Echt?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:33 schreef bianca en michael het volgende:
Ik ben geen voor- of tegenstander van castreren, maar als ik een volgende hond zou moeten/willen castreren gingen er wel 2 siliconenballetjes inJa, omdat ik het nou eenmaal mooier vind als er een gevuld zakje onderhangt dan zo'n lege verschrompelde zak
Wat fijn dat het 1 van jullie favorieten is gewordenquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Miss_Isis het volgende:
*breekt in*
Ik heb vanmiddag bericht gehad van de fokker, en dit wordt ons nieuwe huisgenootje! Uit de test bleek dat pupje Turquoise het best bij ons zou passen. Ik ben er heel blij mee, ze was samen met Geel en Rood ons voorkeurshondje
[ afbeelding ]
We gaan haar zondag ophalen![]()
![]()
Zo zie je ieder zijn eigen ervaringquote:Op maandag 20 februari 2012 17:50 schreef bianca en michael het volgende:
O, die ervaring heb ik helemaal niet. Boris is gewoon gebleven wie hij was tot hij ziek werd op zijn 15e en Diever is met zijn 13 jaar nog steeds slank, snel en druk als een puppy
Ahh!! wat leukquote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Miss_Isis het volgende:
*breekt in*
Ik heb vanmiddag bericht gehad van de fokker, en dit wordt ons nieuwe huisgenootje! Uit de test bleek dat pupje Turquoise het best bij ons zou passen. Ik ben er heel blij mee, ze was samen met Geel en Rood ons voorkeurshondje
[ afbeelding ]
![]()
Niet elke reu is zo dominant denk ik. Koda is bijvoorbeeld niet dominant, maar ook niet onderdanig. In het park lopen hier wel wat dominante reutjes, maar ze zijn niet agressief dominant. Ze willen gewoon echt de leider van de roedel zijn, en als er 2 van die reutjes zijn gaat het er soms ff hard aan toe, maar dat is volgens mij niet echt agressie. Ze willen op hun manier ''rust'' in de ''roedel'' (lees: alle andere hondjes die dan aanwezig zijn) hebben, denk ikquote:Op maandag 20 februari 2012 17:06 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vind dat geilen en wippen op teefjes zo irritant van een reu, dat ik om die reden nooit een reu (als pup) zou kiezen. Ook zijn ze zoveel sterker, als ze vechten met een andere reu dan is het einde ook zoek (is teef vs teef ook, maar die zijn toch minder sterk). In huis met kinderen zelfde verhaal, bij een flinke hap heeft de reu ook meer kracht. En 50% van de tijd dat ik andere honden tegenkom vraagt de baas (met reu) of mijn hond een teef is of niet, anders lopen ze door.Daar zou ik echt geen trek in hebben; een dominante reu die alleen met teefjes om kan gaan.
Ook zijn reuen zoveel waakser. Ik zou dus nooit voor een reu uit een nest kiezen.
Bij een herplaatser is het weer een ander verhaal, dat is vaak toch al ver van ideaal...
Zo is het dus voor iedereen verschillend.![]()
Ik ken ook genoeg mensen die echt alleen voor een reu kiezen om uiterlijk, dat zou ik nooooit doen. Of je moet een waakhond willen voor een boerderij... En ik vind 26 kg teef al sterk zat aan de lijn, ook om die reden wil ik geen reu want dan loop ik met 30kg.
Aaaah wat een lieverd !quote:Op maandag 20 februari 2012 17:53 schreef Miss_Isis het volgende:
*breekt in*
[ afbeelding ]
![]()
koda is nu hoe oud?quote:Op maandag 20 februari 2012 18:15 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Niet elke reu is zo dominant denk ik. Koda is bijvoorbeeld niet dominant, maar ook niet onderdanig. In het park lopen hier wel wat dominante reutjes, maar ze zijn niet agressief dominant. Ze willen gewoon echt de leider van de roedel zijn, en als er 2 van die reutjes zijn gaat het er soms ff hard aan toe, maar dat is volgens mij niet echt agressie. Ze willen op hun manier ''rust'' in de ''roedel'' (lees: alle andere hondjes die dan aanwezig zijn) hebben, denk ik
[..]
Aaaah wat een lieverd !Zondag lijkt zo ver weg he !
6 maandjes en begint onderhand wel puberstreken te krijgenquote:
Nee oke, maar laten we het er op houden dat ze niet agressief-dominant zijn, bijvoorbeeld dat ze bijten en tanden laten zien.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:15 schreef K.Weenie het volgende:
Een hond is zover ik weet of dominant, of onderdanig. Niet ertussen. Dat werkt toch niet in een roedel.
Dan kan het nog alle kanten op.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
6 maandjes en begint onderhand wel puberstreken te krijgen
[..]
Nee oke, maar laten we het er op houden dat ze niet agressief-dominant zijn, bijvoorbeeld dat ze bijten en tanden laten zien.
moeten je andere dieren dan ook niet gewassen worden ? of iig Gabber ?quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Belana het volgende:
zo blij met mijn verzekering he
kon vanavond weer met Noes naar de dierenarts, leek wel alsof ze epilepsie had. toen we er waren was het al over natuurlijk. tja...
maar ze heeft ook een plek op haar neus, wilde hij even checken... heeft ze schurft
en dan nog de meest erge vorm ook.
Moet haar met heel smerig stinkend spul gaan wassen om de 5 dagen en dan na 4 keer terugkomen.
man man man.... dat amre beessie heeft altijd wat.
O, nu pas gelezen.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:06 schreef Belana het volgende:
zo blij met mijn verzekering he
kon vanavond weer met Noes naar de dierenarts, leek wel alsof ze epilepsie had. toen we er waren was het al over natuurlijk. tja...
maar ze heeft ook een plek op haar neus, wilde hij even checken... heeft ze schurft
en dan nog de meest erge vorm ook.
Moet haar met heel smerig stinkend spul gaan wassen om de 5 dagen en dan na 4 keer terugkomen.
man man man.... dat amre beessie heeft altijd wat.
Noekie lijkt enorm op Remus hond van m'n schoonoudersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie is vandaag jarig.Vijf jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tessa is aan het wachten tot ze wat krijgt, zelf heeft ze haar stuk al op (niets te klagen dus).
[ afbeelding ]
Die lijken aaaaaaaaallemaal op elkaar jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Noekie lijkt enorm op Remus hond van m'n schoonoudersLabradors
Oh my, wat geweldigquote:
Gefeliciteerd Noukiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:41 schreef Bengeltje het volgende:
Noukie is vandaag jarig.Vijf jaar.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tessa is aan het wachten tot ze wat krijgt, zelf heeft ze haar stuk al op (niets te klagen dus).
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |