Haha zul je altijd zien. 4-0 Huntelaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef franske19 het volgende:
Huntelaar heeft het vizier niet echt op scherp staan vandaag. Ach ja kan weleens gebeuren.
Ah ook op Sport1 zie ikquote:Op zondag 19 februari 2012 17:23 schreef fanneke het volgende:
Bleef dus bij 4-0.
Zodadelijk nog Hannover 96-VfB Stuttgart.
quote:
Wie, wat waar?quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat artikel over omkoping in Duitsland. Heftige shit.
Ben op de helft maar idd heftig, volgende week part 2.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:00 schreef de_boswachter het volgende:
Dat artikel over omkoping in Duitsland. Heftige shit.
SC Verl en ook VFL Osnabruck.... Echt ongelofelijk, vooral laatsgenoemde. Gewoon vorig jaar uit de 2. Bundesliga gedegradeerd doordat de selectie grotendeels omgekocht was...quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:09 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ben op de helft maar idd heftig, volgende week part 2.
Ik vind het vooral eng dat ze zelfs junioren afpersen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
SC Verl en ook VFL Osnabruck.... Echt ongelofelijk, vooral laatsgenoemde. Gewoon vorig jaar uit de 2. Bundesliga gedegradeerd doordat de selectie grotendeels omgekocht was...
Kan me niet voorstellen dat dit in NL niet gebeurd....quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vind het vooral eng dat ze zelfs junioren afpersen.
Ik ook niet, JL is zeker niet clean.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat dit in NL niet gebeurd....
Inmiddels rust. 1-0 door Hanke vlak voor rust. HSV speelt wel aardig moet ik zeggen. Redelijke verdediging met een paar kansen. BMG begon erg matig maar rond 25' redelijk terug in vorm. Paar goede counters gemaakt. Hermann wordt toch wel gemist. De Camargo ben ik geen fan van. Hanke weer terug is wel een echte boost hoor.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
Sport 1, 20.30 :
Die elf vom Niederrhein vs. HSV
Kansje de Camargo had wel moeten hangen, maar ik ben wel fan van hemquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:19 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Inmiddels rust. 1-0 door Hanke vlak voor rust. HSV speelt wel aardig moet ik zeggen. Redelijke verdediging met een paar kansen. BMG begon erg matig maar rond 25' redelijk terug in vorm. Paar goede counters gemaakt. Hermann wordt toch wel gemist. De Camargo ben ik geen fan van. Hanke weer terug is wel een echte boost hoor.
Nee. Gewoon feiten, de realiteit.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 00:34 schreef fanneke het volgende:
Iwan van Duren en Tom Knippping.![]()
![]()
Hebben ze weer eens wat ontrafeld dat de wereld versteld zal doen staan?
Nou ik vind deze selectie toch echt wel bij de subtop van Duitsland horen, Reus, Dante, Neustader, Ter Stegen, Hermann, zijn gewoon stuk voor stuk erg goede spelers die de top in Duitsland aan zouden kunnen. Het is dat een gedeelte gaat vertrekken en het dus moeilijk is in te schatten wat ze volgend jaar gaan presteren maar als het bij elkaar was gebleven had ik ze volgend jaar zo weer de subtop zien bereiken.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
Laten we eerlijk zijn. Selectie zou normaal gesproken meedoen om plaats 12/13/14, echter dit seizoen loopt gewoon alles lekker.
Zelfde als een Hannover en een Ado vorig seizoen.
Volgend jaar verwacht ik weer een 'normaal' BMG seizoen, vertrek van Reus en Neustadter is te heftig.
Die speelden op Ter Stegen na allemaal 2 seizoenen heel slecht degradatievoetbal.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nou ik vind deze selectie toch echt wel bij de subtop van Duitsland horen, Reus, Dante, Neustader, Ter Stegen, Hermann, zijn gewoon stuk voor stuk erg goede spelers die de top in Duitsland aan zouden kunnen. Het is dat een gedeelte gaat vertrekken en het dus moeilijk is in te schatten wat ze volgend jaar gaan presteren maar als het bij elkaar was gebleven had ik ze volgend jaar zo weer de subtop zien bereiken.
Maar hebben zich toch goed ontwikkeld.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:58 schreef XL het volgende:
[..]
Die speelden op Ter Stegen na allemaal 2 seizoenen heel slecht degradatievoetbal.
Lautern kan financieel inderdaad weinig, anders had ie er al uitgelegen. Maar volgend jaar 2. Liga kost ook veel.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:44 schreef Ofyles2 het volgende:
Marco Kurz nu wippen vind ik (financieel) onnodig. Gewoon het seizoen met hem afmaken en in de zomer met een nieuwe trainer beginnen...
Had ook niet anders verwacht.quote:Op zondag 26 februari 2012 16:00 schreef Ambrosius het volgende:
Bayern-Schalke na een half uur nog 0-0, KJH en Robben doen mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |