Ik stelde me voor nam aan dat je al lekker lag te dobberen. Ga je in bad kijken, kan ook.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ahum...
ik moet nog steeds kyra uitlaten
ik zet de radio aanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je zet gewoon de tv in de badkamer..! of via life zooi op internet, dan kun je gewoon vanuit bad op je laptop kijken =D
Gewoon via Sopcast kijken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zet de radio aan
Ik heb geen eredivisie live
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:22 schreef heloef het volgende:
1-2 die Castillion gaat het hem doen.
Programma Sopcast downloaden en daar zitten wat kanalen op die (illegaal) Eredivisie Live uitzenden. Het is alleen geen kwaliteit zoals op de tv uiteraard. Maar prima te doen als je soms een wedstrijd mee wil pikken.quote:
Downloaden en dan kijken via een van deze links.quote:
vreemde taalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Downloaden en dan kijken via een van deze links.
Die site wel, maar de stream zelf is meestal Engels of Nederlands.quote:
ik snap er geen bal vanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Die site wel, maar de stream zelf is meestal Engels of Nederlands.
Je hoeft niet zoveel te doen, je moet gewoon Sopcast opstarten en dan op een van die playknoppen drukken.quote:
ow die playknoppenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Je hoeft niet zoveel te doen, je moet gewoon Sopcast opstarten en dan op een van die playknoppen drukken.
Dan opent er een venster met een sopcast link, daar klik je op en die wordt dan geopend in Sopcast.
Soms is een kanaal offline en soms moet ie even bufferen. Die groene balk onder het beeld, van 0 tot 100. Tegen de 100 (a 90 bijv) is meestal goed beeld.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:46 schreef charmed_angel het volgende:
ik druk op play en er gebeurd niets
Ik heb beeldquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Soms is een kanaal offline en soms moet ie even bufferen. Die groene balk onder het beeld, van 0 tot 100. Tegen de 100 (a 90 bijv) is meestal goed beeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.5 jaar geleden wil je écht niet zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |