hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn complete maaginhoud komt omhoog zodra ik die stem hoor. Raggamuffin gadverdamme!
Echt hequote:
ieder zn smaak. ik zet lekker Kelly Clarkson opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha![]()
in de lente en zomer is dat album heerlijk op `n zondagochtend als ik halflam met `n kater uit bed kom rollen. Op een redelijk volume en dan op de bank uitkateren![]()
![]()
Is dit niet stiekem 90's?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
Open your Eyes!
stond niet op mijn zeroeslijst, maar big in Japan wel. Open is te oud....
Open your eyes is 90s ja. daarom kon ie niet op mijn zeroeslijst en koos ik voor Big in Japanquote:
bij een kater? serieus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder zn smaak. ik zet lekker Kelly Clarkson op
mocht ik het zijn zal ik mijn best doen er aan te denken..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik bedenk me eigenlijk nu pas dat we volgens mij al 2 topics zitten te posten met een Zeroes-tag. Volgende lapo'er haalt die er even uit?
lees ff terug...ik heb nog nooit een kater gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
De Vis Kan Er Weer In Mensen!!
[..]
bij een kater? serieus?
Ah nee, niet Jandinoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees ff terug...ik heb nog nooit een kater gehadmaar ik zet op ieder moment van de dag liever Ms. Clarkson dan Selah Sue op.
en volgende week Jandino? nou.....hoera....
Wie de NEUK is dat eigenlijk?quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jandino_Asporaat. Ik vind em verschrikkelijk irritant.quote:
het is niet racistisch bedoeld, maar ik kan zelden of nooit lachen om negercabaratiers....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jandino_Asporaat. Ik vind em verschrikkelijk irritant.
Oh, kweenie, ik volg dat nooit zo. Ken em voornamelijk van Mag ik u kussen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is niet racistisch bedoeld, maar ik kan zelden of nooit lachen om negercabaratiers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |