quote:
ik heb me al een jaar niet ziekgemeld, dus een jaar grieploos en ik ben zelfs al een heel lange tijd niet verkouden geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goh, ik mag me dan wel echt K U T voelen gisteren en vandaag (verkouden, koppijn etc.) maar die halve liter bier pakt wel heel erg lekker beet![]()
nja, ik hoop eigenlijk op een nog grotere naam. Snow Patrol en Elbow zijn voor mij niet genoeg. ik wil iets harders. locatie is op zich ideaal.quote:
Ook niet zo duur, zie ik. Eens zien wie er zin heeft om mee te gaan.quote:
Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was in september 2007, slechts 1 dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me al een jaar niet ziekgemeld, dus een jaar grieploos en ik ben zelfs al een heel lange tijd niet verkouden geweest
Is juist tof, ook wat kleinere bands die je niet snel ergens anders ziet. Line-up vind ik tof, dEUS zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoop eigenlijk op een nog grotere naam. Snow Patrol en Elbow zijn voor mij niet genoeg. ik wil iets harders. locatie is op zich ideaal.
maar Selah Sue.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was in september 2007, slechts 1 dag.
[..]
Is juist tof, ook wat kleinere bands die je niet snel ergens anders ziet. Line-up vind ik tof, dEUS zou ik wel eens willen zien
Nee johquote:
mijn complete maaginhoud komt omhoog zodra ik die stem hoor. Raggamuffin gadverdamme!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
![]()
was op Pinkpop vorig jaar echt supertof
hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn complete maaginhoud komt omhoog zodra ik die stem hoor. Raggamuffin gadverdamme!
Echt hequote:
ieder zn smaak. ik zet lekker Kelly Clarkson opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha![]()
in de lente en zomer is dat album heerlijk op `n zondagochtend als ik halflam met `n kater uit bed kom rollen. Op een redelijk volume en dan op de bank uitkateren![]()
![]()
Is dit niet stiekem 90's?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
Open your Eyes!
stond niet op mijn zeroeslijst, maar big in Japan wel. Open is te oud....
Open your eyes is 90s ja. daarom kon ie niet op mijn zeroeslijst en koos ik voor Big in Japanquote:
bij een kater? serieus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder zn smaak. ik zet lekker Kelly Clarkson op
mocht ik het zijn zal ik mijn best doen er aan te denken..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik bedenk me eigenlijk nu pas dat we volgens mij al 2 topics zitten te posten met een Zeroes-tag. Volgende lapo'er haalt die er even uit?
lees ff terug...ik heb nog nooit een kater gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
De Vis Kan Er Weer In Mensen!!
[..]
bij een kater? serieus?
Ah nee, niet Jandinoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees ff terug...ik heb nog nooit een kater gehadmaar ik zet op ieder moment van de dag liever Ms. Clarkson dan Selah Sue op.
en volgende week Jandino? nou.....hoera....
Wie de NEUK is dat eigenlijk?quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jandino_Asporaat. Ik vind em verschrikkelijk irritant.quote:
het is niet racistisch bedoeld, maar ik kan zelden of nooit lachen om negercabaratiers....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jandino_Asporaat. Ik vind em verschrikkelijk irritant.
Oh, kweenie, ik volg dat nooit zo. Ken em voornamelijk van Mag ik u kussen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is niet racistisch bedoeld, maar ik kan zelden of nooit lachen om negercabaratiers....
omdat je het zo lief vraag mag dat bestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, kweenie, ik volg dat nooit zo. Ken em voornamelijk van Mag ik u kussen?
Goooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
yoyoquote:
Ga dan je bed in!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Hmm, ik ben zo duf dat Stenders momenteel zware inkakradio is.
visualiseer een bos bloemen rond dat inkakmomentje en breng oker in je kamer. oker is namelijk een juichkleur!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Hmm, ik ben zo duf dat Stenders momenteel zware inkakradio is.
Nou ik heb anders menig maal flink mijn ballen gemolken op die tieten hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
wisten jullie btw dat Mariah Carey's borsten ooit genomineerd waren voor een Razzie voor slechtste duo in de film Glitter?
Gefeliciteerd, je gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
Freek moet waarsch een carnavalshit maken...
mwoah, valt mee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik heb anders menig maal flink mijn ballen gemolken op die tieten hoor.
Too much info?
zat in The Voice...maar dat heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je gaat door voor de koelkast!
Wie is deze Eva eigenlijk?
Aha. Boeiende gast, ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat in The Voice...maar dat heb ik nooit gezien.
ik hoop dat Fred een diepteinterview met haar gaat doen...quote:
Even met de billen blootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat Fred een diepteinterview met haar gaat doen...
Ehm, 6 weken op rij te gast?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
dt was dus Ed Struijlaart. klonk lekker en hij is binnenkort 6weken op rij te gast!
hij gaat iedere week 2 nummers van zijn nieuwe plaat spelen! ik vind het wel komischquote:
Ah, dat heb ik dan even gemist, ik was wat te knabbelen aan 't halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij gaat iedere week 2 nummers van zijn nieuwe plaat spelen! ik vind het wel komisch
en die nazigrappen net...
lijstjes:
Schinder's list: de Hit(ler)lijst van de Stars on 40-45..... godsamme zeg.
mag ik ook wat te knabbelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan even gemist, ik was wat te knabbelen aan 't halen
Chippies, dus mag. En is dit een nieuwe fles of heb je die van vorig weekend nog niet op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik ook wat te knabbelen?
ik heb een fles Smirnoff Ice
lekker Chippies! ik heb hier nog wat Lays Oven Mediterrenean Herbs liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Chippies, dus mag. En is dit een nieuwe fles of heb je die van vorig weekend nog niet op?
Ah, je gaat met stappen omhoog. Over een tijdje drink je weer wat zwaarders. Je komt er welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker Chippies! ik heb hier nog wat Lays Oven Mediterrenean Herbs liggen
en een nieuwe flesvorige heb ik netjes in 2 avondjes opgemaakt
pen en papier!
ik stond even met een fles Eristoff 12% in mijn klauwen...maar ik denk dat ik het hierbij hou. iig geen bier want die smaak vind ik ruk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je gaat met stappen omhoog. Over een tijdje drink je weer wat zwaarders. Je komt er wel
Zit ik daar al met m'n Paint te klooien, komt er zo'n verhaal...![]()
dat zeg je nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Fred, grote ogen opzetten werkt als man niet
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Fred, grote ogen opzetten werkt als man niet
Een zoet wijntje of roseetje tegen de tijd dat het zomer isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond even met een fles Eristoff 12% in mijn klauwen...maar ik denk dat ik het hierbij hou. iig geen bier want die smaak vind ik ruk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |