Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
G niet grote mondje jij, ik pop jequote:
Heel oud fenomeenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef kilozout het volgende:
Ik kom alleen maar spelers tegen die langs de flanken gaan rennen en dan voorzetten.
En vrijwel al die voorzetten mislukken.
Nieuwe trend ofzo?
Nee hoor, ik was het nie eens met de TT, wel met jullie hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan niet, want je hebt dat zelf gezegd.
quote:
geschorst voor psv volgende week dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had al geel, scoort, shirt uit = geel = rood
Paar jaar geleden bij NEC een keer 2 weken op rij, dat was pas epicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog nooit zo'n domme actie gezien
hehe dom idd, maargoed hij heeft wel weer gescoord, dus Feyenoord wint wel gewoon vrees ik...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had al geel, scoort, shirt uit = geel = rood
Leuk dat hij scoort tegen RKC, maar nu is hij er dus niet bij bij PSV.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
hehe dom idd, maargoed hij heeft wel weer gescoord, dus Feyenoord wint wel gewoon vrees ik...
Penalty weer he. Heb het niet gezien maar zal wel weer weinig aan de hand zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
hehe dom idd, maargoed hij heeft wel weer gescoord, dus Feyenoord wint wel gewoon vrees ik...
klopt, schwalbe El Ahmadiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Penalty weer he. Heb het niet gezien maar zal wel weer weinig aan de hand zijn geweest.
Ja zo in Titanic i'm the king of The world modus naar z'n spionkop deed ie, doeiiiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:34 schreef Reemi het volgende:
Mag je niet op reclameborden staan?Is dat in de Eredivisie ook zo?
Geen idee, hebben we VIER - TWEE gewonnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
Heeft Vlaar net de microfoon nog gepakt in de Kuip?
Nee, heb je niet gekeken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, hebben we VIER - TWEE gewonnen?
Ja totdat Swerts inviel, toen wist ik zeker dat we een tegengoal zouden krijgenquote:
Ik ga je er nu in zettenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:56 schreef wieisboos het volgende:
oi GJE kun je me toevoegen aan de OP? M'n psn id is Pieter115
twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 20:54:18Oh yeah, forgot to mention we ran the compensation for NIF Odemwingie. Coins will be in your account. Sorry again for that. reageer retweet
`quote:
Mooi. Ze doen eindelijk iets goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef Reemi het volgende:
Klopt dus inderdaad met wat degene die hier NIF Odemwingie had gekregen, zei.twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 20:54:18Oh yeah, forgot to mention we ran the compensation for NIF Odemwingie. Coins will be in your account. Sorry again for that. reageer retweet
Had ik vorig jaar een keer met Xabi Alonso.. het enige wat ik kreeg was een 5 euro kortingcode als ik iets online zou bestellen bij EAquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi. Ze doen eindelijk iets goed
Van Origin zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar een keer met Xabi Alonso.. het enige wat ik kreeg was een 5 euro kortingcode als ik iets online zou bestellen bij EA
die ik nooit heb gebruikt
Daar heb ik het uitvoerig in het Feyenoord topic over gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
RKC thuis, altijd lastig.
Vandermar, u mad?
haha nu is het onze beurt om je te trollenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik het uitvoerig in het Feyenoord topic over gehaden ik ga geen dingen herhalen
Je doet maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha nu is het onze beurt om je te trollen
Ja, althans in 4411 welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je doet maarik ga het lekker negeren en alleen lief reagere
Maar Nvas op RM en Ramos op RB in 4-4-2 zonder verdere links geeft beide toch 9 chem?
Is wel dubbel met landgenoot, ik dacht dat dan altijd 2 dode opheftquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
Dan zit de RM toch nog maar op 7? In 4-1-2-1-2 wel iig..2 dood, 1 dubbel = 7
Voorbeeld dat ik als test heb gebruikt had ook nationaliteit + leaguequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel dubbel met landgenoot, ik dacht dat dan altijd 2 dode opheft
Kijk ik maar klopt lang niet altijd. staat 7 chem maar ik dacht dat het 9 chem moet zijn.quote:
Nee, Navas niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je doet maarik ga het lekker negeren en alleen lief reagere
Maar Nvas op RM en Ramos op RB in 4-4-2 zonder verdere links geeft beide toch 9 chem?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ik maar klopt lang niet altijd. staat 7 chem maar ik dacht dat het 9 chem moet zijn.
Vind ik deze eigenlijk nog mooier. (moet ff laden)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, kon het niet laten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, kon het niet laten.
Nee, werkt niet.. alleen als het ook nog clubgenoten waren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel dubbel met landgenoot, ik dacht dat dan altijd 2 dode opheft
Okquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, werkt niet.. alleen als het ook nog clubgenoten waren.
Bijvoorbeeld Fanni-Valbuena.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/47230 Zo dan maar
Ik heb mij alweer bedachtquote:
Nu al eens gewonnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Fijn weer 0.6 dnf, ik misde het al
http://www.futhead.com/12/squad/47377quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb mij alweer bedachtik ga team met Ananidze doen, Mangala en Ronaldinho. Maar hoe combineer ik dat
Gurbuh heeft Ananidze vaak gebruikt in hybrids, die kan je wel op weg helpenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb mij alweer bedachtik ga team met Ananidze doen, Mangala en Ronaldinho. Maar hoe combineer ik dat
Baasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/47377
Vind ik soms nog leuker dan daadwerkelijk spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
lol, hij poept echt meteen een geniale hybrid uit
Ik zie jou ook bijna nooit posten over het voetbal zelf..alleen over teamsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik soms nog leuker dan daadwerkelijk spelenAls je net die ene speler weet te vinden die alles kloppend maakt en dat die ook nog goed is
Oh ja keeper moest nog veranderd idd.
Moutinho op LCM, nog steeds alles 9 chem?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik soms nog leuker dan daadwerkelijk spelenAls je net die ene speler weet te vinden die alles kloppend maakt en dat die ook nog goed is
Oh ja keeper moest nog veranderd idd.
Ik speel misschien 3-4 matches per dag, en die win ik meestal wel omdat ik singles speel. Geen zin om continu genaaid te worden door pacewhores, lagswitchers, spelbedervers enzo in tourneys.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook bijna nooit posten over het voetbal zelf..alleen over teams
Volgens futhead wel idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moutinho op LCM, nog steeds alles 9 chem?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens futhead wel idd.
http://www.futhead.com/12/squad/47377
Ja was een rushjobquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]liever Moutinho dan, wel potje beter dan die braziliaanse kanarie.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk ff of je een Batman achter een rollator ziet, met zn Batsymbol uit zn legging hangen.
Als je nou Zelao of Rodolfo op centrale CB zet dan krijgt Ananidze 9 chem en kun je ook Helton. Of mis ik waarom je Douglao neemt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/47482
Dit wordt het dan, Ananidze 7 chem maar leuker wordt het niet en kan ik ook eens met 3 at the back
Even kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je nou Zelao of Rodolfo op centrale CB zet dan krijgt Ananidze 9 chem en kun je ook Helton. Of mis ik waarom je Douglao neemt?
Ananidze zou toch gewoon 9 chem moeten hebben? Twee dubbele en maar één dode link, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/47482
Dit wordt het dan, Ananidze 7 chem maar leuker wordt het niet en kan ik ook eens met 3 at the back
quote:
Volgens mij ook inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ananidze zou toch gewoon 9 chem moeten hebben? Twee dubbele en maar één dode link, toch?
Wat is het verschil tussen 3-4-1-2 en 3-5-2? Speel je dan met een CF ipv Cam?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Het scheelt dat alles vreselijk goedkoop is in 3-4-1-2
haha vagner is een baas maar robinho ook. hoezo vagner ipv robinho?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Het scheelt dat alles vreselijk goedkoop is in 3-4-1-2
Robinho is kutquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha vagner is een baas maar robinho ook. hoezo vagner ipv robinho?
Op CDM that is..Wat vind jij fijn aan hem?quote:
Ik heb m zelf als RCM in 4-3-1-2. Hij is redelijk snel, zowel qua lopen als qua handelingen. Goede longshot, long pass en gewone pass.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op CDM that is..Wat vind jij fijn aan hem?
Lekker dikke laag plamuur en mooi photo shop skillsquote:
Ik vind hem fysiek erg zwak en dat werkt niet zo op CDM..long shot gaat ook alle kanten uit behalve de goedequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb m zelf als RCM in 4-3-1-2. Hij is redelijk snel, zowel qua lopen als qua handelingen. Goede longshot, long pass en gewone pass.
Jep.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 3-4-1-2 en 3-5-2? Speel je dan met een CF ipv Cam?
tquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mooi dat iedereen m'n OP chick waardeerd
cquote:
waardeerdtquote:
quote:
haha ik kan hem ook gebruiken dan als je sarcasme niet eens snapt. zulke spelfouten maak ik gelukkig niet hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En weer kan ik m'n favoriete emoticon gebruiken:
Scheelt EA weer, hoeven ze geen nieuwe te bedenken. Luie flikkers.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
wtf, die huidige cup duurt nog 13 dagen..is al fucking lang bezig
Okequote:
Hoe heb je hem gefixt?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:28 schreef Pietjuuhh het volgende:
Als ik jullie nog even mag lastigvallen, jullie wisten namelijk dat ik een probleem had met FUT, is nu helemaal opgelost, het enigste probleem waar ik me zeeer aan erger is als ik online speel en ik sta voor tegenstander leaft disconnect ik alsnog ..
Gewoon IF Ramires, zonde van je geld die SIFquote:Op zondag 19 februari 2012 00:34 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ke6ZwMkMbcUDK
morgen maar eens uitproberen. Misschien nog een IF Ramires of SIF Ramires erbij
Mooi team, Agbonlahor zeker voor de pace?quote:Op zondag 19 februari 2012 00:34 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#ke6ZwMkMbcUDK
morgen maar eens uitproberen. Misschien nog een IF Ramires of SIF Ramires erbij
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:38 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Mooi team, Agbonlahor zeker voor de pace?
De SIF is juist geweldig en heeft veel meer scorend vermogen dan de IF.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:36 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Gewoon IF Ramires, zonde van je geld die SIF
Dat is het themaquote:Op zondag 19 februari 2012 00:38 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Mooi team, Agbonlahor zeker voor de pace?
Ja ik heb het al door. :pquote:Op zondag 19 februari 2012 00:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is het thema. Kijk maar eens bij de rest van het team. Ze hebben nu bijna allemaal een attribute kaart, dus het geeft een slecht beeld.
http://www.futhead.com/12/squad/40374
hier de originele stats.
Ik hoopte echt dat dat team een grapje was..Die attribute kaarten maken het wel afquote:Op zondag 19 februari 2012 00:40 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Dat is het thema. Kijk maar eens bij de rest van het team. Ze hebben nu bijna allemaal een attribute kaart, dus het geeft een slecht beeld.
http://www.futhead.com/12/squad/40374
hier de originele stats.
quote:Op zondag 19 februari 2012 00:37 schreef Lindgren. het volgende:
Ik dacht dat in een 4-4-1-1 de RB en RM genoeg hadden aan 1 nationaliteitlink?
Hart hoort er altijd in bij die sweaty paupersquote:
Bij 4-4-2 en 4-1-2-1-2 iig niet..quote:
Ik zag zoiets eerder een keer voorbij komen en het leek me wel grappig om een keer te maken. Goede kans dat die na een paar potjes richting tradepile gaatquote:Op zondag 19 februari 2012 00:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik hoopte echt dat dat team een grapje was..Die attribute kaarten maken het wel af
McGeady en Carr op RM en RB in mijn argentijnen team krijgen beiden 7.quote:
en dat is geen 9quote:Op zondag 19 februari 2012 00:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
McGeady en Carr op RM en RB in mijn argentijnen team krijgen beiden 7.
Wel. In 11 niet. De enige reden waarom ik 'm heb is dat ie 5* skills heeft.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:46 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
McGeady kan de McGeady spin zelf niet.
quote:
klopt de link wel? bij mij opent ie gewoon Ultimate Teamquote:Op zondag 19 februari 2012 00:55 schreef Rijst het volgende:
Nou hehe ik win eindelijk alles hele avondNu maar stoppen voordat ik weer verlies. Denk dat ik nog wacht met het halen van SIF Adebayor. Higuain doet het tot nu toe prima
En Suarez is echt held. Vooral wanneer hij corners neemt hij wist in de laatste 2 wedstrijden 6x het hoofd van toure en Kompany te vinden
Wil wel misschien Eto'o uit mijn team halen. Hij voegt weinig toe en heeft nog niet gescoord. Heeft iemand suggesties voor de RAM en RB positie? Het liefst niet uit de premier Leauge
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#hH40ulkObcUEn
samequote:Op zondag 19 februari 2012 01:00 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
klopt de link wel? bij mij opent ie gewoon Ultimate Team
Nationaliteitslinks tellen voor 1,5.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom fer en danilinho in mijn team 9chem hebben?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#WnrFLfXBbcUEW
Allebei een dode link maar geen dubbele?
Ze tellen voor 1 1/3e (1,33333 etc)quote:Op zondag 19 februari 2012 01:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nationaliteitslinks tellen voor 1,5.
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:07 schreef Vijf_voor het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom fer en danilinho in mijn team 9chem hebben?
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#WnrFLfXBbcUEW
Allebei een dode link maar geen dubbele?
Een Braziliaan of Castaignos..quote:Op zondag 19 februari 2012 01:13 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Mooi team!
Wie komt er in de spits naast El Kabir?
1 nation link en 1 dode link = 1,5 = afronding naar 1.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ze tellen voor 1 1/3e (1,33333 etc)
1 nation link en 1 dode link = 1,33 = afronding naar 1 = geen 9 chemistry
2 nation links en 1 dode link = 2,66 = afronding naar 3 = wel 9 chemistry
Zou 7 moeten zijn volgens mij jaquote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef Rijst het volgende:
De chem van Mandana klopt hier toch niet?
http://www.futhead.com/12/squad/48090
Nee je hebt gelijk.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik dacht 1 dubbele link compenseert 1 dode link. Laat dan maar ;p
Oh moet je 18 zijn om FUT te kunnen spelen?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Your account has been locked. In order to retrieve your security answer you must contact our
Customer Service Department at:
![]()
Nee, ik kreeg ineens de vraag hoeveel spelers en hoeveel tenues ik had. Ik alles goed invullen krijg ik ditquote:Op zondag 19 februari 2012 01:38 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Oh moet je 18 zijn om FUT te kunnen spelen?
Voor geld hoeven ze niet bij mij te zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 01:44 schreef zerokil het volgende:
Waarschijnlijk heeft iemand je account proberen te hacken en 5x de veiligheidsvraag ingevuld.
Je hebt helemaal gelijk, ik zit te slapenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:34 schreef Rijst het volgende:
[..]
Oh ik dacht 1 dubbele link compenseert 1 dode link. Laat dan maar ;p
Miyaichi had laatst een hattrick aan kopballen tegen mijn IF Chielliniquote:Op zondag 19 februari 2012 02:01 schreef pascal08 het volgende:
Ik win net door 2 kopgoals van Hazard. Moet niet gekker worden.
Sourabh is een flikker! Je moet Hriman hebben.quote:Op zondag 19 februari 2012 02:09 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
you:
Im still locked
you:
ACCOUNT LOCKED Your account has been locked. In order to retrieve your security answer you must contact our Customer Service Department at:
Sourabh:
I would request you to please try to login after some time , as you try to reset password many time and that is the reason , it is showing locked. I have checked your account details and your account is showing unlocked.
you:
Yeah im waiting for an hour now
you:
It's not unlocking itself clearly
you:
Cant you unlock it?
Sourabh:
No.
Waarom is het een flikker?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:12 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Sourabh is een flikker! Je moet Hriman hebben.
Omdat hij seks met mannen heeft.quote:
Nif speelt geweldig, if zou baas zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 04:11 schreef Tim86 het volgende:
Wie ik nu toch tegen kom bij de suggestions
CB: Patrick Zwaanswijk 72>74 (Goal, assist and solid performance at the back)
Streamquote:Op zondag 19 februari 2012 08:44 schreef stoereboii het volgende:
Een mooie dag om 5 pakken te openen!
Doe je het Rijst stijl met je laptop of webcamquote:
Ik koop ze op de consolequote:Op zondag 19 februari 2012 10:37 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Doe je het Rijst stijl met je laptop of webcam
SIF guidettiquote:Op zondag 19 februari 2012 10:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie is een aanrader om te hebben in je EreSilver team?
Laat maar. Wat had je in je pakjens?quote:
Moet ze nog kopen, telkens als ik probeer vliegt EA eruitquote:Op zondag 19 februari 2012 10:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Laat maar. Wat had je in je pakjens?
Koop 50k pakjesquote:Op zondag 19 februari 2012 10:54 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Moet ze nog kopen, telkens als ik probeer vliegt EA eruit
Of 30k en Messi of CR7quote:
Ok ik ga er openenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:13 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ga nou die pakjes openen, ik word ongeduldig
Nee, ik moet waarschijnlijk met EA bellen vandaag. KSI is ook al gehackt, misschien is er gewoon een massa hack aan de gang ofzo.quote:
Oh jammer man. Net alsof KSI dat erg vindt, hij maakt een nieuw account aan en hij heeft zo weer miljoenen coins.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nee, ik moet waarschijnlijk met EA bellen vandaag. KSI is ook al gehackt, misschien is er gewoon een massa hack aan de gang ofzo.
Ja dat is waar, maar ik doelde meer op dat er meer mensen gehackt zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 11:23 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Oh jammer man. Net alsof KSI dat erg vindt, hij maakt een nieuw account aan en hij heeft zo weer miljoenen coins.
Je moet jumbo's proberen. Meer kans voor dezelfde prijsquote:
Ja maar ik wou er eig 5 euro in steken maar store geeft continu foutmeldingquote:Op zondag 19 februari 2012 11:24 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Je moet jumbo's proberen. Meer kans voor dezelfde prijs
Zonde van je geldquote:Op zondag 19 februari 2012 11:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ja maar ik wou er eig 5 euro in steken maar store geeft continu foutmelding
Ja, maar je heb geen garantie dat je goede spelers krijgtquote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Ach ik heb er een jaar geniet van, veel meer dus dan voor 10 euro Naar de bios gaan
Uit 5 pakjes zal toch wel iemand van boven de 100k uitkomen?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja, maar je heb geen garantie dat je goede spelers krijgt
Zeer weinig kans, let maar opquote:Op zondag 19 februari 2012 11:31 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Uit 5 pakjes zal toch wel iemand van boven de 100k uitkomen?
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
Carnaval, voor het eerst sinds het oktoberfest weer compleet mezelf naar de tyfus gezopen. Doe ik voorlopig even niet meer.
Daarna heb je toch dronken nog wat potjes gespeeld?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:31 schreef Toefjes het volgende:
Carnaval, voor het eerst sinds het oktoberfest weer compleet mezelf naar de tyfus gezopen. Doe ik voorlopig even niet meer.
Profitquote:Op zondag 19 februari 2012 11:35 schreef Toefjes het volgende:
Ik was niet meer in staat om dronken te spelen. Heb de hele terugweg geslapen, weet niet echt meer hoe ik in bed ben beland. Carnaval is evil. Heb wel mn jas gepakt toen ik wegging, maar toen ik thuis kwam kwam ik er achter dat ik mn jas niet had meegenomen toen ik weggingHeb nu dus 2 jassen
Ja een soort van, heb een overload aan password requests gehad die niet van mij zijnquote:
En nu kan je dus niet meer? :'s en ksi heeft dat ook ofzo?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja een soort van, heb een overload aan password requests gehad die niet van mij zijn
Eng idee eigenlijk, dat je gewoon op een dag alles kwijt kunt zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ja een soort van, heb een overload aan password requests gehad die niet van mij zijn
KSI zit er alweer in, ik moet waarschijnlijk bellen vanmiddagquote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef stoereboii het volgende:
[..]
En nu kan je dus niet meer? :'s en ksi heeft dat ook ofzo?
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114592190
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:44 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114592190
voor een omhaal moet je de skill trigger ingedrukt houden als je schiet, maar het gebeurt alleen als het echt kanquote:Op zondag 19 februari 2012 11:55 schreef Fuszy het volgende:
Hoe maak je eigenlijk een omhaal of doe je zo'n hakballetje? Ik zie ze vaak in die filmpjes, maar mij is het nog nooit gelukt om ten eerste een omhaal te maken en ten tweede hem te scoren
Hoe weet je dat je zoveel password requests hebt gehad?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Is mij verteld door een mannetje van EAquote:Op zondag 19 februari 2012 12:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hoe weet je dat je zoveel password requests hebt gehad?
Nee, want 1,5 moet je afronden naar 2.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:19 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
1 nation link en 1 dode link = 1,5 = afronding naar 1.
2 nation links en 1 dode = 3.
Komt op hetzelfde neer.
Na anderhalve maand is de legende Fuszy terug op het veld?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:16 schreef Fuszy het volgende:
Nog 2 aanpassingen in mijn team doen. Sturridge inruilen voor IF Adam Johnson en NIF Ramires inruilen voor SIF Ramires, alleen voor dat tweede moet eerst mijn shaarawy verkopen.
En er dan straks mee spelen
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Na anderhalve maand is de legende Fuszy terug op het veld?
Als je ingemaakt wilt worden hoor ik hetquote:Op zondag 19 februari 2012 12:22 schreef Fuszy het volgende:
[..]Alleen even kijken of mijn PS3 het nog doet, want het is alweer een tijdje geleden
Are you ready for the pace and L1 +quote:Op zondag 19 februari 2012 12:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als je ingemaakt wilt worden hoor ik het
Mijn Oduro rent je eruitquote:Op zondag 19 februari 2012 12:39 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Are you ready for the pace and L1 + [ afbeelding ]
Whats up met al die trainingskaartjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:42 schreef Fuszy het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#cWLabszRbcUO6
nog 1 of 2 aanpassingen. Misschien nog een IF Glen Johnson erin en een SIF Ramires en dan ben ik klaar
Eenmalig voor de lolquote:Op zondag 19 februari 2012 12:47 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Whats up met al die trainingskaartjes?
moet je Lucas laten invallen, blijft het trainingskaartje staanquote:Op zondag 19 februari 2012 12:47 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Eenmalig voor de lol. Het past wel bij het team. Sweaty as hell
Het moet niet te triest worden, ik heb nu al medelijden met mijn tegenstanderquote:Op zondag 19 februari 2012 12:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
moet je Lucas laten invallen, blijft het trainingskaartje staan(als je toch zo bezig bent
)
Ik denk niet dat het gebeurt.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:57 schreef vandermar het volgende:
Het weekend kan nog enigzins positief worden als AZ verlies, PSV verliest en NEC wint.
Grunn staat al voorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |