Wees welkomquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi.
Lees al even mee hier maar wil toch voorzichtig even gedag zeggen dus bij deze![]()
.
Ja? En wat is je zoal opgevallen? Hoi!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi.
Lees al even mee hier maar wil toch voorzichtig even gedag zeggen dus bij deze![]()
.
Balen mang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik kan om de 1 of andere reden geen plaatjes van tinypic zien
Dankquote:
Dat het een diverse SC is met afwisselende mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? En wat is je zoal opgevallen? Hoi!
Je, die keuze heb je al lang gemaakt, of moet ik je de deur uit komen schoppen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stapkleding aan. Nu nog de keuze gaan of niet
hoe weet je of je moet gaan of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga echt niet nog een computer -bouwen- alleen maar voor tinychatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Balen mang.
Anderu compjoeter kopuhh
Werkt dat niet goed op je huidige pc dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog een computer -bouwen- alleen maar voor tinychat
klinkt meer als software probleem, dat weet jij ook .quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PIC, het is tinyPIC!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet...?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Oeps, zit nu op tinychatquote:
Hoe zoek ik dat uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:24 schreef Jding het volgende:
[..]
klinkt meer als software probleem, dat weet jij ook .![]()
misschien staat tinypic in je hosts bestandje doorgelinkt naar localhost ofzo.
Spijkenisse naar rotterdamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet...?
Dichtbij zou ik gewoon op stap gaan; je kan altijd nog naar huis als er geen zak aan is.
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe zoek ik dat uit?
Ik ben eerlijk gezegd meer van de hardware dan de software
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # # Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows. # # Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding # moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden # geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen # gescheiden te zijn door ten minste één spatie. # # Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra # regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #. # # Bijvoorbeeld: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost 127.0.0.1 localhost |
ja dit ja, maar hij is snellerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hier
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Waarom word ik gebanned van de TC!!!!
Vergeef twi en zijn triggerhappy finger, je kunt er weer inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Dan haal ik de link uit de OP.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hier
Dat was ik, goed he? Moet je jezelf maar geen 'heuj' noemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was ik, goed he? Moet je jezelf maar geen 'heuj' noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |