dit.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:13 schreef bokkepoot het volgende:
Nummer 2 want normaal model en geen idiote tong
Ah, dit is een opmerking waar ik mee aan hebquote:Op zondag 19 februari 2012 21:33 schreef Bajskorv het volgende:
Persoonlijk ook alle vier niet echt mijn ding. Te overdreven.
Dat is toch ook juist de bedoeling van zo'n tong? Het laten zien ervan. Ik doe dat zelf ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:45 schreef vault_tec het volgende:
Ik hou niet van hoge schoenen, helemaal niet met zo'n tong. Meestal proppen mensen hun broek erin en dat vind ik er niet uit zien. Voor 220 kan je ook 2 paar kopen die niet in de sale is.
Als je er patserig uit wilt zien, zullen we qua smaak toch wel niet overeenkomen. Ik geef wel aardig geld uit aan kleding, maar hoop er echt nooit patserig uit te zien. Zie het nut niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:48 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Dat is toch ook juist de bedoeling van zo'n tong? Het laten zien ervan. Ik doe dat zelf ook.
Mja zoals wel bekend is bij de meeste hier, ben ik wel zo'n type die qua kledingstijl nogal patserig overkomt. Vandaar ook deze schoenenkeuze. Zulke schoenen vind ik gewoon stukken mooier dan bijv. Janoski's en Vans Era's. Klopt, kan uiteraard ook 2 niet sale paren kopen, maar waarom? Er staan daar amper mooiere schoenen zeker als je kijkt naar prijs etc.
Zwarte flows. Hella sexy.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:30 schreef Bajskorv het volgende:
Oh, deze gaan morgen bij mij in de bestelling.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
een release van 2009/2010 kan je vrijwel nergens meer vinden/kopen. eBay kan je proberen maar daar acht ik de kans klein in.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:41 schreef Thurston het volgende:
Weet iemand waar deze nog te koop zijn? [ afbeelding ]
gewoon kopen als jij ze mooi vindt, who cares wat wij ervan vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Sinds een maandje heb ik weer de drang om nieuwe patta's te halen. Nou wou ik eerst Uggs halen, maar dat is mij toch te vrouwelijk, danwel niet mannelijk. Nou zat ik dus een beetje te surfen op webshops en loopt er ergens wel een leuke actie waar ik voor deze 4 paar maar 220,- kwijt ben. (draag graag hoge Adidas, voor het geval dat dat nog niet duidelijk was).
Vind ze alle vier erg mooi, alleen ben ik toch wel benieuwd naar jullie mening, voordat ik later weer spijt krijg van een bepaald paar e.d.
1ste: http://wishatl.com/store/AR-20-in-Navy-P2536.aspx
2de: http://www.eukicks.com/wp(...)de-hi-sneakers-3.jpg
3de: http://www.go-britain.nl/(...)&utm_campaign=cleafs
4de: http://www.go-britain.nl/(...)&utm_campaign=cleafs
Ik snap btw dat dit niet echt dezelfde soort sneakers zijn als waar jullie het normaal over hebben.
Serieus? Is helemaal langs me heen gegaan. Hoe lang is dat al zo? Vind de JD Sports toch zo'n pauper winkel.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:07 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag langs Size gelopen, hadden weinig. Die winkel gaat hard achteruit, maar goed, is inmiddels ook allemaal deel van een grote keten (JD Sports) en dat merk je. Moet eindelijk eens tijd maken om weer wat shops in Londen af te gaan...
Is volgens mij al vrij lang zo, maar ze hebben het gewoon netjes gescheiden gehouden. Footpartol lijkt bijvoorbeeld nog kleinschaliger en exclusiever te zijn, maar is ook gewoon van dezelfde eigenaar. Marketing... Goed werk van ze, je zou het niet zo doorhebben.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Serieus? Is helemaal langs me heen gegaan. Hoe lang is dat al zo? Vind de JD Sports toch zo'n pauper winkel.
Wat grappig, is echt langs me heen gegaan. Vond size een redelijke winkel toen ik in the city woonde.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Is volgens mij al vrij lang zo, maar ze hebben het gewoon netjes gescheiden gehouden. Footpartol lijkt bijvoorbeeld nog kleinschaliger en exclusiever te zijn, maar is ook gewoon van dezelfde eigenaar. Marketing... Goed werk van ze, je zou het niet zo doorhebben.
Dat moet dan heel oud geweest zijn, die tent is al minstent 5-10 jaar open. Nee, hij gaat juist laatste 2-3 jaar achteruit, vind ik. Mensen in de winkel zelf verwijzen ook steeds vaker naar andere zaken, "we don't get the good stuff any more"...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:41 schreef vault_tec het volgende:
size had nog hele oude stock over voor het open ging dus lag vol met schoenen die niet meer te krijgen waren... dat gaat op natuurlijk.
Ik ga ze ook halen kerel, was zoals aangegeven om even te kijken naar jullie mening over mijn smaak.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:51 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
een release van 2009/2010 kan je vrijwel nergens meer vinden/kopen. eBay kan je proberen maar daar acht ik de kans klein in.
[..]
gewoon kopen als jij ze mooi vindt, who cares wat wij ervan vinden.
Ik zou juist wel voor de witte gaan. Witte sneakers zijn naar mijn mening het frist en mooist. Al weet ik niet als dit ook geldt voor Vans, vanwege suede etc., ben meer van leer e.d.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef Bajskorv het volgende:
Als je niet zo vaak sneakers haalt, zijn witte natuurlijk niet handig. Verder geen vans kenner, maar ik zou voor de grijze gaan.
Het is altijd jammer wanneer het assortiment achteruit gaat. Wat voor winkel dan ook. Woon je zelf in Londen?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat moet dan heel oud geweest zijn, die tent is al minstent 5-10 jaar open. Nee, hij gaat juist laatste 2-3 jaar achteruit, vind ik. Mensen in de winkel zelf verwijzen ook steeds vaker naar andere zaken, "we don't get the good stuff any more"...
Ja, al vrij lang. Zodoende de tips die ik altijd nodig heb als ik in Nederland gaan shoppen.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:20 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Het is altijd jammer wanneer het assortiment achteruit gaat. Wat voor winkel dan ook. Woon je zelf in Londen?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:20 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ja, al vrij lang. Zodoende de tips die ik altijd nodig heb als ik in Nederland gaan shoppen.
Ik moet zeggen dat ik in het centrum alles niet zo geweldig meer vind, ik shop vooral in Stockholm. Daar breng ik ook veel tijd door namelijk, en heb ik vaak meer vrije tijd in de weekenden. Maar goed, ik ga wel af en toe langs Size, the Hideout, Foot Patrol,quote:Op maandag 20 februari 2012 19:27 schreef don-diablo het volgende:
[..]ex W8 hier. Misschien keer ik op een dag terug, alleen dan met vriendin voor een periode. Wat zijn op dit moment nog de goede shops in the city?
quote:Op maandag 20 februari 2012 19:13 schreef Gemaskerde het volgende:
[..]
Ik ga ze ook halen kerel, was zoals aangegeven om even te kijken naar jullie mening over mijn smaak.
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Vind ze alle vier erg mooi, alleen ben ik toch wel benieuwd naar jullie mening, voordat ik later weer spijt krijg van een bepaald paar e.d.
1 van die winkels is een tijd dicht geweest...quote:Op maandag 20 februari 2012 18:58 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Dat moet dan heel oud geweest zijn, die tent is al minstent 5-10 jaar open. Nee, hij gaat juist laatste 2-3 jaar achteruit, vind ik. Mensen in de winkel zelf verwijzen ook steeds vaker naar andere zaken, "we don't get the good stuff any more"...
Was Footpatrol.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef vault_tec het volgende:
[..]
1 van die winkels is een tijd dicht geweest...mijn sneaker game is niet meer wat het geweest is.
Eerste met strap los, misschien, maar vind de kleur op de randen lelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Gemaskerde het volgende:
Sinds een maandje heb ik weer de drang om nieuwe patta's te halen. Nou wou ik eerst Uggs halen, maar dat is mij toch te vrouwelijk, danwel niet mannelijk. Nou zat ik dus een beetje te surfen op webshops en loopt er ergens wel een leuke actie waar ik voor deze 4 paar maar 220,- kwijt ben. (draag graag hoge Adidas, voor het geval dat dat nog niet duidelijk was).
1ste: http://wishatl.com/store/AR-20-in-Navy-P2536.aspx
2de: http://www.eukicks.com/wp(...)de-hi-sneakers-3.jpg
3de: http://www.go-britain.nl/(...)&utm_campaign=cleafs
4de: http://www.go-britain.nl/(...)&utm_campaign=cleafs
Ik snap btw dat dit niet echt dezelfde soort sneakers zijn als waar jullie het normaal over hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |