Iets zei me al dat je een kenner bent.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:07 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Ha daar heb je gelijk in. Maar op medisch gebied ben ik goed onderlegd en daardoor weet ik dat je in dit soort situaties niet direct een prognose kan maken, maar de situatie elk uur moet bekijken.
Dit betekent dat hij al bijna het hoekje om is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Het is kut wat er is gebeurd, maar doet Hilversum nu niet erg overdreven? Vanaf een uur of 4 wordt er aan een stuk over hem geluld alsof hij dood is en wordt informatie die je makkelijk in een half uur kan presenteren tig keer herhaald.
Nu.nl kopte al met "urgent":
[ afbeelding ]
Beetje overdreven als je het mij vraagt... Moet je nagaan hoe de berichtgeving zal zijn als hij wel echt overlijdt.
Ik denk niet dat het overdreven is nee. Wat was de laatste keer dat een lid van de koninklijke familie door een ongeluk in levensgevaar was?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Het is kut wat er is gebeurd, maar doet Hilversum nu niet erg overdreven? Vanaf een uur of 4 wordt er aan een stuk over hem geluld alsof hij dood is en wordt informatie die je makkelijk in een half uur kan presenteren tig keer herhaald.
[ afbeelding ]
Beetje overdreven als je het mij vraagt... Moet je nagaan hoe de berichtgeving zal zijn als hij wel echt overlijdt.
Beetje hypocriet deze opmerking als je ziet hoe FOK het zelf behandeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Ja en dat van mijn belastinggeldquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Dat zag ik ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Had je maar als prinsesje geboren moeten worden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag ik ja.Als mij wat overkomt doen ze ook niet zo.
Vreselijk ja. ATWT heeft er voor moeten wijken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
Ik ben mijn mama's prinses.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je maar als prinsesje geboren moeten worden!
Een lid van de koninklijke familie die in levensgevaar is lijkt me toch wel redelijk brekend nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Als troost: Ik denk dat je mama het best vervelend zou vinden als jij onder een lawine terechtkwamquote:
Nah, ik deed de tv aan en dacht eerlijk gezegd dat hij al dood was. Pas na een paar minuten werd me duidelijk dat hij 'alleen'(context. zout) in levensgevaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat zag ik ja.Als mij wat overkomt doen ze ook niet zo.
Het is gewoon hypocriet want op de FP staat het ook in caps lock met een mooie roze achtergrond.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een lid van de koninklijke familie die in levensgevaar is lijkt me toch wel redelijk brekend nieuws.
Vast wel ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als troost: Ik denk dat je mama het best vervelend zou vinden als jij onder een lawine terechtkwam
Maar je kunt ook een grens trekken hoe het wordt overgebracht.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Een lid van de koninklijke familie die in levensgevaar is lijkt me toch wel redelijk brekend nieuws.
Ok daar ben ik het wel mee eens, ze (iig de NOS) brachten het alsof hij (al) was overleden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:13 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nah, ik deed de tv aan en dacht eerlijk gezegd dat hij al dood was. Pas na een paar minuten werd me duidelijk dat hij 'alleen'(context. zout) in levensgevaar is.
Niet altijd zo calvinistisch denken joh.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar je kunt ook een grens trekken hoe het wordt overgebracht.
Oh viel het op jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Iets zei me al dat je een kenner bent.Ik ben dat niet en daarom neem ik eerder van tv aan dat ze ergens wel weten wat ze zeggen, soms dan.
Dus als ze zeggen dat die uitspraak van de artsen over de prognose, slecht nieuws is, is niet echt op iets gebaseerd?
Inderdaad. Hij is een prins, en dus beroemd en dus is het breaking news. Kun je blijven zeiken over het waarom maar het is nu eenmaal zo dus muil houden en ga iets anders doen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef Strani het volgende:
Ach, volgens mij heb ik nog nooit een brekend bericht gezien waarbij er niet op het gegeven moment iemand kwam die zijn dat er te veel aandacht voor is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |