Zal ik even googlen wat de eindstand is?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:01 schreef GGMM het volgende:
Ik kijk ondertussen nog even de herharling van Feijenoord - RKC.
Nederland 1 zonder geluid?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:02 schreef heloef het volgende:
Ik kijk ondertussen naar Nederland 1 en luister muziek.
Super actie Guedetti al gezien?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zit wat te FOK!ken en luister muziek.in mijn kamer
Die weet ik al uren, soms maakt dat de samenvatting terugkijken juist mooier.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zal ik even googlen wat de eindstand is?
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:03 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik zit wat te FOK!ken en luister muziek
Nee gewoon met geluid, een oortje in maar.quote:
Neequote:
Logisch man.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef BBQSausage het volgende:
Oh, en m'n internet valt steeds uit, en daar baal ik constant van.
Kijken hoe mijn vriendin aan het squirten is. Met een andere vrouw.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef -_Guitarist_- het volgende:
GELUKKIG luister ik nu weer het bazige Iron Maiden, nu weet ik weer dat er ook goede muziek bestaat
Echt? Dat is als een goede film kijken en weten wie er dood is op het eind.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die weet ik al uren, soms maakt dat de samenvatting terugkijken juist mooier.
Snakey.quote:
Ok, ik ben onder de indruk want ik kan alleen of tv kijken of muziek luisteren. Zelfs internetten en muziek gaat lastig. Muziek moet ik mijn aandacht bij houden, zeker nieuwe muziek.quote:Op zondag 19 februari 2012 03:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee gewoon met geluid, een oortje in maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |