quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:39 schreef Morthill het volgende:
ME4 wordt een MMORPG en verschijnt halverwege 2014
Ben ik niet geheel met je eens. Als je bij bijvoorbeeld een goede assault rifle had met de juiste upgrades hoefde je niet eens meer op de hitte te letten. Neemt niet weg dat het wel leuker was.quote:
Nou, als je class geen sniper training had kon je niet zoomen met de sniper in ME1, dan gingen je kogels echt het hele beeld over.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:10 schreef Morthill het volgende:
Het blijft zo makkelijk. Gelijk perfect kunnen mikken deed wat af aan het RPG-concept, maar het was wel logischer. Anders dan Alpha Protocol waar je zelfs met volleerde skills nog amper kon richten
Dat was mijn hele punt het is te makkelijk in ME2quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:53 schreef Daeron het volgende:
[..]
Nou, als je class geen sniper training had kon je niet zoomen met de sniper in ME1, dan gingen je kogels echt het hele beeld over.
Oh ja, en met lage training moest je best wel moeite doen om headshots te maken.
Gebeurt mij ook zovaak in de demoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:21 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Dat zal een flinke teleurstelling zijn voor de mensen die denken dat dit in-game footage is .
Dodge/run/cover op 1 key is ook al een grote faal. Dan wil je in MP naar een lower level springen om te ontsnappen aan een phantom maar dan gaat hij tegen het muurtje staan . Gevolg killshot en einde ronde .
Staat tegenover dat je in ME1 al je powers achter elkaar kon gebruiken, omdat ze individuele cooldowns hadden. Ten opzichte van ME2, die een algemene cooldown had na gebruik van elke willekeurige power. Daardoor werd het een stuk moeilijker en taktischer op de hogere moeilijkheidsgraden. Dus je moest je team goed uitkiezen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:51 schreef Morthill het volgende:
Dat was mijn hele punt het is te makkelijk in ME2
Dat zou niet eens zon gek idee zijn.. het ME universum (letterlijk en figuurlijk ) leent zich best wel voor een MMO game.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:39 schreef Morthill het volgende:
ME4 wordt een MMORPG en verschijnt halverwege 2014
lijkt me niet, dat is gewoon niet te doen ivm credits. niet-tech classes moeten ook dure vissen kunnen kopen in het captain's aquarium!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je in ME1 al je powers achter elkaar kon gebruiken, omdat ze individuele cooldowns hadden. Ten opzichte van ME2, die een algemene cooldown had na gebruik van elke willekeurige power. Daardoor werd het een stuk moeilijker en taktischer op de hogere moeilijkheidsgraden. Dus je moest je team goed uitkiezen.
Waar ik ook op hoop is dat ze skills als decryption terugbrengen. Dus als je geen techclass speelt, je geen lockers e.d. open kunt maken. Of dat ze dat eindelijk als optie toevoegen dat 1 van je teamleden dat kan doen.
Ik vraag me af of Kelly die ook te eten geeft...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:39 schreef ROFLOL het volgende:
Beter leeft mijn space hamster nog in mijn Normandy.
SPOILER: me2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Alsof BioWare en EA twee van dat soort MMO's gaan afleverenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:15 schreef DaHill het volgende:
[..]
Dat zou niet eens zon gek idee zijn.. het ME universum (letterlijk en figuurlijk ) leent zich best wel voor een MMO game.
Een MMO ontwikkel je niet in een paar jaar en het kan makkelijk dat ze een eventuele ME MMO als opvolger gaan gebruiken voor SWTOR maar dan ben je minimaal 5 jaar verder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef Morthill het volgende:
[..]
Alsof BioWare en EA twee van dat soort MMO's gaan afleveren
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef Maanvis het volgende:
de nieuwe trailer, die is een minuut langer dan de vorige
Die reapers durven ons gewoon niet aan te vallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Nederland blijft gespaard.
Alberto Stegeman heeft de reapers ontmaskerd in Underkofferquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:11 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Die reapers durven ons gewoon niet aan te vallen
"The Reapers"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:40 schreef ROFLOL het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, heb met mijn echte Shep de council dood laten gaan. Tweede run dan maar met mijn andere Shep. Daar wel laten leven, eens kijken wat ie dit keer heeft te melden dan.
Ik alleen om te zien hoe dat er in 2 uitziet. Merk tot nu toe weinig... misschien vaker bij Anderson langs gaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:30 schreef Maanvis het volgende:
ik snap niet dat ik dat kut council heb laten leven, maargoed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |