Mwah. Als ik de was op ga hangen, heb ik bij sommige vrouwelijk kledingsstukken heb ik al zoiets van 'wat is dit, en hoe zit dit in elkaar?'. Met die kleine kleertjes ertussen snap ik het helemaal niet meer ... Maar gelukkig vindt mijn vrouw het allemaal hartstikke leuk om uit te zoekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:53 schreef Kuukske het volgende:
Misschien is de kleine al aan het indalen SWJ? Dat de buik daarom kleiner lijkt?
Leuk hoor, al dat kleine spul wassen en vouwen.
Ik, ik, ik!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:08 schreef Gerberaatje het volgende:
Ik had de Nub bij Son goed*wie wil mij aanraken*
iiiiiiiiii! Wat leeeeukkk!!quote:
Of je vindt dexter gewoon leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh leuk!!!
Ja alweer Enf. En das een tv serie Asy.. Ik kijk het te veel denk ik
Omgquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja Asy, nét iets te ver
Oké, wel redelijk zwanger als je een portie garnalen, een speculaas milkshake en een flurry M&M's meeneemt (de combi) en dan ook nog een kilo (!!!!!) M&M's gehaald bij de supermarkt
Ohhh zo ik snap 'mquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:33 schreef Asyniur het volgende:
Enfermera, maar dat bedoel ik nou juist. Dat je nu nog relatief weinig ziet maar strakjes op de foto's zie je het groeien als je regelmatig een foto maakt
Hmm, jammer dat het nét te ver is Gerberaatje. Had ook wel zin gehad in iets lekkers. Dan ga ik zo maar girosreepjes bakken
Ow het is maar goed dat ik dit nu allemaal pas lees ipv voordat ik boodschappen ging doen want dan had ik ook weer m&m's gemoeten
He gats, dat meen je!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:07 schreef Mangostine het volgende:
Buhh. Afschuwelijk artikel in het volkskrant magazine, over een baby met leveraandoening die overlijdt.
Tranen met tuiten. Ik zit nu nog te snotteren.
jep, on it! Zouden het ook indalingsweeen kunnen zijn trouwens? Een diepe buikademhaling doet pijn, zoals ik die bij de cursus heb geleerd om te ontspannen. Kan m'n buik niet uitzetten zeg maar. Lekker vaag hè?quote:
Ik kan me geen indalingsweeën herinneren, maar Elise was ook niet helemaal goed ingedaald, volgens mij. "Gewoon" buikpijn had ik wel regelmatig. Lekker op de bank hangen werkt vast.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
jep, on it! Zouden het ook indalingsweeen kunnen zijn trouwens? Een diepe buikademhaling doet pijn, zoals ik die bij de cursus heb geleerd om te ontspannen. Kan m'n buik niet uitzetten zeg maar. Lekker vaag hè?
Ja he?quote:
Ja het lijkt al iets beter te behappenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef Cantare het volgende:
[..]
Ik kan me geen indalingsweeën herinneren, maar Elise was ook niet helemaal goed ingedaald, volgens mij. "Gewoon" buikpijn had ik wel regelmatig. Lekker op de bank hangen werkt vast.
Ik denk eerlijk gezegd dat ik dat over een aantal weken ook denk. Soms doet het best pijn!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef Kyara het volgende:
Ik ben eigenlijk wel blij dat zijn billen niet meer tegen mijn ribben aanduwen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |