serieus joh!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:08 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bijna tien jaar niet meer volgens mij
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:09 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Had jij de film nou al gezien?
Zo nee, downloaden kopen (sorry SOPA!) , heeeeeeeeeeeeeel gauw!
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerIk vergeet dat soort dingen altijd. De meneer van de videotheek moet mij ook altijd vertellen of ik een film voor de 2e keer huur
Hahahaha, ik heb het ook soms hoor, met films.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:11 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Volgens mij wel, maar weet het niet zekerIk vergeet dat soort dingen altijd. De meneer van de videotheek moet mij ook altijd vertellen of ik een film voor de 2e keer huur
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog?
Ja heel soms welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:12 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
.. mensen die naar de videotheek gaan die jonger zijn dan 50 jaar bestaan dus nog?
Hier duurt heen en weer lopen naar de videotheek al langer dan een film downloaden, plus ik ben luiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:14 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]voor de blue ray films
Wij hebben een abbo. Kost ook maar 5 euro per maand ofzo
mag je elke dag een andere film huren als je wilt.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hier duurt heen en weer lopen naar de videotheek al langer dan een film downloaden, plus ik ben lui
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:20 schreef BBQ-kip het volgende:
Mijn vent houdt niet zo van regels schenden (ja ja, die mensen bestaan nog) dus hij doet het liever legaal dan illegaal. Maar de videotheekmensen hier zijn echt idiots.
We wilden een keer een 3-D film huren (hebben een 3-D tv, niet heel boeiend, maar wel voor dit stukje verhaal) en toen vroegen we of de film die we in ons handen hadden, of ze daar ook de 3-D versie van hadden. Zeiden ze dat je dan gewoon een 3-D bril op moet zetten, dat elke gewone film dan 3-D wordt![]()
Mijn vent houdt niet zo van regels schenden (ja ja, die mensen bestaan nog) dus hij doet het liever legaal dan illegaal. Maar de videotheekmensen hier zijn echt idiots.
We wilden een keer een 3-D film huren (hebben een 3-D tv, niet heel boeiend, maar wel voor dit stukje verhaal) en toen vroegen we of de film die we in ons handen hadden, of ze daar ook de 3-D versie van hadden. Zeiden ze dat je dan gewoon een 3-D bril op moet zetten, dat elke gewone film dan 3-D wordt![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat trouwens heel fijn is?
Als jeen jij dezelfde muzieksmaak hebben en dan met 130 op de snelweg keihard meebleren
![]()
Heerlijk is dat!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:26 schreef Unfckingtitled het volgende:
Weet je wat trouwens heel fijn is?
Als jeen jij dezelfde muzieksmaak hebben en dan met 130 op de snelweg keihard meebleren
![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk is dat!
Wij hebben dat deels, en deels met films ook wel.
En nu zat ik net te janken en hij me troosten, omdat ik toch het zielige stuk van de film heb gekeken en daar kan ik dus niet tegen![]()
![]()
Lieve meneer heb ik wel
Hij moet er wel wat make-up en hakken bij doen hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
De beste vriend van
heeft een foto op FB geplaatst van hem in een strak jurkje voor carnaval.
![]()
![]()
is hem nu aan het bellen om het hem te verbieden
Ik ga helemaal dood hier. Ik zal de foto ff liken misschien zien jullie hem ook.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
![]()
![]()
De beste vriend van
heeft een foto op FB geplaatst van hem in een strak jurkje voor carnaval.
![]()
![]()
is hem nu aan het bellen om het hem te verbieden
Ik ga helemaal dood hier. Ik zal de foto ff liken misschien zien jullie hem ook.
Geen idee, hij woont in Rdam (zoals ook op zijn arm te lezen isquote:
Half Rotterdam zit in Breda meestal, heb ik het ideequote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:36 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Geen idee, hij woont in Rdam (zoals ook op zijn arm te lezen is) denk richting braboland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |