Dat mag hoor, een nummer mag volgens mij al vanaf 01.09 van het voorgaande jaar online staanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:37 schreef Greys het volgende:
Wat wel vreemd is... hoe lang mag een nummer al bekend/gepubliceerd zijn voordat het meedoet aan het Eurovisie? Want deze youtube is dus ook al van begin december vorig jaar en ik las dat het al op een album van haar staat?
Ah oke! En ook al op een album uitgebracht zijn dus?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:38 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat mag hoor, een nummer mag volgens mij al vanaf 01.09 van het voorgaande jaar online staan
Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah oke! En ook al op een album uitgebracht zijn dus?
Hmm, dan toch anders dan het meestal is. Zat ik er voor deze editie dus naast. Wel blijft het een zeer zwak ESF land.quote:Op zondag 27 mei 2012 22:41 schreef Toposcoupe het volgende:
Kroatië eindigde op de 12de plaats in de tweede halve finale met 42 punten (Nederland 35 punten/15de).
Waar die punten vandaan kwamen?
Bosnië & Herzegovina 12
Macedonië 7
Servië 12
Slovenië 8
Duitsland 1
Oekraïne 1
Wit-Rusland 1
Ofwel 39 punten uit de ex-Yugo landen, een schamele drie puntjes van de landen daarbuiten...
Slovenië:
Bosnië & Herzegovina 5
Kroatië 8
Macedonië 4
Servië 10
Duitsland 4
Ofwel 27 punten van ex-Yugo en 4 van Duitsland.
En in de jaren negentig waren ze zo goed.quote:Op zondag 27 mei 2012 23:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hmm, dan toch anders dan het meestal is. Zat ik er voor deze editie dus naast. Wel blijft het een zeer zwak ESF land.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |