Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
G niet grote mondje jij, ik pop jequote:
Heel oud fenomeenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:46 schreef kilozout het volgende:
Ik kom alleen maar spelers tegen die langs de flanken gaan rennen en dan voorzetten.
En vrijwel al die voorzetten mislukken.
Nieuwe trend ofzo?
Nee hoor, ik was het nie eens met de TT, wel met jullie hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kan niet, want je hebt dat zelf gezegd.
quote:
geschorst voor psv volgende week dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had al geel, scoort, shirt uit = geel = rood
Paar jaar geleden bij NEC een keer 2 weken op rij, dat was pas epicquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:24 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Nog nooit zo'n domme actie gezien
hehe dom idd, maargoed hij heeft wel weer gescoord, dus Feyenoord wint wel gewoon vrees ik...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Had al geel, scoort, shirt uit = geel = rood
Leuk dat hij scoort tegen RKC, maar nu is hij er dus niet bij bij PSV.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
hehe dom idd, maargoed hij heeft wel weer gescoord, dus Feyenoord wint wel gewoon vrees ik...
Penalty weer he. Heb het niet gezien maar zal wel weer weinig aan de hand zijn geweest.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
hehe dom idd, maargoed hij heeft wel weer gescoord, dus Feyenoord wint wel gewoon vrees ik...
klopt, schwalbe El Ahmadiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Penalty weer he. Heb het niet gezien maar zal wel weer weinig aan de hand zijn geweest.
Ja zo in Titanic i'm the king of The world modus naar z'n spionkop deed ie, doeiiiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:34 schreef Reemi het volgende:
Mag je niet op reclameborden staan?Is dat in de Eredivisie ook zo?
Geen idee, hebben we VIER - TWEE gewonnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:42 schreef Reemi het volgende:
Heeft Vlaar net de microfoon nog gepakt in de Kuip?
Nee, heb je niet gekeken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:42 schreef vandermar het volgende:
[..]
Geen idee, hebben we VIER - TWEE gewonnen?
Ja totdat Swerts inviel, toen wist ik zeker dat we een tegengoal zouden krijgenquote:
Ik ga je er nu in zettenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:56 schreef wieisboos het volgende:
oi GJE kun je me toevoegen aan de OP? M'n psn id is Pieter115
twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 20:54:18Oh yeah, forgot to mention we ran the compensation for NIF Odemwingie. Coins will be in your account. Sorry again for that. reageer retweet
`quote:
Mooi. Ze doen eindelijk iets goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:55 schreef Reemi het volgende:
Klopt dus inderdaad met wat degene die hier NIF Odemwingie had gekregen, zei.twitter:TheRealGraoully twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 20:54:18Oh yeah, forgot to mention we ran the compensation for NIF Odemwingie. Coins will be in your account. Sorry again for that. reageer retweet
Had ik vorig jaar een keer met Xabi Alonso.. het enige wat ik kreeg was een 5 euro kortingcode als ik iets online zou bestellen bij EAquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Mooi. Ze doen eindelijk iets goed
Van Origin zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:18 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar een keer met Xabi Alonso.. het enige wat ik kreeg was een 5 euro kortingcode als ik iets online zou bestellen bij EA
die ik nooit heb gebruikt
Daar heb ik het uitvoerig in het Feyenoord topic over gehadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Dudeweiser het volgende:
RKC thuis, altijd lastig.
Vandermar, u mad?
haha nu is het onze beurt om je te trollenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:44 schreef vandermar het volgende:
[..]
Daar heb ik het uitvoerig in het Feyenoord topic over gehaden ik ga geen dingen herhalen
Je doet maarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
haha nu is het onze beurt om je te trollen
Ja, althans in 4411 welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je doet maarik ga het lekker negeren en alleen lief reagere
Maar Nvas op RM en Ramos op RB in 4-4-2 zonder verdere links geeft beide toch 9 chem?
Is wel dubbel met landgenoot, ik dacht dat dan altijd 2 dode opheftquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:51 schreef Tim86 het volgende:
Dan zit de RM toch nog maar op 7? In 4-1-2-1-2 wel iig..2 dood, 1 dubbel = 7
Voorbeeld dat ik als test heb gebruikt had ook nationaliteit + leaguequote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel dubbel met landgenoot, ik dacht dat dan altijd 2 dode opheft
Kijk ik maar klopt lang niet altijd. staat 7 chem maar ik dacht dat het 9 chem moet zijn.quote:
Nee, Navas niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Je doet maarik ga het lekker negeren en alleen lief reagere
Maar Nvas op RM en Ramos op RB in 4-4-2 zonder verdere links geeft beide toch 9 chem?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:54 schreef vandermar het volgende:
[..]
Kijk ik maar klopt lang niet altijd. staat 7 chem maar ik dacht dat het 9 chem moet zijn.
Vind ik deze eigenlijk nog mooier. (moet ff laden)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, kon het niet laten.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:04 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
sorry, kon het niet laten.
Nee, werkt niet.. alleen als het ook nog clubgenoten waren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is wel dubbel met landgenoot, ik dacht dat dan altijd 2 dode opheft
Okquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, werkt niet.. alleen als het ook nog clubgenoten waren.
Bijvoorbeeld Fanni-Valbuena.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:36 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/47230 Zo dan maar
Ik heb mij alweer bedachtquote:
Nu al eens gewonnen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef Doublepain het volgende:
Fijn weer 0.6 dnf, ik misde het al
http://www.futhead.com/12/squad/47377quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb mij alweer bedachtik ga team met Ananidze doen, Mangala en Ronaldinho. Maar hoe combineer ik dat
Gurbuh heeft Ananidze vaak gebruikt in hybrids, die kan je wel op weg helpenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik heb mij alweer bedachtik ga team met Ananidze doen, Mangala en Ronaldinho. Maar hoe combineer ik dat
Baasquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/47377
Vind ik soms nog leuker dan daadwerkelijk spelenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
lol, hij poept echt meteen een geniale hybrid uit
Ik zie jou ook bijna nooit posten over het voetbal zelf..alleen over teamsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik soms nog leuker dan daadwerkelijk spelenAls je net die ene speler weet te vinden die alles kloppend maakt en dat die ook nog goed is
Oh ja keeper moest nog veranderd idd.
Moutinho op LCM, nog steeds alles 9 chem?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vind ik soms nog leuker dan daadwerkelijk spelenAls je net die ene speler weet te vinden die alles kloppend maakt en dat die ook nog goed is
Oh ja keeper moest nog veranderd idd.
Ik speel misschien 3-4 matches per dag, en die win ik meestal wel omdat ik singles speel. Geen zin om continu genaaid te worden door pacewhores, lagswitchers, spelbedervers enzo in tourneys.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik zie jou ook bijna nooit posten over het voetbal zelf..alleen over teams
Volgens futhead wel idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef vandermar het volgende:
[..]
Moutinho op LCM, nog steeds alles 9 chem?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:09 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Volgens futhead wel idd.
http://www.futhead.com/12/squad/47377
Ja was een rushjobquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]liever Moutinho dan, wel potje beter dan die braziliaanse kanarie.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:21 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Kijk ff of je een Batman achter een rollator ziet, met zn Batsymbol uit zn legging hangen.
Als je nou Zelao of Rodolfo op centrale CB zet dan krijgt Ananidze 9 chem en kun je ook Helton. Of mis ik waarom je Douglao neemt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/47482
Dit wordt het dan, Ananidze 7 chem maar leuker wordt het niet en kan ik ook eens met 3 at the back
Even kijkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als je nou Zelao of Rodolfo op centrale CB zet dan krijgt Ananidze 9 chem en kun je ook Helton. Of mis ik waarom je Douglao neemt?
Ananidze zou toch gewoon 9 chem moeten hebben? Twee dubbele en maar één dode link, toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:23 schreef vandermar het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/47482
Dit wordt het dan, Ananidze 7 chem maar leuker wordt het niet en kan ik ook eens met 3 at the back
quote:
Volgens mij ook inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ananidze zou toch gewoon 9 chem moeten hebben? Twee dubbele en maar één dode link, toch?
Wat is het verschil tussen 3-4-1-2 en 3-5-2? Speel je dan met een CF ipv Cam?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Het scheelt dat alles vreselijk goedkoop is in 3-4-1-2
haha vagner is een baas maar robinho ook. hoezo vagner ipv robinho?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Het scheelt dat alles vreselijk goedkoop is in 3-4-1-2
Robinho is kutquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha vagner is een baas maar robinho ook. hoezo vagner ipv robinho?
Op CDM that is..Wat vind jij fijn aan hem?quote:
Ik heb m zelf als RCM in 4-3-1-2. Hij is redelijk snel, zowel qua lopen als qua handelingen. Goede longshot, long pass en gewone pass.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Op CDM that is..Wat vind jij fijn aan hem?
Lekker dikke laag plamuur en mooi photo shop skillsquote:
Ik vind hem fysiek erg zwak en dat werkt niet zo op CDM..long shot gaat ook alle kanten uit behalve de goedequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik heb m zelf als RCM in 4-3-1-2. Hij is redelijk snel, zowel qua lopen als qua handelingen. Goede longshot, long pass en gewone pass.
Jep.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:41 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen 3-4-1-2 en 3-5-2? Speel je dan met een CF ipv Cam?
tquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:54 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mooi dat iedereen m'n OP chick waardeerd
cquote:
waardeerdtquote:
quote:
haha ik kan hem ook gebruiken dan als je sarcasme niet eens snapt. zulke spelfouten maak ik gelukkig niet hoor.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
En weer kan ik m'n favoriete emoticon gebruiken:
Scheelt EA weer, hoeven ze geen nieuwe te bedenken. Luie flikkers.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:21 schreef Tim86 het volgende:
wtf, die huidige cup duurt nog 13 dagen..is al fucking lang bezig
Okequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |