En welke hobby's heb je tot nu toe al gespaard?quote:
Niet zo veel. Maar ik ben nog jong.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:52 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En welke hobby's heb je tot nu toe al gespaard?
Doet me denken aan de film Brothers Bloom trouwens
Modelauto's in elkaar zetten is anders flink frustrerendquote:Op zondag 19 februari 2012 10:55 schreef Partingglass het volgende:
hobby's zijn goed ter ontspanning.
antimannenmodusquote:
Je beseft dat je dat toch echt uit vrije wil doet hè?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:14 schreef PeuRac het volgende:
Werken blijkbaar, aangezien dit m'n tweede weekend is wat ik werkend doorbreng. A.s. vrijdag heb ik 19 dagen achter elkaar gewerkt, gemiddeld 10u per dag
Niet helemaal, ik heb gezegd dat ik een aantal projecten op me zou nemen, dan moet ik die ook afronden. Vrijdag dead-line voor twee van de 3quote:Op zondag 19 februari 2012 18:19 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je beseft dat je dat toch echt uit vrije wil doet hè?
En hobby's? Uhm.... Neuken! Fijne hobby is dat
Maar wel voldoening uit je werk nu toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb gezegd dat ik een aantal projecten op me zou nemen, dan moet ik die ook afronden. Vrijdag dead-line voor twee van de 3![]()
Overigens zou het niet zo erg zijn geweest, als er niet twee dag evenementen waren afgelopen week en een twee daags evenement komende week waar ik ook bij moest zijn.
Zeker, anders zou ik het nooit doen. Dan zou het gewoon niet (op tijd) af komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 18:55 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar wel voldoening uit je werk nu toch?
Voor mij is the Piratebay sowieso down.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef PeuRac het volgende:
Sinds een uur zijn de Pirate Bay en EZTV down, lijkt serieus te zijn: http://techie-buzz.com/te(...)zz+%28Techie+buzz%29
Bij mij thuis ook, maar als ik op het werk inlog (VPN) vanuit huis, kan ik er wel opquote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor mij is the Piratebay sowieso down.
Voor mij ook (XS4ALL) maar goed, genoeg andere alternatieven. Via torrentz.com valt er nog genoeg te vinden.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Voor mij is the Piratebay sowieso down.
Werk eigendom mee naar huis nemen is gewoon stelen.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
Eerste bak koffie van de week omgooien over je tas.
Goed begin van de week!
whut?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Werk eigendom mee naar huis nemen is gewoon stelen.
Toch niet je Oilily-tas hequote:Op maandag 20 februari 2012 08:14 schreef Q. het volgende:
Eerste bak koffie van de week omgooien over je tas.
Goed begin van de week!
Er zitten nu wel mooie koffievlekken op mn eastpak-schoudertas.quote:
Je kunt hem ook in de wasmasjien doen he?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Er zitten nu wel mooie koffievlekken op mn eastpak-schoudertas.Nou goed, moest toch nog een rugtas hebben, de vorige was kapoet. Laptop in een rugtas meesjouwen is toch een stuk fijner.
Ah, hendig. Maar goed, ik wil sowieso weer een rugtas.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt hem ook in de wasmasjien doen he?
wijf.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ah, hendig. Maar goed, ik wil sowieso weer een rugtas.
Wijzen ja?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, wijzen zijn die figuren die zo'n manpurse op hun buik dragen.
is zij/rug wel goed?quote:Op maandag 20 februari 2012 08:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
nee, wijzen zijn die figuren die zo'n manpurse op hun buik dragen.
Die zijn wel echt gay ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:35 schreef stbabylon het volgende:
Ik bedoel zo'n ding:
[ afbeelding ]
En ik moet mijn telefoon 'wijven' leren kennen...
Maakt me geen ruk uit of het een Marokkaan, een sportschooltype, een blanke, een hetero of een homo (of een combi van die dingen) het draagt, het is gay.quote:
Achja, Gay is het nieuwe macho, ofzoquote:Op maandag 20 februari 2012 09:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maakt me geen ruk uit of het een Marokkaan, een sportschooltype, een blanke, een hetero of een homo (of een combi van die dingen) het draagt, het is gay.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Leuk altijd hoe prive weekend verhalen van Baby vaak het topic de nek omdraaien.
Gelul!quote:Op maandag 20 februari 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Leuk altijd hoe prive weekend verhalen van Baby vaak het topic de nek omdraaien.
Waarom heb je dat niet gedaan danquote:Op maandag 20 februari 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Gelul!
Als ik er seks in verwerk komt het vaak helemaal goed
met in bed liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heb je niet gelezen hoe druk ik was!
Mja, ok. Maar dat was zondag. Katerig en geen gordijnen. Niet spannend genoeg om over te schrijvenquote:
Helaasquote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja, ok. Maar dat was zondag. Katerig en geen gordijnen. Niet spannend genoeg om over te schrijven
Het lijkt je leven welquote:Op maandag 20 februari 2012 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[. Niet spannend genoeg om over te schrijven
Zuipen natuurlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wat heb jij dit weekend gedaan Q?!
Welke film?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Zuipen natuurlijk.En bowlen en naar de film geweest. En gisteren tot 15:30 geslapen.
The Iron Lady.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Welke film?
Gewoon bowlen of disco bowlen?
Wordt het hier wel druk als het gaat om de gezamenlijke weekendplannen dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:57 schreef Godtje het volgende:
Goed bezig. Hoeveel punten?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:30 schreef Q. het volgende:
[..]
The Iron Lady.
Disco bowlen. Twee potjes gespeeld, twee gewonnnen.
Geen idee.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Goed bezig. Hoeveel punten?
En was the iron lady echt zo slecht als ze zeggen? Van welke vrouw moest je mee/
Meevallen? Had je het heel erg verwacht?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik vond hem wel meevallen. Ik was er met mn moeder naar toe.
Ik zou er geen geld aan besteden. Is er eentje die je prima kan downloaden zodra hij op DVD uit is.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Meevallen? Had je het heel erg verwacht?
Oscar waardig? Moet ik hem nog in de bios gaan zien of lekker thuis tzt?
Ja, mijn moeder was er vrijdag en zaterdag voor de jaarlijkse grote schoonmaak.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:48 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan niet meer bowlen
M'n ouders kwamen gister langs, dus het huis is weer redelijk schoon en er is één orchidee gemold.
Bleef ze bij je slapenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, mijn moeder was er vrijdag en zaterdag voor de jaarlijkse grote schoonmaak.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef Q. het volgende:
[..]
Er was zo veel schoon te maken dat dat niet in één dag kon.
Dan ga ik dat doen. Ik ga morgen naar shame denk ik.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou er geen geld aan besteden. Is er eentje die je prima kan downloaden zodra hij op DVD uit is.
Ik kreeg de oven zelf niet schoon en ik kreeg die kast zelf niet vooruitquote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ma zou het wel doen, maar van mij hoeft dat niet.. wil ik niet
Of geen schoonmaker hebt.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
Je moeder heb je alleen nodig om schoon te maken als je geen vrouw bent of hebt
en ditquote:Op maandag 20 februari 2012 12:48 schreef Cue_ het volgende:
Mijn ma zou het wel doen, maar van mij hoeft dat niet.. wil ik niet
Dat denk jijquote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef rival het volgende:
Ik heb mijn moeder echt niet nodig om mijn huis schoon te houden
Ik ook, en toch ben ik een pietlutquote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef rival het volgende:
[..]
mijn huis is netjes en schoon.
krijg standaard complimentjes
Nop.. is een manquote:Op maandag 20 februari 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat is ook een vrouw. En daarbij, jij bent een vrouw, dan heb je geen schoonmaakster nodig.
quote:
ja euh ik zie dat het schoon is, men merkt het op.... het ruikt ook schoon.. dus dan zal het toch wel schoon zijn?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ook, en toch ben ik een pietlut
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:03 schreef Q. het volgende:
Als ik geen braakneigingen krijg zodra ik binnen kom is het voor mij schoon genoeg.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef rival het volgende:
Ik heb mijn moeder echt niet nodig om mijn huis schoon te houden
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Godtje het volgende:
Hihi ze hebben het over HW in dit topic
Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #20
Ik had er meer van verwacht eigenlijkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:20 schreef Godtje het volgende:
Hihi ze hebben het over HW in dit topic
Prins Johan Friso bedolven onder lawine in Lech #20
Daar kan ik niks aan doen. Volgens mij heb ik de spaning niete cht op zitten bouwen ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had er meer van verwacht eigenlijk
Ik ben geprogrammeerd. Als er wordt gelinked naar een ander topic, is dat meestal omdat er een (klein) relletje gaande is.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar kan ik niks aan doen. Volgens mij heb ik de spaning niete cht op zitten bouwen ook.
Er wordt al jaren actie hiertegen gevoerd met altijd hetzelfde resultaat.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef rival het volgende:
[..]
Civiele!
en oke.. ze gaan het proberen! er gebeurd iig iets
Wat is dit, een liveverslag van wat er voor je deur gebeurd? Iquote:Op maandag 20 februari 2012 16:23 schreef CherryLips het volgende:
O ze hebben drie stappen gezet en gaan weer terug naar de auto.
Nee die straat loopt dood mensen.
Neequote:Op maandag 20 februari 2012 16:28 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wat is dit, een liveverslag van wat er voor je deur gebeurd? I
Heb je geen twitter ofzo?
Ga eens iets jarigs doen ofzoquote:
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:47 schreef CherryLips het volgende:
Zullen we een liedje zingen voor M-M?
je had de hele regio moeten ontvluchten!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en ik ben vrij aan huis gekluisterd met die carnavalonzinmaar ga straks bij iemand eten
ik moest gisteravond werken en morgenochtend ook dusja, en de meeste mensen waar ik naartoe zou kunnen vluchten zijn of werken of carnavallenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je had de hele regio moeten ontvluchten!.
Das jammer dan iddquote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik moest gisteravond werken en morgenochtend ook dusja, en de meeste mensen waar ik naartoe zou kunnen vluchten zijn of werken of carnavallen
grapjasquote:Op maandag 20 februari 2012 16:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Das jammer dan idd.
Oh well, fles tequila erin en meedoen jij! Alaaaaaaf!!!!!!
Kan nog best leuk worden, jij met een fles tequila op de straat op schoppenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:53 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
grapjasen ik krijg straks dus een birthday dinner
daar is niks leuks aanquote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nog best leuk worden, jij met een fles tequila op de straat op schoppen.
Maar dat heb je goed voor elkaar dus, date?.
huh?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:01 schreef CherryLips het volgende:
Je krijgt niet eens kralen als je je tieten laat zien
Oh nee, dat is ook weer niet leukquote:Op maandag 20 februari 2012 17:00 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar is niks leuks aandan kots ik alleen maar
ik date geen vrouwen
In andere carnavalvierende oorden strooien ze met kralenkettingen. Gierende Hollanders.quote:
omdat ik op mannen valquote:Op maandag 20 februari 2012 17:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh nee, dat is ook weer niet leuk.
Wrom niet? Misschien bevalt het je.
Wat een onzin, wie doet dat nou?quote:
nee vrouwenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat een onzin, wie doet dat nou?.
Kon jij dat arme meisje niet mee uitnemen op dr verjaardag?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:08 schreef Partingglass het volgende:
die vind ik zo mogelijk nog raarder dan vrouwen
Ok ok, nou loop naar buiten en je hebt ze voor het uitkiezen nu toch? Pak ze!quote:
jawel hoor maar ze heeft al een etentje.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kon jij dat arme meisje niet mee uitnemen op dr verjaardag?
Ben je niet zo hoffelijk?
En vanmiddag hoefde ze niet te eten?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:10 schreef Partingglass het volgende:
[..]
jawel hoor maar ze heeft al een etentje.
Ik ben hopeloos met dat soort dingen hahahaha. Ik denk niet voor andere mensen dat kunnen ze best zelf.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
En vanmiddag hoefde ze niet te eten?
Ze wilde geen borrel om 5 uur?
Heb je dat voor haar bedacht? Of wilde ze niet?
bij voorkeur mannen die nu niet als een mongool in een teletubbiepak rondlopenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ok ok, nou loop naar buiten en je hebt ze voor het uitkiezen nu toch? Pak ze!.
ow, nog meer eisen of was dat het wel?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bij voorkeur mannen die nu niet als een mongool in een teletubbiepak rondlopen
Dus je hebt haar gevraagd en ze zei: Nee, sorry ik heb al afspraken?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:13 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Ik ben hopeloos met dat soort dingen hahahaha. Ik denk niet voor andere mensen dat kunnen ze best zelf.
dat was t welquote:Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ow, nog meer eisen of was dat het wel?.
Nope.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus je hebt haar gevraagd en ze zei: Nee, sorry ik heb al afspraken?
Dus toch voor MM gedacht als je antwoord, maar ze heeft al een afspraak.quote:
Tsja omdat je niet leest zal ik het nog eens vertellen. Ik ben hopeloos in dat soort dingen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus toch voor MM gedacht als je antwoord, maar ze heeft al een afspraak.
Misschien wilde ze die wel voor je afzeggen of wilde ze graag afspreken maar een andere keer.
Dan had je nu wel een date in je zak gehad.
In dat geval zal MM genadeloos misbruik van je makenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:18 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Tsja omdat je niet leest zal ik het nog eens vertellen. Ik ben hopeloos in dat soort dingen.
ja want zo is MMquote:Op maandag 20 februari 2012 17:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
In dat geval zal MM genadeloos misbruik van je maken.
Nou ja, zo zou je wel moeten zijnquote:
Ik hoor het Adolfs moeder nog zo zeggen inderdaad.....quote:Op maandag 20 februari 2012 17:21 schreef Partingglass het volgende:
iedereen is goed zoals hij/zij is. Zolang de rest er maar respect voor heeft.
Dat zei hitler ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:21 schreef Partingglass het volgende:
iedereen is goed zoals hij/zij is. Zolang de rest er maar respect voor heeft.
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:23 schreef rival het volgende:
[..]
Ik hoor het Adolfs moeder nog zo zeggen inderdaad.....
Nee ok, maar wel van die ubersensitieve libellepostsquote:Op maandag 20 februari 2012 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie geen overdaad aan !!!!!!!!!!!![]()
![]()
enzo
doe eens lief tegen hem
Ik Zal je toekomstige date (in 2019 als hij moed heeft) niet meer pesten.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie geen overdaad aan !!!!!!!!!!!![]()
![]()
enzo
doe eens lief tegen hem
Wij jou ook!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:27 schreef Partingglass het volgende:
MLN? ikke? en lief toen tegen mij? Dat hoeft niet hoor vind dit soort dingen altijd wel vermakelijk.
ik date nietquote:Op maandag 20 februari 2012 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee ok, maar wel van die ubersensitieve libelleposts.
Wrom, ga je hem daten?.
Of hoe heette die emo-doos ook alweer, MNR, weet ik het....quote:
Oja, ik hoop niet dat ik die heb weggejaagd met die ene PMS-post van mijquote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of hoe heette die emo-doos ook alweer, MNR, weet ik het....
Ik hoop van welquote:Op maandag 20 februari 2012 17:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oja, ik hoop niet dat ik die heb weggejaagd met die ene PMS-post van mij
kijk kijk. tik hem aan dan ouwe.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Wij jou ook!
We gaan gezamenlijk vele uurtjes lol beleven. Dat voel ik nu al.
Waarom was iedereen dan zo gemeen tegen mij toen ik eens geen kusjekroelpost plaatstequote:
Ik geloof dat wij beide iets andere verwachtingen hebben van onze samenwerking.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:30 schreef Partingglass het volgende:
[..]
kijk kijk. tik hem aan dan ouwe.
Ik ga lekker sporten vanavond! !!!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 17:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom was iedereen dan zo gemeen tegen mij toen ik eens geen kusjekroelpost plaatste
Dit is niet de goede week om zo te doen hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga lekker sporten vanavond! !!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
HEEEERLIJK! Dar word ik zo vrolijk van!!!![]()
![]()
![]()
Nu al helemaal zin in! Jippie!!!![]()
![]()
![]()
ik moest lachenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
O ja info van de sportschool op vragen.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
lul, ik moet het nog zienquote:Op maandag 20 februari 2012 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Top Gear gisteren trouwens ook gaaf. Met 160km/h over het ijs in een Ferrari
Hij zakte door het ijsquote:
Teruglezen wordt afgestraft!quote:
Niet zeiken kneus, zat al in het dit jaar in Top Gear filmpje. Daarbij, het is zondag al uitgezonden en iedereen heeft BBCquote:
Ik!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
kinderachtig kuttopic is dit geworden zeg.
Altijd al geweest.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:10 schreef dawg het volgende:
kinderachtig kuttopic is dit geworden zeg.
Huuuuuuu!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 07:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Altijd al geweest.
Je bent gewoon verder!
Met een molensteen om hun nek boven een diep meer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Sommige mensen gaan verder Q! We moeten ze los laten
Dat wens ik Dawg niet toe. Die wens ik al het goeds toe.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:11 schreef Q. het volgende:
[..]
Met een molensteen om hun nek boven een diep meer?
De touwen met molenstenen zijn voor anderen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat wens ik Dawg niet toe. Die wens ik al het goeds toe.
Mag ik mensen nomineren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De touwen met molenstenen zijn voor anderen?
Sommige wens ik een stuk minder goeds toe ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De touwen met molenstenen zijn voor anderen?
Overigens, House of Lies, nieuwe serie met Don Cheadle als management consultant. Superserie.
Ik voel me gewoon heerlijkquote:
Godtjequote:
Dat kieteltquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik voel me gewoon heerlijk
[..]
Godtje![]()
![]()
*kriebel onder je kin*
Lekker he. Kusje op?quote:
Daar is het nooit te vroeg voorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:16 schreef Partingglass het volgende:
Wat een zoetigheid op deze morgen hier.
quote:
Dat staat er...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:18 schreef Tally het volgende:
Echter kan het wel te laat zijn voor zoetigheid
*zucht* Mannen.........quote:
Op 2 verschillende manierenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:27 schreef Partingglass het volgende:
Het was meer als vraag waarom wel te laat? Maar beetje vreemde vraagstelling.
Omdat je er dan geen zin meer in hebt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:27 schreef Partingglass het volgende:
Het was meer als vraag waarom wel te laat? Maar beetje vreemde vraagstelling.
Heb ik dat even mooi samengevatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:29 schreef Tally het volgende:
Op 2 verschillende manieren
- Het kan qua tijd te laat zijn voor zoetigheid (snoep en dergelijke). Tenminste voor mij
- En als je het verbruikt hebt bij iemand kan je zoet doen wat je wilt, maar dan is het ook te laat!
Mag ie zeker ook nog zelf de kleur uitkiezenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:40 schreef CherryLips het volgende:
Een sticker en een krul van de juf!
Snap dat je dit heel interessant vindt na al die saaie dagen hier van Singlesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:49 schreef HeatWave het volgende:
Boeiende gesprekken hoor! Ga door, ga door!.
Dat dus!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:55 schreef Partingglass het volgende:
interessant wil ik niet meteen zeggen maar je moet wat.
jawel!quote:
iedereen moet doodquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef Partingglass het volgende:
ik denk dat doodgaan vooral gebeurd, moeten is een groot woord
quote:
Hij staat er toch meteen onder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Leer dit knopje eens kennen aub
[ afbeelding ]
Toevalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:08 schreef Partingglass het volgende:
[..]
Hij staat er toch meteen onder.
En de een liever wat eerder dan de ander..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is de juiste stemming voor de dinsdagochtend
Zoiets zei je daarnet ook al. Je wil het graag kwijt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb moord neigingen maar vooral gericht naar een persoon.
Dat kan niet.. frisdrank!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:10 schreef Godtje het volgende:
Ga je lekker Q?!?!![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)uitenland,johanfriso
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef Partingglass het volgende:
Ik heb moord neigingen maar vooral gericht naar een persoon.
Nah laat maar, het is niet dat jullie die persoon kennen en dat ik er verder iets mee opschiet. Laten we het er op houden dat je goede buren hebt en buren die net wat minder fijn zijn. Maar dat zelfde vind de buurman vast ook. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets zei je daarnet ook al. Je wil het graag kwijt?
Dan moet je er juist niet op reageren. Laat mensen maar leren dat als ze iets willen melden, ze het direct doen. Aandachttrekkerijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets zei je daarnet ook al. Je wil het graag kwijt?
Facebookpostsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je er juist niet op reageren. Laat mensen maar leren dat als ze iets willen melden, ze het direct doen. Aandachttrekkerij
hihi je zei trekken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je er juist niet op reageren. Laat mensen maar leren dat als ze iets willen melden, ze het direct doen. Aandachttrekkerij
Doe ik al, ik heb heel hard Kylie aanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ga nu maar weer je buurman pesten!
Vroeg alleen of ie het kwijt wou../ Niet dat ie het hier moet neerplempen!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Doe ik al, ik heb heel hard Kylie aan
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |