Dat klinkt....duurquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ziet er naar uit dat ik gelijk had. Er is meer aan de hand (met m'n brommert).
Startmotor is kurkdroog & zit vol stof. (waardoor ie veel meer vermogen verbruikt (meer dan de accu levert)). Carter olie is behoorlijk zwart, waarschijnlijk dus ook verstopte/vervuilde filters (vervuiling zorgt ook weer voor verlies) & er is water in de tank gekomen. (afvoer zit verstopt) + dat ie dan ook wat lastiger start
... dus maar gelijk een beurt. Mede aangezien ik geen idee heb wanneer ie z'n laatste heeft gehad, maar er inmiddels wel al 7000 km mee heb gereden.
De accu moesten ze nog testen, maar goede kans dat ie nog goed is.
... alleen een nieuwe accu was goedkoper geweest
Moet echt wel iedere 3 - 5.000 km hoor.. Anders krijg je dat soort dingen idd.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:02 schreef R0N1N het volgende:
Nou, ziet er naar uit dat ik gelijk had. Er is meer aan de hand (met m'n brommert).
Startmotor is kurkdroog & zit vol stof. (waardoor ie veel meer vermogen verbruikt (meer dan de accu levert)). Carter olie is behoorlijk zwart, waarschijnlijk dus ook verstopte/vervuilde filters (vervuiling zorgt ook weer voor verlies) & er is water in de tank gekomen. (afvoer zit verstopt) + dat ie dan ook wat lastiger start
... dus maar gelijk een beurt. Mede aangezien ik geen idee heb wanneer ie z'n laatste heeft gehad, maar er inmiddels wel al 7000 km mee heb gereden.
De accu moesten ze nog testen, maar goede kans dat ie nog goed is.
... alleen een nieuwe accu was goedkoper geweest
Ja daar zijn de monteurs wel even zoet mee, ben ik bangquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat klinkt....duur![]()
Nu maar hopen dat de accu nog goed is.
Nee joh. Elke 5k een kleine en elke 10k een grote. Tot een bepaalde km stand. (we hebben het nu over van 108k naar 115k) Dan elke 10k een beurt. (& helemaal in het begin wat vaker uiteraard)quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Moet echt wel iedere 3 - 5.000 km hoor.. Anders krijg je dat soort dingen idd.
Dat was dan voor de vorige eigenaar voordeliger ja. Niet voor mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:19 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ja daar zijn de monteurs wel even zoet mee, ben ik bang
Maar allicht is het alsnog voordeliger als je het afzet tegen de onderhoudsbeurten die zijn overgeslagen.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)2_jaar_geleden,.html
Wow... Indrukwekkend filmpje!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)2_jaar_geleden,.html
Dan kun je het idd beter even kijken als je er meer tijd én geduld voor hebt, want het is indrukwekkendquote:Op donderdag 23 februari 2012 22:26 schreef senesta het volgende:
Ik kijk van de week even, ik geloof dat ik er even het geduld niet voor op kan brengen op dit moment
Ja, het filmpje duurt maar een paar minuten, maar je hebt 3 kwartier nodig om bij te komen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dan kun je het idd beter even kijken als je er meer tijd én geduld voor hebt, want het is indrukwekkend
Inderdaad!quote:Op donderdag 23 februari 2012 22:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ja, het filmpje duurt maar een paar minuten, maar je hebt 3 kwartier nodig om bij te komen.
Precies om 8:00 posten!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 08:00 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik vond het niet een eyeopener, maar het is misschien goed om je zo nu en dan eens nietig te voelen. Het idee " waar gaat het inderdaad eigenlijk allemaal over ", het is allemaal zo'n 'klein' leed in vergelijking met alles om ons heen nietwaar.
13.37quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:22 schreef R0N1N het volgende:
moet het dan niet om 8 voor half elf zijn ??? (ja, zo klinkt het nergens naar he dat 22:22 uur.) -of- op 13:37
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:17 schreef Lavenderr het volgende:
Klein schopje dan maar.
Fijne zaterdag allen![]()
Ja zekerquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:40 schreef R0N1N het volgende:
[..]Geeft wel te denken: een schopje voor de SC ...
het is middagquote:
Mja, dat vraag ik me ook af. Ik dacht even dat dat liedje van Gotye nog wel aardig wel, iets anders dan het electronisch geweld.. Maar nu ik dat een aantal keren gehoord heb vind ik het eigenlijk een zeiklied.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:09 schreef Bastard het volgende:
Je vraagt je toch af waar die goede oude muziek heen is gegaan.. top40 is gillende negerinnen en electronisch bezet, in ieder geval vol met 1 dagsplaatjes?
Ja hequote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:12 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Mja, dat vraag ik me ook af. Ik dacht even dat dat liedje van Gotye nog wel aardig wel, iets anders dan het electronisch geweld.. Maar nu ik dat een aantal keren gehoord heb vind ik het eigenlijk een zeiklied.
Oud worden willen we allemaal...quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:14 schreef R0N1N het volgende:
't is inderdaad om te huilen tegenwoordig.
We worden oud
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:23 schreef Lavenderr het volgende:
Pfff wat een gezemel hier. Er wordt nog schitterende muziek gemaakt hoor.
Neem nou deze, bijna poëzie![]()
Ja, das waar. Best nog wel veel eigenlijk, maar het ging dan ook over de samenstelling van de hedendaagse "hitlijsten".quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
Maar er wordt echt nog wel mooie muziek gemaakt tegenwoordig. Zoals bijvoorbeeld deze:
Ja, ben het wel met je /jullie eens hoor. Je moet tegenwoordig meer zoeken voor mooie liedjes, terwijl die 'vroeger' met scheppen tegelijk aangevoerd werden.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, das waar. Best nog wel veel eigenlijk, maar het ging dan ook over de samenstelling van de hedendaagse "hitlijsten".
ja, die zijn beroerd, maar er wordt in alle tijden goede en slechte muziek gemaakt, lijkt mequote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:12 schreef R0N1N het volgende:
[..]
Ja, das waar. Best nog wel veel eigenlijk, maar het ging dan ook over de samenstelling van de hedendaagse "hitlijsten".
Vind ik ook.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:27 schreef Lavenderr het volgende:
Chasing Cars, zelden zo'n mooi lied gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |