ja..dieren geven altijd zoveel steun. Tenminste mij vroeger tot mijn kat ruim 10 jaar geleden is overleden. Was ze altijd mijn grootste steun. Werd op school vroeger lichtelijk gepest en als ik thuis kwam en dat beestje kroop op schoot, was het net of er nooit iets gebeurd was.quote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie ook zoveel steun aan dieren? Ik heb sinds een paar dagen weer een kat in huis, en zo'n beestje geeft zoveel liefde!! Nu gaat het natuurlijk al een tijd beter met mij, maar sinds ik op mezelf woon, heb ik wel iets meer last van eenzaamheid, Maar met mn kat aan mijn zijde, voel ik mij veel beter, En zoals het er nu uitziet, komt er ook nog een pup in huis! Ik ben zo blij als ik dieren om mij heen heb! <3
Oh meissie, is die therapie ook niet juist om met zulk soort gedachten om te leren gaan, of heb je daar een andere therapie voor? Is er op zulk soort momenten misschien niet iemand die je kan brengen of iets?quote:Op maandag 27 februari 2012 16:57 schreef Sylvana het volgende:
Hier vandaag alweer niet naar therapie geweest
Zat vanochtend met zoveel suicidegedachten dat ik het niet aandurfde om de straat op te gaanHeb dus weer de hele dag veilig in mn bed gelegen.
Maar baal flink, want nu mag ik eindelijk naar de deeltijdbehandeling en dan mis ik meteen al een aantal keren vanwege dit soort dingen
Morgenmiddag mis ik ook al een gedeelte omdat ik eerst naar de psychiater moet. Schiet dus niet echt op zo
Ja denk dat ik dat morgen maar even ga doen. En het is 10 minuten fietsen zo'n beetje.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:25 schreef Nyota het volgende:
Hmm, dat is wel vervelend, want zo kom je misschien weer in een cirkeltje terecht. Kan je de psych van de deeltijdtherapie anders bellen of iets?
En moet je lang reizen er naar toe?
Hmmm dat kan ik natuurlijk altijd proberenquote:Op maandag 27 februari 2012 18:30 schreef Nyota het volgende:
kan je niet met een muziekje op er naar toe fietsen? En dan met een muziekje die je even helemaal af leidt van die gedachten?
Ik weet niet hoe dat werkt natuurlijk met jouw gedachten, dus misschien is het wel een supersuffe suggestie...
Of een taxi nemen? Kan ook weinig fout mee gaan toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 18:46 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hmmm dat kan ik natuurlijk altijd proberen
Mja, dat is wel een optie, maar moet natuurlijk niet te vaak gebeuren, want dan wordt het wel erg duur.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:55 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Of een taxi nemen? Kan ook weinig fout mee gaan toch?
Dieren zijn heel erg liefquote:Op zondag 26 februari 2012 22:25 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Hebben jullie ook zoveel steun aan dieren? Ik heb sinds een paar dagen weer een kat in huis, en zo'n beestje geeft zoveel liefde!! Nu gaat het natuurlijk al een tijd beter met mij, maar sinds ik op mezelf woon, heb ik wel iets meer last van eenzaamheid, Maar met mn kat aan mijn zijde, voel ik mij veel beter, En zoals het er nu uitziet, komt er ook nog een pup in huis! Ik ben zo blij als ik dieren om mij heen heb! <3
Natuurlijk wordt het erg duur als dat elke keer zou moeten, het doel lijkt me op dit moment echter te zorgen dat je heengaat, hoe dan ook. Dan kost het maar een paar keer een taxi. Lijkt het me wel waard als dat betekent dat je wel naar therapie gaat.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:04 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Mja, dat is wel een optie, maar moet natuurlijk niet te vaak gebeuren, want dan wordt het wel erg duur.
Ja, helaas welquote:Op maandag 27 februari 2012 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Totaal geen concentratie hebben, is that part of the depression?
Bespreek je dat het niet werkt volgens jij nog met een psychiater? En ben je verder nog onder behandeling?quote:Op maandag 27 februari 2012 19:57 schreef Amnistia het volgende:
Heb al een aantal jaar een depressie, ik slik antidepressiva maar dat helpt ook voor geen kut.
Zelfmoord vind ik achterlijk, maar ik weet niet zo goed meer hoe ik hier ooit uit ga komen.
Ik kan mijn school niet doen zoals ik zou willen. Haal momenteel alleen maar onvoldoendes, dat demotiveert. Waardoor het erger wordt, en zo kom ik in een neerwaartse spiraal.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:56 schreef Nyota het volgende:
[..]
Ja, helaas welHeb je er veel last van? Kan je sommige dingen nu niet doen die je zou willen?
Ik heb geen psych.. ik stond 3 jaar op de wachtlijst voordat ze belde voor een 5e intake.. ik had mezelf in die tijd al 3 keer kunnen ophangen -_-quote:Op maandag 27 februari 2012 19:59 schreef Nyota het volgende:
[..]
Bespreek je dat het niet werkt volgens jij nog met een psychiater? En ben je verder nog onder behandeling?
luiheidquote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef Luuk9 het volgende:
ben volgens mij ook wel depressief.
Het enigste wat goed gaat is me school, daarnaast doe ik bijna niks terwijl ik wel veel heb enz
hoe kun je dat noemen?
Heb je je huisarts al gesproken?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:19 schreef Luuk9 het volgende:
nja je moet gewoon schijt hebbe en doen wa je wilt maar ik heb nergens zin aan:P
Van wie krijg je je ad's?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:15 schreef Amnistia het volgende:
[..]
Ik heb geen psych.. ik stond 3 jaar op de wachtlijst voordat ze belde voor een 5e intake.. ik had mezelf in die tijd al 3 keer kunnen ophangen -_-
En wilde magneettherapie ondergaan waar ze het depressie gedeelte behandelen met magneten om het te deactiveren maar kreeg geen toestemming van mijn neurloog vanwege epilepsie. Het zou het kunnen activeren omdat ik er al eens voor getest ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |