SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dames en heren hier Klinkerbotsing. Ze ziet er heerlijk uit heeft een prachtige persoonlijkheid. Een heerlijke vriendin voor iedereen.. die ik hierbij promoot2 keer malen is niet betalen
Hallo landrot.quote:
Middelste boven.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Jongons ik kan niet kiezennnn. En er zijn nog zoveel leuke.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
ALDI introduceert eigen smartphones
Baas.quote:Voor dat bedrag kan men nu ongeveer 0,15 keer een iPhone 4S van concurrent Apple kopen.
Hahahaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Wellicht dat ik een koop danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:10 schreef HappyBob het volgende:
Misschien dat ik wel met je meedoe. Wel spannen.. ik ben zo'n 15 jaar niet meer in de Aldi geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wellicht dat ik een koop danZeker als de android er zijn
Ik hoogstens 2 jaar niet meerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien dat ik wel met je meedoe. Wel spannen.. ik ben zo'n 15 jaar niet meer in de Aldi geweest
Ik zie het allemaal voor me. Gratis parkeren daar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoogstens 2 jaar niet meerBij onze aldi zit een leuke bloemenzaak
En een bioscoop. Goeie herinneringen.
Ik vond het destijds al niet een leuke supermarkt om boodschappen te doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik hoogstens 2 jaar niet meerBij onze aldi zit een leuke bloemenzaak
En een bioscoop. Goeie herinneringen.
Ik woon op 1 minuut loopafstand van de Aldiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal voor me. Gratis parkeren daar.
Dé Aldi waar mevrouw Flips het over had? Nee toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik woon op 1 minuut loopafstand van de Aldi
Ik woon daar toch helemaal niet in de buurt..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dé Aldi waar mevrouw Flips het over had? Nee toch?
Dat ook nog eens jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie het allemaal voor me. Gratis parkeren daar.
Ik ben ook trouw aan het bedrijf waar ik werk. De AH. Gewoon omdat ik gewend ben om keuze te hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vond het destijds al niet een leuke supermarkt om boodschappen te doenZodra ze daar iets aan doen, ben ik helemaal om.
[..]
Ik woon op 1 minuut loopafstand van de Aldi
Niet te wensenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dé Aldi waar mevrouw Flips het over had? Nee toch?
Ze moeten zich nog wel even bewijzen natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:19 schreef HappyBob het volgende:
Wordt het eens een keer voor veel mensen duidelijk hoeveel je voor een logo betaalt.
o kak ik wil geen hipster zijn, mijn volgende wordt dan maar een iPhone 5 ofzoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat dit de hipsters wel aanspreekt, lekker anders dan de menigte.
Dat is voor de fanboys.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
o kak ik wil geen hipster zijn, mijn volgende wordt dan maar een iPhone 5 ofzo
En de nagenoeg perfecte indeling van de winkelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben ook trouw aan het bedrijf waar ik werk. De AH. Gewoon omdat ik gewend ben om keuze te hebben![]()
Dat hebben ze nu al gedaan met de prijzen. Ook al zou het allemaal ietsjes minder goed werk, zo'n prijs voor een smartphone geeft ze al een grote voorsprong in mijn ogen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze moeten zich nog wel even bewijzen natuurlijk
Hipsters met hun Apple zooiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Denk dat dit de hipsters wel aanspreekt, lekker anders dan de menigte.
Perfecte indeling, bitch please.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En de nagenoeg perfecte indeling van de winkel
Hipsters will be hipsters, over een jaar heeft bijna iedereen een Apple en dan willen ze zich weer afzetten tegen de menigte wat betekent dat ze overgaan op de Aldi Wolfgang.quote:[..]
Hipsters met hun Apple zooiZonder dat logo gaan die hipsters dit niet kopen.
Overal begint het sowieso met groente en fruit geloof ikquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Perfecte indeling, bitch please.Snap de logica achter de AH echt niet af en toe.
[..]
Dat is raar toch? Lekker groente en fruit onderin je mandje lekker geplet dit dat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Overal begint het sowieso met groente en fruit geloof ik
Jij onwetendenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Perfecte indeling, bitch please.Snap de logica achter de AH echt niet af en toe.
Maar een deel van de lagere bevolkingsklasse zal ook met deze telefoon rondlopen en daar wil de hipster zich echt niet mee identificeren.quote:[..]
Hipsters will be hipsters, over een jaar heeft bijna iedereen een Apple en dan willen ze zich weer afzetten tegen de menigte wat betekent dat ze overgaan op de Aldi Wolfgang.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij onwetendenDie indeling is in de loop der jaren geperfectioneerd. Als jij er niet mee om kan gaan, ligt dat geheel aan jou
Jij Deen-lover
Hmm dat is ook waar, even afwachten dus.quote:[..]
Maar een deel van de lagere bevolkingsklasse zal ook met deze telefoon rondlopen en daar wil de hipster zich echt niet mee identificeren.
Dan heb je dus sowieso geen recht van sprekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Tevens doe ik geen boodschappen, ik jaag. In het wild. HARRRR.
Laatst toevallig ook Year One gekeken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef JanPiraat het volgende:
Ik zou vroeger waarschijnlijk een verzamelaar zijn geweest![]()
Hahaha ik zag geloof ik ff een paar minuten in de reclame tijdens voetbal jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
[..]
Laatst toevallig ook Year One gekeken?
Hallo, ik woon in Nederland en daar klaagt iedereen graag dus daar doe ik graag aan mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan heb je dus sowieso geen recht van spreken
Film is ook al weer een aantal jaartjes uit.. het jaar dat ik in Londen op vakantie wasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahaha ik zag geloof ik ff een paar minuten in de reclame tijdens voetbal jamaar een tijd terug al eens helemaal gezien
grappige film
![]()
Maar jij had net nog een plaatje gepost met niet dingen haten en alles.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hallo, ik woon in Nederland en daar klaagt iedereen graag dus daar doe ik graag aan mee.
Ohja... dat had ik gepost ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar jij had net nog een plaatje gepost met niet dingen haten en alles.
Je gaat het vinden mennnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen ideeIk kan het niet vinden.
En anders neem ik genoegen met iets minder dan echte liefde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:14 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je gaat het vinden mennn [ afbeelding ]
Jawel. Drank helpt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig nog nooit meegemaakt..Jullie wel? Hoe was dat? Nog mensen aangesproken enzo?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fout gespelde vent xD
[..]
Gek genoeg ben ik wel vaker in mijn eentje uitgeweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
fout gespelde vent xD
[..]![]()
Beviel dat een beetje ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Gek genoeg ben ik wel vaker in mijn eentje uitgeweest.
Ja, weleens meegemaakt. Was leuk. Ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig nog nooit meegemaakt..Jullie wel? Hoe was dat? Nog mensen aangesproken enzo?
Gewoon jou in de steek latenquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
♥ test
test geslaagd fuckyeah
♥
omdat je fobo dicht is enzoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmja gewoonhoezo? met jou?
geen zin meer in foboquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Beach het volgende:
[..]
omdat je fobo dicht is enzo
met mij wel wat beter enzo laatste tijd dingen bij jullie kwijt kunnen
kijk eens snel in je foboquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
geen zin meer in fobo![]()
dat is mooije kon altijd terecht bij ons maar goed
eigenwijs he
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokkerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:34 schreef Beach het volgende:
[..]
kijk eens snel in je foboniet eigenwijs man
eronder die editquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laatste voyeur(s) Anonieme_Fokker
Beach
Beach
Beach
Beach
Beach
Beach
Beach
Beachgekkie
en oke niet eigenwijs, maar dom?
ach, het gaat om het heeeeeeden en niet het verleeeeeeeeeeeeeden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:36 schreef Beach het volgende:
[..]
eronder die edit![]()
ja dom laten we het daar maar op houden
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ohhh hahaha Beach dat is een vet schattig berichtje, boh.
Van wie? Ik plaats alleen Koreanenquote:
Ooww klotequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:40 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Van wie? Ik plaats alleen Koreanen
Ik walg van je, bah.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww kloteben ik nu een racist ?
Ja en een fascist dames en heren hier is de nieuwe Mussoliniquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ooww kloteben ik nu een racist ?
hahahaquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja en een fascist dames en heren hier is de nieuwe Mussolini
In je ding? Geheimtaal van maden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wjoo geheimtaal in mn ding ondertitel
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gatverdamme viespeuk
[..]![]()
♥
zo ken je me weer hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
gatverdamme viespeuk
[..]![]()
♥
maar die durf ik slechts sporadisch te laten zienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]Ik vind je andere jij ook leuk hoorrr.
waarom?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef Beach het volgende:
[..]
maar die durf ik slechts sporadisch te laten zien
Nog even een © erbij en ik heb een keiharde zaak.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:57 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiiinu kan je die poser op Hyves eindelijk aanklagen
Als je nog een getuige nodig hebtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nog even een © erbij en ik heb een keiharde zaak.
Dat moet je ook aan Bob overlatenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De upload van dit bestand kon niet worden voltooid. Het bestand is te groot.
Je bestand is ~ bytes groot. De maximaal toegestane grootte is 10240 bytes.
Ga terug, controleer de bestandsgrootte en probeer het opnieuw.
Omg maak ik een keer een eigen UI...
Jij bent mijn bewijsstuk Aquote:Op zondag 19 februari 2012 00:00 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Als je nog een getuige nodig hebtik ben je man
Dit dusquote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan Bob overlaten
Truetruequote:Op zondag 19 februari 2012 00:01 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat moet je ook aan Bob overlaten
Bestaat dat nog?quote:
Gaarne:quote:
nee was flauw grapjequote:Op zondag 19 februari 2012 00:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Truetrue
[..]
Bestaat dat nog?
[..]
Gaarne:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
En dat!quote:Op zondag 19 februari 2012 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wuttthij ziet er nog 2 keer zo scherp uit ook
HappyBob™quote:Op zondag 19 februari 2012 00:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Wuttthij ziet er nog 2 keer zo scherp uit ook
I ¶ you too.quote:
stuur hem naar een bepaald persoonquote:
deze kan hij krijgenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stuur hem naar een bepaald persoon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, kies mijquote:Op zondag 19 februari 2012 00:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
stuur hem naar een bepaald persoon
Ik kan 'm alleen luisteren met de Spotify App op Facebookquote:
quote:
Hahah jezusquote:Op zondag 19 februari 2012 00:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk de hipsters hun hartjes maken met hun handen.![]()
Ik vond ook liefde achter mn pc.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hahah jezusen maar duizenden foto's maken van die gebaren ipv de wijde wereld ingaan op zoek naar liefde ipv handgebaren erover
Ja maar gewoon door jezelf te zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 00:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vond ook liefde achter mn pc.
pardon?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:24 schreef JanPiraat het volgende:
Ik maakte wel rare handgebaren onder tafel![]()
HAHAHAHA WAT?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Zit je te werken in 't zwembad, zit er een stelletje te neuken in het bubbelbad.
SPOILER: Bloempje... :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij het zaad met een schepnetje weghalen daarna ?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Zit je te werken in 't zwembad, zit er een stelletje te neuken in het bubbelbad.
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA WAT?Dát is echt ordinair.
Waar haal je die lijst vandaan dan?SPOILER: Bloempje... :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die van mij was dus al vet oud ..
Lekker fappen op je werkquote:Op zondag 19 februari 2012 00:27 schreef 2Happy4U het volgende:
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHA WAT?Dát is echt ordinair.
Oeiii Henkie nog 100 en dan kan hij ook de 10K club joinenSPOILER: Bloempje... :DOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na, ik keek toe via de camera. Mijn 'mentor' zat van 'Hé, PtR, check deze shit man'quote:Op zondag 19 februari 2012 00:29 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Jij het zaad met een schepnetje weghalen daarna ?![]()
Niet alleen op werk hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar haal je die lijst vandaan dan?Die van mij was dus al vet oud ..
[..]
Lekker fappen op je werk
http://www.thuisserver.ne(...)gboer&sub_forum=115"e:Op zondag 19 februari 2012 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar haal je die lijst vandaan dan?Die van mij was dus al vet oud ..
Hehe iddquote:Op zondag 19 februari 2012 00:31 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Oeiii Henkie nog 100 en dan kan hij ook de 10K club joinen
Ik ben binnenkort #6quote:Op zondag 19 februari 2012 00:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.ne(...)gboer&sub_forum=115&
kreeg link van hemquote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben binnenkort #6En wat zoek jij op Ragboer dan?
Dan staat jouw IP ook genoteerd als 'notoire users'quote:Op zondag 19 februari 2012 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
moet ik met jouw account gaan posten hier?
Gebakken biefstukquote:
Hij heeft er hard voor gewerktquote:
dit leek me wel een leuken uitdagingquote:Op zondag 19 februari 2012 00:41 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dan staat jouw IP ook genoteerd als 'notoire users'
Wel bedankt hoor
Maar als ik een ban krijg krijg jij er ook eenquote:Op zondag 19 februari 2012 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dit leek me wel een leuken uitdaging
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:46 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Maar als ik een ban krijg krijg jij er ook eenDat wil ik jou niet aan doen
Eigenlijk had ik meer posts van mij verwacht, maarja, ik post dan ook enkel kwaliteit. [ afbeelding ]
wat is die probleem?quote:
Hoezo zou dat niet zo zijn dan?quote:
I love to hate.quote:
Het brandt in mijn aderen.quote:
Dat verklaard wel een hoopquote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Dat is geilheid van de camerabeelden die je eerder zag
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:10 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dat verklaard wel een hoop![]()
Jan wat weet jij toch veel over mij!
spannendquote:Op woensdag 1 februari 2012 02:26 schreef Danger.Mouse het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb nu enige tijd een vriendin en tot op heden is het rozengeur en manenschijn, alles is goed, we ergeren ons niet aan elkaar in de minste mate, enz. enz. enz.Ik hoor jullie al denken 'wacht maar dat verandert nog wel
'. Klopt. Maar dat doet er niet toe
We hebben vanaf morgen een periode waar we elkaar een maand niet/nauwelijks kunnen zien. Best vervelend gezien er naast mentale aandacht ook fysieke aandacht in deze relatie voorkomt. Het komt er op neer dat we een maand geen seks kunnen hebben. Hoewel ik het jammer vind zie ik juist iets positiefs in deze pauze: onze jonge relatie wordt nu op de proef gesteld dat deze niet alleen van seks afhangt maar dat we geconfronteert worden met het feit dat we echt om elkaar geven, hoe de situatie ook is.
Ik vraag me af of er mensen zijn met een soortgelijke ervaring en hoe deze bevallen is.
jij sliepquote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
even klagen dat het 'geconfronteerD worden' is.
Spelfouten anno 2012
'altijd'quote:Op zondag 19 februari 2012 01:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Altijd maar weer over DM beginnen..
Hooguit twee keer per maand doe niet zo panisch.quote:
Been there ja die deugnietenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef dralion13 het volgende:
Mijn kat was net aan het soort van deurtjebellen
ze krabt aan de deur omdat ze naar binnen wil, ik doe de deur open, rent ze weg...
Ruim 2 keer per maandquote:Op zondag 19 februari 2012 01:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Hooguit twee keer per maand doe niet zo panisch.
Bel z'n ouders op, dit kan niet langer zoquote:Op zondag 19 februari 2012 01:42 schreef dralion13 het volgende:
Mijn kat was net aan het soort van deurtjebellen
ze krabt aan de deur omdat ze naar binnen wil, ik doe de deur open, rent ze weg...
omg dit uit jouw mondquote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Beter littekens van die man dan van maden...
quote:
nee vertel eensquote:Op zondag 19 februari 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet je hoe fucking ranzig maden in je kut zijn ?
Niks grappiger dan het gemiddelde topic in R&P/SEX.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:45 schreef Beach het volgende:
Littekens? Het is gewoon grappig meer niet.
Challenge accepted ?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja weet je hoe fucking ranzig maden in je kut zijn ?
ik leg het nog wel een keer uitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niks grappiger dan het gemiddelde topic in R&P/SEX.
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik kom ze er wel even uitscheppen bebe
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De dag dat ik op mezelf woon...
Dan ga ik op de thee komen.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
De dag dat ik op mezelf woon...
Erg lekker wel.quote:
Pedo.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik droomde dat Jan bij me thuis was, eerst verstopt in de schuur en toen later was hij verandert in een kleuter, Wut.
Maar maar daarvoor was hij wel volwassen enzo! Hij had zelfs een volkswagen busje, zo'n hippie.quote:
Vorige week was jij anders ook een behoorlijke hooliganquote:
Klopt, ik was vergeten waarom ik clubvoetbal zo haatte.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Vorige week was jij anders ook een behoorlijke hooligan
En waarom was het?quote:Op zondag 19 februari 2012 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Klopt, ik was vergeten waarom ik clubvoetbal zo haatte.
Kies dan gewoon een ander teamquote:Op zondag 19 februari 2012 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
De clubs die ik support scoren toch nooit.
Het leven bestaat uit keuzes welke je zelf zal moeten maken.quote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Moet ik bodycream na het douchen gebruiken? En bodysvpray (mist)?
Gewoon niet gebruikenquote:Op zondag 19 februari 2012 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
BOB wat heb ik daar aan help.
Ik denk na het douchen?
quote:
Lees de gebruikershandleidingquote:Op zondag 19 februari 2012 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja maar hoe krijg ik die shit anders op? Tevens ruikt het naar eucalyptus EN mandarijntjes, heerlihk fris dus.
Dat doe je tock altijd klunkwrbtosnigquote:
Romantisch welquote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk van 9999 rozen krijgen, en ten huwelijk gevraagd worden. Zo lief..
Omg, wauw. Origineel welllll.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef Cosmo2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Jurk van 9999 rozen krijgen, en ten huwelijk gevraagd worden. Zo lief..
Zodra ik het woord 'short' er bijzet, is dit ook mijn eerste hitquote:
Een klassiekerquote:Op zondag 19 februari 2012 15:48 schreef Furdinand het volgende:
deer hunter 2005
en ik heb net chocolate chip cookies gemaakt met appeltje
Zo een pak ga ik ook voor mijn hondje kopenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zodra ik het woord 'short' er bijzet, is dit ook mijn eerste hit
Gekke giraffe
[ afbeelding ]
Doen!quote:Op zondag 19 februari 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zo een pak ga ik ook voor mijn hondje kopen
INDERDAAD BETER DOET ZE GEWOON WEER DIE MILEY AVATARquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |