Is er al bekend gemaakt of een schatting wanneer ze verwachten dat te kunnen doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:39 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Hij beschrijft de scenario's, maar zoals hij al zegt is het gewoon afwachten tot ze hem wakkermaken.
Dat slappe geneuzel er omheen heeft altijd ook wel wat.. Dat vrouwtje ook wat 'op gepaste afstand' met Bea ging meeskieën..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:40 schreef Jor_Dii het volgende:
Pfff, bij pauw en witteman gaan ze het ook echt over het skien an sich hebben...
De trauma-arts bij Pauw en Witteman vertelde dat een periode van kunstmatige slaap ook wel word gebruikt zodat de familie afscheid kan nemen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:37 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[Upd] Prins Johan Friso bedolven onder lawine
Wie weet.
Deze toestand is juridisch gelijkgesteld aan de dood.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:38 schreef Staal het volgende:
[..]
Heb je hier een bron van? En niet twitter he?
Een kunstmatige coma en hersendood liggen vrij dicht bij elkaar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:37 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
[Upd] Prins Johan Friso bedolven onder lawine
Wie weet.
Hersendood is onomkeerbaar, kunstmatige coma niet per se. Lijkt me toch wel een cruciaal verschil.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een kunstmatige coma en hersendood liggen vrij dicht bij elkaar.
Klopt, maar met kunstmatige coma heb ik nog enigszins hoop, komt zo naar over dat hersendood.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Een kunstmatige coma en hersendood liggen vrij dicht bij elkaar.
Die man had het steeds over 48 uur, maar of dat echt een vaste regel is weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:42 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Is er al bekend gemaakt of een schatting wanneer ze verwachten dat te kunnen doen?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Mercer het volgende:
Als je hersendood bent, kan je niet meer wakker worden?
Nee, dan kan je niet meer wakker worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Mercer het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Mercer het volgende:
Als je hersendood bent, kan je niet meer wakker worden? Je ogen openen bedoel ik.
Nee. Geen hersenactiviteit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Mercer het volgende:
Als je hersendood bent, kan je niet meer wakker worden? Je ogen openen bedoel ik.
Ja, daar ga ik voor een deel in mee. Ik denk echt dat hij een enorme klap heeft gehad. Maar zolang er geen duidelijkheid is heb ik toch heel goede hoop dat het meevalt. En dat is niet om onaardig te zijn tegen users hier maar dit wordt door allemaal kenners op internet en op TV werkelijk zonder enige kennis hoe het met Friso gaat enorm tot een ramp gemaakt. Hij is praktisch al dood maar we krijgen de bevestiging niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar toch zeker zo'n halve kuub..
Maar dat maakt niet zoveel uit, hoeveel er óp hem lag is niet zo heel belangrijk, hoeveel is er met een rotgang tegen hem aangekomen. Als je uitgaat van een oppervlakte van 1,25 m² lichaamsoppervlakte...
Dat bedoel ik.. Als er nu iets positiefs was re melden stond er best wel een arts voor de camera.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:44 schreef Mula het volgende:
Jpjedi, dat is waarschijnlijk omdat er echt geen nieuws is. Hij ligt in een kunstmatig coma en pas als hij daaruit wordt gehaald, kunnen ze kijken hoe of wat.
Klopt. Het gros aan IC patienten wordt in een kunstmatige coma gehouden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Smoofie het volgende:
Kunstmatige coma is niet het einde hoor..
Nee, hersendood betekent gewoon dat je hersenen er helemaal mee gestopt zijn en het ook niet meer zullen gaan doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Mercer het volgende:
Klopt, hersendood is het einde.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:45 schreef Mercer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |