omgquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
Deze staat hier gemiddeld 10x per dag op
Vreselijk aanstekelijk kutnummer dat nooit meer je kop uit gaatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:43 schreef Ireth het volgende:
Deze staat hier gemiddeld 10x per dag op
Ik weet het... ze zingt hem dan ook nog eens helemaal mee en op de momenten dat ie niet opstaat... zingt ze hem ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:45 schreef Papabear het volgende:
[..]
Vreselijk aanstekelijk kutnummer dat nooit meer je kop uit gaat
Ja tuulk! Maar op dat filmpje staat Kameloen! Ipv Kameleonquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef DJMO het volgende:
arghh cultuurbarbaar! je kent de schippers van de kameleon toch wel?
yeah sc 33 was idd nog veel te lang geledenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef DJMO het volgende:
ik vind eigenlijk wel dat ik weer eens een nieuwe mag openen
Film is nooit echt, dat zie je maar weer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja tuulk! Maar op dat filmpje staat Kameloen! Ipv Kameleon
Maakt wel degelijk uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef maffemuts het volgende:
Ach joh... kameloen, kameleon... who cares...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Ireth het volgende:
Oh hemel, ik zie me weer staan, 16 jaar oud, op de camping, proberen indruk te maken op die ene leuke jongen in de disco... zelfs het bijbehorende dansje weet ik nogOh, was jij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En warm!!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hehe, herken je me... ja het was erg donker toen he
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts teen stoot... verdorie wie doet er hier dan ook t licht uit *insert random beschaafd gevloek*
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts teen stoot... verdorie wie doet er hier dan ook t licht uit *insert random beschaafd gevloek*
Slaap lekker voor straks!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:57 schreef Ireth het volgende:
Ik ga ff afkoelen, hrondje met het rhondje en dan gelijk![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:56 schreef JK1982 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Graag before and after pictures
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het resultaat post ik morgen
Haha, grappige foto!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:16 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Het resultaat post ik morgen
Bedtijd..quote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef DJMO het volgende:
ik begin te verdrinken in zelfmedelijden geloof ik![]()
Dit is de laatse keer
ik weet jij kijkt nu op me neer
Als het mij straks beter gaat
hoop ik dat je voor me staat
maar dan zie ik jou niet meer staan
en zeg dat je beter kunt gaan
Waarom heeft niemand even de koffie klaar gezet?quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 09:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Waarom heeft niemand even de koffie klaar gezet?
8<knip>8
Veel beter om bij wakker te worden.
* Rucky trein pakt.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:42 schreef Ireth het volgende:
Ik ga lekker de pistoletjes in de oven gooien!Gekookte eitjes er bij, kopje thee, jammetje, kaas. Heerlijk!
De pan groentensoep staat ook al lekker te pruttelen met rundvlees, verder lekker vandaag rommelen in huis. Het is de bedoeling dat de zolder opgeruimd gaat worden
Volgens mij heb jij een alarm ingesteld elke keer als ik het woord "soep" typquote:
Valt het op?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij een alarm ingesteld elke keer als ik het woord "soep" typ
Ik doe vandaag ook lekker rustig aan. Een beetje spulletjes vd verhuizing opruimen, een pc in ordequote:Op zondag 19 februari 2012 12:01 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts houd lekker een pyamadag... nergens zin in
Je bent vergeten het ontbijt en koffie klaar te zettenquote:
Vergeten te vertellen dat er gisteren een Rotterdam meet was.quote:
* Merlijn husselt de woorden.... Iemand een letter kopen?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Egberts het volgende:
Hier scheen de.zon en sneeuw het net.
<3mobiel internet
Onsquote:Op zondag 19 februari 2012 14:10 schreef Merlijn het volgende:
Lalalalaaaa. Weer thuis. heb ik iets gemist?
Hier heeft het gehageld, gesneeuwd en nu schijnt de zon weerquote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef Egberts het volgende:
Hier scheen de.zon en sneeuw het net.
<3mobiel internet
Uiteraard!quote:
De d en de e.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn husselt de woorden.... Iemand een letter kopen?
* Merlijn draait bordjes om....quote:
Je hebt de verkeerde letters gekocht. Die stonden er alquote:
*blijft genietend liggenquote:
Nu wel weer ja.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:48 schreef Merlijn het volgende:
Shhht... Hier in Brabant schijnt de zon
Heb je me net gemistquote:Op zondag 19 februari 2012 14:56 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nu wel weer ja.
Uurtje geleden tussen Roosendaal en Heerle door een fikse sneeuwbui gereden.
Maar goed, ben weer thuis, gezellig bij mijn broer in Groningen geweest, ff die carnaval ontvluchten.
Eg nie mijn feestje.
Oh, zulks heb ik weerquote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
*blijft genietend liggen
daar heb je nou pech .. daar val ik juist van IN slaap
wat doe jij in mijn huis ?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef maffemuts het volgende:
Er lijkt hier wel n bom ontploft... overal speelgoed en kleurtjes
* maffemuts maar weer opruimen gaat![]()
* Merlijn om zich heen kijkt....quote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef maffemuts het volgende:
Er lijkt hier wel n bom ontploft... overal speelgoed en kleurtjes
* maffemuts maar weer opruimen gaat![]()
Als ik om mij heen kijk kan ze ook hier staan.quote:
* bonst hard op deurquote:Op zondag 19 februari 2012 15:12 schreef maffemuts het volgende:
Waar ik ben doet er niet toe... straks he'k de EOD op de stoep
Nu istie al op... heb m zelf maar opgedronkenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:03 schreef Ganzz het volgende:
Ik bied mij wel aan om zijn koffie op te drinken
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:49 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts Nou daar zit je dan met koffie... istie gewoon hard weggerend![]()
ja, ren maar weg voor mequote:Op zondag 19 februari 2012 16:45 schreef Papabear het volgende:
* Papabear gaat met de jongens even wat eten in de stad
Ben ik weer lekker mee...quote:
Ja en daarom komen er hier voornamelijk vrouwen over de vloer he?quote:
Gaan ze er ook weer uit? offuh heb je zo'n grote kelder ?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja en daarom komen er hier voornamelijk vrouwen over de vloer he?
Kan ook... maar voor wiequote:
Iedereen is weer vrij om te gaan hoor...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Gaan ze er ook weer uit? offuh heb je zo'n grote kelder ?
*plaagstootje moet kunnen*quote:Op zondag 19 februari 2012 17:06 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ja en daarom komen er hier voornamelijk vrouwen over de vloer he?
Geen grote kelder dusquote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Iedereen is weer vrij om te gaan hoor...
* Merlijn heeft geen kelder. maar verder mond houdt over de sm zolder...quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn heeft geen kelder. maar verder mond houdt over de sm zolder...
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:32 schreef Merlijn het volgende:
Hmmmz. Ik heb nog steeds zin in een kapsalon....
ik was niet uitgenodigd toenquote:
Gras door de soarma. Bah. Er bij ok maar erdoor heen.quote:
Jij weet niet wat lekker isquote:Op zondag 19 februari 2012 18:25 schreef Rucky het volgende:
[..]
Gras door de soarma. Bah. Er bij ok maar erdoor heen.
Heb hier ook nog 2 wasmanden staan... kun je hier niet ff verder ?quote:
Passen ?quote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zucht...
ik moet dringend een aantal nieuwe pakken hebben. Nu heeft een vriendin van me een mooi pak hangen, maar ik twijfel over de maat. Schijnbaar heb ik in al mijn andere pakken een "Corpulente" maat(DJMO en Yska weten hoe mijn figuur is....) dus ik twijfel....
Pak hangt in Maarn.... beetje uit de buurt...quote:
Dan neme men een meetlint... meet alle maten op van goed zittend pak en geeft deze door aan de dame met het pak ? misschien wil zij dan na meten... anders weet ik t ook niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:34 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Pak hangt in Maarn.... beetje uit de buurt...
Ik heb de maten, maar ben een ramp met haar omschrijvingen (mode en ik gaan niet samenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Dan neme men een meetlint... meet alle maten op van goed zittend pak en geeft deze door aan de dame met het pak ? misschien wil zij dan na meten... anders weet ik t ook niet.
god ... mannenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik heb de maten, maar ben een ramp met haar omschrijvingen (mode en ik gaan niet samen)
Ik ga het wel een keer passen... anders gaat dat nooit goedkomen....quote:Op zondag 19 februari 2012 20:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
god ... mannen
wat zijn die maten, en haar omschrijvingen? Kom anders morgen even langs, dan neem ik die maten wel op voor je
zie je wel dat je bang bent van mequote:Op zondag 19 februari 2012 20:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik ga het wel een keer passen... anders gaat dat nooit goedkomen....
Nee, ik wil gewoon het risico niet nemen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Dat is nou juist het probleem.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:42 schreef DJMO het volgende:
idd een mooi pakmaar als ik eerlijk ben, denk ik dat jij iets getailleerder nodig hebt dan dit.
Schenkt rode druivensap in wijnglas en proost met PapaBear.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef Papabear het volgende:
* Papabear is ook weer thuis en ontkurkt een fles rode wijn
Cheers!quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Schenkt rode druivensap in wijnglas en proost met PapaBear.
Ik charter wel een vriendin en schiet een Suitsupply binnen. Ben ik gelijk in 1x klaar.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:43 schreef maffemuts het volgende:
Mooi pak is het zeker
Denk ook wel voor zover ik kan oordelen (foto in FoBo en FB) dat het je goed zal staanmaar maten... sja die kan ik niet van een foto afzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
quote:Op zondag 19 februari 2012 20:54 schreef DJMO het volgende:
je bent gewoon off trut!
jij ook. niet zeuren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Nope, ik zit op msn met een vriend van me in gesprek....quote:Op zondag 19 februari 2012 20:58 schreef DJMO het volgende:
ik ben online hoor merlijn, jij bent offline
* Rucky houd het bij een biertje, proost.quote:
hier ben jij offline. Dan zul je me wel geblockt hebbenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:59 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nope, ik zit op msn met een vriend van me in gesprek....
En nu wordt t engquote:Op zondag 19 februari 2012 21:02 schreef DJMO het volgende:
[..]
hier ben jij offline. Dan zul je me wel geblockt hebben
doe er van mij nog een schepje bovenop!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is even zijn soon-to-be ex zwager de huid vol aan het schelden,
brb.
Je mag hem ook wel even bij mij langs sturen.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:09 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn is even zijn soon-to-be ex zwager de huid vol aan het schelden,
brb.
Lol..quote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ben ik weer lekker mee...
oh.. m'n postbode ook gezien... doen we maar niet65+'er
Passen inderdaad..quote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn zucht...
ik moet dringend een aantal nieuwe pakken hebben. Nu heeft een vriendin van me een mooi pak hangen, maar ik twijfel over de maat. Schijnbaar heb ik in al mijn andere pakken een "Corpulente" maat(DJMO en Yska weten hoe mijn figuur is....) dus ik twijfel....
Piet Zoomers heeft ook mooi spul. Heb vandaag weer een pak van Piet Zoomers aangehad en voel me er toch wel lekker in hoor. Althans, zolang ik sta. Als ik ga zitten gaan die dikke poten opspelen en begint de broek wat strak te zitten. Als ik blijf staan kleedt het redelijk afquote:Op zondag 19 februari 2012 20:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik charter wel een vriendin en schiet een Suitsupply binnen. Ben ik gelijk in 1x klaar.
Hellow!quote:
Geen hot babes op msn heeftquote:Op zondag 19 februari 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
* Papabear druk op msn met 2 hot babes
You lucky bastard..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:36 schreef Papabear het volgende:
* Papabear druk op msn met 2 hot babes
wel ouwe taarten??quote:
Euh, nee.... echt niet.quote:
Ook niet.quote:
njah, blijkbaar ben ik dus toch geen hot babe ...quote:
beide handjes op het toetsenbordquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You lucky bastard..
Lastig typen nu zeker, met 1 hand?
tmiquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef JK1982 het volgende:
[..]
You lucky bastard..
Lastig typen nu zeker, met 1 hand?
wat ben ik dan ?quote:
Ik meen het....quote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Daar heb je je weer kunstig uit geluld
Iddquote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
dankquote:
Hahaha, inderdaad!quote:Op zondag 19 februari 2012 21:41 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk naar het schijnt...quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, inderdaad!
Dat is net als wanneer iemand vraagt: 'Wat vind je van het eten?' "Ja, ehm.. apart"
* JK1982 zet kruisje achter maffemuts op een eventuele gastenlijst..quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Ik ben te eerlijk naar het schijnt...
als iets niet te vreten is zeg ik dat ook...
Wrijf het er nog maar even in.quote:
You're welcome, any appointments to be remembered of?quote:
* JK1982 zet kruisje achter streep door maffemuts op een eventuele gastenlijst..quote:
Was er n feestje danquote:Op zondag 19 februari 2012 21:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 zet kruisje achter streep door maffemuts op een eventuele gastenlijst..
En bedankt hè..
Een stuk of 2 of 3 feestjes maar die ga ik je nu niet meer vertellen.quote:
Het is niet moeilijk om een feestje te regelen maar die hot babes is een ander verhaal.quote:
fixed.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
Tijd voor een feestje met vrijgezelle hot babes
Sow, komt er eentje binnen vallenquote:
Je weet toch wel waar je de meeste kans hebt op goede seks toch ?! (juist ja... vrijgezelle dames helpen met klusjes in het huisquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef JK1982 het volgende:
Van hot babes naar behang afstomen.. Welja..
180 graden omslagquote:Op zondag 19 februari 2012 22:09 schreef JK1982 het volgende:
Van hot babes naar behang afstomen.. Welja..
Als je parket kan leggen dan ben je uitgenodigd.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je de meeste kans hebt op goede seks toch ?! (juist ja... vrijgezelle dames helpen met klusjes in het huis
Wist niet dat jij een vrijgezelle dame was..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je parket kan leggen dan ben je uitgenodigd.
Ps: liggen die 3 pakkies nog nog steeds niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:11 schreef Rucky het volgende:
[..]
Als je parket kan leggen dan ben je uitgenodigd.
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:13 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ps: liggen die 3 pakkies nog nog steeds niet?
* Papabear binnenkort bij maffemuts klussen gaatquote:Op zondag 19 februari 2012 22:10 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Je weet toch wel waar je de meeste kans hebt op goede seks toch ?! (juist ja... vrijgezelle dames helpen met klusjes in het huis
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear binnenkort bij maffemuts klussen gaat
Die is toch niet vrijgezel?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:14 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear binnenkort bij maffemuts klussen gaat
ben blij dat jij daar niet zo zwaar aan tiltquote:
Die kun je ook zo dubbelzinnig opvatten als je zelf wilquote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed..
Over klussen gesproken.. Rucky, hoe is het met jouw lekkage afgelopen?
* JK1982 mompelt iets over hormonen..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:24 schreef maffemuts het volgende:
* maffemuts is vanavond best wel flauw... (maar serieus wanneer nodig)
Ik zeg niks..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die kun je ook zo dubbelzinnig opvatten als je zelf wil
Sta ik ergens onder hormonen in de dikke v. Dale ?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 mompelt iets over hormonen..
[..]
Ik zeg niks..
Doet je rug weer es flink tegenwerken Asfalt?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef asfalthooligan het volgende:
kom gvd niet eens meer uit de stoel hier ,maar zal wel moeten wil op bed en proberen de hele week vrij te krijgen van de dagbesteding
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Papabear het volgende:
[..]
Die kun je ook zo dubbelzinnig opvatten als je zelf wil
Je posts spreken voor zichquote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sta ik ergens onder hormonen in de dikke v. Dale ?
Tijgerbalsem...quote:Op zondag 19 februari 2012 22:27 schreef asfalthooligan het volgende:
kom gvd niet eens meer uit de stoel hier ,maar zal wel moeten wil op bed en proberen de hele week vrij te krijgen van de dagbesteding
Het is voor een goed doel moet je maar denken. In ieder geval diep respect voor je inzetquote:Op zondag 19 februari 2012 22:31 schreef asfalthooligan het volgende:
rug enz alles doet me zeer de hele week al 10 uur per dag bezig terwijl het niet wil of kan.
druk me vermoeidheid weg tot na de verhuizing
Hahaha, nee hoor.. jij begon ooit zelf over hormonen, dus dat beeld heb ik nu van jequote:Op zondag 19 februari 2012 22:29 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sta ik ergens onder hormonen in de dikke v. Dale ?
Altijd leuk, zo'n eerste indrukquote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahaha, nee hoor.. jij begon ooit zelf over hormonen, dus dat beeld heb ik nu van je![]()
Waarom woon je dan ook zo'n pokkeend wegquote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik moet wel had niet veel tijd en wil weg en weinig hulp.
ben al lang blij dat ik een deal had voor verf behang enz.
en 1 die me onderdak aanbood en eten.
Nar huis rijden wou niet echt meer s,avonds
Dat is dan wel weer heel erg tofquote:Op zondag 19 februari 2012 22:36 schreef asfalthooligan het volgende:
Ik moet wel had niet veel tijd en wil weg en weinig hulp.
ben al lang blij dat ik een deal had voor verf behang enz.
en 1 die me onderdak aanbood en eten.
Nar huis rijden wou niet echt meer s,avonds
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom woon je dan ook zo'n pokkeend weg
ik las pokke - eendquote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Waarom woon je dan ook zo'n pokkeend weg
Wees maar niet bang..quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef maffemuts het volgende:
Dit blijft me de rest van mijn Fok!-carrière volgen
People skillllz.... has them?quote:
*Corsa aanzwengelt.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:54 schreef Papabear het volgende:
Zeg Rucky, hoe zit het met de bitterballen?
Nou, d'r zou best een bitterballetje in gaan hoor..quote:
Jah, ken het "probleem"quote:Op zondag 19 februari 2012 22:58 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nou, d'r zou best een bitterballetje in gaan hoor..
Omdat ik alleen zit heb ik vaak niks te kanen in huis, omdat ik het anders allemaal zelf opeet![]()
Maarja, gevolg: als ik eens zin heb in wat lekkers, dan is er niks (ja, ook deze kun je dubbelzinnig opvatten, jeweetz..)
Wacht maar tot je m'n buik hebt gezien.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
zowel papabear als merlijn .. jullie zijn geen van tweeen dik! eerder mager
En bedankt...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:01 schreef DJMO het volgende:
zowel papabear als merlijn .. jullie zijn geen van tweeen dik! eerder mager
en jij ziet er helemaal goed uit!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En bedankt...
*ook DJMO van een evt. gastenlijst streept..
Dat zal een drukke meet worden hiero. Alleen maar bronstige kerels, en géén hot babes..
ik ken je irl he ...quote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef Papabear het volgende:
[..]
Wacht maar tot je m'n buik hebt gezien.
Die heeft allang plaats gevonden, alleen hebben de meesten die gewoon gemistquote:Op zondag 19 februari 2012 23:13 schreef Ganzz het volgende:
Goedenavond! Heb ik de meeting met heette dames nu gemist of moet die nog plaatsvinden?
Dat dus..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:14 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Die heeft allang plaats gevonden, alleen hebben de meesten die gewoon gemist
*haar losgooitquote:Op zondag 19 februari 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
Zeg.... doe eens allemaal niet zo flirterig
quote:
quote:Pam.... je haar danst....
Baas boven baas....quote:
Sorry, hormonenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
Zeg.... doe eens allemaal niet zo flirterig
Helaas, deze domeinnaam is gereserveerd!quote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 www.dikkenegerinnen.nl maar weer opent..
Gadver JK.....quote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 www.dikkenegerinnen.nl maar weer opent..
Guess by whoquote:Op zondag 19 februari 2012 23:27 schreef DJMO het volgende:
[..]
Helaas, deze domeinnaam is gereserveerd!
quote:
de_krikke@hotmail.comquote:
quote:
quote:
* Merlijn was altijd een langharige brunette fan....quote:
de laatste tijd wat..?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:37 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn was altijd een langharige brunette fan....
Maar de laatste tijd.....
Er zitten steeds meer blonde en roodharige (quote:
dan heb ik voor jan lul m'n haar bruin geverfdquote:Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er zitten steeds meer blonde en roodharige () dames tussen.....
Ik heb geen speciale voorkeur, als ze maar iets leuks over zich hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er zitten steeds meer blonde en roodharige () dames tussen.....
hmpfff. ook bij jou val ik al af dusquote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale voorkeur, als ze maar iets leuks over zich hebben.
Beetje leuk uiterlijk en een beetje charmant, en ik ben verkocht
Ps: beantwoord die DM van een half uur terug nog eens even
Jaja.... zit even met de dames van mijn "Special" tabje in gesprek.....quote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Je "special" tap van adultfinder of wat?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jaja.... zit even met de dames van mijn "Special" tabje in gesprek.....
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik heb geen speciale voorkeur, als ze maar iets leuks over zich hebben.
Beetje leuk uiterlijk en een beetje charmant, en ik ben verkocht
* Merlijn denkt dat Ganzz even moet terugscrollen....quote:Op zondag 19 februari 2012 23:42 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Je "special" tap van adultfinder of wat?
Ah, ok.. In dat geval heb ik niks gezegdquote:Op zondag 19 februari 2012 23:41 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Jaja.... zit even met de dames van mijn "Special" tabje in gesprek.....
*Proest!*quote:Op zondag 19 februari 2012 23:42 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Je "special" tap van adultfinder of wat?
Scroll scroll: Gevondenquote:Op zondag 19 februari 2012 23:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn denkt dat Ganzz even moet terugscrollen....
Bij sommige mensen wil ik best tweede keus zijn, ik geef het ruiterlijk toe....quote:Op zondag 19 februari 2012 23:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ga je het hele rijtje af ofzo? Ik wil niet nummer-zoveel zijn
Private shows..quote:Op zondag 19 februari 2012 23:52 schreef Ganzz het volgende:
Het is stil hier, is iedereen in 'private now'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |