Moeders is er niet dat weekendquote:
oh, dan kom ik.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:49 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Moeders is er niet dat weekendmaar er is toestemming hoor
Dat. Dus wat er vanuit Alkmaar op de route ligt: no problem.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kom ik.
Ben ook bereid te bobben voor dames uit de omgeving!
Mocht je langs amsterdam komen dan ..quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat. Dus wat er vanuit Alkmaar op de route ligt: no problem.
No problemo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Mocht je langs amsterdam komen dan ..![]()
Ik zou wel mee willen, maar wanneer ga je dan terug of zet je mensen af?. Want als ik na 12-en op eindhoven station sta heb ik er nog niets aanquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kom ik.
-edit- tegen een kleine benzinegeldbijdrage![]()
Maar daar krijg je wel leren zetels met kontverwarming voor terug
daar kunnen we het schema op aanpassen, en anders drop ik je toch thuis af?quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik zou wel mee willen, maar wanneer ga je dan terug of zet je mensen af?. Want als ik na 12-en op eindhoven station sta heb ik er nog niets aan
Oohh dan, dan maakt een tijd me niet uit hoe laatquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar kunnen we het schema op aanpassen, en anders drop ik je toch thuis af?
Ligt er aan, in principe is het het hendigst om de dikste voorin te zetten, en ik ga zomaar gokken dat jij dat niet bentquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Oohh dan, dan maakt een tijd me niet uit hoe laat![]()
Misschien wil ik dan alleen een enkele rit. Of misschien blijf ik wel pitten![]()
Ik wil alvast een optie op een verwarmde stoel, kan dat?
Ja hoiquote:Op woensdag 1 februari 2012 16:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, dan kom ik.
-edit- tegen een kleine benzinegeldbijdrage![]()
Maar daar krijg je wel leren zetels met kontverwarming voor terug
Debs is dun, priem is dun, dan ben ik al snel de dikste gok ikquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ligt er aan, in principe is het het hendigst om de dikste voorin te zetten, en ik ga zomaar gokken dat jij dat niet bentMaar je mag er ook om vechten
priem gaat nietquote:Op woensdag 1 februari 2012 18:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Debs is dun, priem is dun, dan ben ik al snel de dikste gok ik
Oja poep. Ik ben dikker dan joysaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |