Dit of ze wilt aangeven dat ze je niet wilt zonder je te kwetsen. Move onquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is single maar heeft een scharrel. Ze vindt 't waarschijnlijk stom om twee scharrels te hebben en daarom is ze dus unavailable. Niet zo lastig toch?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Ze is single maar heeft een scharrel. Ze vindt 't waarschijnlijk stom om twee scharrels te hebben en daarom is ze dus unavailable. Niet zo lastig toch?
Ja, het is dus de keuze tussen deze 2 meest waarschijnlijk. Ik weet alleen niet welk van de 2. Die van boem-dikkie zou namelijk niet zo erg zijn. Als het niks wordt tussen haar en haar huidige scharrel en ze mij wel leuk vindt (maar gewoon niet 2 scharrels tegelijk wil zoals boem zegt) dan is er altijd nog hoop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:17 schreef Muffle het volgende:
[..]
Dit of ze wilt aangeven dat ze je niet wilt zonder je te kwetsen. Move on
Tja, ik moet 'r wel na deze week vakantie elke dag zien op de universiteit..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik zou doen is het contact minderen! Als je nu lekker blijft chatten raak je in de friendzone. Als je het contact enkele weken kunt breken en het loopt verkeerd bij die scharrel kun je de draad weer oppikken.
Ik ken 'r al een half jaar, kan ze wel tegenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:21 schreef CindieY het volgende:
En zeg alsjeblieft nooit meer in zulk beginnend contact dat je het 'kut' vindt. Kleine tip.
Neh. Volgens mij is ze is niet geinteresseerd in TS, ook niet als deze scharrel voorbij is..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:20 schreef einzeinz het volgende:
Wat ik zou doen is het contact minderen! Als je nu lekker blijft chatten raak je in de friendzone. Als je het contact enkele weken kunt breken en het loopt verkeerd bij die scharrel kun je de draad weer oppikken.
Waaruit kan je dat zien?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:25 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Neh. Volgens mij is ze is niet geinteresseerd in TS, ook niet als deze scharrel voorbij is..
Ze vindt je heel aardig en ze vindt het lullig voor je. Friendzonedquote:
Achja, ik hoop nog altijd dat er kans bestaat van niet. Maar het lijkt er wel een beetje op he..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:28 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ze vindt je heel aardig en ze vindt het lullig voor je. Friendzoned
Ja klopt, dat viel me ook al op dat stukje. Maarja, toch deed ze wel best aanhankelijk tegen me. Beetje raar eerlijk gezegd, omdat ze zo de (dan waarschijnlijk) schijn wekte dat ze me leuk vond. Andere gasten hadden zelfs hetzelfde idee..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef La_Vita het volgende:
Bovendien, jij zegt: Ik dacht dat je me wel leuk vond
Zij zegt: Dat is dan mijn fout (right?)
Lijkt me vrij duidelijk. Ze probeert het alleen wat mild te brengen mi
Idd.. Verder komt ze sowieso wel over als iemand die niet weet wat ze wil. Lekker laten dus, heb je niets aan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:33 schreef La_Vita het volgende:
Bovendien, jij zegt: Ik dacht dat je me wel leuk vond
Zij zegt: Dat is dan mijn fout (right?)
Lijkt me vrij duidelijk. Ze probeert het alleen wat mild te brengen mi
: ' ) < Dit gewoon?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 02:12 schreef oompaloompa het volgende:
gebruiken mensen die niet op fok posten ook desmiley?
(Ik heb hem nog nooit buiten hier gezien)
Anders kan ze meelezen ^_^
Yeap, heb nog nooit iemand die niet ook op fok post dat ooit ergens anders zien posten maar misschien ben ik gewoon te oudquote:
Of ze heeft gewoon geen zin in een relatie. Hoef je niet per se een scharrel voor te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 01:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Nah, ben bijna 100% zeker dat ze niet meeleest. Verrassend weinig mensen weten van FOK! als je zo rond zou vragen.quote:
Nah, maar ze antwoordde wel positief op mijn vraag of ze iemand anders had en zei: ''maar er ligt nog niks vast''. Maarja ze zou natuurlijk kunnen liegen, maar daar ga ik niet van uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:01 schreef grrrbeer het volgende:
[..]
Of ze heeft gewoon geen zin in een relatie. Hoef je niet per se een scharrel voor te hebben.
Ik lees niet wat ik wil lezen hoor. Ik bekijk het gewoon van beide kantenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:56 schreef Pvoesss het volgende:
Dude je hebt een bord voor je kop.. Jij leest alleen wat je wil lezen.
Dat er nog niks vast ligt wil ook niet zeggen dat dit niet zal gebeuren met haar scharrel of love interest..
Kortom ze wil iemand anders, ze hebben nog niets ze is eerlijk en jij snapt het niet.
Nou, meer duidelijkheid kan ik vast wel van haar krijgen want ze is best open. Maar dat zal nogal een awkward gesprek worden aangezien ik dan 100% door zal moeten vragenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:07 schreef Lithia het volgende:
Je analyseert te veel. Meer duidelijkheid zal je niet van haar krijgen. Probeer het te accepteren dat ze voorlopig geen interesse in jou heeft. Get over it en zoek een ander meisje.
Met betrekking tot je eerste vraag:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:51 schreef Pvoesss het volgende:
zelfs in dat laatste wat je zegt..
Wie zegt dat wat ze heeft met die ander onduidelijk is..
Ik kreeg met mijn vriend in januari.. toch was ik ervoor al niet meer beschikbaar.
Omdat ik wist wat ik wilde en dat stond vast.
Ik lees in alles wat ze zegt dat ze je niet wil.
Dat is geen vrouwentaal. Ik ken (helaas) genoeg mannen die dit ook zeggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:30 schreef Premium_Quality het volgende:
Vrouwentaal:
"Ik heb al soort van met iemand anders"
"Ik ben op dit moment niet toe aan een relatie"
"Ik heb dan al een afspraak" "en die dag ook ook" "Eigenlijk zit ik de komende weken vol"
"Op dit moment heb ik het te druk"
of welke andere BS reden dan ook waarom je niet tot een afspraak kan komen
=
"IK WIL JE NIET!"
Jawel, wie zegt dat het onduidelijk is..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Met betrekking tot je eerste vraag:
7e berichtje in de 1e screenshot op de vorige pagina niet gelezen?
Euh.. er is nog niks vastgelegd. Het lijkt mij dat dat ook betekent dat zij ook niet weet hoe het verder zal gaan. Maar leg me dan eens uit wat ''nog niets vastgelegd'' betekent. Zou ik op prijs stellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Jawel, wie zegt dat het onduidelijk is..
Niemand.. er staat dat er nog niets is vastgelegd.. Niet dat zij biet weet hoe het zit.
Ik wil verdomme weten waar het nou aan ligt. Want ik wil zoveel mogelijk leren van deze poging om bij een volgende beter signalen op te kunnen pikken, etc. Als er nou had gestaan: ''ik vind je gewoon niet leuk'' had het alles een stuk duidelijker gemaakt. Maar ik word nu alle kanten opgestuurd met deze onduidelijke zooi.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:08 schreef zarGon het volgende:
Echt, waarom analyseer je elke letter, elk woord, elke zin?
Ze wil niet. Klaar.
Verassend veel mensen beweren geen account te hebben terwijl ze het wel hebbenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:12 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nah, ben bijna 100% zeker dat ze niet meeleest. Verrassend weinig mensen weten van FOK! als je zo rond zou vragen.
Wat zou daarvoor de achterliggende reden zijn? Schamen ze zich voor FOK!?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef thenxero het volgende:
[..]
Verassend veel mensen beweren geen account te hebben terwijl ze het wel hebben
Je wil alles logisch onderbouwd zien, maar zo werkt het niet in de liefde.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil verdomme weten waar het nou aan ligt. Want ik wil zoveel mogelijk leren van deze poging om bij een volgende beter signalen op te kunnen pikken, etc. Als er nou had gestaan: ''ik vind je gewoon niet leuk'' had het alles een stuk duidelijker gemaakt. Maar ik word nu alle kanten opgestuurd met deze onduidelijke zooi.
Je maakt jezelf echt onnodig gek.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:11 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil verdomme weten waar het nou aan ligt. Want ik wil zoveel mogelijk leren van deze poging om bij een volgende beter signalen op te kunnen pikken, etc. Als er nou had gestaan: ''ik vind je gewoon niet leuk'' had het alles een stuk duidelijker gemaakt. Maar ik word nu alle kanten opgestuurd met deze onduidelijke zooi.
Want als ze me wel leuk genoeg had gevonden had ze die ander laten vallen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:14 schreef drijfhout het volgende:
[..]
Je wil alles logisch onderbouwd zien, maar zo werkt het niet in de liefde.
Ze vind je niet leuk genoeg, ze heeft iets of iemand anders op het oog.
Ze stuurt je niet alle kanten op, je bent zelf degene die wild om zich heen blijft zoeken naar de opening die er niet is. Accepteer het zoals het is.
Als ze je leuk vond had je dat wel gemerkt, ja. Dan kreeg je geen zinnen als 'ik kan wel maar toch weer niet'.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Want als ze me wel leuk genoeg had gevonden had ze die ander laten vallen?
Als ze je leuk genoeg vond had ze wel anders gereageerd. Tot daar en niet verder is ze je uitleg verschuldigd. Al je vervolgvragen zijn overbodige vragen om jezelf het hoofd over te breken. Zij heeft haar grens aangegeven, en jij moet dat heel simpelweg accepteren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je zoekt naar iets dat je fout hebt gedaan waardoor ze jou minder leuk vindt dan die andere kerel, maar dat hoeft er helemaal niet te zijn. Als ze net is begonnen te neuken met één of andere kerel waar ze stiekem verliefd op is (geworden), dan is ze nu nog helemaal idolaat van hem, en heeft ze even geen oog voor andere mannen. Daar lijkt het volgens mij op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:16 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij komt het meeste in de buurt met wat ik ook al zat te denken: ze vindt me waarschijnlijk nog niet eens zo ''niet-leuk'' (want als zelfs andere jongens haar gedrag bestempelen als leuk naar mij toe..) maar ik ben gewoon te laat. Jammer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Polarcat het volgende:
Dat klopt vanuit het vrouwelijke oogpunt wel, maar vanuit het mannelijke oogpunt is het handig om te weten hoe je dat gevoel kunt beïnvloeden. Daar kun je wel patronen in vinden, zoals in dit geval dat TS kennelijk helaas op een verkeerd moment komt.
Dat gevoel kun je imo niet beïnvloeden. Je voelt iets meer voor iemand of alleen vriendschap. TS valt voor haar duidelijk in de tweede categorie. Wonden likken. Verdergaan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:42 schreef Polarcat het volgende:
Dat klopt vanuit het vrouwelijke oogpunt wel, maar vanuit het mannelijke oogpunt is het handig om te weten hoe je dat gevoel kunt beïnvloeden. Daar kun je wel patronen in vinden, zoals in dit geval dat TS kennelijk helaas op een verkeerd moment komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |