Watquote:Op zondag 19 februari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Heb ik CA haar buikje gemist?
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 19 februari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Heb ik CA haar buikje gemist?
[ afbeelding ]
Welke series?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel wat aantrekken, Als een sloeber kyra uitlaten en dan weer lekker naar binnen.... Series kijken
Ga vandaag helemaal niks doen, ben er klaar mee vandaag
ik had opeens zin om buffy weer te kijken, of ghostwhisperer, die laatste heb ik half gevolgd. Heb de laatste 3 seizoenen nu eindelijk besteld voor 30 euro. Dus ik dacht ik kan alvast een begin makenquote:
Buffy is wel tofquote:Op zondag 19 februari 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had opeens zin om buffy weer te kijken, of ghostwhisperer, die laatste heb ik half gevolgd. Heb de laatste 3 seizoenen nu eindelijk besteld voor 30 euro. Dus ik dacht ik kan alvast een begin maken
Hier ook en strijken nog minder zin inquote:Op zondag 19 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
En ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen en dweilen, maar zooooo geen zin in
Minder suikers, dan ben je weer een stap dichterbij die Ginger buikquote:Op zondag 19 februari 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
Nomnomnom. Die caramelised pear thee van pickwick is best lekker. Ik lust hem zonder suiker.
I know right.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Minder suikers, dan ben je weer een stap dichterbij die Ginger buik
In mei/juni heb je die beachbodyquote:Op zondag 19 februari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know right.En vanavond maakt mn stiefvader mn fiets, kan ik voortaan weer fietsen naar school/stad ipv standaard voor alles het ov. That belly is gonna be mine.
Das makkelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Vanavond eerst even de fiets-maastunnel proberen en checken of ik de weg wel vind naar mn school.
Ja dat weet ik wel, maar ik wil terug over de erasmusbrug. Dat is wat meer om.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das makkelijkAls je er uit komt linksaf, linksaf bruggetje over en dan weet je vast wel waar je bent
Awwww welk nummer, en op wie?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
Door een kutnummer voel ik me helemaal warm en verliefd.
Haal het weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |