quote:
quote:
Waarom komen ze eigenlijk niet nog een keer met het pakket?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik verveel me![]()
Ik kan om 16.00 pas mijn pakje halen![]()
En jaaaaa, legotaart!!
essie sew psyched jurkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nen drek trouwjurk
[ afbeelding ]
Carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie hier ineens een kikker, een zak friet en een smurf voorbij komen
Omdat ik dat had opgegevrn op de postnl-site.. Moet ook nog iets wegbrengen, dus dat leek me handig. Alleen jammer dat ze die tijd zo ongunstig stellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarom komen ze eigenlijk niet nog een keer met het pakket?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan trek je BB dit aan:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Die eerste doet me denken aan het pak van The Maskquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Ik vind die eerste nog wel tofquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Jaaa indd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die eerste doet me denken aan het pak van The Mask
die groene lakunits jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Past perfect bij die schoenen die hij laatst postte
Je zit met je schoenen op de bankquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig ben ik niet helemaaaal alleen
[ afbeelding ]
mijn sletjen
Dat hoofdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn sletjen
ja, want het is mijn huis, dus dan mag ik dat zelf bepalen, einz!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zit met je schoenen op de bank
Die kop! Bwhehhehe haaaaaai! Ik ben dr ook nog heur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn sletjen
Wild woman!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het is mijn huis, dus dan mag ik dat zelf bepalen, einz!
snoetjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn sletjen
Plak ze terugquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
er valt alleen zoveel haar uit dit exemplaar. Mijn been is al helemaal grijs
Ik wil ze!quote:
nopes!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze!
Geen extra kosten enzulks toch?
Zijn ze vandaag bezorgd??quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn ze vandaag bezorgd??
/vragenregen
quote:
Ik zit in Aklmaar, ik ga vanavond uit eten en daarna pas terug naar Amsterdam, dus dan pas weet ik hetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik hoop dat die van mij ook vandaag komen
Alles heel en pwetty? Of moet je ze nog ophalen?
Oeh nou ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zit in Aklmaar, ik ga vanavond uit eten en daarna pas terug naar Amsterdam, dus dan pas weet ik het
Mijne is ook vermistquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Postbode is spoorloos verdwenen, meh
Nog 2 en een halve uur vrije tijd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Meh, over twee en een half uur sta ik alweer friet te bakken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog 2 en een halve uur vrije tijd!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens ook nog als levensdoel dat ik een keer een frietje, geschept door Lindy wil eten
Oh... dan wordt het een duur frietjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hee, ik moet vandaag trein betalen
D'awhhhhhhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
niemand thuis, emoslinger.gif
alleen de hont, maar die praat niet terug
kakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
niemand thuis, emoslinger.gif
alleen de hont, maar die praat niet terug
Goeden tipquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
D'awhhhhhhga naar Tilburg fietsen en friet halen bij Lindy!
Daar komen ze vanzelf wel achter, idiotsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ze nog niet zo goed beseffen dat ze dat soort dingen niet meer op zaterdag hoeven te doen, pehehe
Dan helemaal inderdaad!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel, ze werken niet meer. Ga dan op woensdagochtend ofzo, als de rest van eindhoven op kantoor zit
Bwhehehhehehquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik: pehehe, sterkte!
Mama: dat zal toch wel meevallen?
Ik:pehehe!
Mama:
Ik vind het zo leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jongeuh! Ik! Instant hoop voor alle andere ongetrouwde vrouwen!
Als het goed is wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
fak it, ik pak gewoon booze. Afvallen doen we morgen wel weer. Je wordt maar 1 keer gevraagd tenslotte (als het goed is)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
de lindy en sq dialogen.
oh en jullie mogen komen uiteraard. Lijken wassen.
Mag hij niet naar binnen dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
bonk bots klont
hont wil naar binnen
Maar, maar, dan is ie altijd alleen buiten? Behalve als er met hem gewandeld wordt?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
nee, die mag niet naar binnen needan loopt ie alles om.
Beest is net 1 geworden en weegt circa 56 kilo
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
ah, ouders zijn terug, konden idd de stad niet in
Nou, dat viel gisteren erg tegen... was geen hond, we zijn zelfs een uur eerder dicht gegaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:16 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb trouwens wel met je te doen lin, friet bakken met carnaval. Zal aanpoten zijn
Ja wel he?? Ben niet zo veeleisendquote:
Dat blijkt wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja wel he?? Ben niet zo veeleisend
nee hoor, 's avonds mag ie binnen! Dan issie minder hyperquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:17 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Maar, maar, dan is ie altijd alleen buiten? Behalve als er met hem gewandeld wordt?
Oh, gelukkigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee hoor, 's avonds mag ie binnen! Dan issie minder hyper
Bwhehhehehe, ik lollerdequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:37 schreef Stormqueen het volgende:
nu issie dus ook binnen, maar dan loopt ie constant met z'n piephamburger tegen je aan te butsen
Dat.quote:
Filmquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een rust hier! Is iedereen carnaval aan het vieren ofzo?
Nee, ik heb mn oude site gewoon doorgelinktquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hey Spees, ben je nou al je blogposts aan het overzetten naar je oude blog?
Krijg ik al je posts opnieuw op bloglovinquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee, ik heb mn oude site gewoon doorgelinkt
Eh watquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Krijg ik al je posts opnieuw op bloglovin
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:09 schreef PriemGirl het volgende:
Mwoahhh vriendlief wil niet meer carnavallen vandaagJongeuh ik voel me keifit; ik wil vanavond eigenlijk wel weer bieren
![]()
Nope; vriendin is op wintersport; ander vriendin is mama dus da gaat em nie worden niequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen vriendin die mee wilt?
Gevierd met den ouders??quote:
Ik krijg alle blogs die je de afgelopen tijd op SLT hebt geplaatst via bloglovin nog een keer als nieuwe posts, maar dan gepost vanuit LC.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb alleen gelinkt dat als je naar LC gaat je op SLT uitkomt, wat de neuk heeft dat met bloglovin te maken, ik heb de inhoud van LC niet veranderd...
Jammerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:33 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; vriendin is op wintersport; ander vriendin is mama dus da gaat em nie worden nie
Ander vriendin.... is er nooit meer bij; dus die zie ik eigenlijk al nooit meer
Ow well.... Zo maar es naar huis karren (zitten nog schaatsen te kijken bij schoonouders)
LC geunfollowt, opgelostquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg alle blogs die je de afgelopen tijd op SLT hebt geplaatst via bloglovin nog een keer als nieuwe posts, maar dan gepost vanuit LC.
Wazige shizzle, ik heb daar nl niets meer gepost. Maybe gooit ie rss feeds door elkaar als je gaat linken danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik krijg alle blogs die je de afgelopen tijd op SLT hebt geplaatst via bloglovin nog een keer als nieuwe posts, maar dan gepost vanuit LC.
Je had geen nuchtere maag jonge, je had al champagne opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja bier op den nuchteren maag jonge
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij houdt niet meer van jequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
mijn verloofde reageert niet op mijn smshij heeft zich bedacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
Oh, die vraag vind ik ook een goede!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Jullie mogen komen als in 'Lindy enmogen komen' of jullie mogen komen als in 'de lakmeisjes mogen komen'?
En![]()
![]()
HITS
![]()
![]()
![]()
I'm in love
Ik moet nog swatchen want dat kan pas als kind op bed ligt, maar in het flesje zijn ze gewoon insane! Hefesto over bestaande mani is alvast![]()
YAY!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:41 schreef Incantrix het volgende:
Jullie mogen komen als in 'Lindy enmogen komen' of jullie mogen komen als in 'de lakmeisjes mogen komen'?
En![]()
![]()
HITS
![]()
![]()
![]()
I'm in love
Ik moet nog swatchen want dat kan pas als kind op bed ligt, maar in het flesje zijn ze gewoon insane! Hefesto over bestaande mani is alvast![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
Nu weet ik echt niet meer wat ik vnvnd moet lakken
Ik ga nog wel een keer de andere helft van de collectie bestellen, dan doen we die Hefesto er wel bijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Oh, die vraag vind ik ook een goede!
Pictures or it didn't happen! Ik ben wel een beetje jaloers op je Hefesto.
Holo skittles?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Holo skittles doen! Scheelt je meteen 5 ā 10 untrieds.
(afhankelijk van hoe je de skittles doet)
Ik heb er alleen maar 5, de rest is Mari Moonquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Holo skittles doen! Scheelt je meteen 5 ā 10 untrieds.
(afhankelijk van hoe je de skittles doet)
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
lakmeisjes mogen komen, iig op het feest!
herkenbaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb ik zo zitten stressen om die Let's Do It In 3D, ga ik heel iets anders lakken wanneer hij binnen is.
Awww liefquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pehehe bridezilla-modus onquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
mijn verloofde reageert niet op mijn smshij heeft zich bedacht
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:42 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik ga nog wel een keer de andere helft van de collectie bestellen, dan doen we die Hefesto er wel bij
Yeuy!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Stormqueen het volgende:
Skittles:quote:
5 is precies genoeg toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar 5, de rest is Mari Moon
Ik denk nu nog steeds: OMFG op de meet wil ik die meteen lakkenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:43 schreef AlbinoBambi het volgende:
Heb ik zo zitten stressen om die Let's Do It In 3D, ga ik heel iets anders lakken wanneer hij binnen is.
we hebben verder toch geen vrienden
Ohhhhhh ik snapquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Yeuy!![]()
[..]
Skittles:
[ afbeelding ]
Verschillende kleuren op verschillende nagels.
[..]
5 is precies genoeg toch?
1 topcoat he?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:45 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]![]()
[..]
Yeuy!![]()
[..]
Skittles:
[ afbeelding ]
Verschillende kleuren op verschillende nagels.
[..]
5 is precies genoeg toch?
Dat was ik.. Denk ik? Of Priem ook?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
Priempje? Wilde jij nog die w7's ofnie?
Ik had al een andere gepland, en dan kan ik niet zomaar van m'n plan af stappen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:45 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik denk nu nog steeds: OMFG op de meet wil ik die meteen lakken
Doe je die over wit, en dan maak je een witte holo.quote:
Ik zat eigenlijk te denken aan Cutie Pie (Ozotic 505-dupe) met Ozotic 528 eroverheen, ook 2 untrieds gehad meteenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:47 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik had al een andere gepland, en dan kan ik niet zomaar van m'n plan af stappen.
Bovendien is het zonde om die nu te lakken, want er is heel geen zon.
[..]
Doe je die over wit, en dan maak je een witte holo.
Slim! Als er maar pics komen vind ik alles goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:48 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ik zat eigenlijk te denken aan Cutie Pie (Ozotic 505-dupe) met Ozotic 528 eroverheen, ook 2 untrieds gehad meteen
Jah, daar komen wel pics van jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:49 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Slim! Als er maar pics komen vind ik alles goed.
Ik dacht dat Priem ook nog iets riep van I wil maar mag niet meer falenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:46 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dat was ik.. Denk ik? Of Priem ook?
Ooww, sorry, niets gezegdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat Priem ook nog iets riep van I wil maar mag niet meer falen
Goeden reden tot falenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb heul geen witte lak bedenk ik me nu
Ja datquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik dacht dat Priem ook nog iets riep van I wil maar mag niet meer falen
Maar jij had Mir ook gepmd toch? Ik ben gisteren niet meer naar de op=op geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:51 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Ooww, sorry, niets gezegd
Ik ben een beetje terretoriaal geloof ik
quote:
Oh dat snap ik wel ja. Zou ik dan ws ook niet doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:50 schreef Incantrix het volgende:
Holo skittles is ook wel leuk, maar ik heb 2 roze exemplaren en de rest is dan heel anders, dat is een beetje raar ofzo, in mijn hoofd
Dat!quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertjes
sq smst: ohhai, wil jij mijn getuige zijn?
Broertje: ahmagad!!!!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertjes
Yup! Als het jou niet lukt no problem hoor.. Ik vind ook dat ik niet hemel en aarde moet bewegen, als het iemand lukt is het leuk en anders niet. Mocht ik met 2 setjes komen te zitten geef ik ze wel aan mijn moeder oidquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Maar jij had Mir ook gepmd toch? Ik ben gisteren niet meer naar de op=op geweestMisschien dat ik aankomende donderdag nog even langsga.
haha, maar jullie hebben al een kind samenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:53 schreef milka82 het volgende:
OMG Skjoe, je gaat gewoon trouwen!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*zwaar jaloers, haha! Wat super zeg, ik zit hier te stuiteren (zeg net tegen
M. van het forum gaat trouwen *hint hint*... Oh leuk zegt ie, feliciteer der maar... Hint kwam niet over
)
Enne Ijsje, gefeliciteerd met je verjaardag
Ohh dus je raakt ze wel kwijt? Dan hoef ik niet te twijfelen als ik in de winkel sta. En anders WA ik je wel evenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:55 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Yup! Als het jou niet lukt no problem hoor.. Ik vind ook dat ik niet hemel en aarde moet bewegen, als het iemand lukt is het leuk en anders niet. Mocht ik met 2 setjes komen te zitten geef ik ze wel aan mijn moeder oid
En SQ, haha, mijn broertje zei letterlijk (IRL, want ik vroeg het toen we bij mijn ouders waren) WHAHAHA LOL toen ik hem vroeg getuige te zijn
Dus te meer reden tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
haha, maar jullie hebben al een kind samen
Nee, neem maar gewoon meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohh dus je raakt ze wel kwijt? Dan hoef ik niet te twijfelen als ik in de winkel sta. En anders WA ik je wel even
2 russische dwerghamsters? Hou het goed in de gaten; want die kunnen niet altijd goed samenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef milka82 het volgende:
Oja, vandaag twee dwerghamstertjes gekocht voor mijn moeder... Ze was deze week vijftig geworden en wilde het niet vieren, ook geen kado's ofzo, kwam ze vandaag met de mededeling dat ze misschien wel twee muisjes ofzo wilde. Meteen meegesleept naar de dierenwinkel en daar heeft ze als kado twee hamstertjes (Siegmund en Freud) uitgezocht, kooi en de hele bups erbij. Ze was zo blij met die beestjes
hamsters kunnen niet samen hequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef milka82 het volgende:
Oja, vandaag twee dwerghamstertjes gekocht voor mijn moeder... Ze was deze week vijftig geworden en wilde het niet vieren, ook geen kado's ofzo, kwam ze vandaag met de mededeling dat ze misschien wel twee muisjes ofzo wilde. Meteen meegesleept naar de dierenwinkel en daar heeft ze als kado twee hamstertjes (Siegmund en Freud) uitgezocht, kooi en de hele bups erbij. Ze was zo blij met die beestjes
Awwwwwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
mijn broertjes
quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:56 schreef milka82 het volgende:
Okayquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:57 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nee, neem maar gewoon meeJah, da's ook altijd ok wel
Ofcquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo jammer als je een goeden garp veelste laat bedenkt.
Willen jullie hem toch nog horen?
Dankjewelquote:
Yesh!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef AlbinoBambi het volgende:
Zo jammer als je een goeden garp veelste laat bedenkt.
Willen jullie hem toch nog horen?
Ohh graag gedaan hoor. Geen moeite.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:01 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Dankjewel
Mirjam is volgens mij ook alweer online geweest, maar ze heeft nog niet gereageerd op mijn pm. Vandaar dat ik ook jou maar ff heb gevraagd, misschien heeft ze het gewoon veels te druk ervoor ofzo
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
Bereid je voor op een anticlimax.
[..]
Aaaw, dus Whoop mag niet komen?
nouja ik wil je alleen maar waarschuwen; want ik weet namelijk hoe het meestal gaat vandaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:02 schreef milka82 het volgende:
Het zijn zusjes die beestjes en het ging al een poos goed,hopen dat dat zo blijft
En in een dierenzaak weten ze vaak niet veel over het geslacht van die beestjesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
nouja ik wil je alleen maar waarschuwen; want ik weet namelijk hoe het meestal gaat vandaarZe zijn jong in een dierenzaak he.... dus...
maar goed. Ik hou er wel over op
Daar zat ik dus in de auto ook over te denken, dat ik de volgende keer Llarowe ging proberenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ze zijn mooi he Trixook die marimoons! Al denk ik bij een volgende keer bij llarowe probeer te bestellen.
Foto!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:21 schreef megamandy het volgende:
Waaaa A-England is binnen. Dus perfect voor mijn bruin-groene piratenpakje
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:09 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Daar zat ik dus in de auto ook over te denken, dat ik de volgende keer Llarowe ging proberenGMTA
Ja ik ben er heel blij meequote:
Stapel woordenboeken en appeltaart.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:59 schreef Incantrix het volgende:
IJs, speaking of gifts.. Heb jij al feestelijkheden te rapporteren?
Leuk, Milka! Zo lief dat ze er zo blij mee is
Sounds good!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stapel woordenboeken en appeltaart.
En gisteren wezen stappen.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Zou een goede baan voor Priem zijn
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:59 schreef PriemGirl het volgende:
Looooooooool ben nu aan het teruglezen... Over boobiegrab van Mir in livera en toen dacht ik meteen: Whao ! Ik moet daar gaan werken
En toen las ik:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:54 schreef PriemGirl het volgende:
Ik denk dat ik zo ook maar even een borrel pak.... om de verloving van skjoe te vierenOhh ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Dan moet je het wel heul graag willenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Hm is het het waard om een pint ijs te gaan halen bij de AH in de regen?
Het regent wel heel hardquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dan moet je het wel heul graag willen![]()
Ik heb wel eens kapsalon in de regen gehaald omdat de lekkerste kapsalonzaak van hier niet bezorgd
Is je broer of moeder niet onderweg naar huis waardoor ze het hendig sjiek niet ff kunnen meenemen?quote:
Zijn allebei thuis, fuuuuuuuuuuuuuu.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Is je broer of moeder niet onderweg naar huis waardoor ze het hendig sjiek kunnen ze niet ff meenemen?
Neequote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:09 schreef Diconnected het volgende:
Hm is het het waard om een pint ijs te gaan halen bij de AH in de regen?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Zijn allebei thuis, fuuuuuuuuuuuuuu.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb net ff een tukkie gedaan metHij moet om 8u werken dus wilde nog ff slapen van 18 tot 19 omdat hij vannacht zo rot heeft geslapen, dus ik deed gezellig mee
. Schrik ik om kwart voor zeven wakker omdat ik de hont nog moet uitslapen. Tien voor zeven stond ik beneden het portaal
ik doe de deur open, hont kijkt naar buiten, ziet regen, kijkt naar mij en draait zich zo weer om naar binnen
Het is het einde van fokquote:
Priem weet je trouwens al wat dat geheimzinnige bericht over 9 maart moet voorstellen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is het einde van fokMen heeft een leven buiten fok om
![]()
Ohja 6quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:50 schreef PriemGirl het volgende:
6 maart bedoel je? Geeeeeeen idee.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef Incantrix het volgende:
Al denk ik dat ik toch maar voor groen ga, haha! Sorry
Morgen pics van Hera dus
Waarom vraag je het danquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:53 schreef Incantrix het volgende:
Al denk ik dat ik toch maar voor groen ga, haha! Sorry
Morgen pics van Hera dus
Vrouwenquote:
quote:
O nee hoor. Volgens mij zijn wel meer vrouwen zoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]![]()
Ik ben per defenitie nogal tegendraadsit's not you, it's me
![]()
maar hot damn dames, ik kan jullie verzekeren dat deze lakjes bovenaan ál jullie lijstjes staan![]()
Doe ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:22 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
O nee hoor. Volgens mij zijn wel meer vrouwen zo
Ik vraag af en toe aan vriendlief i.v.m. outfits... En dan kiest ie iets.. Waarna ik vervolgens toch iets compleet anders aandoe
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
(sorry, immens slekten foto, maar ik moest even)
Lekker hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:03 schreef Incantrix het volgende:
[ afbeelding ]
(sorry, immens slekten foto, maar ik moest even)
quote:
Alle lakmaisjes aan de alcoholquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef Debsterr het volgende:
Amaretto.
Alles, ALLES wordt altijd aangeboden bij de buren hier. Maar nee, m'n Hollands, juist als ik zondag pyamadag heb, zijn weer meegenomen door de pakketmeneer.
Nicequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:53 schreef -Bubseltje- het volgende:
Apolo
Atena
Dionísio
Hefesto
Hera
Hestia
Poseidon
Zeus
Uuuuhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oh trouwens een vraagje, op die foto van de meet. Wie is dat donkerharige meisje die naast Lindy aan tafel zit?
Op fb trouwens
Oeh, she is a pretty! En fijn, nu heb ik ook een beeld bij haarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef milka82 het volgende:
Volgens mij was dat Loqi! O hai trouwens... Ik heb ook Hits besteld,bij Llarowe,ze zijn vandaag verstuurd
Yeshquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix, kom jij ook naar de meet?
Oh ja, aan de naamstickerUI te zien wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:07 schreef milka82 het volgende:
Volgens mij was dat Loqi! O hai trouwens... Ik heb ook Hits besteld,bij Llarowe,ze zijn vandaag verstuurd
Wow kan jij dat lezen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:08 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh ja, aan de naamstickerUI te zien wel.
* PriemGirl wijst: [SHJN] Meeting zaterdag 17 maart!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Trix, kom jij ook naar de meet?
Nou ja ik ga er maar vanuit dat het de Hollands zijn, enige andere wat ik verwacht is dat pakketje van die Braziliaanse webshop die ongevraagd m'n foto had gebruikt maar die heb ik gemaild begin van de week en nog geen reactiequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Alle lakmaisjes aan de alcohol
En DebsMaar die van jou zijn iig door de douane, nog geen pakketman hier
![]()
Sorryquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
* PriemGirl wijst: [SHJN] Meeting zaterdag 17 maart!
Nog steeds niks? Bastards!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou ja ik ga er maar vanuit dat het de Hollands zijn, enige andere wat ik verwacht is dat pakketje van die Braziliaanse webshop die ongevraagd m'n foto had gebruikt maar die heb ik gemaild begin van de week en nog geen reactie.
Haha, briljant!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Sorry![]()
Ik zocht naar Trix in de lijst![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |