abonnement Unibet Coolblue
pi_108098067

De trailer ziet er wel heel vet uit. Meer mensen benieuwd naar deze film?
Weet niet wat ik er van moet verwachten..
-
pi_108098363
Ziet er stoer uit, gaat mijn agenda in.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_108098531
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:45 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Ziet er stoer uit, gaat mijn agenda in.
Het lijkt een beetje het begin van een horrorfilm als je die trailer ziet... maar later wordt het een combinatie van Superbad en een vette actiefilm. :D
-
pi_108098588
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef Ritmo het volgende:

[..]

Het lijkt een beetje het begin van een horrorfilm als je die trailer ziet... maar later wordt het een combinatie van Superbad en een vette actiefilm. :D
Ja inderdaad, zat halverwege de trailer te twijfelen of het nou een standaard tiener feestfilmpje is, een thriller/horror, actie of comedy.

Zal in dit geval meer een drama'tje zijn.
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_108099816
Hier wacht ik echt al maanden op.

Dat hondje uit de trailer, ik lach mij steeds weer de ziekte. :')
pi_108100010
Moet ook wel zeggen dat ik een beetje hyped ben.

Todd Philips is gewoon een held.
pi_108115341
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Hier wacht ik echt al maanden op.

Dat hondje uit de trailer, ik lach mij steeds weer de ziekte. :')
Vandaar dat je het op de frontpage hebt gezet :D
It is our light, not our darkness that frightens us the most.
Our biggest fear is not that we are inadequate, our biggest fear is that we are powerful beyond measure.
pi_108117140
Hier ga ik samen met een maat heen _O_
  zaterdag 18 februari 2012 @ 15:14:20 #9
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_108117442
Beetje matig plot -O- Ook zijn de regisseur en screenwriter niet echt bekend. Ik denk niet dat het veel soeps is.
pi_108117649
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2012 15:14 schreef Quisho het volgende:
Beetje matig plot -O- Ook zijn de regisseur en screenwriter niet echt bekend. Ik denk niet dat het veel soeps is.
Dus als het onbekende schrijvers zijn zal het kut worden? Kort door de bocht :')
pi_108127880
quote:
7s.gif Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef Beaudelaire het volgende:
Hier wacht ik echt al maanden op.

Dat hondje uit de trailer, ik lach mij steeds weer de ziekte. :')
Dat hondje is een echte party animal. _O_

Ziet eruit als een puik feestje ben benieuwd.
pi_109038951
Deze film was dope.
pi_109039031
Zeker :D

Schreef er eerder deze week dit over in Topicreeks: Welke film heb jij vandaag - pas gezien?

quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 01:04 schreef Tim86 het volgende:
Project X (2012)
http://www.imdb.com/title/tt1636826/

[ afbeelding ]

Damn wat een geniale film :D
Het idee is simpel: Jongeman is jarig en zijn 2 beste vrienden willen dat hij een episch feest geeft om hun sociale leven zo een boost te geven. het idee was een man of 50, maar via alle social media wordt het groter en groter en loopt het volledig uit de hand.

De 3 karakters van de hoofdrolspelers zijn behoorlijk cliché (skinny onzekere hoofdrolspeler, schreeuwerige beste vriend en een dikzak), maar de uitvoering van de film is echt heerlijk. Alles wordt gefilmd door een schoolgenoot waardoor het dus (weer) een shaky cam film is geworden. De shaky cam horrors kan ik inmiddels niet meer aanzien, maar in dit genre is het volgens mij nog niet eerder gedaan. De hele film is gewoon echt een heerlijke achtbaanrit. De soundtrack is simpelweg geniaal en perfect voor deze film en door de stijl van filmen heb je eigenlijk soms het gevoel dat je ertussen staat. Heerlijke feel good partyfilm..niets hoogstaand, maar in het genre gewoon echt uitstekend omdat het precies is waar je op hoopt :)

IMDB: 6.1
Zelf: 8.5 (iets teveel oude zeikerige stemmers bij IMDB denk ik..)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:57:52 #14
365435 Tom4Ajax
Heldhaftigvastberadebarmhartig
pi_109044424
Geweldige film! Echt een aanrader.
Op zich een vrij simpel verhaal, maar gewoon perfect uitgevoerd. Na het zien van de film begin je meteen te fantaseren hoe je zelf ook op zo'n feest terecht kan komen. Dat zal uiteraard de bedoeling zijn geweest van de makers.
pi_109044467
Nu al genomineerd voor slechtste film van het jaar....
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:03:34 #16
36192 kingmob
Nice 'n Smooth
pi_109044577
Dit ziet er echt kut uit oO<
Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
pi_109050969
Ik vond er dus geen zak aan. de feest-scene's en de muziek waren vet, de rest gewoon slecht
-
pi_109055966
Het is een van de weinige films waar ik bij weg gelopen ben
pi_112582007
Schopje voor deze briljante film
pi_112582045
Goede film
Een beetje American Pie.
  donderdag 7 juni 2012 @ 23:06:13 #21
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_112591267
Ik moet deze nog steeds zien.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
pi_112595426
Beetje matig gevoel. Afzonderlijk waren de scenes leuk, maar het 'verhaal' was dus echt kut. Het verhaal was: Jongen geeft feest en dat gaat fout. Klaar. En dan negeer ik expres het liefdes element. Dat was helemaal kut. MAAAAAAAAAAR aan de andere kant waren individuele stukjes erg grappig of stoer en zat er zeer goede muziek in. En borsten. Dus ik weet het niet.
pi_112610927
Flut film echt hoe men zoveel onzinnige bullshit in 1 film kan krijgen is een wonder.
pi_114032551
Nou. Ik heb hem dus ook gezien, niet veel bijzonders maar de feestscenes en vooral de muziekkeuze waren heel goed gedaan.

Missie voor de rest van m'n leven: Op een vergelijkbaar feest komen(dan hebben we het vooral over het vrouwelijk schoon), maar dan een feest waar niet alles kapot gaat :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')