quote:Als jij er zo uit had gezien was ik vast verliefd op je geworden
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:04 schreef roze-meisje het volgende:[..]
Ik vind haar helemaal niet knap naja zal wel weer aan mij liggen
quote:Het is inderdaad geen standaard bimbo, maar laat ik daar nou net een afkeer van hebben, van die plastic centerfold types, gatver
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:33 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ze is niet knap of lekker, maar ze heeft gewoon een lief koppie. Niet te verwarren met Schwarzkopf's knappe koppie.
maar waar ik me wel aan geërgerd heb isdat op he hoesje van de dvd staat: De 14-jarige Agnes is er nog maar net komen wonen....
Wanneer Agnes 15 wordt.......... Nou volgens mij werd ze toch echt 16.
ener stond ook nog: Heimelijk is Agnes verliefd op het brutaalste meisje uit haar klas, Elin. Elin zat toch in een andere klas ![]()
maar goed verder vink het echt een superfilm... en ik ben helemaal in
met Alexandra
quote:Volgens mij niet hoor. Ik kan me namelijk nog een scene herinneren waar Agnes in de klas naar Elin zit te staren.
Op zaterdag 29 november 2003 11:41 schreef martinuhhh het volgende:
Heimelijk is Agnes verliefd op het brutaalste meisje uit haar klas, Elin. Elin zat toch in een andere klas
quote:
Op zondag 30 november 2003 10:52 schreef stankonia het volgende:
Ik heb de DVD ook met comentaar en dan is het wel grappig dat er ook een serie moordenaar in het vorige script zat daarom praat Elin daar steeds over.
quote:ken er eigenlijk niet meer herinneren
Op dinsdag 21 oktober 2003 16:35 schreef nozem het volgende:[..]
Het is inderdaad geen standaard bimbo, maar laat ik daar nou net een afkeer van hebben, van die plastic centerfold types, gatver
Ze heeft een ontzettend lief koppie inderdaad

![]()
[Dit bericht is gewijzigd door martinuhhh op 01-12-2003 15:42]
quote:En nu is het weer afgelopen, Eva & Adam heet de serie. Ze speelt Frida
Op maandag 1 december 2003 16:25 schreef NiXz het volgende:
Rebecka Liljeberg is NU ook te zien op ned 3..
quote:Van Zappelin toch? Leuke serie.
Op maandag 1 december 2003 16:28 schreef NiXz het volgende:[..]
En nu is het weer afgelopen, Eva & Adam heet de serie. Ze speelt Frida
ze doet 3x/4x ofzo mee dacht ik, dit was 1e of 2e keer van de 3/4.
Binnenkort komt haar film Bear's Kiss uit. Dat wordt smullen want daarin zullen we haar zien in nogal intieme scene's waarin in haar borsten zijn te zien.
quote:ow jah waar ook ik dacht al dat zij dat was
Op maandag 1 december 2003 18:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Van Zappelin toch? Leuke serie.
Binnenkort komt haar film Bear's Kiss uit. Dat wordt smullen want daarin zullen we haar zien in nogal intieme scene's waarin in haar borsten zijn te zien.
![]()
quote:Ik ken die tijden niet van die serie helaas. Maar Bear's Kiss komt 18 december uit in Nederland. (Als één van de weinige landen)
Op maandag 1 december 2003 19:44 schreef martinuhhh het volgende:[..]
ow jah waar ook ik dacht al dat zij dat was
maar wanneer komt dat er weer op dan??? ennuh weet je ook psies wanneer Bear's Kiss uitkomt???
Oh, en hier heb je icoontje wat verbeterd:![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Quasar_de_Duif op 02-12-2003 00:55]
Een van de mooiste films ever ![]()
quote:Misschien omdat het wat lijkt op fucking anal ?
Op zondag 12 oktober 2003 13:34 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Oh god, was dat weer omdat een paar preutse landen de naam Fucking Åmål te shockerend vonden? Te expliciet? Te vies?
quote:Gisteren gekocht.... het lag al in de uitverkoopbak bij Van Leest. Leuke film.... Alleen moet je van die intieme scenes niet te veel voorstellen, één keer knipperen met de ogen en je hebt het gemist...
Op maandag 1 december 2003 18:56 schreef Quasar_de_Duif het volgende:[..]
Binnenkort komt haar film Bear's Kiss uit. Dat wordt smullen want daarin zullen we haar zien in nogal intieme scene's waarin in haar borsten zijn te zien.![]()
Schitterend!!quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:07 schreef martinuhhh het volgende:
*superkick*
wat vinden jullie van mijn fucking amal icon?
Tnx to het-gele-tekenquote:Op vrijdag 14 mei 2004 18:59 schreef Hare het volgende:
[..]
Schitterend!!![]()
quote:Op zaterdag 15 mei 2004 14:34 schreef convinced het volgende:
Gisteren DVD-tje aangeschaft. Het is een erg mooie film ja. Ik kan huilen en lachen tegelijk als ik 'm zie.
Ja, hij doet het. Was niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 15 mei 2004 16:51 schreef martinuhhh het volgende:
[..]
![]()
Doet je dvd speler het al dan?
Mooi natuurlijk maar ik had je al een tijdje geleden een nieuwe aangeboden.quote:Op vrijdag 14 mei 2004 14:07 schreef martinuhhh het volgende:
*superkick*
wat vinden jullie van mijn fucking amal icon?
Ik vond Alexandra Dahlström 10x leuker trouwens!quote:Op zaterdag 20 juli 2002 15:30 schreef keeper het volgende:
Rebecka Liljeberg..*zucht*
Klopt, dat viel mij ook op. Ze heeft verhoudingsgewijs te korte onderarmen. Ook haar benen zijn wat anders gevormd dan normaal. Ze is ook vrij klein, rond de 1,50 dacht ik. Knap meisje maar Rebecka blijft voor mij veruit het mooiste.quote:Op zondag 16 mei 2004 19:23 schreef DUSHI82 het volgende:
Heb 'em 2X gezien, was wel ok. Alleen lette ik steeds op die armpjes van Elin...die naar mijn idee toch iets korter waren dan "normaal"...
quote:Op zondag 16 mei 2004 01:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vond Alexandra Dahlström 10x leuker trouwens!
Beste film ooit?quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:55 schreef bartjeuh het volgende:
Heb deze film gisteren gezien , echt een prachtige film! Eindelijk is reqieum for a dream van zijnn 1ste plaats verstoten in men top10 lijst.
Dat vind ik dan juist wel weer verfrissend eigenlijkquote:Op donderdag 3 augustus 2006 17:42 schreef MeneerTim het volgende:
De DVD ligt voor 6 euro bij van Leest. Leuke film, maar de regisseur haalt wel veel van de charme weg met zijn audio commentaar. Hij heeft echt geen enkel idee over zijn verhaal en manier van filmen.
"Tsja, eh, dit leek me wel een leuke hoek. Gelukkig is het goed gelukt."
"Dit wilde ik eigenlijk niet erin hebben maar ik deed het toch maar.. (..) Zomaar"
Ja.quote:Op woensdag 27 december 2006 23:20 schreef roze-meisje het volgende:
je kunt 'm trouwens helemaal bekijken op google video
zo'n mooie film
Heeft verrassend veel overeenkomsten met Nederlands.quote:zweeds is ook cool trouwens![]()
snella![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |