serieus joh!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bijna tien jaar niet meer volgens mij
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had jij de film nou al gezien?
Zo nee, downloaden kopen (sorry SOPA!) , heeeeeeeeeeeeeel gauw!
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerIk vergeet dat soort dingen altijd. De meneer van de videotheek moet mij ook altijd vertellen of ik een film voor de 2e keer huur
Hahahaha, ik heb het ook soms hoor, met films.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerIk vergeet dat soort dingen altijd. De meneer van de videotheek moet mij ook altijd vertellen of ik een film voor de 2e keer huur
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog?
Ja heel soms welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog?
Hier duurt heen en weer lopen naar de videotheek al langer dan een film downloaden, plus ik ben luiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]voor de blue ray films
Wij hebben een abbo. Kost ook maar 5 euro per maand ofzo
mag je elke dag een andere film huren als je wilt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier duurt heen en weer lopen naar de videotheek al langer dan een film downloaden, plus ik ben lui
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent houdt niet zo van regels schenden (ja ja, die mensen bestaan nog) dus hij doet het liever legaal dan illegaal. Maar de videotheekmensen hier zijn echt idiots.
We wilden een keer een 3-D film huren (hebben een 3-D tv, niet heel boeiend, maar wel voor dit stukje verhaal) en toen vroegen we of de film die we in ons handen hadden, of ze daar ook de 3-D versie van hadden. Zeiden ze dat je dan gewoon een 3-D bril op moet zetten, dat elke gewone film dan 3-D wordt![]()
Mijn vent houdt niet zo van regels schenden (ja ja, die mensen bestaan nog) dus hij doet het liever legaal dan illegaal. Maar de videotheekmensen hier zijn echt idiots.
We wilden een keer een 3-D film huren (hebben een 3-D tv, niet heel boeiend, maar wel voor dit stukje verhaal) en toen vroegen we of de film die we in ons handen hadden, of ze daar ook de 3-D versie van hadden. Zeiden ze dat je dan gewoon een 3-D bril op moet zetten, dat elke gewone film dan 3-D wordt![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat trouwens heel fijn is?
Als jeen jij dezelfde muzieksmaak hebben en dan met 130 op de snelweg keihard meebleren
![]()
Heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat trouwens heel fijn is?
Als jeen jij dezelfde muzieksmaak hebben en dan met 130 op de snelweg keihard meebleren
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk is dat!
Wij hebben dat deels, en deels met films ook wel.
En nu zat ik net te janken en hij me troosten, omdat ik toch het zielige stuk van de film heb gekeken en daar kan ik dus niet tegen![]()
![]()
Lieve meneer heb ik wel
Hij moet er wel wat make-up en hakken bij doen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
De beste vriend van
heeft een foto op FB geplaatst van hem in een strak jurkje voor carnaval.
![]()
![]()
is hem nu aan het bellen om het hem te verbieden
Ik ga helemaal dood hier. Ik zal de foto ff liken misschien zien jullie hem ook.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
De beste vriend van
heeft een foto op FB geplaatst van hem in een strak jurkje voor carnaval.
![]()
![]()
is hem nu aan het bellen om het hem te verbieden
Ik ga helemaal dood hier. Ik zal de foto ff liken misschien zien jullie hem ook.
Geen idee, hij woont in Rdam (zoals ook op zijn arm te lezen isquote:
Half Rotterdam zit in Breda meestal, heb ik het ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen idee, hij woont in Rdam (zoals ook op zijn arm te lezen is) denk richting braboland.
Ja ik dacht net ook Breda te lezen indd. Want in Eindhoven was hij al geweest ofzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Half Rotterdam zit in Breda meestal, heb ik het idee
Maar goed, ik hing daar ook al een aantal keer rond, dus ik mag niet klagen ofzo
(Doe ik ook niet, was hartstikke gezellig)
Meneer heeft thee gezet voor me en gaat nu kijken of de 2e aflevering van New Girl al klaar is met downloaden, 1e aflevering vond ik erg leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:38 schreef Unfckingtitled het volgende:
Zo, klaarzitten voor Crank 2. Jason![]()
Nee zit vol van de mcflurryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Meneer heeft thee gezet voor me en gaat nu kijken of de 2e aflevering van New Girl al klaar is met downloaden, 1e aflevering vond ik erg leuk
Have fun met je film! Snackjes bij de hand?
Ik vind Zoey (Zooey? hoe schrijf je dat eigenlijk?) Deschanel een leuk wijfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nee zit vol van de mcflurry![]()
En ik kijk maar met een half oog hoor.New girl heb ik ook alleen de 1e aflevering gezien, was leuk
Ja ze is heel leuk. Ik had haar alleen eerst in een 'enge' film gezien. Weet ff niet meer welke, dat er allemaal mensen doodgaan doordat de bomen boos zijn dat we de planeet verzieken en gif gaan spuwenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik vind Zoey (Zooey? hoe schrijf je dat eigenlijk?) Deschanel een leuk wijf
Ben wel benieuwd en het is lekker luchtig
En oh ja, na zo'n McFlurry kan ik me dat wel voorstellen, die dingen vullen als een malle.
Have fun! En jij ook fijn weekendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nu op IMDB te kijken welke film je dan bedoelt, want die ken ik niet
Ik ken haar van Your Highness (aanrader! super slechte humor) en Yes Man (met jim Carey).
Maaruh, wij gaan nu episode 2 kijken, dus mijn laptop gaat uit voor nu
Have fun allemaal, fijn weekend enzovoorts enzovoorts!
The Happeningquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:50 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik zit nu op IMDB te kijken welke film je dan bedoelt, want die ken ik niet
Ik ken haar van Your Highness (aanrader! super slechte humor) en Yes Man (met jim Carey).
Maaruh, wij gaan nu episode 2 kijken, dus mijn laptop gaat uit voor nu
Have fun allemaal, fijn weekend enzovoorts enzovoorts!
Ik las kas-salade hahaha!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 04:11 schreef Lindytje het volgende:
Oh, ik ben trouwens weer op mijn smoel gegaan vandaag
Echt, waarom waarschuwen mensen op t werk niet als het glad is...????
Den helen kassalade over de vloer![]()
(zo'n 150 ekkies aan klein geld...)
Jottem
Nu echt slapen
Whut! Champagne? Hebben jullie wat te vieren??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:14 schreef Stormqueen het volgende:
goeiemorgen!
Champagne bij het ontbijt kickt er vrij hard in
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Whut! Champagne? Hebben jullie wat te vieren??
Wut?quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
hij vroeg mij op z'n knieeen met rozen en een ring, zes maten te klein dus we gaan nu ff naar de juwelier om de goede maat te bestellen
Dit vraagt om een hartjesslinger!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
hij vroeg mij op z'n knieeen met rozen en een ring, zes maten te klein dus we gaan nu ff naar de juwelier om de goede maat te bestellen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
Slim! Heeft hij meer kans dat je zegt "jaaa is goed mag ik nu weer slapenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:41 schreef Stormqueen het volgende:
nee, zonet. Ik sliep nog half man
Wat tof!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:37 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:50 schreef Dwyn het volgende:
Gefeliciteerd SQ!![]()
En ik heb Hollands binnen!
Yes, heb net gisteravond mijn andere nagellak eraf gehaald.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:00 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wauw das snel ja! Lekkor lakkon
Heb je herring of rotterdam??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:02 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Yes, heb net gisteravond mijn andere nagellak eraf gehaald.Welke zal ik gaan lakken?
Allebeiquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je herring of rotterdam??
Vinnet zo leuk voor jequote:
Haha ja dat snap ikquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:15 schreef Stormqueen het volgende:
pfff, ik ben net twee uur verloofd, over die details gaan we nog wel nadenken
Oh, dus gewoon snel richting trouwenquote:
Wil je vriend niet/nooit trouwen? Mannen zijn een rare diersoort he, die kunnen ook ineens omslaan, geldt ook voor kinderen en huisdieren heb ik gemerkt met ál mijn jaren levensch-ervaeringhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik. Maar ik leef gewoon altijd heel erg mee met bruiloften aangezien het voor mij waarschijnlijk nooit gaat gebeuren
.
Wat een onzinquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja dat snap ik. Maar ik leef gewoon altijd heel erg mee met bruiloften aangezien het voor mij waarschijnlijk nooit gaat gebeuren
.
we doen toch niet zo'n moeilijke bruiloft, dat scheelt al een hoopquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:20 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, dus gewoon snel richting trouwen
Bij ons hadden sommigen het al opgegeven omdat het zo lang duurde tussen aanzoek en daadwerkelijk trouwen whehehehe.
En 1 vriendin heeft het er nog over dat ze toen meteen op pad was gegaan voor een jurk voor de bruiloft en die toen maar gewoon is gaan dragen toen ze door kreeg dat die waarschijnlijk uit de mode was zodra wij zouden gaan trouwen
Als jullie maar gewoon doen wat jullie willen en alles plannen hoeft nu nog niet joh, komt wel (vraag maar aan Priem en mij)
Ik wilde echt per se geen diamant omdat ik dat zo Amerikaans vond (en omdat ik het toch sloop omdat ik een onhandige kneus benquote:
De bovenste ring in witgoud, met iets kleinere diamantjes:quote:
Wij ook niet, maar achteraf toch nog tegen gevallenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:23 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
we doen toch niet zo'n moeilijke bruiloft, dat scheelt al een hoop
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wij ook niet, maar achteraf toch nog tegen gevallen![]()
Mocht je je buurthuis plannen die je weleens geroepen hebt willen doorzetten, dat klinkt als een goed plan!
De precieze decoratie met duifjes en hartjes herinnert toch niemand zich meer na 70 jaar huwelijk
vind ik een hele mooie ringquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
De bovenste ring in witgoud, met iets kleinere diamantjes:
[ afbeelding ]
maar ik show uiteraard wel een pic als ik 'm heb
Precies, dat klinkt hartstikke leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
En ons buurthuis is geen sportkantine maar een grote "blokhut", best knus
is het ook!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vind ik een hele mooie ring
Maar we willen 'm uiteraard liever om jouw vinger zien, da's zo compleet anders dan op zo'n klinisch plaatje, bij ringen.
bb is naar tilburg om zijn zus te verhuizenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:27 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Precies, dat klinkt hartstikke leuk
Maar goed, dat komt allemaal wel, eerst lekker champagne opboeren en bb over zijn buikje kriebelen
Romantisch stelletjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bb is naar tilburg om zijn zus te verhuizen
ik zit mijn champagne te neutraliseren met koffie
nee, het voelde gewoon goed enzquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:32 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Romantisch stelletje
Ik heb het vast wel al eens verteld, maar die van mij vroeg me ten huwelijk op Schiphol, een half uur voordat hij 2 weken met vrienden op vakantie ging![]()
![]()
![]()
Stond ik daar in mijn uppie, whehehehe.
Had hij nog om een speciale reden je vandaag gevraagd? (precies zoveel jaar samen ofzo?)
nee, ik jank alleen als er geen logische reden voor isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef BBQ-kip het volgende:
Man, dat is ook súperromantisch! En lief, en cute, en schattig etc etc!
Lieven meneer en mevrouw zijn jullie allebei!
En, heb je nog zitten janken?
De schavuit!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en dit is dus ook de reden waarom bb afgelopen weekend bij mijn ouders was klaarblijkelijk
Heeft hij officieel om je hand gevraagd?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
oh, en dit is dus ook de reden waarom bb afgelopen weekend bij mijn ouders was klaarblijkelijk
Dat kan niet met ondertrouw, maar je moet toch behoorlijk wat regelen, hoe lomp dat ook klinkt.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat verloven en dan 1,5 jaar later trouwen snel is. Duurt toch nog heul lang?![]()
Ik zou er ook het geduld niet voor hebben.
Als ik ooit ten huwelijks wordt gevraagd (en ook daadwerkelijk wil), zou ik de neiging hebben van "schikt volgende week donderdag jou? Dan kan ik zaterdag nog even een jurk kopen en kunnen we woensdagavond samen nog even wat lekkers in huis halen"
Jammer dat dat waarschijnlijk niet kan ivm stadhuis endezo
Ja, maar als je een hele moeilijke bruiloft wil met alles er op en er aan moet je zes jaar plannenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik kan er nog steeds niet aan wennen dat verloven en dan 1,5 jaar later trouwen snel is. Duurt toch nog heul lang?![]()
Ik zou er ook het geduld niet voor hebben.
Als ik ooit ten huwelijks wordt gevraagd (en ook daadwerkelijk wil), zou ik de neiging hebben van "schikt volgende week donderdag jou? Dan kan ik zaterdag nog even een jurk kopen en kunnen we woensdagavond samen nog even wat lekkers in huis halen"
Jammer dat dat waarschijnlijk niet kan ivm stadhuis endezo
Tent voor borrel = thuisquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:40 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dat kan niet met ondertrouw, maar je moet toch behoorlijk wat regelen, hoe lomp dat ook klinkt.
Puur een tent afhuren waar je een borrel wil drinken is op sommige plekken al een drama qua tijd.
Jurk duurt ook ruim een half jaar vaak, tsja... moet je ook maar niet te vaak doen zeg maar
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:11 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hihi, okayEerst even make-uppen en dan zal ik 'em gaan lakken!
Meh, ja wellicht wel, maar dan wel in het buitenland zeer kleinschalig. Maar ja, hij moet me wle vragen want anders gebeurd er niks.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wil je vriend niet/nooit trouwen? Mannen zijn een rare diersoort he, die kunnen ook ineens omslaan, geldt ook voor kinderen en huisdieren heb ik gemerkt met ál mijn jaren levensch-ervaeringh
Oooooh das zo romantischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:36 schreef Stormqueen het volgende:
Heeft de mijnese ook gedaan, met een doos bonbons en een fles cognacquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:57 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Meh, ja wellicht wel, maar dan wel in het buitenland zeer kleinschalig. Maar ja, hij moet me wle vragen want anders gebeurd er niks.
[..]
Oooooh das zo romantischofficieel om je hand gevraagd
.
mijnes ook met een fles cognacquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:00 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Heeft de mijnese ook gedaan, met een doos bonbons en een fles cognacMaar wel na zijn aanzoek aan mij
Nu weet je precies hoeveel je waard bentquote:
jah, mijn vader blij dat ie er van af isquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu weet je precies hoeveel je waard bent![]()
net als priem zekerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:08 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het echt zoooo leuk!
Oh en dus geen schoenen meer kopen he, maar sparen!
Traditiesquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijnes ook met een fles cognac![]()
Ik wil eigenlijk mijn eigen naam houden, bb wil dat eigenlijk niet. Dus ach, ik kijk wel even. Vind het eigenlijk wel hendiger dat als we kinderen krijgen, het hele gezin dezelfde naam draagtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:10 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Tradities
Ga je je eigen naam eigenlijk houden? Of heb je nog een idee?
Leuk om over na te denkennet als je bruidsmani
Hoefde je er maar 9? En pretty!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje wazig, maar you get the idea.
Haha dat hoor ik wel vaker ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:17 schreef Stormqueen het volgende:
mooi dwyn!
Zou alleen je pinkienagel iets inkorten
quote:
Dat was bij ons eigenlijk ook zo'n beetje het geval, en toen dacht ik " hij heeft niks te willen over míjn naam" en toen heb ik gedaan wat ik zelf wilde. Nu vind ik het ergens jammer dat ik anders heet als mijn kind, dus achteraf had ik misschien zijn naam achter de mijne willen zetten. Anderszijds mag je kiezen wat er op je identiteitspapieren komt, dus dan zou je bijv. op reis wel BB's naam kunnen aanhouden, maar verder gewoon je eigen naamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk mijn eigen naam houden, bb wil dat eigenlijk niet. Dus ach, ik kijk wel even. Vind het eigenlijk wel hendiger dat als we kinderen krijgen, het hele gezin dezelfde naam draagt
Aangepastquote:
Tuulkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
ja trix, ik voel dat ook zo. Maar ach, van later zorg
Wat heb ik gemist???quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:25 schreef Diconnected het volgende:
SQ en BB wat leeeeeeeeeeeeeeeukgefeliciteerd
![]()
dat krijg ik nooit voor elkaarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik vind het wel wat hebben samen de zelfde naam.had ook wel de mijne aan wiilen nemen
ja, vanmorgenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist???
BB popped the question??
Heeft ie het wel romantisch gedaan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vanmorgen
En nu issie zijn zus aan het verhuizen. En mijn ring is terug naar de juwelier voor de juiste maat. Morantiek
Gek, dit is veel tofferder dan een verjaardag.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:06 schreef Stormqueen het volgende:
en dankjulliewel voor alle felicitaties!!!
(sorry ijsdraakje, voor je verjaardagskaap)
het klinkt heel raar. Verloofd. hihi
Oh wauw!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, vanmorgen
En nu issie zijn zus aan het verhuizen. En mijn ring is terug naar de juwelier voor de juiste maat. Morantiek
ff teruglezenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:30 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Heeft ie het wel romantisch gedaan?
SHE'S STEALING YOUR THUNDER! EINZ!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gek, dit is veel tofferder dan een verjaardag.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kwartje worden is ook heel bijzonderrr!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
In dit topic mag ik hopen?quote:
ja, pagina tweequote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
In dit topic mag ik hopen?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gelezen was wel romantischquote:
Heerlijk walgelijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:33 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gefeliciteerd IJs!
Nog niksquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:38 schreef Lindytje het volgende:
IJs, gefeliciteerd met je verjaardag babe![]()
![]()
Heb je al cadeautj0ns gehad?![]()
Skjoe, BB!!! Whiiieeeeeeee!!![]()
Trouwen!!!
En dan mini-Skjoe's![]()
Look at the pretty nailsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:15 schreef Dwyn het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje wazig, maar you get the idea.
Op een rijtje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:43 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Look at the pretty nailsEn die flesjes
Hihi nog net.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:46 schreef Dwyn het volgende:
Ik zie nu dat er ook nog een niet-opi in beeld staat.
Ohja, jij was het die bijna hetzelfde td lijstje als ik hadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:48 schreef Dwyn het volgende:
1 5-H54 OPI-Did You 'ear About Van Gogh? $6.80 $6.80
1 5-H56 OPI-Gouda Gouda Two Shoes $6.80 $6.80
1 5-H57 OPI-I Don't Give a Rotterdam! $6.80 $6.80
1 5-H58 OPI-I Have a Herring Problem $6.80 $6.80
1 5-H64 OPI-Wooden Shoe Like to Know? $6.80 $6.80
1 5-H62 OPI-Thanks a Wind Million $6.80 $6.80
1 5-H55 OPI-Dutch 'Ya Just Love OPI? $6.80 $6.80
1 5-H61 OPI-Red Lights Ahead.Where? $6.80 $6.80
1 5-H63 OPI-Vampsterdam $6.80 $6.80
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:48 schreef Dwyn het volgende:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:48 schreef Dwyn het volgende:
Hahaha. Ik hou van rood.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohja, jij was het die bijna hetzelfde td lijstje als ik hadAlleen de laatste 2 zou ik iets anders gekozen hebben
Maar dan koop je ineens de hele collectie
Ik krijg er ook maar 1 hoor. Terwijl ik wel de hele collectie in m'n handen ga krijgen, maar dan voor m'n zus.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Diconnected het volgende:
Nu wil ik ook Hollandsmisschien toch maar wat van m'n spaar afhalen dan
Hihi, Rood moet je netjes lakken, dan kan het altijd!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik durf nog niet zo goed rood![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Dwyn het volgende:
Mijne waren trouwens de 13e geshipped. Binnen 5 dagen binnen dus.
Wij hebben er 1 van de Tupperware.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft iemand hier zo'n stapelbakje voor beleg voor in de koelkast?
Yup. Hoezo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef Unfckingtitled het volgende:
Heeft iemand hier zo'n stapelbakje voor beleg voor in de koelkast?
Owhquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jaloers!
Ik heb op eBay lakjes gekocht die op 8 februari al verzonden zijn, en ik heb ze nog steeds niet.
Wauw schnell!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:50 schreef Dwyn het volgende:
Mijne waren trouwens de 13e geshipped. Binnen 5 dagen binnen dus.
En ik ga mijn best doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Hihi, Rood moet je netjes lakken, dan kan het altijd!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wij hebben er 1 van de Tupperware.
Hoe houden jullie rekening met de houdbaarheid?quote:
Waar moeten ze vandaan komen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]Jaloers!
Ik heb op eBay lakjes gekocht die op 8 februari al verzonden zijn, en ik heb ze nog steeds niet.
Langst houdbare onderop.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Hoe houden jullie rekening met de houdbaarheid?
plastic verpakking er omheen laten zittenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
quote:
Mwhehehehehe het is zo simpel somsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
plastic verpakking er omheen laten zitten
Gewoon eten. En als we twijfelen, eraan ruiken en kijken hoe het er uit ziet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
[..]
Ja voor mij zou dat ook werken, maar heb hier eenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Gewoon eten. En als we twijfelen, eraan ruiken en kijken hoe het er uit ziet.
Als we heeel erg twijfelen geven we een stukje aan de kat. Als die het nog eet is het nog wel goed.
Maar meestal gewoon vertrouwen op onze kennis van hoe het eruit hoort te zien en hoe het hoort te ruiken.
Seksenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
wat moet ik nou gaan doen?
Ik ben half hyper, half tipsy.
priemke, leef je nog????quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef PriemGirl het volgende:
ohaiiii
Gefeli ijs
Skjoeeeeeeee en BB![]()
![]()
Gefeliciteerd
![]()
Eeeeh. *zoekt op* Het laatste wat bij de tracking code staat is:quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Waar moeten ze vandaan komen?
Iets leuks kopen in de stadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
Uhm, wandelen om je energie kwijt te raken? Lekkere (gezonden) hapjes halen voor vanavond? Romantisch avondje plannon?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:55 schreef Stormqueen het volgende:
quote:
Wtf waar moet je vent nou weer naartoequote:
Dat is Amerika toch?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:56 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Eeeeh. *zoekt op* Het laatste wat bij de tracking code staat is:
Acceptance
2012-02-08, 13:44:00, TACOMA, WA 98445
Samen hyperenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik denk dat ik m'n banden op ga pompen en ff naar mijn ouders fiets
Denk dat er toch wel een drankje gaat vloeien vandaag
Z'n zus verhuist vandaag en hij moet het busje besturen...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Was tof ! Eerste 3 biertjes vielen slecht
Gewoon door blijven drinken
![]()
![]()
[..]
Wtf waar moet je vent nou weer naartoeHalen en seksen !!
Voel je je nu niet nog beroerder dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Was tof ! Eerste 3 biertjes vielen slecht
Gewoon door blijven drinken
![]()
![]()
Heb je trouwens al bericht gehad over die lets do it in 3d bambi?quote:
Nope; ben fit jongeuh !quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:58 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Voel je je nu niet nog beroerder dan?
Timing als nen echten ventquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Z'n zus verhuist vandaag en hij moet het busje besturen...
Daar gaat dit over.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Heb je trouwens al bericht gehad over die lets do it in 3d bambi?
hij wilde het perse vandaag vragenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; ben fit jongeuh !
[..]
Timing als nen echten vent![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope; ben fit jongeuh !
[..]
Timing als nen echten vent![]()
Speciale reden??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij wilde het perse vandaag vragen![]()
Bwhehehehehehhe NAIS!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Daar gaat dit over.
Dus ja, die zijn binnen, neem ik aan. *maakt nu open*
Wat zeggen ze?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
Oeh extra nieuwsbericht op rtl4 over Friso
Dat Beatrix enzo het hotel hebben verlaten en nu in het ziekenhuis zijn bij Friso. Ik had ook al ergens gelezen dat hij wss geen schedelbasisfractuur heeft maar dat het door zuurstofgebrek zo slecht gaat.quote:
Belachelijk!!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog niks
Maar ik ben dan ook wel een heel half uur actief aan het zijn enzo.
ik gok dat die ring gewoon erg brandde in z'n zakquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Speciale reden??Verteeeeheeeel !
![]()
? Want?quote:
brakjes gewoon...en omdat het kanquote:
Nog even snoozenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
brakjes gewoon...en omdat het kan
tot grote frustratie van bbquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Unfckingtitled het volgende:
SKJOE GAAT GEWOON TROUWEN!Ik vind het geweldig
Hoevaak we daar hier niet over gegrapt hebben dat het hoog tijd werd
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik gok dat die ring gewoon erg brandde in z'n zak
O skjoe wel een witte mani op je trouwen hequote:
quote:
Rood bij haar rode jurkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
O skjoe wel een witte mani op je trouwen he
Ze had ooit gezegd dat ze dat nooit wou volgend mijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef Unfckingtitled het volgende:
Wat had je ook alweer over je bruidsmani gezegd ooit Skjoe? Drek?Of iets fels? Weet niet meer
Oh ik dacht dat dat over french gingquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ze had ooit gezegd dat ze dat nooit wou volgend mijde witte bruids mani
neuh, dat viel wel meequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Laat me raden: Laatste maanden was ie volop aan het schreeuwen dat trouwen niks voor hem was?
Of viel dat wel weer mee
Lekkeeerrrrr ik ben opvallend fit; krijg ik net te horen van vriendliefquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
brakjes gewoon...en omdat het kan
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil rood natuurlijk! Roden nagels!
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil rood natuurlijk! Roden nagels!
Hihii zo tofquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:07 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neuh, dat viel wel meehij zei wel vaak: ik moet je toch echt eerst nog vragen
maar nevertheless zag ik het nog niet aan komen
Via ebay? fuck this shitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn hollands liggen thuis ook bij de buren klaar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef Sharana_LV het volgende:
Mijn hollands liggen thuis ook bij de buren klaar![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hihii zo tof![]()
Hier schreeuwde hij altijd dat ie nooit wou trouwen. Zag de meerwaarde er niet van; dus ik had het al lang opgegeven
Maar net voor ie me vroeg was ie nóg harder aan het schreeuwenDus ja toen lachte ik hem dus eerst uit... voor ik door had dat het serieus was
Met glinsteroogjes en breeden glimlach??quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik stond ook wel een beetje te giechelen
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:11 schreef Stormqueen het volgende:
ik stond ook wel een beetje te giechelen
Wtf is dezequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met dezen jurk skjoe!
en mijn haar nog rechtopquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:12 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met glinsteroogjes en breeden glimlach??![]()
![]()
Ik ben goedquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en mijn haar nog rechtop
oorbeer, die jurk heb ik al jaren op het oog, hoe wist je deze???
Ik was ze aan het opruimen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:13 schreef Unfckingtitled het volgende:
Waarom post bambi niet meer?Ik hoop niet dat er een 3d gesneuvelt is.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en mijn haar nog rechtop
Gelukkig!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:15 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik was ze aan het opruimen.
En dat valt niet mee, want mijn laatjes zitten vol!
Maar ze zijn allemaal heel. Flesjes zijn niet perfect netjes, maar dat stond al in de advertentie, dus dat wisten we.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en mijn haar nog rechtop
Gadverdammequote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zie je wel in zoiets
[ afbeelding ]
Yaaay nu speculeren naar de jurk.... Die je pas volgend jaar gaat uitkiezen![]()
![]()
Ok die vind ik best tof eigenlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[ afbeelding ]
O en deze taart voor BB
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
nee wel met gewone kleren aan, verder klopt het wel
Lego en BB match made in heaven tochquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok die vind ik best tof eigenlijk![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:17 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ok die vind ik best tof eigenlijk![]()
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:16 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Gelukkig!
Zijn ze purrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrdy?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |