Op 18 februari verrijden wequote:De wereldkampioenschappen schaatsen allround 2012 is een schaatstoernooi, dat van 18 tot en met 19 februari 2012 gereden zal worden.
Het toernooi is toegewezen aan de Krylatskoje, Moskou. Voor de mannen wordt het de 106e keer dat het toernooi gehouden wordt en voor de vrouwen de 70e keer.
Titelhouders zijn Ivan Skobrev en Ireen Wüst, de winnaars van de wereldkampioenschappen schaatsen allround 2011 in Calgary.
Het zou de jury sieren als ze een oogje dichtknijpen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die DQ zullen ze haar door die materiaalpech wel niet geven, mag ik aannemen.
Moest vol in de ankers idd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef DeeBee het volgende:
Wow, dit was wel echt de slechtste kruising die ik ooit gezien heb...
Remmen...
plus dat ze pas na de pion de buitenbocht in ging volgens mijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Moest vol in de ankers idd.
Kan nog dq worden ook, want ze hinderde Rookard.
Dat ligt denk ik echt aan de omstandigheden. Die leken me ook op de 500 meters al heel zwaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:46 schreef Van_Poppel het volgende:
Na 5 ritten nog steeds niet onder de 4.12
Vrees er voor dat Wust's motor na 2200m is opgeblazen. Deze omstandigheden zijn zwaar in het voordeel van Sablikova.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:02 schreef DeeBee het volgende:
Wust moet echt oppassen zichzelf niet TE erg op te blazen straks met deze omstandigheden...
Haar 3000 meters zijn over het algemeen best goed nog. Juist haar 1500 meters, waar ze fenomenaal goed op was, gaan een stuk minder.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:09 schreef DeeBee het volgende:
Klassen, wow...![]()
Een van de betere races in jaren van haar!
Een nog jonge Wopke met Sandra Voetelink in 1992 :quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef TheVulture het volgende:
Carla Zijlstra en Lia van Schie... damn ik word oud
topzwaar zal ze niet zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Een nog jonge Wopke met Sandra Voetelink in 1992 :
[ afbeelding ]
Hier minder goed te zien maar bij Voetelink lag het zwaartepunt verkeerd.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voetelink batste toen toch met Leo Visser?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nog steeds.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetelink batste toen toch met Leo Visser?
Yep. Niet zoveel op Fok! geweest het afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef komrad het volgende:
[..]
hoi trouwens (lang geleden), alles goed?
morgen huishouden op de 1500 meter (nogmaals als ze kunt rijden op de 1000 en 1500 mag je van mij altijd meedoen)quote:
Wust heeft circa 15 seconde op de 5km nodig. Dat betekent dat ze morgen 2 seconden op de 1500m moet pakken...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef franklop het volgende:
2,4 voor op de 1.500 op Sablikova, als ze daar nog 0,6 ofzo pakt (minstens) dan worden het 10 sec op de 5
dan zal ze er wel voor moeten rijdenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef TheGOAT het volgende:
Uiteindelijk zal Sablikova toch wel winnen
Wüst kan ook nog wat forceren op de 1500m hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:27 schreef TheGOAT het volgende:
Uiteindelijk zal Sablikova toch wel winnen
Wust is natuurlijk echt in vorm met zo'n 3k. Ik denk dat ze met 12-13 secs een kans heeft in deze vorm (en op een binnenbaan)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wust heeft circa 15 seconde op de 5km nodig. Dat betekent dat ze morgen 2 seconden op de 1500m moet pakken...
Met de vorm die ze net liet zien, acht ik dat zeker mogelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wust heeft circa 15 seconde op de 5km nodig. Dat betekent dat ze morgen 2 seconden op de 1500m moet pakken...
Wüst heeft wel overduidelijk de beste papieren. Nu al ruim 2 sec. voorsprong op de 1500 en dat kan nog meer worden uiteraard.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:30 schreef Montov het volgende:
Wust en Sablikova 2 niveaus beter dan de rest. Ik dacht dat Nesbitt tot aan de 5km nog wel 1e zou blijven, maar die 2 reden erg sterk. Wust moet nog wel wat winnen, anders wordt het makkelijk Sablikova.
I see what you did therequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:34 schreef tennisboy het volgende:
Klasse Ireen.
Een dijk van een 3kilometer.
Ze werd er olympisch kampioen mee en vorig jaar pakte de titel op het WK Allround ook mede dankzij een goede 3km. De 1.500m was toen overigens nog een stuk beter.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook een mooie vlakke race van Wust. Dat heeft ze niet vaak laten zien.
Normaal knalt ze de 3km in alsof het een 1500m is en gaat ze dan (gecontroleerd) dood.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:35 schreef Ericr het volgende:
[..]
Ze werd er olympisch kampioen mee en vorig jaar pakte de titel op het WK Allround ook mede dankzij een goede 3km. De 1.500m was toen overigens nog een stuk beter.
Maar als Sablikova binnen de halve seconde van Wust blijft, dan heeft ze minder dan 10 seconden. Wust heeft een seconde of 12 nodig om als favoriet de laatste afstand te rijden. 10 seconde kan, maar 8 seconde is te weinig.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef Falco het volgende:
[..]
Wüst heeft wel overduidelijk de beste papieren. Nu al ruim 2 sec. voorsprong op de 1500 en dat kan nog meer worden uiteraard.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:57 schreef roos85 het volgende:
In slaap gevallen tijdens de 3kmmooie rit van Wust dus gemist
Ik dacht dat die 85 betrekking had op je geboortejaar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:57 schreef roos85 het volgende:
In slaap gevallen tijdens de 3kmmooie rit van Wust dus gemist
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik dacht dat die 85 betrekking had op je geboortejaar.
Dit is rit 9quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:07 schreef alors het volgende:
Jullie weten vast wel wanneer de Nederlanders moeten, ik weet de laatste 3 ritten, maar ik weet niet welke rit dit is
hierna beginnen zequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:07 schreef alors het volgende:
Jullie weten vast wel wanneer de Nederlanders moeten, ik weet de laatste 3 ritten, maar ik weet niet welke rit dit is
Okay, senk joe allen, dan stel ik het douchen nog wel even uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit is rit 9
Volgende ritten mogen de Nederlanders...
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
tja.. iets met (sub)top kapot kwalificeren vrees ik..
Ik denk eerder al die natuurijswedstrijden die hij meegepakt heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
tja.. iets met (sub)top kapot kwalificeren vrees ik..
De 6:13 in Astana was ook al super. Maar absoluut belangrijk voor de winst.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:32 schreef Van_Poppel het volgende:
Beste race van Kramer na zijn blessure
Dat is het toch al jaren...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:39 schreef Falco het volgende:
Mart is erg kritisch over het niveau, ik eerlijk gezegd ook
Ik dacht ook al, wat zegt hij nou.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef Montov het volgende:
Verweij denkt dat Kramer met zijn blessure nog heeft doorgetraind?
Zover zit hij ook niet van zijn topniveau af denk ik. Alleen die laatste paar procentjes zijn wel de lastigste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef Montov het volgende:
Goede analyse van Ritsma: Kramer reed niet vaak onder de 6:15. Meestal was het tussen de 6:15 en 6:20.
Mart heeft zitten slapen. En wil dat weer gaan doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef ddx het volgende:
En dan gaat Mart nog vragen hoeveel rondjes Ids heeft gedaan.
Je moet toch wat om warm te blijven daar met die kou ...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:55 schreef Falco het volgende:
Jan Blokhuijsen scoort chickies uit Wit-Rusland
Knap gedaan idd, 50k voor een goed doel in 2 minuten bij elkaar gefietst, zie ik mart nog niet doen ...quote:
Hij was zelf ook (positief) verrast. Een erg goede tijd, gezien de omstandigheden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zover zit hij ook niet van zijn topniveau af denk ik. Alleen die laatste paar procentjes zijn wel de lastigste.
http://schaatsen.nl/essent-isu-wk-allround-2012/programmaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:59 schreef danos het volgende:
hoe ziet de timetable van morgen er ongeveer uit?
Skobrev is sowiesoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:45 schreef Saavedra het volgende:
Die Skobrev is ook zo'n slechte verliezer heNu richt hij zich ineens alweer het hele seizoen op het WK Afstanden
Gaat het ook niet worden dit jaar ... Svens back!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:45 schreef Saavedra het volgende:
Die Skobrev is ook zo'n slechte verliezer heNu richt hij zich ineens alweer het hele seizoen op het WK Afstanden
Wordt die lijst ook ergens bijgehouden, of is het gewoon kijken bij de top 25 van sportstatistieken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:23 schreef Ericr het volgende:
Alleen Kramer en de Jong (1x) zijn ooit sneller geweest op een laaglandbaan op de 5k. Als Kramer nog wat verbetert wordt hij weer onverslaanbaar op de 5k. Kramer is 13 keer sneller geweest, de Jong en Bokko maar 5 keer sneller dan 6:14:24. Waarbij Kramer dan nog een fenomenale sub 6:10 in Hamar en Berlijn heeft gereden.
Kramer staat weer wat steviger in de top 10 aller tijden van 5km's gereden op laaglandbanen.
http://evertstenlund.se/seas96.htmquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:30 schreef Montov het volgende:
[..]
Wordt die lijst ook ergens bijgehouden, of is het gewoon kijken bij de top 25 van sportstatistieken?
SPOILER: 1500m. MenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 1500m. LadiesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
anders wordt de post zo lang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:05 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, daar heeft hij een handje van.
Bij de mannen is het een Europees Kampioenschap, met Kuck op plaats 8, en Lee op plaats 14.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:49 schreef golfer het volgende:
Vandaag niet veel ervan meegekregen, maar zo te zien is het best nog wel spannend bij de mannen bij het Open Nederlands Kampioenschap.
Aha, ik vind zelf deze lijstjes erg handig, inclusief rondetijden, alleen is dat maar top25:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:02 schreef Wombcat het volgende:
[..]
http://evertstenlund.se/seas96.htm
Lijkt me toch wel een mooie rit!quote:Op zondag 19 februari 2012 10:46 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wust tegen Nesbitt en ze start binnen, als ze zich maar niet gek laat maken als Nesbitt over haar heen kruist
Hij zal zich nog wel willem/moeten bewijzen om in aanmerking te komen voor de wereldbekerwedstrijd, waardoor hij nog zicht houdt op het WK Afstanden. Daarvoor moet hij sowieso winnen van Blokhuijsen, want Blokhuijsen zou ook nog aanspraak kunnen maken op dat ticket.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:55 schreef TheGOAT het volgende:
Ben benieuwd, heb er zin in! Ben ook erg benieuwd naar Kramer op de 10K, wrs zal hij zich wel inhouden omdat hij toch niet meer zo erg hoeft dan
Ja maar ik ga er sws al vanuit dat hij de 10 wintquote:Op zondag 19 februari 2012 11:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij zal zich nog wel willem/moeten bewijzen om in aanmerking te komen voor de wereldbekerwedstrijd, waardoor hij nog zicht houdt op het WK Afstanden. Daarvoor moet hij sowieso winnen van Blokhuijsen, want Blokhuijsen zou ook nog aanspraak kunnen maken op dat ticket.
Wil Kramer wereldkampioen allround worden, dan moet hij sowieso van Blokhuijsen winnen, want ik zie Blokhuijsen m.b.v. de laatste binnenbocht die paar tienden goed maken op Kramer.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:01 schreef Montov het volgende:
[..]
Hij zal zich nog wel willem/moeten bewijzen om in aanmerking te komen voor de wereldbekerwedstrijd, waardoor hij nog zicht houdt op het WK Afstanden. Daarvoor moet hij sowieso winnen van Blokhuijsen, want Blokhuijsen zou ook nog aanspraak kunnen maken op dat ticket.
Dan kan idd een gevaarlijke eerste kruising worden.quote:Op zondag 19 februari 2012 10:46 schreef DennisDeBengel het volgende:
Wust tegen Nesbitt en ze start binnen, als ze zich maar niet gek laat maken als Nesbitt over haar heen kruist
Ja, uitzending om 11.55.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:35 schreef TWP het volgende:
Hoe laat gaat het beginnen vandaag? Weer om 12 net als gister?
Het is eerder de laatste kruising waar ze er net voor moet zitten weer, om de laatste buitenbocht mee te knallen...quote:Op zondag 19 februari 2012 11:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kan idd een gevaarlijke eerste kruising worden.
Komt nuquote:Op zondag 19 februari 2012 12:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Je zou idd mogen verwachten dat men minimaal de 2 minuten-grens benadert...
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:14 schreef franklop het volgende:
wat lopen snoeks en hersman nou te bazelen? leenstra was gister ziek
precies, goed uitrusten en nu richten op 1.000 en 1.500quote:Op zondag 19 februari 2012 12:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Misschien is het ook wel goed dat Leenstra de 5km niet hoeft te rijden...
Nee, anders hadden Martin en Snoeks ons dit vast gemeld.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef roos85 het volgende:
Mocht Marrit de 5km niet halen, heeft dit dan gevolgen voor het aantal startplaatsen?
Nee; bij het EK worden de startplaatsen voor het WK en het EK van volgend jaar bepaald.quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef roos85 het volgende:
Mocht Marrit de 5km niet halen, heeft dit dan gevolgen voor het aantal startplaatsen?
Nee , want dan hebben we nog steeds 3 vrouwen in de top 10 ( ga er even van uit dat Voorhuis een goede 5km rijdt)quote:Op zondag 19 februari 2012 12:17 schreef roos85 het volgende:
Hier niet. hier schijnt de zon een beetjequote:Op zondag 19 februari 2012 12:18 schreef franklop het volgende:
overigens sneeuwt het hier, voor uwer info
Hier schijnt de zon een boelquote:Op zondag 19 februari 2012 12:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier niet. hier schijnt de zon een beetje
en hier schijnt de zon volop, blauwe lucht meteen klein beetje lichte bewolkingquote:Op zondag 19 februari 2012 12:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hier niet. hier schijnt de zon een beetje
Het zonnetje zit hier een beetje verstopt achter een wolk..quote:Op zondag 19 februari 2012 12:22 schreef alors het volgende:
[..]
en hier schijnt de zon volop, blauwe lucht meteen klein beetje lichte bewolking
quote:
nou ze is al gekwalificeerd, maar ze gaat hem niet rijden neequote:Op zondag 19 februari 2012 12:24 schreef Van_Poppel het volgende:
Leenstra gaat echt niet halen hoor, heren commentatoren...
Verstandige beslissingquote:Op zondag 19 februari 2012 12:30 schreef roos85 het volgende:
Marrit heeft zich toch teruggetrokken..
Want er is een reservequote:Op zondag 19 februari 2012 12:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
zeker. alleen nu dat gezever dat ze dat eerder had moeten beslissen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |