Toen Bram van de tafel viel dacht ik eigenlijk dat er nu een verhaallijn over een gehandicapt kindje zou komen. (Al ben ik als baby ook een keer van tafel gevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 07:05 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad. Na enkele leuke afleveringen is het nu weer drama ten top.
Alsof er geen leuke verhaallijnen te bedenken zijn
Jep, op Sjoerd na, is straks de hele familie bouwhuis in 3 weken tijd, van topfamilie naar wanproduct veranderd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:03 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
[..]
Toen Bram van de tafel viel dacht ik eigenlijk dat er nu een verhaallijn over een gehandicapt kindje zou komen. (Al ben ik als baby ook een keer van tafel gevallen)
Maar waarschijnlijk krijgen we dus weer dat ''wie krijgt de baby''-gezeik.
Dit dus. Dit is niet de Anton die de kijkers willen zien.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, als het zo doorrommelt met deze verhaallijnen zullen ze best wat publiek verliezen.
Ik vind er momenteel niet zoveel aan, eigenlijk. Die ongeloofwaardige Anton, zo reageert een (normaal) mens toch niet? En zeker van een arts mag je wel wat stabiel gedrag verwachten.
Mag ik even hard lachenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Tsja, als het zo doorrommelt met deze verhaallijnen zullen ze best wat publiek verliezen.
Ik vind er momenteel niet zoveel aan, eigenlijk. Die ongeloofwaardige Anton, zo reageert een (normaal) mens toch niet? En zeker van een arts mag je wel wat stabiel gedrag verwachten.
Gek he.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mag ik even hard lachen
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis, en ik weet via haar en haar collega vriendinnen toch wel dat artsen er geregeld graag op los rommelen. Niet alleen buiten het ziekenhuis, maar zelfs op strykers en tussenverdiepingen in het ziekenhuis
Zulke verhalen heb ik ook wel eens gehoord ja. GTST is dus eens realistisch voor de verandering.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:52 schreef Moofasah het volgende:
[..]
Mag ik even hard lachen
Mijn moeder werkt in het ziekenhuis, en ik weet via haar en haar collega vriendinnen toch wel dat artsen er geregeld graag op los rommelen. Niet alleen buiten het ziekenhuis, maar zelfs op strykers en tussenverdiepingen in het ziekenhuis
Waarom zouden we ook maar jouw voorwaarde moeten opvolgen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:43 schreef GSMboy het volgende:
[..]
Best, op voorwaarde dat deze die we nu hebben voor #401 wordt gebruikt?
Nee.quote:
Wat had topickaaper voor TT verzonnen? Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:44 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Waarom zouden we ook maar jouw voorwaarde moeten opvolgen?
[..]
Nee.
Ik ook maar doet er niet toe, ik haat Fipohunters. Lapohunters ala, maar dan zo'n dekzwabber die de fipo jat is gewoon dik sneu.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Wat had topickaaper voor TT verzonnen? Dat heb ik gemist.
Ik vind Aysen op zich wel aardig acteren nu (in ieder geval in de meeste scenes), want ze is geloofwaardig irritant. Net als Bing dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef pleeborstel het volgende:
Waardeloos zeg, die twee nieuwe meisjes acteren echt slecht, totaal ongeloofwaardige verhaallijnen ook.
Anton
Lekker boeiend ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ook maar doet er niet toe, ik haat Fipohunters. Lapohunters ala, maar dan zo'n dekzwabber die de fipo jat is gewoon dik sneu.
En dan nog voorwaarden stellen ook, sodemieter toch op man__________!
Ik vraag me al een hele tijd af wat die woorden betekenenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:02 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Ik ook maar doet er niet toe, ik haat Fipohunters. Lapohunters ala, maar dan zo'n dekzwabber die de fipo jat is gewoon dik sneu.
En dan nog voorwaarden stellen ook, sodemieter toch op man__________!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:31 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik vraag me al een hele tijd af wat die woorden betekenen![]()
De TT was iets saais als "Sanders die nu anders woont".quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:34 schreef Poesopstokje het volgende:
Maar een lapo-er is toch hetzelfde als een fipo-er, aangezien de topicsluiter ook een nieuw deel moet openen.
Ik ben toch nieuwsgierig naar de TT
Trieste mensen dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]Een lapohunter is iemand die de persé laatste post in een topic wil maken zodat hij/zij een nieuwe kan openen. Een fipohunter is iemand die persé de eerste post in een topic wil maken.
LAst POst, FIrst POst. Heb je weer wat geleerd vandaagquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:35 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Trieste mensen dusMaar staan die woorden ook ergens voor, ik bedoel zijn het afkortingen? Of is dat gewoon forum taal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |