Hahaha Smoof voelt zich gelijk aangesprokenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hoezo? Ik moet morgen werken jwt. En do. gwn uit.
Ik steun littlerabbitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef msnk het volgende:
[..]
Hahaha Smoof voelt zich gelijk aangesproken
Ah dat is het. Ik gooi gister al ontiegelijk brak te zijn geweest door Ajax en erna als argument in.quote:
Om precies te zijn (Verwacht wel een taart) 16 april 1990.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:23 schreef msnk het volgende:
Revive all my fears, revive wasted tears, revive void within, revive once again
Zeg knijn, hoe oud ben jij nou?
Teh fak...quote:Op zondag 19 februari 2012 01:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Om precies te zijn (Verwacht wel een taart) 16 april 1990.
Hm... Komt denk ik door je voorkeur voor Black Metal. Dat zijn toch meestal eind 20ers, 30+ers is mijn ervaringquote:Op zondag 19 februari 2012 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... dat hoor ook niet vaak mede door hoe ik mij "online" gedraag
Oh en Death Metal, Opeth en Amon Amorth tellen daarin toch mee? Dat vind ik dan wel goed. Het probleem is dat ik pas sinds een ruim jaar echt luister en voornamelijk de BM kant in in ben gestroomd en daarom niet heel veel bands bij naam ken.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:26 schreef msnk het volgende:
[..]
Hm... Komt denk ik door je voorkeur voor Black Metal. Dat zijn toch meestal eind 20ers, 30+ers is mijn ervaring
Daaromquote:
Neymar is dus homo...?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Muziek zegt meestal wel iets over de persoonlijkheid van degene. Ik ben veel te weten gekomen over klein konijntje..![]()
Dit zal de band tussen ons negatief beinvloeden ...
Dat wisten we al voordat hij dit deed toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 01:28 schreef msnk het volgende:
[..]
Neymar is dus homo...?
Kan die leuk ballen met CR7...
Nou ja zeg. Als ik in mijn vrije tijd een kerk in de fik wil steken hoeft dat mij online toch niet te beinvloedenquote:Op zondag 19 februari 2012 01:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Muziek zegt meestal wel iets over de persoonlijkheid van degene. Ik ben veel te weten gekomen over klein konijntje..![]()
Dit zal de band tussen ons negatief beinvloeden ...
Nee. Maar dat is ook andersquote:Op zondag 19 februari 2012 01:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als ik in mijn vrije tijd een kerk in de fik wil steken hoeft dat mij online toch niet te beinvloeden
Graag gedaan. Nu weer DM.quote:Op zondag 19 februari 2012 01:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ok bedankt voor je Ronaldo filmpje overigens. Ik heb genoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |