Mwah. Als ik de was op ga hangen, heb ik bij sommige vrouwelijk kledingsstukken heb ik al zoiets van 'wat is dit, en hoe zit dit in elkaar?'. Met die kleine kleertjes ertussen snap ik het helemaal niet meer ... Maar gelukkig vindt mijn vrouw het allemaal hartstikke leuk om uit te zoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Misschien is de kleine al aan het indalen SWJ? Dat de buik daarom kleiner lijkt?
Leuk hoor, al dat kleine spul wassen en vouwen.
Ik, ik, ik!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik had de Nub bij Son goed*wie wil mij aanraken*
iiiiiiiiii! Wat leeeeukkk!!quote:
Of je vindt dexter gewoon leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk!!!
Ja alweer Enf. En das een tv serie Asy.. Ik kijk het te veel denk ik
Omgquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja Asy, nét iets te ver
Oké, wel redelijk zwanger als je een portie garnalen, een speculaas milkshake en een flurry M&M's meeneemt (de combi) en dan ook nog een kilo (!!!!!) M&M's gehaald bij de supermarkt
Ohhh zo ik snap 'mquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:33 schreef Asyniur het volgende:
Enfermera, maar dat bedoel ik nou juist. Dat je nu nog relatief weinig ziet maar strakjes op de foto's zie je het groeien als je regelmatig een foto maakt
Hmm, jammer dat het nét te ver is Gerberaatje. Had ook wel zin gehad in iets lekkers. Dan ga ik zo maar girosreepjes bakken
Ow het is maar goed dat ik dit nu allemaal pas lees ipv voordat ik boodschappen ging doen want dan had ik ook weer m&m's gemoeten
He gats, dat meen je!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef Mangostine het volgende:
Buhh. Afschuwelijk artikel in het volkskrant magazine, over een baby met leveraandoening die overlijdt.
Tranen met tuiten. Ik zit nu nog te snotteren.
jep, on it! Zouden het ook indalingsweeen kunnen zijn trouwens? Een diepe buikademhaling doet pijn, zoals ik die bij de cursus heb geleerd om te ontspannen. Kan m'n buik niet uitzetten zeg maar. Lekker vaag hè?quote:
Ik kan me geen indalingsweeën herinneren, maar Elise was ook niet helemaal goed ingedaald, volgens mij. "Gewoon" buikpijn had ik wel regelmatig. Lekker op de bank hangen werkt vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
jep, on it! Zouden het ook indalingsweeen kunnen zijn trouwens? Een diepe buikademhaling doet pijn, zoals ik die bij de cursus heb geleerd om te ontspannen. Kan m'n buik niet uitzetten zeg maar. Lekker vaag hè?
Ja he?quote:
Ja het lijkt al iets beter te behappenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik kan me geen indalingsweeën herinneren, maar Elise was ook niet helemaal goed ingedaald, volgens mij. "Gewoon" buikpijn had ik wel regelmatig. Lekker op de bank hangen werkt vast.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat over een aantal weken ook denk. Soms doet het best pijn!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Kyara het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat zijn billen niet meer tegen mijn ribben aanduwen....
Heel herkenbaar van net na de zwangerschap van E, ik had op een gegeven moment permanent een geïrriteerd en beurs gevoel bij mijn onderste linkerribben en was ook blij daar vanaf te zijn. Hoewel, als ik nadenk heeft die pijn zelfs nog wel even aangehouden na de bevalling.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Kyara het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat zijn billen niet meer tegen mijn ribben aanduwen....
Oh ja! Dat had ik bij Devin ook. Was bijzonder onhandig toen we gingen bowlenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:29 schreef clauwheee het volgende:
Kers, komt het echt vanaf je stuitje/bil of ook vanuit laag in de rug? Zou anders ook nog ischias kunnen zijn? Trekt ook meestal door naar één been.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu op bed.. Ben kapot![]()
Ohja iddquote:Op zondag 19 februari 2012 13:38 schreef covie het volgende:
Wij hebben het met 7 weken verteld tegen familie (grootouders, ouders, zussen/broers), weekje later tegen de vrienden.
Op het werk wilde ik het stil houden tot 12 weken, maar de baas dacht dat ik op het punt stond van een burn-out omdat ik er zo belabberd uitzag. Dus toch maar verteld dat het een andere reden had. Was ik 10 weken.
Tjah tegenwoordig wordt er niet echt meer gehouden aan de 12 weken, vroeger werd er gewoon niet over miskramen gepraat.
Whihi ja zo ben ikquote:Op zondag 19 februari 2012 13:41 schreef Phaidra het volgende:
Fluug.
Enfermera, smiley-overload![]()
. Leuk die reacties van je schoonouders!
Wij hebben het tot ca. 8 weken voor onszelf gehouden, vond ik ook wel leuk zo'n geheimpje. Daarna aan ouders / zussen verteld. Was ook wel het moment dat we het ook niet erg vonden als zij het weer aan andere familie / vrienden zouden zeggen. Op mijn werk heb ik het met 9 weken aan mijn leidinggevende verteld (toen had ik toevallig een voortgangsgesprek, waarin ook de planning voor 2012 aan de orde kwam) en na de echo, rond 11 weken aan de rest van de afdeling. Eén vriendin wist het zelfs nog eerder dan de ouders (met 6 weken), andere vrienden ook ergens rond de 10/11 weken. Ik vond het wel leuk om het zover mogelijk persoonlijk te vertellen, en dan is het net hoe het uitkomt
.
quote:Op zondag 19 februari 2012 13:27 schreef Enfermera het volgende:
Fieder: nee, heb mn buikje er nog niet in gezet![]()
Maar kan ik wel even doen als je dat wil?
![]()
Whaha ja precies! Heel hard maar ik kan 'm nog wel enigzins intrekken... dus heel vaag idd![]()
Ik zeg geen careynquote:Op zondag 19 februari 2012 13:46 schreef SupremeEvil het volgende:
Mogguh!
zie dat Fieder alles al goed samengevat heeft
Luie dag vandaag, gisteren was best drukjes! Maxi Cosi in the pocket, erg blij mee.
Van fokuser Leandra overgenomen, bleek gelijk ook een iniminimeet met Kuukske te zijn.
(Aangezien ik sociaal een beetje onhandig ben irl voelde ik me best opgelaten. Ben beetje kat uit de boom kijk type)
Nu aant kijken voor kraamzorg, Careyn of Thebe... Jullie nog voorkeur, ik weet t niet namelijk. Ze lijken me hetzelfde :p Zit ook de 'Zwanger en Fit' cursus te bekijken...ben zo bang dat het zweverig gedoe is![]()
Maar onvoorbereid ergens instappen is ook niks voor mij...dus enige voorbereiding lijkt me verstandig, haha
Ha, mooi ben weer thuis dus heb allr tijd om te kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:03 schreef wickie het volgende:
Voor de mensen die interesse hebben. Ik ga weer kleertjes in het V&A topic zetten, wat een pokke werk was dat weer
quote:
Haha, ja, nog 5-7 weken ofzo.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef covie het volgende:
Nou dat zou ik dus nooit kunnen he!
Weten wat het is en dan voor me houden.
Knap hoor! Maar hoe lang wil je het stil houden eigenlijk? Ivm babykamer en jezelf verspreken.
Laat maar ik dacht er helemaal niet bij na hoever je eigenlijk bent![]()
quote:
Dat weet ik nog steeds niet. Maar bij alle twee de zwangerschappen dus. En veel ook, met stolsels.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:54 schreef Fieder het volgende:
Oh Oeke wat een mooi moment! Wat eng die bloedingen, hoe kan dat dan?
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:32 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Vriendin van mij wist het ook en wilde het geheim houden. Op een gegeven moment zaten we op msn en zei ze: 'nja, ik zit hier straks met alleen maar mannen.' en daarna; 'kut'.
XDIk moest ZO lachen!!
Oh!quote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef Sonnetje85 het volgende:
![]()
Daarom hou k t ook niet geheimzou mij zo kunnen gebeuren
Heb geen zin om moeilijk te doen *lol*
Vind t zelf ook te leuk dat we een meisje krijgen
tssssk, trap er nou eens ihiiiiinquote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef oeke het volgende:
Moet je dat niet bewaren voor jullie derde?
Oh, moest ik ergens intrappen?quote:
Mijn lief.en mijn vaderquote:Op zondag 19 februari 2012 15:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, moest ik ergens intrappen?![]()
Het retro-behang zit er bijna op.
Hoe gaat het met jullie kamertje? Krijgt Willem een nieuw kamertje of blijft hij gewoon in zijn oude kamer? Ik ben benieuwd!
Sonnetje, ik moet steeds na denken als je zegt dat ze bijna aan het kamertje gaan beginnen? Wie zijn ze dan? Ik denk nu aan een paar Polen?
Vast je man met zijn kornuiten, maar het klinkt zo apart, werk je zelf niet mee?
Leuk he Covie, om het niet te weten en dan al die verwarde gezichten om je heen van oh je zei hij... In het engels is een baby trouwens een zij ipv een hij. Dus daar heb je het weer omgekeerd.
Pieter komt eerst bij ons op de kamer, daarna verhuizen wij naar zolder en krijgt Willem onze oude kamer, die ga ik uiteraard ook weer lekker retro makenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:38 schreef oeke het volgende:
[..]
Oh, moest ik ergens intrappen?![]()
Het retro-behang zit er bijna op.
Hoe gaat het met jullie kamertje? Krijgt Willem een nieuw kamertje of blijft hij gewoon in zijn oude kamer? Ik ben benieuwd!
Sonnetje, ik moet steeds na denken als je zegt dat ze bijna aan het kamertje gaan beginnen? Wie zijn ze dan? Ik denk nu aan een paar Polen?
Vast je man met zijn kornuiten, maar het klinkt zo apart, werk je zelf niet mee?
Leuk he Covie, om het niet te weten en dan al die verwarde gezichten om je heen van oh je zei hij... In het engels is een baby trouwens een zij ipv een hij. Dus daar heb je het weer omgekeerd.
Wat vaag, wat is de reden dat ze 'm afgewezen hebben of weet je dat nog niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef oeke het volgende:
Ko weet het wel, maar volgens mij is hij het alweer vergeten.![]()
Klote Kersjes, dat geld!
Ik moet er ook nog even over vloeken, mijn zwangerschapsuitkering is afgewezen. En ik begrijp werkelijk waar niet waarom, terwijl ik hem voor Ko wel kreeg.
Dus moet ik daar weer achteraan.
Ik heb daar gewoon zo geen zin in.![]()
Ah Sonnetje, leuk en fijn, zo'n klusteam.
Klinkt goed, Fluugs. Dus we hebben nog wat tegoed van je straks.
We moeten hier over een tijd ook alles omgooien of verhuizen. Maar nu wordt nummer 2 er gewoon nog bijgepropt.
Ik had gisteren ook een milkshake Speculaas, maar die laat ik dit keer zitten.. vond hem niet heel speciaal...quote:Op zondag 19 februari 2012 15:59 schreef Kersjes het volgende:
Wat stom van die uitkering Oeke![]()
Gerbera, neem je er ook een voor mij mee? Hoewel, ik heb veel liever zo'n beker bosvruchten sorbetijs van de AH
Met de angelsound en de laptopquote:Op zondag 19 februari 2012 11:13 schreef Fieder het volgende:
Marjolijntje, behang, leuk!! En hartslag opgenomen, hoe doe je dat??
Haha psiesquote:Op zondag 19 februari 2012 16:51 schreef Gerberaatje het volgende:
Asy, je mag het wel weten, maar dan is het gelijk oversteken
Hoop je...quote:Op zondag 19 februari 2012 17:28 schreef clauwheee het volgende:
Ja maat 50 is er natuurlijk ook nog. Ik denk steeds in 56 omdat haar papa 9,5 pond bij de geboorte was en ik daar rekening mee hou. Maar dat meiske van ons wordt echt niet
zo huge.
Je naam is veilig bij mequote:Op zondag 19 februari 2012 17:20 schreef KatyM het volgende:
De naam weten alleen m'n lief en ik. En gerberaatje.
Jannemanquote:Op zondag 19 februari 2012 17:30 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Je naam is veilig bij meik zal niet vertellen dat jullie zoon Zwambieni Frandeylison Janneman gaat heten
![]()
Edit: oh fucksorry!
Weet jij ook nog van niks?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:24 schreef flugeltje het volgende:
Ja Son en Gerberaatje doe 'ns PM'en naar de dame die altijd open en eerlijk over alles is
Ik dus
Ik had veel gekochtquote:Op zondag 19 februari 2012 17:18 schreef clauwheee het volgende:
Zeg, voor de mama's die er al eentje hebben. Qua kleertjes, hadden jullie veel van 56 nodig? En/of kreeg je dat veel? Ben online aan het babyshoppen maar ik twijfel telkens welke maten ik moet nemen...
quote:
Ik beviel van muppet midden zomer (28 juli) en had een jumpsuit met een lange mouwen romper.. en dan zat ze ook nog in een wikkeldoek gewikkeldquote:Op zondag 19 februari 2012 19:04 schreef covie het volgende:
Pffffff dat was weer genoeg pannenkoek voor de komende tijd. Jeetje wat zit ik altijd vol van die dingen.
(Overigens kon ik geen stukjes chocolade vinden)
Zeg Son en Gerbera als jullie nou even je naam door pm'en dan kan ik even kijken of we niet toevallig dezelfde namen hebben.
Ik zit qua kleertjes ook een beetje mee dat ik wss eind mei ga bevallen.
Als het net als vorig jaar gaat dan is het dus snikheet, daarnaast moet ik nog beslissen of ik een jongens en meisjes pakje aanschaf of gewoon wat neutraals
Vriendlief was nogal groot dus mss krijg ik ook wel een grote baby dus zit ook al met de maat.
En ik kom dan dus uit op:
1 pakje meisje koel weer maat 50
1 pakje meisje warm weer maat 50
1 pakje meisje koel weer maat 56
1 pakje meisje warm weer maat 56
En dan nog hetzelfde rijtje voor een jongen.
Die lijken me beide echt helemaal niksquote:Op zondag 19 februari 2012 19:42 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Het zijn de Hollandse weken. Flurry met appeltaart of stroopwafel
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:03 schreef flugeltje het volgende:
Ruilen Asy, zeg ik hoe de mijne gaat heten mag ik het van jou horen
jij krijgt vast een meid, wat ik al dacht!quote:Op zondag 19 februari 2012 15:44 schreef oeke het volgende:
Ko weet het wel, maar volgens mij is hij het alweer vergeten.![]()
Klote Kersjes, dat geld!
Ik moet er ook nog even over vloeken, mijn zwangerschapsuitkering is afgewezen. En ik begrijp werkelijk waar niet waarom, terwijl ik hem voor Ko wel kreeg.
Dus moet ik daar weer achteraan.
Ik heb daar gewoon zo geen zin in.![]()
Ah Sonnetje, leuk en fijn, zo'n klusteam.
Klinkt goed, Fluugs. Dus we hebben nog wat tegoed van je straks.
We moeten hier over een tijd ook alles omgooien of verhuizen. Maar nu wordt nummer 2 er gewoon nog bijgepropt.
Jaquote:Op zondag 19 februari 2012 20:08 schreef Asyniur het volgende:
Ja hallo! Blijven jullie nou babbelen over vette hap?
Heb je geen frietpan?quote:Ik wil ook! Maar manlief gaat dat echt nu niet halen en ik kan het niet halen...
Jawel, maar niks voor erin...quote:Op zondag 19 februari 2012 20:25 schreef PureEvil het volgende:
[..]
Ja![]()
[..]
Heb je geen frietpan?
Ik heb net lekker een bamischijf op, nu nog ff wachten op de 4 mini loempia's
Nou dat geloof ik wel.. ik ben ook slank, zit wel op een gezond gewicht maar ben wel eens te licht geweest. En ik kan nu al mn buik niet meer inhoudenquote:Op zondag 19 februari 2012 20:31 schreef Gerberaatje het volgende:
Fieder, ben je normaal heel slank? Want dan kom je gemiddeld sowieso sneller en meer aan
Wat stom Asy, dat jouw meneer dat niet eens voor je gaat halenik hoef alleen maar lief te kijken
Weet je wat goddelijk is? Ribbel bolognese chipsquote:Op zondag 19 februari 2012 20:37 schreef Fieder het volgende:
Oeh bolognese chips![]()
Hier is niks lekkers in huis, morgen waterijsjes halen, heb ik zo'n zin in?
quote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef Enfermera het volgende:
Weet je wat goddelijk is? Ribbel bolognese chipsIk ben verslaafd sinds ik zwanger ben
![]()
![]()
Ja! Gister. Het was zo leuk om te doen. Terwijl ik eigenlijk niet wilde. P. wilde het zo graag.quote:Op zondag 19 februari 2012 22:25 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oeke, hebben jullie de envelop toch geopend?
Alsof jij dat volhoudtquote:Op zondag 19 februari 2012 22:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Gelukkig hoeven wij ons geduld niet zo lang meer te bedwingen.
Ik ben zo benieuwd!
Nog een Ko of een meisjes Kobus![]()
Mochten wij nog een tweede krijgen laat ik het denk ik ook opschrijven en dan later pas kijken. Maakt het extra speciaal.
Niet om de pret te bederven, maar grote kans dat het gewoon je darmen zijn die flink opgeblazen zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 21:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou dat geloof ik wel.. ik ben ook slank, zit wel op een gezond gewicht maar ben wel eens te licht geweest. En ik kan nu al mn buik niet meer inhouden![]()
Oke, tis 's avonds, en ik heb gegeten, maar tochXD
Ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 09:33 schreef Gerberaatje het volgende:
Zwanger! Had je Julia toevallig??
ja die ketting lijkt net zo'n kinderding van de bart smit of zoquote:Op maandag 20 februari 2012 09:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb ook de armband gekozen Skoap. Ik vond die ketting echt spuuglelijk!Vanmorgen weer lekker staan kokhalzen boven die ellendige flessen..
Ik ga ze achter de container zetten.. Dus dan kan eigenlijk niemand het zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:38 schreef Fieder het volgende:
Leuk Skoap! Ga je de kratten bij de deur zetten? Of heb je daar verder nog niet over nagedacht?
Is ook zo, maar die is minder groot, dus minder lelijkheid. En vond de oude cadeatujes ook leuker. Maar goed, ik doe het niet voor de cadeautjes.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:44 schreef Asyniur het volgende:
De armband vond ik net zo spuuglelijk als de ketting hoor
Ik deed het ook niet voor de kadootjes, maar als je dan toch zoiets geeft mag er wat mij betreft wel wat meer keus zijn dan zo iets enorm smaakgebondenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:53 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Is ook zo, maar die is minder groot, dus minder lelijkheid. En vond de oude cadeatujes ook leuker. Maar goed, ik doe het niet voor de cadeautjes.
Heel veel mensen blijkbaar, de dame die hier was maakte er ook al een opmerking over en ik ben later nog eens gebeld voor een enquete en die dame vertelde ook dat ze er echt al heel veel opmerkingen over hadden gekregen...quote:
Whahaha ja ernstig hequote:Op maandag 20 februari 2012 11:03 schreef Fieder het volgende:
Uhh Enfermera... te laat!
Hier ook zo moe, en de hele dag misselijk. Nog niet overgegeven maar wel weeig. En mn tieten... AU
Dat ja!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:14 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb pijn in mn tepels! Ook fijn.
willen jullie trouwens de rijstkorrel in mijn buik zien?!
Oh noesquote:Op maandag 20 februari 2012 12:30 schreef Asyniur het volgende:
Zoë echt? Wat heb jij een lieve en betrokken vriend.
Mijn man was nog te bewegen tot de 2 partnerlessen van de zwangerschapsgym en hij is meegeweest naar een bv-voorlichting maar dat laatste alleen maar omdat dat een heel eind rijden van hier was en ik geen auto meer kon rijden.
Kut! Chips vergeten te kopen zojuist!
Whaha ja iddquote:Op maandag 20 februari 2012 12:31 schreef Kwisted het volgende:
Alleen die filmpjes vind ik altijd naar om te kijken. Vooral als vrouwen echt liggen te krijsenMisschien is het wel zo in het echt, maar dan wil ik dat denk ik vooraf nog niet horen
![]()
Vandaag mijn 10wkn mijlpaal en ik ben er heel blij meeVolgens bronnen is mijn babytje nu geen embryo meer, maar een foetus. Jeeuj
![]()
Het valt me op dat veel vrouwen erg moe zijn. Nu heb ik het geluk dat ik dat nog helemaal niet ben. Toevallig las ik vanmorgen op mijn potje foliumzuur (multivitamine) dat deze ook speciaal is voor extra energie. Misschien een aanrader? Het is van het huismerk van de apotheek. (Of zou dat dan nog overal anders zijn?)
Oh enne, over MvM. Mijn schoonzusje had een heel mooi boek gekregen. Ik kon inderdaad kiezen tussen de ketting en de armband. Ik vond ze niet lelijk hoor, gewoon zo'n kralenarmband. Maar ik denk niet dat ik hem echt ga dragenIk vind het al netjes dat ze iets doen. Ik hoef er helemaal geen kado voor eigenlijk!
Ohjee, dat wordt nog wat dan...quote:Op maandag 20 februari 2012 12:38 schreef Kwisted het volgende:
Oh en die bakken stinken inderdaad heeeel erg! Ik hou altijd mijn adem in als ik het overgiet.
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:51 schreef Sorbootje het volgende:
[ afbeelding ]
Issie niet knap? (het is dat witte vlekje in dat zwarte rondje.)
Terug naar de winkel dus! Kan je gelijk wat meenemen voor de frietpanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:30 schreef Asyniur het volgende:
Kut! Chips vergeten te kopen zojuist!
Leuk hequote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef Fieder het volgende:
Het is prachtig Sorbo!![]()
Fijn dat je er even bij vertelde van dat witte vlekje![]()
Enfermera, lief! Vooral dat eendje
Wat leuk!!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:36 schreef Kuukske het volgende:
Oh en Enf: leuk dat pakje. Die hebben wij ook, maar dan in de broekje+vestje variant. Treintjes
.
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:46 schreef Sorbootje het volgende:
Fieder, de echo is met 5 weken en zes dagen gemaakt. Er is dus gewoon nog nauwelijks iets te zien.
En Sopho, ja heel welkom, maar dat zijn die kleintjes hier allemaal!
Zaterdag trouwens erg gelachen. B. en ik stonden met een bekende te praten en ik vertelde dat ik zwanger ben. "Ja niet van B. hoor!" zei ik er achteraan. Je had zijn hoofd moeten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |