een WAT??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
EN toen heb ik bij de Surinamer een Moksi Meti gegeten![]()
![]()
![]()
Ah je was in de Bijlmer zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
EN toen heb ik bij de Surinamer een Moksi Meti gegeten![]()
![]()
![]()
Wauw... Echt wauw... Je hoort je meisje bij de arm te pakken en de HELE dag door de stad te slenteren, daarbij fungerend als pakezelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ho ho ho ik heb MINSTENS 7 minuten rondgekeken
Moksi (Gemengd) Miti (Vlees)quote:
Dat ziet er nou niet echt smakelijk uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee. Rotterdam centrum. Bij Kalok gegeten
Maar het is het wel, heerlijk mals vlees en ik had het dan met Surinaamse nasi. Smullenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ziet er nou niet echt smakelijk uit.
Oh nee, bah, nasi. Brrrr.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar het is het wel, heerlijk mals vlees en ik had het dan met Surinaamse nasi. Smullen
dat...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
alleen als ze ook langs de lingeriewinkels wil en ik meemag in alle pashokjes!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wauw... Echt wauw... Je hoort je meisje bij de arm te pakken en de HELE dag door de stad te slenteren, daarbij fungerend als pakezel
Tsja, shoarma of boerenkool ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
en babykots ook niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, shoarma of boerenkool ook niet.
Ik noem ze ook pakezels.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wauw... Echt wauw... Je hoort je meisje bij de arm te pakken en de HELE dag door de stad te slenteren, daarbij fungerend als pakezel
In lingeriezaken komt de verkoopster vaak al mee in het hokje, schrok me rot de eerste keer...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat...
[..]
alleen als ze ook langs de lingeriewinkels wil en ik meemag in alle pashokjes!
tot je een stokslobberend mokkel vindtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem ze ook pakezels.
Ik vind het altijd zo leuk dan loop je door het winkelcentrum en dan gezellig pakezel spotten.
Gelukkig word ik nooit zo.
ik ga wel heel krap in een hoekje staan .ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
In lingeriezaken komt de verkoopster vaak al mee in het hokje, schrok me rot de eerste keer...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem ze ook pakezels.
Ik vind het altijd zo leuk dan loop je door het winkelcentrum en dan gezellig pakezel spotten.
Gelukkig word ik nooit zo.
lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat er pas echt ranzig uitziet is een kapsalon.
Das dan wel weer smerig lekker!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat er pas echt ranzig uitziet is een kapsalon.
Ik ben wel eens pakezel geweest hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel eens pakezel geweest hoor.
Ik was jong, naief en zonder dat ik het doorhad was ik smoorverliefd op haar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |