abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:11:04 #2
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108102506
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Bijna tien jaar niet meer volgens mij :')
serieus joh! :D
hehehehe, time flies!
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_108102508
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Had jij de film nou al gezien?
Zo nee, downloaden kopen (sorry SOPA!) , heeeeeeeeeeeeeel gauw!
Volgens mij wel, maar weet het niet zeker _O- Ik vergeet dat soort dingen altijd. De meneer van de videotheek moet mij ook altijd vertellen of ik een film voor de 2e keer huur _O-
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
pi_108102564
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Volgens mij wel, maar weet het niet zeker _O- Ik vergeet dat soort dingen altijd. De meneer van de videotheek moet mij ook altijd vertellen of ik een film voor de 2e keer huur _O-
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog? :o
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:12:50 #5
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108102587
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Hahahaha, ik heb het ook soms hoor, met films.
En bij de videotheek waar we vroeger kwamen (hier staan een paar Pakistanen die nergens iets vanaf weten) deed die gast dat ook, zeggen dat ik een film al voor de 2e of 3e keer kwam halen, maar dat was meestal wel bewust :D
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
pi_108102663
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog? :o
:Y voor de blue ray films :D Wij hebben een abbo. Kost ook maar 5 euro per maand ofzo _O- mag je elke dag een andere film huren als je wilt.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:14:36 #7
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108102689
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Ja heel soms wel :P
Maar veel te duur vind ik en sinds we hier een mooiere tv hebben en beter/makkelijker kunnen downloaden (via zo'n mediaplayer-kastje enzo, heel makkelijk), is meneer ook overtuigd van downloaden boven huren :P
pi_108102751
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

:Y voor de blue ray films :D Wij hebben een abbo. Kost ook maar 5 euro per maand ofzo _O- mag je elke dag een andere film huren als je wilt.
Hier duurt heen en weer lopen naar de videotheek al langer dan een film downloaden, plus ik ben lui :9
pi_108102822
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:

[..]

Hier duurt heen en weer lopen naar de videotheek al langer dan een film downloaden, plus ik ben lui :9
_O- Ik doe ook wel eens films downloaden en dan op mn laptop kijken, maar dat zijn meer thrillers die O+ niet wil zien. Videotheek is 3 min lopen hiervandaan :9
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:20:11 #10
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108102941
Mijn vent houdt niet zo van regels schenden (ja ja, die mensen bestaan nog) dus hij doet het liever legaal dan illegaal. Maar de videotheekmensen hier zijn echt idiots.
We wilden een keer een 3-D film huren (hebben een 3-D tv, niet heel boeiend, maar wel voor dit stukje verhaal) en toen vroegen we of de film die we in ons handen hadden, of ze daar ook de 3-D versie van hadden. Zeiden ze dat je dan gewoon een 3-D bril op moet zetten, dat elke gewone film dan 3-D wordt |:( :')
pi_108103141
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent houdt niet zo van regels schenden (ja ja, die mensen bestaan nog) dus hij doet het liever legaal dan illegaal. Maar de videotheekmensen hier zijn echt idiots.
We wilden een keer een 3-D film huren (hebben een 3-D tv, niet heel boeiend, maar wel voor dit stukje verhaal) en toen vroegen we of de film die we in ons handen hadden, of ze daar ook de 3-D versie van hadden. Zeiden ze dat je dan gewoon een 3-D bril op moet zetten, dat elke gewone film dan 3-D wordt |:( :')
:')
pi_108103163
quote:
_O-
pi_108103186
Weet je wat trouwens heel fijn is? :')

Als je O+ en jij dezelfde muzieksmaak hebben en dan met 130 op de snelweg keihard meebleren _O- O+
pi_108103200
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:

Als je O+ en jij dezelfde muzieksmaak hebben en dan met 130 op de snelweg keihard meebleren _O- O+
O+
pi_108103202
quote:
:D
pi_108103301
_O- _O- _O- De beste vriend van O+ heeft een foto op FB geplaatst van hem in een strak jurkje voor carnaval. _O- _O- _O-

O+ is hem nu aan het bellen om het hem te verbieden :') Ik ga helemaal dood hier. Ik zal de foto ff liken misschien zien jullie hem ook.
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:30:54 #17
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108103352
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:

Heerlijk is dat!

Wij hebben dat deels, en deels met films ook wel.

En nu zat ik net te janken en hij me troosten, omdat ik toch het zielige stuk van de film heb gekeken en daar kan ik dus niet tegen ;( :')
Lieve meneer heb ik wel O+
pi_108103385
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:

[..]

Heerlijk is dat!

Wij hebben dat deels, en deels met films ook wel.

En nu zat ik net te janken en hij me troosten, omdat ik toch het zielige stuk van de film heb gekeken en daar kan ik dus niet tegen ;( :')
Lieve meneer heb ik wel O+
O+ O+
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:32:35 #19
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108103434
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
_O- _O- _O- De beste vriend van O+ heeft een foto op FB geplaatst van hem in een strak jurkje voor carnaval. _O- _O- _O-

O+ is hem nu aan het bellen om het hem te verbieden :') Ik ga helemaal dood hier. Ik zal de foto ff liken misschien zien jullie hem ook.
Hij moet er wel wat make-up en hakken bij doen hoor :9
pi_108103464
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:

_O_ sexy jurkje ;)
pi_108103496
Ze gaan morgen met zn 6en allemaal als wijffies _O-
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:35:49 #22
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108103548
Waar gaan ze heen?
pi_108103572
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Waar gaan ze heen?
Geen idee, hij woont in Rdam (zoals ook op zijn arm te lezen is :') ) denk richting braboland.
pi_108103637
Zo, klaarzitten voor Crank 2. Jason :9 :9~
  vrijdag 17 februari 2012 @ 23:40:21 #25
82814 BBQ-kip
never say no to panda!
pi_108103706
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:

[..]

Geen idee, hij woont in Rdam (zoals ook op zijn arm te lezen is :') ) denk richting braboland.
Half Rotterdam zit in Breda meestal, heb ik het idee :P
Maar goed, ik hing daar ook al een aantal keer rond, dus ik mag niet klagen ofzo :P
(Doe ik ook niet, was hartstikke gezellig)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')