"I am a biotic god..."quote:
I can smell your greatness all the way from the other side of the internetquote:
Ga jij heel snel eens Mass Effect 1 spelen.. Die hele game draait om de Protheans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:33 schreef Morthill het volgende:
Verder zijn de Protheans niet de basis van Mass Effect, dat zijn de Reapers. De Protheans vormen gewoon een achtergrond.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef Morthill het volgende:
[..]
I can smell your greatness all the way from the other side of the internet
het zal allemaal wel meevallen hoor. Die Protheans zijn een slap aftreksel van Star Control 2's Precursors. Van dat spel (wat nog steeds 1 van mijn favoriete games ooit is) heeft Mass Effect echt heel veel gejat. Bijv. Warrior Race Krogan zijn uplifted door Salarians en sterven nu bijna uit dankzij genophage = Yehat hebben Warrior Race Shofixti geuplift en sterven nu bijna uit dankzij het feit dat ze hun eigen zon hebben opgeblazen. In de demo van ME3 moet je eenquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:19 schreef Un4 het volgende:
[..]
Ga jij heel snel eens Mass Effect 1 spelen.. Die hele game draait om de Protheans.
Sinds EA zich met deze serie bemoeit is het huilen met de pet op. Je krijgt verdomme niet eens meer een boekje bij je game uit kosten besparing. Maar de game goedkoper maken, ho maar. Om de game compleet te hebben moet je zelfs nog even fijn bijbetalen.
Een Prothean crewlid is gewoon een big deal, en als je de normale versie koopt loop je dat dus mis.
Als ik een game koop verwacht ik gewoon een heel product, en wil ik niet direct bijbetalen voor iets dat de hele game ervaring compleet anders kan maken. Die shit is al duur genoeg....
SPOILER: me3 demoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook het hele resources gatheren en anomalies vinden komt uit Star Control 2 (alhoewel het daar met een landertje de planeet over rijden was).
Star control 2's succes kwam voor een deel doordat ze bewust vaag bleven over mysterieuze dingen uit het verleden, zodat je daar je eigen invulling aan kon geven. Doe je een prothean in het spel dan verneuk je dus dat idee, en verneuk je het spel voor jezelf.
[ Bericht 10% gewijzigd door Maanvis op 23-02-2012 02:40:27 ]Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Die miste ik wel in ME2 volgens mijquote:Op donderdag 23 februari 2012 03:57 schreef numero_uno het volgende:
De Hanar...
Een uit de kluiten gegroeide kwal die heeft leren op zn poten te staan
Wel altijd goed voor een leuke conversatie
quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:31 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het zal allemaal wel meevallen hoor. Die Protheans zijn een slap aftreksel van Star Control 2's Precursors. Van dat spel (wat nog steeds 1 van mijn favoriete games ooit is) heeft Mass Effect echt heel veel gejat. Bijv. Warrior Race Krogan zijn uplifted door Salarians en sterven nu bijna uit dankzij genophage = Yehat hebben Warrior Race Shofixti geuplift en sterven nu bijna uit dankzij het feit dat ze hun eigen zon hebben opgeblazen. In de demo van ME3 moet je eenStar control 1 heb ik erg veel gespeeldSPOILER: me3 demoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ook het hele resources gatheren en anomalies vinden komt uit Star Control 2 (alhoewel het daar met een landertje de planeet over rijden was).
Star control 2's succes kwam voor een deel doordat ze bewust vaag bleven over mysterieuze dingen uit het verleden, zodat je daar je eigen invulling aan kon geven. Doe je een prothean in het spel dan verneuk je dus dat idee, en verneuk je het spel voor jezelf.bazenspel zeg ik u!
En dat is dus weer precies door star control gejat van starflight; een bazengame van *tromgeroffel* EA!quote:Op donderdag 23 februari 2012 02:31 schreef Maanvis het volgende:
Star control 2's succes kwam voor een deel doordat ze bewust vaag bleven over mysterieuze dingen uit het verleden, zodat je daar je eigen invulling aan kon geven. Doe je een prothean in het spel dan verneuk je dus dat idee, en verneuk je het spel voor jezelf.
Vroegah, toen EA nog niet alle goede series opkocht en uitmelkte.quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:20 schreef zatoichi het volgende:
[..]
En dat is dus weer precies door star control gejat van starflight; een bazengame van *tromgeroffel* EA!
Ya mon', we box dem bloodclots 'im buddy an' back a bloodfire, badda.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:57 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Het zijn fucking Jamaicanen / Zuid-Afrikanen
Zeker; kan me nog goed herinneren van de sega megadrive; als er zo'n geel dingetje op cartridge zat, was het een spel van EA, en eigenlijk altijd wel goed!quote:Op donderdag 23 februari 2012 08:21 schreef Daeron het volgende:
[..]
Vroegah, toen EA nog niet alle goede series opkocht en uitmelkte.
Of nog erger, gewoon simpelweg de nek omdraaien en er nooit meer naar omkijken...
Op de Citadel in ME2 kom je nog Hanar tegen, maar je kan er niets mee.quote:Op donderdag 23 februari 2012 06:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Die miste ik wel in ME2 volgens mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |