Doet die van mij ook heel vaak.. Erg charmantquote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, zn fritsje is niet zo erg, mijn Fritsje had altijd op elke foto zn halve lipstick buitenboord, dat is wel echt erg
Lipstickquote:Op maandag 20 februari 2012 14:51 schreef oh-oh het volgende:
Ah joh, zn fritsje is niet zo erg, mijn Fritsje had altijd op elke foto zn halve lipstick buitenboord, dat is wel echt erg
Ondanks de felle zon op z'n snoet is hij leuk geworden die eerstequote:Op maandag 20 februari 2012 14:46 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Foto is mislukt, want onze camera krijgt kuren en de instellingen veranderen uit zichzelfToch vond ik hem wel leuk (je ziet wel zijn fritsje weer, charmante Koda):
[ afbeelding ]
En hij had ruzie met Joris om de stok (Joris is links, en Koda is rechts):
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Doet die van mij ook heel vaak.. Erg charmant
Ja dat geloof ik meteen, maar je kiest ze ook wel uit; vlammenpak en bunnyquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu hier over straat ga denken de mensen allemaal dat ik de honden speciaal verkleed heb voor de carnaval![]()
Komt er hier nog welquote:Op maandag 20 februari 2012 16:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]Echt he, dat zou de enige reden zijn om een teef te nemen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Als ik nu hier over straat ga denken de mensen allemaal dat ik de honden speciaal verkleed heb voor de carnaval![]()
Niemand gelooft dat ze er de hele winter zo bijlopen![]()
En iedereen wil met ze op de foto![]()
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op maandag 20 februari 2012 16:08 schreef oh-oh het volgende:
Niemand gelooft dat ze er de hele winter zo bijlopen![]()
En iedereen wil met ze op de foto![]()
[ afbeelding ]
Ja dat hoor ik wel vaker, dat teefjes onafhankelijker zijn. Reuen zijn ook meer waaks, ook voor de baas soloquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Wij hadden altijd teefjes, en nu alleen nog maar reuen, na de eerste waren we om!
Ik vind teefjes onafhankelijker, zelfstandiger, en bitchy-er.
De mannetjes zijn hier allemaal altijd aanhankelijker en volgzamer en schattiger![]()
En qua bouw zijn reuen sowieso altijd veel mooier dan teven.
Oh ik zie het bij veel vrienden van me altijd gewoon goed gaan hoor. Tuurlijk laat ik haar wel helpen. Want ik wil geen nestjequote:Op maandag 20 februari 2012 16:19 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe mijn mannen ook geen roze halsband ok, huuuuuuu![]()
Ik zou nooit een gemixte roedel willen, Kees was al lang geholpen en daar vonden ze niks aantrekkelijks aan dus daar wilde ik het wel mee proberen.
Maar ik vind t nog steeds echt een teef en geen lief menneke![]()
Ja als een teef moeilijk is, dan is ze moeilijk idd. Maar ja een dominante reu die geen andere reu wilt, dat werkt ook niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik wil sowieso geen grote hond, en bij die kleintjes is de reu dan net wel een beter maatje en model![]()
Teven vind ik allemaal veel feller en waakser die ik ken, ook bij andere rassen.
En hier kunnen de reuen prima met teven en met reuen en duldt die kleine biatch geen andere teven in de buurt als t ff kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |