quote:
quote:
Waarom komen ze eigenlijk niet nog een keer met het pakket?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:24 schreef Incantrix het volgende:
Ik verveel me![]()
Ik kan om 16.00 pas mijn pakje halen![]()
En jaaaaa, legotaart!!
essie sew psyched jurkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef PriemGirl het volgende:
Oeh nen drek trouwjurk
[ afbeelding ]
Carnavalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef Stormqueen het volgende:
ik zie hier ineens een kikker, een zak friet en een smurf voorbij komen
Omdat ik dat had opgegevrn op de postnl-site.. Moet ook nog iets wegbrengen, dus dat leek me handig. Alleen jammer dat ze die tijd zo ongunstig stellenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Waarom komen ze eigenlijk niet nog een keer met het pakket?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
En dan trek je BB dit aan:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Die eerste doet me denken aan het pak van The Maskquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Ik vind die eerste nog wel tofquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:37 schreef Nagelschaartje het volgende:
[ afbeelding ]
Of deze
[ afbeelding ]
Jaaa indd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Die eerste doet me denken aan het pak van The Mask
die groene lakunits jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:41 schreef Incantrix het volgende:
![]()
Past perfect bij die schoenen die hij laatst postte
Je zit met je schoenen op de bankquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
gelukkig ben ik niet helemaaaal alleen
[ afbeelding ]
mijn sletjen
Dat hoofdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn sletjen
ja, want het is mijn huis, dus dan mag ik dat zelf bepalen, einz!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je zit met je schoenen op de bank
Die kop! Bwhehhehe haaaaaai! Ik ben dr ook nog heur.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn sletjen
Wild woman!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, want het is mijn huis, dus dan mag ik dat zelf bepalen, einz!
snoetjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
mijn sletjen
Plak ze terugquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:47 schreef Stormqueen het volgende:
er valt alleen zoveel haar uit dit exemplaar. Mijn been is al helemaal grijs
Ik wil ze!quote:
nopes!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik wil ze!
Geen extra kosten enzulks toch?
Zijn ze vandaag bezorgd??quote:
Jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zijn ze vandaag bezorgd??
/vragenregen
quote:
Ik zit in Aklmaar, ik ga vanavond uit eten en daarna pas terug naar Amsterdam, dus dan pas weet ik hetquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:07 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ik hoop dat die van mij ook vandaag komen
Alles heel en pwetty? Of moet je ze nog ophalen?
Oeh nou ik ben benieuwd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik zit in Aklmaar, ik ga vanavond uit eten en daarna pas terug naar Amsterdam, dus dan pas weet ik het
Mijne is ook vermistquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
Postbode is spoorloos verdwenen, meh
Nog 2 en een halve uur vrije tijd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:35 schreef Lindytje het volgende:
Meh, over twee en een half uur sta ik alweer friet te bakken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nog 2 en een halve uur vrije tijd!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik heb trouwens ook nog als levensdoel dat ik een keer een frietje, geschept door Lindy wil eten
Oh... dan wordt het een duur frietjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja hee, ik moet vandaag trein betalen
D'awhhhhhhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
niemand thuis, emoslinger.gif
alleen de hont, maar die praat niet terug
kakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:55 schreef Stormqueen het volgende:
niemand thuis, emoslinger.gif
alleen de hont, maar die praat niet terug
Goeden tipquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:56 schreef Diconnected het volgende:
[..]
D'awhhhhhhga naar Tilburg fietsen en friet halen bij Lindy!
Daar komen ze vanzelf wel achter, idiotsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:02 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ze nog niet zo goed beseffen dat ze dat soort dingen niet meer op zaterdag hoeven te doen, pehehe
Dan helemaal inderdaad!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:06 schreef Stormqueen het volgende:
ik bedoel, ze werken niet meer. Ga dan op woensdagochtend ofzo, als de rest van eindhoven op kantoor zit
Bwhehehhehehquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
ik: pehehe, sterkte!
Mama: dat zal toch wel meevallen?
Ik:pehehe!
Mama:
Ik vind het zo leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja jongeuh! Ik! Instant hoop voor alle andere ongetrouwde vrouwen!
Als het goed is wel jaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
fak it, ik pak gewoon booze. Afvallen doen we morgen wel weer. Je wordt maar 1 keer gevraagd tenslotte (als het goed is)
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
de lindy en sq dialogen.
oh en jullie mogen komen uiteraard. Lijken wassen.
Mag hij niet naar binnen dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:12 schreef Stormqueen het volgende:
bonk bots klont
hont wil naar binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |