er waren wel een aantal familieleden die t privé wilden houdenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Degene die je ziet is de familie...die hebben echt genoeg te zeggen gehad hoor
Die hadden dan ook niets te vertellen...Mama beslistquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er waren wel een aantal familieleden die t privé wilden houden
misschien dat die zich onder de zonnenbrildragenden bevinden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Die hadden dan ook niets te vertellen...Mama beslist
ach .. die van michael jackson is toch niet uitgezonden enzo.. ik vind dit wel wat hebben..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Greys het volgende:
Familie was het idd niet overal over eens. Sommigen wilden niet de camera's er bij (dat zullen degenen met de brillen zijn mss) en sommigen wilden Bobby Brown absoluut niet aanwezig en sommigen weer wel.
Ik heb geen flauw idee....ik denk dat ik zo weg ga zappenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:37 schreef Greys het volgende:
Is dat de dochter dan, die met die bril?
Ik snap er geen hout van, sorryWant die stond net nog buiten te bellen.
volgens mij is dat de dochter hoor..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee....ik denk dat ik zo weg ga zappen
'quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Greys het volgende:
Zijn Bobby en Bobbi nou al naar binnen?
Zal wel toch? Heb ze helemaal niet binnen zien komen terwijl ze net nog buiten stonden.
Niet uitgezonden? Dan heb je echt iets gemist.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:38 schreef miieejj het volgende:
ach .. die van michael jackson is toch niet uitgezonden enzo.. ik vind dit wel wat hebben..
*ff nadenken..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet uitgezonden? Dan heb je echt iets gemist.
Alicia Keys ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:41 schreef JaneDoe het volgende:
r. kelly schijnt ook nog een moppie te gaan zingen
op uitdrukkelijk verzoek van mama houston
Dat las ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:43 schreef MissJ het volgende:
Kevin Costner gaat ook speechen heb ik gelezen.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |