Wat. Wanneer heb jij aan mijn muur gelikt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
...
Heb je weer aan je muur gelikt? Oh wacht, dat was ik.
Jammer van het vroeg opstaan alleen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik heb best een leuke baan. Zit al heel de dag te internetten
Ik droom al 3 dagen dat ik op vakantie ga, 1e dag naar new york, 2e naar een tropisch eiland en vandaag ergens in Nederland.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 03:40 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik studeer aan de universiteit Twente. Wat is een Poolgyptenaar?
Ja, opschrijven. Dat is leuk om bij te houden. Heb ik ook een keer geprobeerd. Ik wil het weer bijhouden.
Ruilen voor mijn dromenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ik droom al 3 dagen dat ik op vakantie ga, 1e dag naar new york, 2e naar een tropisch eiland en vandaag ergens in Nederland.Wel leuke dromen, gebeurt veel en meestal onthoud ik het ook.
Het tweede, maar je droomt sowieso, elke dag. Je slaapt ongeveer 5-6 cycli van 90 minuten en in elke cyclus droom je wel, maar we zijn bijna alles al vergeten wanneer we wakker worden. Als mensen niet zouden dromen (wetenschappelijk bewezen) dan zou iedereen heel erg agressief en chagrijnig doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Veel dromen en veel nachtmerries of weinig dromen en weinig nachtmerries... Wat hebben jullie liever?
Veel dromen, veel nachtmerries.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef zarGon het volgende:
Veel dromen en veel nachtmerries of weinig dromen en weinig nachtmerries... Wat hebben jullie liever?
Wat, hoezoquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Het tweede, maar je droomt sowieso, elke dag. Je slaapt ongeveer 5-6 cycli van 90 minuten en in elke cyclus droom je wel, maar we zijn bijna alles al vergeten wanneer we wakker worden. Als mensen niet zouden dromen (wetenschappelijk bewezen) dan zou iedereen heel erg agressief en chagrijnig doen.
Het is vermakelijk, je bent maar voor even 'bang' en niet eens echt bewust, en ik hou van dat 'wtf heb ik nu weer gedroomd' gevoel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wat, hoezo? En waarom '
'? Ik kreeg een heel macabere rilling en er kwamen ineens wolken voor de zon.
Heb geen lucide dromen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:21 schreef zarGon het volgende:
[..].
Zet er maar een 'herinnert' bij. Veel dromen/nachtmerries die je herinnert of weinig dromen/weinig/nachtmerries die je herinnert.
En... veel positieve dromen en geen lucide dromen die je herinnert of weinig lucide dromen die je herinnert?
Hm, deze is een beetje moeilijk om te formuleren. Als ik 'geen positieve dromen en veel lucide dromen' zeg, heb je alleen maar niet-positieve dromen..
Argh, nvm. Alles in evenwicht is beter. Balans,.
Doe mij maar eentje, graag saus apart.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Straks pizza's makenHeb er nu al geen zin in
Beste pizza ooit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Maakt niet uit, pizza tonno gaat er ook wel in
Kun jij niet koken dan...?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben trouwens deze hele week alleen thuis, denk dat ik ook héél veel pizza tonno ga eten.![]()
quote:
Als je gaat trouwen, hopelijk doe je dan niet zo bij je manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mwoah. Kan het wel, ama kim ugrasacak.
We leven in een tijd waarin een man ook mag koken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:38 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Als je gaat trouwen, hopelijk doe je dan niet zo bij je man![]()
geboortedatum: 00-00-0000
Waarom doen vrouwen op Fok! mij dit altijd aan, mag ik vragen hoe oud je bent, of ben je echt 2012 jaar oud?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ben trouwens deze hele week alleen thuis, denk dat ik ook héél veel pizza tonno ga eten.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |