Doe dat maarquote:Op zondag 19 februari 2012 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 'LieLie Hoera!' titel hebben ipv dat stupide carnaval?
Vanmiddag wilde ik eigenlijk nog even Oostmalle kijken op tv maar misschien ga ik zo nog aan het werk in 't nieuwe huis. Volgende week Omloop 't Nieuwsblad?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:15 schreef borisz het volgende:
VOlgende week begint het echte fietsen weer kaas.
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:44 schreef Sarabi het volgende:
Overnight oatmeal/smoothiegoed ontbijt
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:48 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre een echtgenoot van een medicus ook onder beroepsgeheim valt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Dat zou wel lekker zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik ben nog aan het bedenken of ik al op ga staan of niet
En of ik ff op de fiets spring om verse croissantjes te halen in de binnenstad
Ik heb gelukkig nooit veel gastenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat zou wel lekker zijn
Hier grote schoonmaak voordat straks alle gasten komen....altijd leuk
Ik krijg nu ook gasten die het huis nog nooit hebben gezien dus de hele bovenverdieping moet ook gepoetst wordenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig nooit veel gastenEn de laatste keer vierde ik het bij mijn ouders
Succes en sterktequote:Op zondag 19 februari 2012 11:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik krijg nu ook gasten die het huis nog nooit hebben gezien dus de hele bovenverdieping moet ook gepoetst wordennormaal doe ik dat niet voor een feestje.
Maar goed ik heb nog 3 uur en Ramon helpt mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:51 schreef borisz het volgende:
OepsWtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.! ohnoes, sterkte voor hem
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
OepsOhjee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beterschap en zo!!
OepsAi, sterkte. Schroeven erin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
Ik weet even de details niet over hoe en wat. Enige wat ik weet is hij om 15u onder het mes gaat.quote:
OepsAiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
have fun!quote:Op zondag 19 februari 2012 13:16 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga zo eens cadeautje afleveren en taart eten op verjaarvisite bij Lie
sterkte! wss begint ie morgen dan al met revaliderenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik weet even de details niet over hoe en wat. Enige wat ik weet is hij om 15u onder het mes gaat.
ja, dat vond ik zo bizar snelquote:Op zondag 19 februari 2012 13:19 schreef Bluezz het volgende:
Ja dat gaat tegenwoordig echt heel snel
Geen bezoekop dit moment?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef LieLie het volgende:
Ai, Borisz, dat klinkt niet best! Beterschaps daar!
Moet er nog een stukje taart mee terug?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:55 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Geen bezoekop dit moment?
Sun is alleen onderweg richting Drentsche land dus ze heeft de handen vrij als keukenhulpIk hou Sammie gezelschap en doe een poging een beetje fit de nogal drukke volgende week in te gaan
Mag altijd gelet op het niveau van jouw bakselsquote:Op zondag 19 februari 2012 14:02 schreef LieLie het volgende:
[..]
Moet er nog een stukje taart mee terug?
Oh, die eerste was ook voor mij,, nee, de ochtrndploeg is weg en Sun is dus onderweg
Ja, ik geef de Graafschap nog een kleine kans op kampioen te worden in deze competitiequote:
Logisch ook! Lang operatie?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:07 schreef borisz het volgende:
15u werd dus 14u. Pa nu onder het mes. Toch een beetje gespannen.
Nog niet gezien, ik had een stream die ietwat achter loopt en rondjes draait, zat al een minuut of 5 in de 67e minuutquote:Op zondag 19 februari 2012 14:07 schreef golfer het volgende:
Als het niet gezien hebt dan is het 3e doelpunt (van Suk) wel heel erg de moeite waard.
Zat net te denken, misschien iets voor Ajax die Sukquote:
Dan weet je meteen hoe je de rest van alle wedstrijden moet negeren.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef TAV74 het volgende:
Heb ik een keer geen Ajax stream opstaan, is het voor rust al 3-0
55.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef Isabeau het volgende:
Godsamme, borisz, da's ook wat zeg! Sterkte hoorJe vader is neem ik aan nog vrij jong?
Dat is een mooie jonge leeftijd om nog snel te kunnen revalideren en te herstellen. (Als ie verder een beetje gezond is).quote:
Kan iemand die Skobrev eens uitleggen dat het gaat om de eindtijd en niet op de ritwinst? ALs je zo veel over hebt kun je toch sneller zou je zeggen.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:43 schreef golfer het volgende:
Het Open Nederlands kampioenschap schaatsen levert een 1,2 en 3 op bij de mannen.
Yes ze is jarig vandaag maar er is niet zoveel visite gekomen helaas dus er is veel taart over.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef AnneX het volgende:
Hoezo bak je een taart FFT? Oh ja! Verzoek van je zusje , toch?
Klinkt heerlijk!quote:Het eerste product van Ottolenghi gaat zo de oven in.
Tarte tatin met geroosterde verse kerstomaatjes, kleine aard. wat uiringen,
bij gebrek aan verse tijm, verse rozemarijn.
In een caramel van suiker met boter...
Zelfs op inet te vinden..http://www.staceysnackson(...)tato-tart-tatin.html
En de origineel http://www.telegraph.co.u(...)-surprise-tatin.html
Klinkt voorlopig oké.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef borisz het volgende:
Pa update: een plaat en een schroef zitten erin. Pa-vriendin gaat vanavond naar het UMC toe. Dan hoor ik wat meer.
Zeker nu ze zojuist hun trainer hebben ontslagen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:05 schreef TAV74 het volgende:
Ja, ik geef de Graafschap nog een kleine kans op kampioen te worden in deze competitie
Heeft hij dat in ieder geval achter de rug, zal wel intensief revalideren worden nu.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef borisz het volgende:
Pa update: een plaat en een schroef zitten erin. Pa-vriendin gaat vanavond naar het UMC toe. Dan hoor ik wat meer.
Wat golfer zegt...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef borisz het volgende:
iphone en haast. Isa, pas de TT eens aan. Je weet dat je dat van mij gewoon magquote:Op zondag 19 februari 2012 10:07 schreef kaasplankje het volgende:
Ja, verdomme nog an toe D_H dat is toch geen TT man.
Klinkt goedquote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef borisz het volgende:
Wat wil je?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
iphone en haast. Isa, pas de TT eens aan. Je weet dat je dat van mij gewoon mag
Dit?quote:Op zondag 19 februari 2012 10:04 schreef Isabeau het volgende:
Kunnen we niet gewoon een 'LieLie Hoera!' titel hebben ipv dat stupide carnaval?
Gewoon doenquote:
Mooi zo, gaat vast goedkomen met je pa hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 17:34 schreef borisz het volgende:
Gezellig dat je taart ging eten!quote:Op zondag 19 februari 2012 18:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Lie had heerlijke taart. De LLMP blijft favoriet
hehe ja, en ik heb me zelfs nog nuttig gemaakt door te helpen met de laatste handelingen van de hapjesquote:
Nu ben ik nieuwsgierigquote:Op zondag 19 februari 2012 18:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
hehe ja, en ik heb me zelfs nog nuttig gemaakt door te helpen met de laatste handelingen van de hapjesOh en me vergapen aan het coole cadeau wat ze van haar ouders heeft gekregen
![]()
Oh wat balen!! Wanneer hebben ze hem gekocht?quote:Op zondag 19 februari 2012 18:47 schreef Bluezz het volgende:
F. belde vanmiddag... zij hadden een nieuwe TV gekocht waarvoor wij als kado een goeie draadloze router/WiFi hebben gegeven.... blijkt het geen smart TV te zijn. MediaMarkt heeft ze gewoon de verkeerde verkocht, waardoor ze nu ook een of andere stick voor niks hebben gekochtNu maar hopen dat de TV nog geruild kan worden... wat een gedoe meteen... ze hadden zich zo verheugd op vanavond een Pathé filmpie te kunnen kijken.
Ah ja? Had ze het getwitterd?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef borisz het volgende:
Ik zag op den twittert al iets leuks verschijnen.
Zo, wat een mooi dingquote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik heb een slowcooker gekregen!
Deze: http://www.kookwinkel.nl/(...)6persoons57liter.asp
Ik hoor wel wanneer we langs kunnen komenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
ja echt een tof apparaatquote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nicequote:Op zondag 19 februari 2012 19:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ze hadden bewust de zespersoons gedaanquote:Op zondag 19 februari 2012 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
NiceIk bespeur een eigenbelang bij je ouders
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, ze hadden bewust de zespersoons gedaan
Oja! Een heel leuk boekje over cake- en koekjesversiering. Met muffinvormpjes en twee strooiers met verschillende versiering, chocolade en gekleurde dingetjesquote:
Mja.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef AnneX het volgende:
Vanmiddag ongelooflijk vermaakt met inside information rond het gedoe van de j
nrc redacteur en de neuro-chirurg...
Morgen verschijnt ze blijkbaar in DWDD ...![]()
Oh leuk inderdaad.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:30 schreef LieLie het volgende:
[..]
Oja! Een heel leuk boekje over cake- en koekjesversiering. Met muffinvormpjes en twee strooiers met verschillende versiering, chocolade en gekleurde dingetjes
Nog nooit bloedworst?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja.
OT: bloedworst gekocht bij de nieuwe AH:
[ afbeelding ]
Zag het liggen, dacht dat ik het nooit gehad had, morgen lekker ontbijtje van maken.
Tja, ik kan zelf moeilijk kiezen tussen de WCCC en de LLMPquote:Op zondag 19 februari 2012 19:43 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh leuk inderdaad.
Past wel bij je bakmanie van dit weekend.
Was het grote taarten buffet geslaagd?
Welke is het lekkerst geworden?
De mooiste is wél de appeltaart.
quote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, ik kan zelf moeilijk kiezen tussen de WCCC en de LLMP
Ik heb trouwens van mijn zus een pastamachine gekregen
Welke heb je gehad?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:44 schreef LieLie het volgende:
[..]
Tja, ik kan zelf moeilijk kiezen tussen de WCCC en de LLMP
Ik heb trouwens van mijn zus een pastamachine gekregen
Ik moet een extra keuken
Wat rekent de deli danquote:Op zondag 19 februari 2012 19:49 schreef borisz het volgende:
Ohja ik moet weer eens 00 meel inslaan. Binnenkort maar eens bij de Turk langs of ze goedkope 00meel hebben
De Italiaanse deli zaak is nogal duur.
Wij hebben ook een soort inloopkast onder de trap waar een aantal apparaten en pannen staan omdat er maar beperkt ruimte in de keuken is maar de wildgroei nog niet echt stoptquote:Op zondag 19 februari 2012 19:51 schreef AnneX het volgende:
Extra keuken... , haha
Of een bijkeuken, om de hoek van de eigenlijke keuken.
Een vriendinnetje heeft een diepe inloopkast waarin allerlei app. bijdehand staat
uitgestald.
Tja, was ik maar eerst in Cul en fok terechtgekomen!![]()
ipv in K & W.
Dan had ik de keuken ook anders aangepakt.
Nóg meer kasten voor app. en twee ovens, waarvan eén puur oven.
Ik sla alles op in mijn slaapkamerquote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Wij hebben ook een soort inloopkast onder de trap waar een aantal apparaten en pannen staan omdat er maar beperkt ruimte in de keuken is maar de wildgroei nog niet echt stopt
Dat betaalde ik toen niet voor een pond. Wel wat meer. Is een duur zaakjequote:Op zondag 19 februari 2012 19:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Wat rekent de deli danIk haalde het bij de groothandel voor EUR 1.70 per kilo of zo
Ik heb mijn hele bordje leeggegeten, dus dat zegt genoeg.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:27 schreef AnneX het volgende:
Bij elkaar verzonnen, maar best lekker geworden en eindelijk weer eens gekookt
Creatief en lekker klinkt het allemaal.
/ wacht op de recensie van golfer....
Week of 2 geleden, er zat een sticker met smart TV erop, maar dat klopt dus nietquote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef Ml-etje het volgende:
Oh wat balen!! Wanneer hebben ze hem gekocht?
Vandaag aangeklungeld, wasjes draaien, bed verschonen, boek lezen, boskippies, geen haar verven bad of studioquote:Op zondag 19 februari 2012 19:27 schreef AnneX het volgende:
ik miste je al vanmiddag en gokte haar kleuren , bad of studio.
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Vandaag aangeklungeld, wasjes draaien, bed verschonen, boek lezen, boskippies, geen haar verven bad of studio
En ook vaak niet zo'n fokzin lately
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef borisz het volgende:
De laatste pa update. Gaat goed met pa, morgen de eerste fysio. Ik ga zelf woensdagmiddag langs.
Als ze die sticker en de bon nog hebben, no probs lijkt me.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Week of 2 geleden, er zat een sticker met smart TV erop, maar dat klopt dus niet
Graag gedaan!quote:
Welcome into my life.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:40 schreef Stereotomy het volgende:
Vroegnaarbedenvroegopstaanexperimentweek![]()
Snel, fijnquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef borisz het volgende:
De laatste pa update. Gaat goed met pa, morgen de eerste fysio. Ik ga zelf woensdagmiddag langs.
Zo. Dat gaat rapquote:Op zondag 19 februari 2012 21:35 schreef borisz het volgende:
Goed nieuwsquote:Op zondag 19 februari 2012 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Snel, fijn
Ik ben vnv gebeld door bedrijf waar ik vrijdag heb gesolliciteerd. Volgens mij zijn er van de 6 nog 3 over om op 2e gesprek te komen. Ze vonden het een leuk gesprek met mij en vroegen of ik dinsdag de 'vrouw/moeder' en 'zus' van het familiebedrijf wil spreken zodat zij mij ook leren kennen.
Ik heb nog geen hoop want heb nu al best vaak 2e gesprek gehad maar het blijft toch wel positief dat ik nog in de race zit. Ik wil zo graag! Naja, dat helpt niet.
's Ochtends om 9u al gesprek zodat ik daarna naar de eindpresentatie van mn zusje in Utrecht kan. Heel aardig van ze dat dat zo vroeg mocht.
Yeah!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Snel, fijn
Ik ben vnv gebeld door bedrijf waar ik vrijdag heb gesolliciteerd. Volgens mij zijn er van de 6 nog 3 over om op 2e gesprek te komen. Ze vonden het een leuk gesprek met mij en vroegen of ik dinsdag de 'vrouw/moeder' en 'zus' van het familiebedrijf wil spreken zodat zij mij ook leren kennen.
Ik heb nog geen hoop want heb nu al best vaak 2e gesprek gehad maar het blijft toch wel positief dat ik nog in de race zit. Ik wil zo graag! Naja, dat helpt niet.
's Ochtends om 9u al gesprek zodat ik daarna naar de eindpresentatie van mn zusje in Utrecht kan. Heel aardig van ze dat dat zo vroeg mocht.
Moeten we wel ff doortikken om het nog op haar verjaardag te laten openenquote:
Moet wel lukken toch?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Moeten we wel ff doortikken om het nog op haar verjaardag te laten openen
Kwart voor 8 hierquote:Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
Ik ook! Lekkere koekies Pee
Kwart over 7 : TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT
Zou leuk zijn om eens een keer geen 2e te worden, nu 3 of 4 keer 2e geworden in deze werkloze periode.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:46 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goed nieuwsEn het feit dat je tweede gesprekken krijgt, betekent dat je toch iets goed doet!
Morgen? Oja.... tis al 'Borisz-maandag'quote:Op maandag 20 februari 2012 00:23 schreef AnneX het volgende:
En ik lees goeie berichten van FFT : succes morgen , meid!
Half 6 hierquote:Op maandag 20 februari 2012 00:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ook! Lekkere koekies Pee
Kwart over 7 : TUUT TUUT TUUT TUUT TUUT
Waarom zo vroeg?quote:
Dat gaat een nieuwe poging worden om op 7 uur op kantoor te zijn zodat ik 1-1,5 uur ongestoord kan werken zonder dat het halve bedrijf naast me staat te stuiteren omdat ze vinden dat ze zo belangrijk zijn dat ze direct geholpen moeten worden door mij persoonlijkquote:
Soms heb ik de neiging om te melden dat ze die coordinator-functie weer terug mogen hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:53 schreef golfer het volgende:
Aha. Ja, dan moet je maar niet zo belangrijk zijn.
Ik weet niet wat jij doet, maar ik lig al in bedquote:
Nou hup, slapen danquote:Op maandag 20 februari 2012 00:59 schreef PdeHoog het volgende:
Ik weet niet wat jij doet, maar ik lig al in bediPad FTW!
Jajaquote:Op maandag 20 februari 2012 01:03 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou hup, slapen danWekker gaat vroeg genoeg!
Ik zit nog steeds op de bank. Moet maar eens mn bed opzoekenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:59 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij doet, maar ik lig al in bediPad FTW!
Rechtsaf, dan vooruit, beetje linksaf, dan weer vooruit...daar ongeveer moet ie zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 01:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik zit nog steeds op de bank. Moet maar eens mn bed opzoeken
Nopequote:Op maandag 20 februari 2012 08:06 schreef Bluezz het volgende:
Is het bij jou gelukt Pee?Zo te zien niet
Fijn voor haar!quote:Op maandag 20 februari 2012 08:08 schreef borisz het volgende:
Mogge
Sharon Dijksma wordt wrs de nieuwe burgemeester in Nijmegen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Huilende managers hier, degenen die het niet zijn geworden.... wat een drama's zeg voor sommigen
ReReReorganisatie nr. zoveel eist wel zn slachtoffers zeg.
Oh bah.. lijkt me echt verschikkelijk om aan te zien eigenlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 10:59 schreef Bluezz het volgende:
Huilende managers hier, degenen die het niet zijn geworden.... wat een drama's zeg voor sommigen
ReReReorganisatie nr. zoveel eist wel zn slachtoffers zeg.
Pijnlijk en frustrerend zeg!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Er waren er een stuk of 3 die er gewoon op rekenden dat ze aangenomen werden... en ze kozen voor mensen van buitenaf.
Ik denk met opzet.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:42 schreef Bluezz het volgende:
Ja op zich wel, er wordt nog wel gekeken naar een andere plek, maar die is er eigenlijk ook niet en dat weet ook iedereen.
En zo gaat het hier op elke afdeling....
Ah, dit soort feestjes komt me bekend voor. Bij ons is het al net zo gezellig binnen een van de onderdelen. Prima functionerende teammanagers die op hun eigen functie moeten solliciteren en al jankend uit het sollicitatiegesprek komen.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Er waren er een stuk of 3 die er gewoon op rekenden dat ze aangenomen werden... en ze kozen voor mensen van buitenaf.
Ik denk met opzet.
Waarom met opzet?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk met opzet.
Die kunnen ook flink stinken.quote:
Kan af en toe prettig zijn!quote:
Alleen als ze bij DSM of Moerdijk of een ander chemiegebied vandaan komenquote:
Toch weer belangrijk, diploma's, ook al doe je het misschien beter / meer ervaring zonder diploma's.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:01 schreef Bluezz het volgende:
Net al wat meer gehoord van de mensen die in de solli commissies zaten, de mensen van buitenaf hadden betere scholing/papieren en de mensen van het zkh zelf waren van werkvloerfuncties opgeklommen in de huidige functies.
Grafstemming is er hier niet hoor, dit sppelt zich in de laag boven ons af.
Das een lekker mandje... nu maar hopen dat ie er ook echt in wil liggenquote:Op maandag 20 februari 2012 13:05 schreef MissHobje het volgende:
Middag
Zo hups naar werkie
Net dit lekkere slaapmandje voor poezel besteld, die wordt ook een flink daggie ouder
[ afbeelding ]
Ja. Was te verwachten.quote:
quote:
Memo koopt kadootjes voor de poezen als ze jarig is.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
dit vd week voor de poezels gekocht, wat n lol voor 2 euro
We hebben er al 1 besteld, dus wat er uit die test komt heeft geen invloed meer op ons.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:28 schreef AnneX het volgende:
Op 4 een test naar goedkope tablets..
Golfer Bluezz
Het ging ook belachelijk snel. En ik heb geen naam / merk onthouden.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:30 schreef golfer het volgende:
[..]
We hebben er al 1 besteld, dus wat er uit die test komt heeft geen invloed meer op ons.
Zelfde soort test schijnt vanavond ook bij Radar te zien te zijn.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:35 schreef AnneX het volgende:
Het ging ook belachelijk snel. En ik heb geen naam / merk onthouden.
Meen je! Wat lang!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef TAV74 het volgende:
Goed, dit gaan we anders doen. 13 uur vertrokken vanuit Hengelo, hopelijk straks om 20 uur thuis en nauwelijks een uur in gesprek gezeten. En dat was nog meer een rondje top down mededelingen ook. Of we gaan videoconferences doen, of ik geef mijn portie aan fikkie.
Dat schiet niet echt op hequote:Op maandag 20 februari 2012 19:17 schreef TAV74 het volgende:
Goed, dit gaan we anders doen. 13 uur vertrokken vanuit Hengelo, hopelijk straks om 20 uur thuis en nauwelijks een uur in gesprek gezeten. En dat was nog meer een rondje top down mededelingen ook. Of we gaan videoconferences doen, of ik geef mijn portie aan fikkie.
Alles nog een keertje op hun site bekijken en goede vragen voorbereiden!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:52 schreef FutureFairytale het volgende:
Vriendin was er van half 4 tot half 8. Gezellig dvd gekeken, gekletst, gegeten en gedronken. Nu lekker tv kijken met nog een stukje appeltaart en mentaal voorbereiden op morgenvroeg
.
Heb je Zanger Rinus al gespot? (en meegezongenquote:
Ach jullie hebben em toch al gekocht...quote:Op maandag 20 februari 2012 20:47 schreef golfer het volgende:
Nou, de android-tablet van het Kruidvat zat niet bij die test van Radar, dus we zijn nog geen stap wijzer geworden.
Ofwel: jij biedt jezelf aan om bij Golfer langs te gaan en zijn Tablet te optimaliserenquote:Op maandag 20 februari 2012 21:19 schreef MaximusTG het volgende:
@golfer
ik ben nogal een beetje een computernerd, dus ik weet best veel van dat soort dingen.
Die goedkope tablets vallen of staan met goede software en drivers. Zelfs de meest slome tablet, zonder capacitief scherm kan bruikbaar zijn met goede software.
Alleen wat is nu het punt? Bijna al die tablets van kruidvat/intertoys hebben slechte software.
Maarrrrrrr, er is vaak custom software verkrijgbaar gemaakt door enthousiastelingen die je tablet vele malen bruikbaarder maakt.
Moet je die alleen wel kunnen installeren..
Zo attent he, die Maxquote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ofwel: jij biedt jezelf aan om bij Golfer langs te gaan en zijn Tablet te optimaliseren
Dat lijkt mij een top-idee. Ik wil bijvoorbeeld de android 2.3 versie zien te upgraden naar 4.0 maar heb geen idee hoe zoiets moet.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:23 schreef TAV74 het volgende:
Ofwel: jij biedt jezelf aan om bij Golfer langs te gaan en zijn Tablet te optimaliseren
Er is ook nog 3.2, heb er geen verstand van maar wellicht past dat beter bij de hardware?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een top-idee. Ik wil bijvoorbeeld de android 2.3 versie zien te upgraden naar 4.0 maar heb geen idee hoe zoiets moet.
Die mot naar de inspectie:quote:Op maandag 20 februari 2012 21:34 schreef AnneX het volgende:
Wat handig dat Max van Cul houdt en nerd is.
Kan die golfer upgraden.
Oh die muts bij DWDD, " tja, dat is mijn mans probleem ! "
Hoe gaat Kees zich eruit kletsen bij P & W ?
Hij is " tenslotte 71" ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Tja, mijn vader was ook blij met mij.. maar niet met zijn huwelijk..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben er goed misselijk van.
Hij zwoor pas in januari dit te voelen, koos bewust voor een kind en was eerst heel blij met de zwangerschap (ik weet nog wel hoe blij hij was toen hij het aankondigde).
Die meid is zo ontzettend lief dat ik er echt verdrietig van ben.
Dan word je het toch nietquote:Op maandag 20 februari 2012 22:05 schreef LieLie het volgende:
Ik heb geen zin om deze week verkouden te worden
Mja, ben altijd sceptisch bij mensen die binnen 30 dagen om kunnen slaan terwijl ze zojuist een kind hebben geproduceerd.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:02 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik ben er goed misselijk van.
Hij zwoor pas in januari dit te voelen, koos bewust voor een kind en was eerst heel blij met de zwangerschap (ik weet nog wel hoe blij hij was toen hij het aankondigde).
Die meid is zo ontzettend lief dat ik er echt verdrietig van ben.
Hoe is het afgelopen met je collega?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef PdeHoog het volgende:
Nou lekkerVraag je voor de verandering weer eens een hele leuk meid uit, is ze zelf al aan het daten
Ik heb ook geen geluk
![]()
Ah well...shit happens. En zoals een bekende amerikaanse TV-president dan zegt: "What's next?"
Check. Misschien dat hij het zelf niet eens door had, maar vaak sluimert er natuurlijk al veel langer iets.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ben altijd sceptisch bij mensen die binnen 30 dagen om kunnen slaan terwijl ze zojuist een kind hebben geproduceerd.
quote:DSK dinsdag ondervraagd over orgies
Laatste update: 20 februari 2012 21:57
info
PARIJS - Voormalig IMF-baas Dominique Strauss-Kahn wordt dinsdag door de politie in Lille ondervraagd over orgies met prostituees in hotels in Frankrijk en België.
Foto: AFP
De politie heeft prostituees verhoord die zeggen dat zij in 2010 en 2011 seks met Strauss-Kahn hebben gehad in een hotel en een restaurant in Parijs en in Washington.
DSK woonde in de Amerikaanse hoofdstad toen hij nog hoofd was van het Internationaal Monetair Fonds. Hij gaf zijn functie bij het IMF op in mei, nadat hij door een hotelkamermeisje in New York was beschuldigd van verkrachting.
Het openbaar ministerie in New York zag van vervolging af wegens twijfels over de betrouwbaarheid van de aangeefster.
Verdacht
Twee mannen die banden hebben met DSK worden verdacht van georganiseerde prostitutie en misbruik van bedrijfsgelden.
De naam van DSK dook vorig jaar op in het onderzoek en volgens zijn advocaat wil hij gehoord worden om zijn kant van de zaak te vertellen. Een van zijn advocaten heeft gezegd dat DSK niet wist dat de vrouwen op de orgies die hij bijwoonde prostituees waren.
Ja, dat geloof ik wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:10 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Check. Misschien dat hij het zelf niet eens door had, maar vaak sluimert er natuurlijk al veel langer iets.
Heeft bij mij ook lang geduurd voor ik door had dat ik er een eind aan wilde maken (de relatie dan dus.. enneh niet die met Tav dusquote:
Feli voor Lie en Memo!quote:Op zondag 19 februari 2012 10:32 schreef Sunnythesun het volgende:
Mogguh![]()
Jeey Feli voor Lie! Straks taart eten![]()
Snel, harder doorposten dan dat krak terug kan lezen, dan is ze nooit uitgelezen!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Feli voor Lie en Memo!
Nu teruglezen.
Dat vertel ik toch netquote:Op maandag 20 februari 2012 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met je collega?
En +1 voor mee uit vragen
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja, ben altijd sceptisch bij mensen die binnen 30 dagen om kunnen slaan terwijl ze zojuist een kind hebben geproduceerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga agent bellen en training afzeggen want ga woensdag naar haar toe.Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Sex??quote:Op maandag 20 februari 2012 22:15 schreef Stereotomy het volgende:
Ook grappig dat je idd nog wel gewoon sex wil hebben terwijl je emotioneel al afscheid hebt genomen van de ander_!
sex met ex
Arme exquote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Sex??![]()
zie het grootste probleem..![]()
Graag. Tegen de tijd dat ie afgeleverd wordt, laat ik het je weten.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:28 schreef MaximusTG het volgende:
Oh, als je laat weten welk type het is kan ik wel even rondzoeken naar een simpele uitleg, of zelf opschrijven hoe je het installeert. Stelt vaak niet zo heel veel voor nl
edit:
3.2, oftewel Honeycomb is een beetje overgeslagen. Maar die is wel ook voor tablets ontwikkeld ja. Maar ice cream sandwich is een combinatie van 2 en 3. Of er een ICS voor je tablet is is nog maar de vraag natuurlijk.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:16 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]Mja. 'Na een maand' niet meer in relatietherapie willen de handdoek in de ring willen gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga agent bellen en training afzeggen want ga woensdag naar haar toe.
Als een vrouw dit had gedaan lijkt het alsof ze alleen op zoek was naar een spermadonor.Nouja, misschien was hij alleen op zoek naar een ei donor.
Confidence through competence
Zou best kunnen maar ik geloof wel dat het pas na de zwangerschap gebeurde. Ik hoop het van harte anders ben ik heel pissig.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heeft bij mij ook lang geduurd voor ik door had dat ik er een eind aan wilde maken (de relatie dan dus.. enneh niet die met Tav dus). Achteraf gezien was het afbraakproces al 3/4 jaar bezig voor ik het me echt besefte..
Ik zag bij dr. Philquote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, ik heb een en ander af en toe wel afgedwongen idd![]()
Tja, genoeg mensen die met een mislukkende relatie besluiten kinderen te nemen of te trouwen in de hoop 'dan komt alles vast weer goed'. Je weet maar nooit wat er in zo'n knul om is gegaan. Hoeft geen kwaaie opzet te zijn he..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik geloof wel dat het pas na de zwangerschap gebeurde. Ik hoop het van harte anders ben ik heel pissig.
Want als het eerder onbewust al speelde is het veel erger dan wanneer het plotseling kwam na de zwangerschap?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zou best kunnen maar ik geloof wel dat het pas na de zwangerschap gebeurde. Ik hoop het van harte anders ben ik heel pissig.
Oh, rrrreally?quote:Op maandag 20 februari 2012 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik zag bij dr. Philooit een aflevering van een getrouwd stelletje waarbij de vrouw sex weerhield van de man als ze nieuwe kleding / nieuwe auto etc. wilde hebben.
Volgens dr. Phil was dat geen goed huwelijk
Leuke reactie...quote:Op maandag 20 februari 2012 22:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mja. 'Na een maand' niet meer in relatietherapie willen de handdoek in de ring willen gooien.
Als een vrouw dit had gedaan lijkt het alsof ze alleen op zoek was naar een spermadonor.Nouja, misschien was hij alleen op zoek naar een ei donor.
beter doe je trouwen én kinderen nemen... en een hypotheek. Dan wordt alles beter.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tja, genoeg mensen die met een mislukkende relatie besluiten kinderen te nemen of te trouwen in de hoop 'dan komt alles vast weer goed'. Je weet maar nooit wat er in zo'n knul om is gegaan. Hoeft geen kwaaie opzet te zijn he..
Dat is het masterplanquote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
beter doe je trouwen én kinderen nemen... en een hypotheek. Dan wordt alles beter.
Beide is erg maar tuurlijk is het eerste erger!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Want als het eerder onbewust al speelde is het veel erger dan wanneer het plotseling kwam na de zwangerschap?
Als het belangrijk genoeg is kom je wel over die drempel heen zou ik zo zeggen. Blijkbaar is het gewoon over voor hem.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuke reactie...
Ik vind het ook niet leuk dat hij dat niet wilt maar hij kan niet over zijn gevoelens praten, heeft echt zo'n muur. En dat kan hij dus al helemaal niet met een therapeut.
Zoek even 'onbewust' op..quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beide is erg maar tuurlijk is het eerste erger!Als dat toen uit was gekomen dan had ze misschien geen kind van em gehad.
Ja hij heeft er langer over nagedacht, zij zit nog net met de schok.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het belangrijk genoeg is kom je wel over die drempel heen zou ik zo zeggen. Blijkbaar is het gewoon over voor hem.
quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Beide is erg maar tuurlijk is het eerste erger!Als dat toen uit was gekomen dan had ze misschien geen kind van em gehad.
Dat dusquote:
Kwestie van afwegen: heb jij een relatie + stabiel gezin ervoor over om je open te stellen en eraan te werken. Zo niet, dan zijn de vrouw en kind blijkbaar niet belangrijk genoeg voor hem.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuke reactie...
Ik vind het ook niet leuk dat hij dat niet wilt maar hij kan niet over zijn gevoelens praten, heeft echt zo'n muur. En dat kan hij dus al helemaal niet met een therapeut.
Vergeet de hond niet!quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
beter doe je trouwen én kinderen nemen... en een hypotheek. Dan wordt alles beter.
Oh ja, hond.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Vergeet de hond niet!
Die maakt het plaatje pas compleet.
Dat zeg je, maar, ongelooflijk maar waar, er zijn mannen die dus gewoon emotioneel disfunctioneren en het gewoonweg niet kunnen/durven.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Als het belangrijk genoeg is kom je wel over die drempel heen zou ik zo zeggen. Blijkbaar is het gewoon over voor hem.
en dan wel een huis in een vinex wijk dat eigenlijk te duur is maar met een dubbel inkomen net kan.quote:Op maandag 20 februari 2012 22:20 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |