgende:
Huntelaar heeft het vizier niet echt op scherp staan vandaag. Ach ja kan weleens gebeuren.
Ah ook op Sport1 zie ikquote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef fanneke het volgende:
Bleef dus bij 4-0.
Zodadelijk nog Hannover 96-VfB Stuttgart.
quote:
Wie, wat waar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat artikel over omkoping in Duitsland. Heftige shit.
Ben op de helft maar idd heftig, volgende week part 2.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat artikel over omkoping in Duitsland. Heftige shit.
SC Verl en ook VFL Osnabruck.... Echt ongelofelijk, vooral laatsgenoemde. Gewoon vorig jaar uit de 2. Bundesliga gedegradeerd doordat de selectie grotendeels omgekocht was...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ben op de helft maar idd heftig, volgende week part 2.
Ik vind het vooral eng dat ze zelfs junioren afpersen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SC Verl en ook VFL Osnabruck.... Echt ongelofelijk, vooral laatsgenoemde. Gewoon vorig jaar uit de 2. Bundesliga gedegradeerd doordat de selectie grotendeels omgekocht was...
Kan me niet voorstellen dat dit in NL niet gebeurd....quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng dat ze zelfs junioren afpersen.
Ik ook niet, JL is zeker niet clean.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit in NL niet gebeurd....
Inmiddels rust. 1-0 door Hanke vlak voor rust. HSV speelt wel aardig moet ik zeggen. Redelijke verdediging met een paar kansen. BMG begon erg matig maar rond 25' redelijk terug in vorm. Paar goede counters gemaakt. Hermann wordt toch wel gemist. De Camargo ben ik geen fan van. Hanke weer terug is wel een echte boost hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Sport 1, 20.30 :
Die elf vom Niederrhein vs. HSV
Kansje de Camargo had wel moeten hangen, maar ik ben wel fan van hemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Inmiddels rust. 1-0 door Hanke vlak voor rust. HSV speelt wel aardig moet ik zeggen. Redelijke verdediging met een paar kansen. BMG begon erg matig maar rond 25' redelijk terug in vorm. Paar goede counters gemaakt. Hermann wordt toch wel gemist. De Camargo ben ik geen fan van. Hanke weer terug is wel een echte boost hoor.
Nee. Gewoon feiten, de realiteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef fanneke het volgende:
Iwan van Duren en Tom Knippping.![]()
![]()
Hebben ze weer eens wat ontrafeld dat de wereld versteld zal doen staan?
Nou ik vind deze selectie toch echt wel bij de subtop van Duitsland horen, Reus, Dante, Neustader, Ter Stegen, Hermann, zijn gewoon stuk voor stuk erg goede spelers die de top in Duitsland aan zouden kunnen. Het is dat een gedeelte gaat vertrekken en het dus moeilijk is in te schatten wat ze volgend jaar gaan presteren maar als het bij elkaar was gebleven had ik ze volgend jaar zo weer de subtop zien bereiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Selectie zou normaal gesproken meedoen om plaats 12/13/14, echter dit seizoen loopt gewoon alles lekker.
Zelfde als een Hannover en een Ado vorig seizoen.
Volgend jaar verwacht ik weer een 'normaal' BMG seizoen, vertrek van Reus en Neustadter is te heftig.
Die speelden op Ter Stegen na allemaal 2 seizoenen heel slecht degradatievoetbal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou ik vind deze selectie toch echt wel bij de subtop van Duitsland horen, Reus, Dante, Neustader, Ter Stegen, Hermann, zijn gewoon stuk voor stuk erg goede spelers die de top in Duitsland aan zouden kunnen. Het is dat een gedeelte gaat vertrekken en het dus moeilijk is in te schatten wat ze volgend jaar gaan presteren maar als het bij elkaar was gebleven had ik ze volgend jaar zo weer de subtop zien bereiken.
Maar hebben zich toch goed ontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:58 schreef XL het volgende:
[..]
Die speelden op Ter Stegen na allemaal 2 seizoenen heel slecht degradatievoetbal.
Lautern kan financieel inderdaad weinig, anders had ie er al uitgelegen. Maar volgend jaar 2. Liga kost ook veel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Marco Kurz nu wippen vind ik (financieel) onnodig. Gewoon het seizoen met hem afmaken en in de zomer met een nieuwe trainer beginnen...
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Bayern-Schalke na een half uur nog 0-0, KJH en Robben doen mee.
Uiteindelijk 3-1 voor BVB.quote:
Dit dus.quote:
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 16:16 schreef fanneke het volgende:
Dat het in de BayArena nog steeds 0-0 staat is ook een wonder.
Wie weet was Bayern dus wel veel beter in de tijd ervoor.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:08 schreef Luckypenguin het volgende:
Hoezo tegen de verhouding in? Ik kijk pas 20 minuten, maar Leverkusen heeft behoorlijk wat grote kansen gehad.
Veel beter niet, wel de betere kansen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:15 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Wie weet was Bayern dus wel veel beter in de tijd ervoor.
Wat denk je van Karlsruhe Fanneke. Degradatiekandidaat in de 2e bundesliga. Vandaag met 0-5 verloren. Ooit een subtopper in de bundesliga onder Winfried Schäfer.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:25 schreef fanneke het volgende:
Lautern wéér niet gescoord (0-0 tegen WOB).
Concurrenten Freiburg en Hertha winnen wél en Augsburg pakt een punt in een uitwedstrijd.
Troosteloos laatste nu.
Ja die speelden toen Valencia met 7-0 van de mat in de UEFA Cup.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wat denk je van Karlsruhe Fanneke. Degradatiekandidaat in de 2e bundesliga. Vandaag met 0-5 verloren. Ooit een subtopper in de bundesliga onder Winfried Schäfer.
En daar bleef het bij.quote:
Jammer van BMG wel maar ik gun het 1. FC Nürnberg welquote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef Grifte het volgende:
Jammer van BMG, mooi als Dortmund kampioen wordt, maar gun hun zeker de 2e plek. Hadden mooie slag kunnen slaan na Bayern gisteren
Inmiddels heeft HSV de schorsing geaccepteerd.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef fanneke het volgende:
De DFB heeft voor Paolo Guerrero (HSV) 8 wedstrijden schorsing geëist na zijn schadalige overtreding van afgelopen zaterdag.
En dan gaat HSV nog in beroep ook...
Ongelooflijk irritant idd.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 15:59 schreef TheGeneral het volgende:
Wat zit die Kieft weer te snuiven en te doen zeg
Hangt weer aan de beademing.quote:Op zaterdag 10 maart 2012 16:42 schreef Gramulanion het volgende:
Klieft zit weer eens geluidjes te maken hoor.
beide, hoffenheim is echt dramatischquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef kilozout het volgende:
Speelt Bayern zo goed of speelt Hoffenheim zo slecht?
Bayern speelt wel echt goedquote:Op zaterdag 10 maart 2012 17:00 schreef kilozout het volgende:
Speelt Bayern zo goed of speelt Hoffenheim zo slecht? Kan de wedstrijd helaas niet kijken nu..
Wat loopt dat BVB slordig te voetballen zeg. Nog steeds 0-0.quote:
Werd 0-3, inmiddels 1-3quote:
En weer Robben. Was met 4,75 notering ook gratis geld om op 2x Robben in te zetten.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:45 schreef -Willempie- het volgende:
Bayern na 13 minuten al op 0-2, Muller en Robben
0-3 inmiddels door pingel Robben ...quote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:54 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En weer Robben. Was met 4,75 notering ook gratis geld om op 2x Robben in te zetten.
NUL goals tegen Leverkusen.quote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:05 schreef Asskicker14 het volgende:
Hertha BSC - Bayern: 2 goals (17/03/2012)
Bayern - Basel: 2 goals (13/03/2012)
Bayern - Hoffenheim: 2 goals (10/03/2012)
Leverkusen - Bayern: 0 goals (03/03/2012)
Engeland - Nederland: 2 goals (29/02/2012)
Briljant.
In de uitwedstrijd ook maar 1 hoorquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
NUL goals tegen Leverkusen.![]()
Messi schoot er gewoon 5 in tegen die gasten.
En een minuut later 0-5 door Kroos.quote:
Rehagelquote:Op zaterdag 17 maart 2012 19:40 schreef wolfrolf het volgende:
Hertha wordt even lichtelijk vernederd.
Nog maar 4 te gaanquote:Op zaterdag 17 maart 2012 18:52 schreef Zorro het volgende:
Als je daar al een strafschop voor krijgt...
Dan volgen er nog 7
Nog niet, maar dat duurt niet lang meer.quote:
Veel te laat, ben ik bang.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 18:45 schreef tong80 het volgende:
1.FC Kaiserslautern heeft z'n trainer
Marco Kurz op straat gezet.De 42-jarige
coach wordt geslachtofferd vanwege de
slechte resultaten dit seizoen;de club
staat laatste in de Bundesliga.
De taken van Kurz,die de club in 2010
naar de hoogste Duitse divisie loodste,
worden voorlopig waargenomen door zijn
assistent-trainers Oliver Schäfer en
Gerry Ehrmann.
Vrees ik ook. Zijn die vervangers wat Fanneke ?quote:
Ik verwacht voor het weekend een nieuwe trainer.quote:Op dinsdag 20 maart 2012 19:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vrees ik ook. Zijn die vervangers wat Fanneke ?
Er is zelfs een wedstrijdtopicquote:Op woensdag 21 maart 2012 21:29 schreef chufi het volgende:
Is er ook een DFBokal topic
Nu gladbach - bayern op Sport1 extra
Uberkucken !...........quote:Op woensdag 21 maart 2012 21:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er is zelfs een wedstrijdtopic.
[TV-TIP] Halve finale beker. Gladbach-Bayern. Vanavond ARD
Op dit moment 2-1 (73 minuten)quote:Op vrijdag 30 maart 2012 20:30 schreef chufi het volgende:
En we gaan weer verder. Nu Dortmund Stuttgart
wederom Schieber.quote:
quote:
Nee, Gladbach.quote:Op vrijdag 30 maart 2012 22:23 schreef fanneke het volgende:
kutzooi.
Zal toch niet dat dat scheißbayern kampioen wordt...
Je meent het?quote:Op maandag 2 april 2012 16:36 schreef tong80 het volgende:
Arjen Robben tekent op korte termijn
een nieuw contract bij Bayern München.
Dat meldt zijn trainer Jupp Heynckes.
"Ik verwacht dat Arjen binnenkort zijn
handtekening zet",zei Heynckes.Robbens
huidige contract loopt medio 2013 af.
Waarschijnlijk tekent Robben,die sinds
2009 in Beieren speelt,bij tot de zomer
van 2015.De 28-jarige aanvaller leidde
Bayern in zijn eerste seizoen naar de
titel,de DFB-Pokal en de finale van de
Champions League."Hij laat ook nu weer
zien hoe waardevol hij voor Bayern is",
aldus Heynckes.
geen idee, maar het is al 1-0quote:Op zaterdag 7 april 2012 15:40 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Bayern-Augsburg op sopcast iemand?
die gomez gaat helemaal losquote:
Robben speelde mee iddquote:
thanksquote:Op zaterdag 7 april 2012 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Robben speelde mee idd
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, kan dus ook niet zeggen of ie goed was
Mwoah.. hij gaf de beslissende assist, maar ik had het gevoel dat Bayern een beetje een vrije dag had opgenomen.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Robben speelde mee idd
Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, kan dus ook niet zeggen of ie goed was
A.s. woensdag al.quote:Op zaterdag 7 april 2012 17:24 schreef TLC het volgende:
Volgende week de kraker Borussia Dortmund - Bayern Munchen![]()
En dat terwijl ze competitie niet heel slecht begonnen...quote:Op zaterdag 7 april 2012 22:59 schreef fanneke het volgende:
[..]
A.s. woensdag al.
Bij de 1. FCK kan er nu ook een grote streep door.
Gelukkig spelen Lautern en Hertha ook beroerd zodat Keulen wel gewoon het beslissingsduel tegen Fortuna mag spelen. Dat wordt fantastisch!quote:
Laat dat Scheiß Kölle er maar direkt uitvliegen.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:18 schreef XL het volgende:
[..]
Gelukkig spelen Lautern en Hertha ook beroerd zodat Keulen wel gewoon het beslissingsduel tegen Fortuna mag spelen. Dat wordt fantastisch!
Gladbach heeft de gunfactor; ook na vorig jaar. Schalke is toch een beetje een net-nietclub vaak als het om het spel gaat en zo. Soort Paul Rosenmoller van de Bundesliga. Doet leuk mee; laat af en toe wat zien, valt niet te veel op enz.quote:Op dinsdag 10 april 2012 21:37 schreef franske19 het volgende:
[..]
Nice. Schalke verdient de derde plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |