Doe dat maarquote:Op zondag 19 februari 2012 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 'LieLie Hoera!' titel hebben ipv dat stupide carnaval?
Vanmiddag wilde ik eigenlijk nog even Oostmalle kijken op tv maar misschien ga ik zo nog aan het werk in 't nieuwe huis. Volgende week Omloop 't Nieuwsblad?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:15 schreef borisz het volgende:
VOlgende week begint het echte fietsen weer kaas.
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Overnight oatmeal/smoothiegoed ontbijt
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre een echtgenoot van een medicus ook onder beroepsgeheim valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat zou wel lekker zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben nog aan het bedenken of ik al op ga staan of niet
En of ik ff op de fiets spring om verse croissantjes te halen in de binnenstad
Ik heb gelukkig nooit veel gastenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn
Hier grote schoonmaak voordat straks alle gasten komen....altijd leuk
Ik krijg nu ook gasten die het huis nog nooit hebben gezien dus de hele bovenverdieping moet ook gepoetst wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit veel gastenEn de laatste keer vierde ik het bij mijn ouders
Succes en sterktequote:Op zondag 19 februari 2012 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook gasten die het huis nog nooit hebben gezien dus de hele bovenverdieping moet ook gepoetst wordennormaal doe ik dat niet voor een feestje.
Maar goed ik heb nog 3 uur en Ramon helpt mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |